MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 73 of 73
  1. #51
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Het verschil is dat er veel meer Amerikanen en Britse MMA vechters zijn die in de top mee draaien. Wij hebben eigenlijk maar 1 echte topper. Root je tegen hem dan root je eigenlijk een beetje tegen het Nederlandse mma opzich.
    X 2
    Waarschijnlijk is voor velen hier chauvinisme een vies woord.
    Ik kan echt niets met het afbranden van Ali, ik was ook teleurgesteld dat het geen overtuigende KO geworden is, maar je kan niet alles hebben.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Company: een echte topper?
    Ik denk dat wij Marloes Coenen, Siyar en Mousasi ook nog hebben rondlopen

    Mij persoonlijk viel de partij erg tegen:
    het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt.
    Overeem had anders moeten inleiden en hij heeft daarvoor alle kans van de wereld gehad.
    Hij had het gevecht ook zeker op de grond mogen aangaan. Als je bij de top 3 wilt horen dan moet je ook een compleet spel hebben / tonen.
    Maar dit is mijn persoonlijke visie op MMA.

    Persoonlijk geloof ik dat Overeem een off day had en dat hij het zeker goed gaat maken in de opvolgende ronde.

    Het is schandalig dat mensen hem nu afbranden.. kijk eens wat de man neergezet heeft in het laatste jaar.

  3. #53
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Dat er een overkill aan mensen uit Amerika en Engeland in de UFC rondlopen heeft te maken met het (wan)beleid binnen de UFC.
    Heel erg gescript en unfair.....

  4. #54
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Company: een echte topper?
    Ik denk dat wij Marloes Coenen, Siyar en Mousasi ook nog hebben rondlopen

    Mij persoonlijk viel de partij erg tegen:
    het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt.
    Overeem had anders moeten inleiden en hij heeft daarvoor alle kans van de wereld gehad.
    Hij had het gevecht ook zeker op de grond mogen aangaan. Als je bij de top 3 wilt horen dan moet je ook een compleet spel hebben / tonen.
    Maar dit is mijn persoonlijke visie op MMA.

    Persoonlijk geloof ik dat Overeem een off day had en dat hij het zeker goed gaat maken in de opvolgende ronde.

    Het is schandalig dat mensen hem nu afbranden.. kijk eens wat de man neergezet heeft in het laatste jaar.
    X2!!
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  5. #55
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Company: een echte topper?
    Ik denk dat wij Marloes Coenen, Siyar en Mousasi ook nog hebben rondlopen

    Mij persoonlijk viel de partij erg tegen:
    het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt.
    Overeem had anders moeten inleiden en hij heeft daarvoor alle kans van de wereld gehad.
    Hij had het gevecht ook zeker op de grond mogen aangaan. Als je bij de top 3 wilt horen dan moet je ook een compleet spel hebben / tonen.
    Maar dit is mijn persoonlijke visie op MMA.

    Persoonlijk geloof ik dat Overeem een off day had en dat hij het zeker goed gaat maken in de opvolgende ronde.

    Het is schandalig dat mensen hem nu afbranden.. kijk eens wat de man neergezet heeft in het laatste jaar.
    Marloes is een topper maar je kan niet zeggen dat het vrouwen MMA erg stacked is. Siyar en Mousasi staan beide niet in de top 10 van hun divisie je kan ze dus niet echt tot de wereld top rekenen. Overeem staat na zijn partij met Werdum 3# of 4# geranked. Dit is dus echte wereld top. Ik zou het ook liever anders zien maar het is nu eenmaal zo. Mousasi heeft bijvoorbeeld 0 TDD. Hij zou van elke goede wrestler verliezen.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Marloes is een topper maar je kan niet zeggen dat het vrouwen MMA erg stacked is. Siyar en Mousasi staan beide niet in de top 10 van hun divisie je kan ze dus niet echt tot de wereld top rekenen. Overeem staat na zijn partij met Werdum 3# of 4# geranked. Dit is dus echte wereld top. Ik zou het ook liever anders zien maar het is nu eenmaal zo. Mousasi heeft bijvoorbeeld 0 TDD. Hij zou van elke goede wrestler verliezen.
    op punten ja, maar dat komt door de regels van tegenwoordig.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    op punten ja, maar dat komt door de regels van tegenwoordig.
    Je doet er niks aan. Worstelen hoort nu eenmaal bij MMA en je moet er je eigen tegen kunnen verdedigen.

  8. #58
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Ik blijf er op terug komen, dit is wel de rede waarom Bas Rutten niet meer voor het Nederlandse publiek wilde vechten, en naar de States is vertrokken.

    Bah bah kritiek mag, maar je moet niet overdrijven, stelletje computer helden.
    Je staat in de spotlight en dan krijg je soms wat kritiek - big deal. Het Amerikaanse publiek begint boe te roepen als je niet als een bezopen gek punches staat te gooien. Nee, dat is leuk.
    Het is maar goed dat MMA vechters niet in de politiek zitten, dan waren ze constant aan het huilen.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Siyar en Mousasi staan beide niet in de top 10 van hun divisie.
    Niet? Mousasi hoort er wel gewoon hoor...

    Rankings zijn er voor de fan die geen schatting kan maken hoe goed iemand is, en zijn altijd biased.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #60
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Eh.. toppers uit engeland? Behalve Bisping die door een oeroude Wanderlei werd verslagen loopt daar ook helemaal niks talentvols rond. Hier in NL hebben we de Muay thai kwaliteiten die ze in engeland missen. Uit engeland komen veel jongens met matige stand-up die veel in BJJ hebben getraind maar geen worstelen hebben, dan overleef je niet lang onder de 'unified rules of MMA'


    Engeland mocht willen dat ze de #2/3 heavyweight van de wereld hadden.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @ Company:
    Ik weet niet welke rankings jij volgt of ziet.
    Mousasi is zeker een atleet die binnen de top 5 resideert.

    Een worp maken en dan in de guard blijven plakken is niet een gevecht willen aangaan.
    Dan ben je wellicht een matige/redelijke worstelaar maar een slechte MMA atleet doordat je de partij niet kan afmaken met een degelijke klem / verwurging of ground&pound.

  12. #62
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Mousasi kan op LHW moeilijk een top 10 zijn na die aanfluiting tegen Jardine. Ik zou King Mo niet eens top 10 noemen, en die heeft nog wel de overwinning op Mousasi.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    We zullen het zien in de eerst volgende potje of Gegard in de top 5 zit.
    Datzelfde geldt ook voor Overeem.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    @Remco, "het is een MMA wedstrijd en geen MMA stand up only, je zal dus het gevecht aan moeten gaan. Ik vind het raar om te zien dat je iemand gooit en vervolgens side control kan nemen en dat je dan gewoon blijft staan en het gevecht ontloopt."

    Snap ik niet, inderdaad grond is onderdeel van MMA maar als de ander daarin beter is waarom zou ik het dan gokken ?

    Vind het eigenlijk heel logisch om te zien (niet leuk das weer wat anders)....
    Goldenglorynutloverhater

  15. #65
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    @ Company:
    Ik weet niet welke rankings jij volgt of ziet.
    Mousasi is zeker een atleet die binnen de top 5 resideert.

    Een worp maken en dan in de guard blijven plakken is niet een gevecht willen aangaan.
    Dan ben je wellicht een matige/redelijke worstelaar maar een slechte MMA atleet doordat je de partij niet kan afmaken met een degelijke klem / verwurging of ground&pound.
    Mousasi staat bijna op geen 1 site top 10 laat staan top 5. Je kan blijven denken dat hij top is maar als je verliest van King Mo en niet verder komt dan een draw tegen Jardine doe je toch echt iets niet goed.
    We zullen het zien in de eerst volgende potje of Gegard in de top 5 zit.
    Datzelfde geldt ook voor Overeem.
    Ja een win over Hiroshi Izumi brengt Mousasi over Jones, Shogun, Rashad, Rampage en Machida. *sarcasm*
    Last edited by The Company; 21-06-2011 at 17:24.

  16. #66
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    @ the company - Remco zegt in eerste instantie dat alistair niet de enige topper is op dit moment, en haalt oa mousasi aan. jij zegt van niet, omdat je klaarblijkelijk dus pas 2 maanden mma kijkt en je wijsheid van (amerikaanse) sites afhaalt. Mousasi is focking goed en behoort ondertussen al jaren tot de wereldtop. of hij in de top 5 thuishoort op dit moment, das een mening. moet ik zeggen dat ik remcos mening daarbij net iets hoger heb zitten als jij * sarcasm*

  17. #67
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hij verliest van King Mo en komt niet verder dan een draw tegen Jardine. Mousasi heeft 0.0 TDD en dat heb je toch nodig in een MMA gevecht. Jardine was 2-5 in zijn laatste 7. Verder ga ik op persoonlijke aanvallen niet in.

  18. #68
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hij verliest van King Mo en komt niet verder dan een draw tegen Jardine. Mousasi heeft 0.0 TDD en dat heb je toch nodig in een MMA gevecht. Jardine was 2-5 in zijn laatste 7. Verder ga ik op persoonlijke aanvallen niet in.
    nou ja vooruit zijn TDD is 0,0.. maar als je king Mo van op je rug in elkaar slaat dan zie ik niet in waarom je takedown defense zou moeten hebben..

    En als je de partij tegen Jardine gezien had dan zou je niet zo'n onzin uitkramen.. Ik wil hier best nog wel de stats neerzetten..
    Hendo - Fedor - Mousasi

  19. #69
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Hij verliest van King Mo en komt niet verder dan een draw tegen Jardine. Mousasi heeft 0.0 TDD en dat heb je toch nodig in een MMA gevecht. Jardine was 2-5 in zijn laatste 7. Verder ga ik op persoonlijke aanvallen niet in.
    heb je de gevechten wel gezien of heb je de uitslagen van wikepedia gehaalt...tegen jardine was het een majority draw omdat mousasi een punt aftrek kreeg omdat hij een illegale trap gaf.
    tegen king mo werd hij wel vaak naar de grong gebracht maar was zeer actief vanuit de guard en richte vanuit bottom positie veel meer schade aan dan king mo deed
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  20. #70
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    heb je de gevechten wel gezien of heb je de uitslagen van wikepedia gehaalt...tegen jardine was het een majority draw omdat mousasi een punt aftrek kreeg omdat hij een illegale trap gaf.
    tegen king mo werd hij wel vaak naar de grong gebracht maar was zeer actief vanuit de guard en richte vanuit bottom positie veel meer schade aan dan king mo deed
    Heb ze gezien. Mousasi vs Jardine zelfs live. Dacht zelf ook dat Mousasi gewonnen had maar als zelfs Jardine wat geen worstelaar met gemak naar de grond krijgt. Zelfde geld voor het gevecht met King Mo. Mousasi moet aan zijn TDD werken anders legt hij het af tegen elke worstelaar.

    Tegen elke striker kan Mousasi winnen, dus ook van Rampage Shogun en Anderson Silva maar tegen elke worstelaar legt hij het af. Klaar.

  21. #71
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Heb ze gezien. Mousasi vs Jardine zelfs live. Dacht zelf ook dat Mousasi gewonnen had maar als zelfs Jardine wat geen worstelaar met gemak naar de grond krijgt. Zelfde geld voor het gevecht met King Mo. Mousasi moet aan zijn TDD werken anders legt hij het af tegen elke worstelaar.

    Tegen elke striker kan Mousasi winnen, dus ook van Rampage Shogun en Anderson Silva maar tegen elke worstelaar legt hij het af. Klaar.
    dacht dat hij geen topper was en al helemaal niet in de top 5 thuishoorde met euh, rampage, shogun, en anderson silva? Maarre, ik geef je iig gelijk, en overigens van jones zie ik hem ook niet winnen

    blij om te zien dat jij hem ook hoog hebt staan in jouw top 5 lijstje, nu alleen dus de amerikaanse sites nog.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •