MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 76
  1. #51
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dan kan je beter coke gaan dealen op de hoek net als al die andere 14 jarige pikkies.
    Af en toe een wedstrijdje vechten, heb je weer een paar knaken, kan je weer stoer doen tegenover je matties.
    Krijg je iig de illusie dat je AlS uN EgTuH GheTtOw GaNgStuR LeEfD JuHWeEtZeLLuF.
    O en natuurlijk veel youtube filmpjes maken met zelfverdedigingsinstructies.
    Word je ook echt rijk van.
    Ik wil niet stoer doen maar eh

    Er hebben al 6mensen geld aangeboden om van mij zelfverdedigingsles te krijgen.

    En ik krijg steeds meer vraag naar een nieuw filmpje.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    vechtsport moet je niet doen om rijk te worden... dan zit je motivatie op de verkeerde plaats en stop je na je eerste wedstrijd zoals de helft van alle amateurs die hun eerste wedstrijd vechten.
    Vechtsport is voor mij het belangrijkste, maar ik wil later niet op mijn tenen lopen.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Ontwikkel je dan ook op een ander domein. Leven va

  4. #54
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Ontwikkel je dan ook op een ander domein. Leven van de vechtsport is een mooi doel en als je dat wilt bereike

  5. #55
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    n moet je ervoor gaan. Maar weet dat het niet eenvoudig is. Ik ben zelf al 14 jaar hard aan het trainen om te kunnen leven van vechten alleen en het is me tot op heden nog niet gelukt. Zelfs niet na 57 (muay thai) wedstrijden. Dus train en studeer of werk hard. En wie weet wat komt er dan. Maar dan heb je altijd nog een back up.

    Maar om met een dikke wagen rond te rijden moet je meer doen dan de ufc binnen geraken. Akkoord, voor vechtsporters verdienen ze wel goed maar de mannen van de undercard vangen maar een beperkt bedrag (6 tot 10000 dollar als purse en, afhankelijk van het contract 6 tot 10000 bij winst). Natuurlijk, dat is niet niets MAAR je moet er rekening mee houden dat 1./ je 0 jobzekerheid hebt omdat de UFC je op elk moment can cutten, 2./ Zelfs als je blijft winnen, maar enkele jaren hebt 3./ Het heel wat voeten in de aarde vergt om in zo'n grote organisatie te geraken.

    Stel dus dat je droom waarheid wordt, dan moet je nog altijd denken aan de tijd na het vechten. Mensen die na hun vechtcarrière (boksen buiten beschouwing gelaten) niet meer moeten werken zijn op enkele handen te tellen.

    Nico

    Nico

  6. #56
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    n moet je ervoor gaan. Maar weet dat het niet eenvoudig is. Ik ben zelf al 14 jaar hard aan het trainen om te kunnen leven van vechten alleen en het is me tot op heden nog niet gelukt. Zelfs niet na 57 (muay thai) wedstrijden. Dus train en studeer of werk hard. En wie weet wat komt er dan. Maar dan heb je altijd nog een back up.

    Maar om met een dikke wagen rond te rijden moet je meer doen dan de ufc binnen geraken. Akkoord, voor vechtsporters verdienen ze wel goed maar de mannen van de undercard vangen maar een beperkt bedrag (6 tot 10000 dollar als purse en, afhankelijk van het contract 6 tot 10000 bij winst). Natuurlijk, dat is niet niets MAAR je moet er rekening mee houden dat 1./ je 0 jobzekerheid hebt omdat de UFC je op elk moment can cutten, 2./ Zelfs als je blijft winnen, maar enkele jaren hebt 3./ Je slechts enkele keren per jaar kan vechten en 4./Het heel wat voeten in de aarde vergt om in zo'n grote organisatie te geraken.

    Stel dus dat je droom waarheid wordt, dan moet je nog altijd denken aan de tijd na het vechten. Mensen die na hun vechtcarrière (boksen buiten beschouwing gelaten) niet meer moeten werken zijn op enkele handen te tellen.

    Nico
    Last edited by nicoV; 17-07-2011 at 04:10.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik wil niet stoer doen maar eh

    Er hebben al 6mensen geld aangeboden om van mij zelfverdedigingsles te krijgen.

    En ik krijg steeds meer vraag naar een nieuw filmpje.
    Don't feed the troll

  8. #58
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Default

    Wil je rijk worden met vechtsport?

    Je moet straat gevechten organiseren en filmen. Het moet lekker barbaars eruit zien.
    Laat 2 junken vechten tot de dood voor een zakje coke.
    Ook kan je tournooien organiseren met als subtitle " 8 man enter the cage, 1 will survive".

    Ik zou in iedergeval veel geld willen betalen om dat te zien.
    Mensen willen bloed zien en zijn bereid om er voor te betalen.

    Ik zeg laat de gladiatorengevechten terug komen.

    Succes in iedergeval, voor meer tips PM me
    Afbeelding te groot.

  9. #59
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik wil niet stoer doen maar eh

    Er hebben al 6mensen geld aangeboden om van mij zelfverdedigingsles te krijgen.

    En ik krijg steeds meer vraag naar een nieuw filmpje.
    Dat kan ook.
    Doet Sensei Titus Janssen ook.
    Fighting is poetry in motion

  10. #60
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik wil niet stoer doen maar eh
    Doe het dan ook niet, but.

    En ik krijg steeds meer vraag naar een nieuw filmpje.
    Wat? Doe je ook aan de oude kunst van het coma zuipen?

  11. #61
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik wil niet stoer doen maar eh

    Er hebben al 6mensen geld aangeboden om van mij zelfverdedigingsles te krijgen.

    En ik krijg steeds meer vraag naar een nieuw filmpje.
    Zijn er meer verstop plekjes in vlaardingen dan?

  12. #62
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    lol

  13. #63
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik bedoel een nieuw filmpje van mijn self defence. Waarschijnlijk doe ik dan wapen defence. Denk niet dat ik die hier ga posten, anders worden er weer mensen jaloers.

  14. #64
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dan kan je beter coke gaan dealen op de hoek net als al die andere 14 jarige pikkies.
    Af en toe een wedstrijdje vechten, heb je weer een paar knaken, kan je weer stoer doen tegenover je matties.
    Krijg je iig de illusie dat je AlS uN EgTuH GheTtOw GaNgStuR LeEfD JuHWeEtZeLLuF.
    O en natuurlijk veel youtube filmpjes maken met zelfverdedigingsinstructies.
    Word je ook echt rijk van.
    @ Lopez86,
    Je hebt vaak wel een goede post, maar deze jongen is volgens mij 15 dat nu al nadenk over een luxe leven later, (pas op met wat je post, zeker in je eerste zin) bedoel het niet negatief naar jou, want ik begrijp de ententie.

    @ Fighterboy,
    Ik begrijp dat de tijd van Mario Bros 1, Duckhunt en buitenspelen grotendeels voorbij is etc. Alhowel ik wel een filmpje van je heb gezien dat jij je heel goed kan verstoppen en met je vechtsport fun hebt, keep up the good work!

    Maar er is en spreekwoord dat luid "Als apen hoger klimmen willen, ziet men gauw hun blote billen"!
    Waak er een beetje voor, want sommige posts van jou vragen erom.

    Ik zou doen wat wellicht de meesten op jouw leeftijd zouden doen:
    Je best doen op school, achter de meiden aan en vooral plezier hebben in je sport. Serieus geld verdienen en dat luxe leventje dat je wil kan je over nadenken na je diploma.

    Collina
    Last edited by Collina; 18-07-2011 at 08:55.

  15. #65
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    verdraaid, niet verkeerd die figherboy




    maar OT; als je echt geld wilt verdienen als Badr Hari zal je toch echt voortijdig met school moeten stoppen en je geen reet aantrekken van al die mensen die het "goed met je voor hebben". Daarna je kapot trainen bij je huidige trainer en uiteindelijk cashen bij de volgende.
    En voor de beeldbuis kijkertjes kan het ook geen kwaad als je hier en daar buiten de ring wat stoten uitdeelt. Je weet toch: slechte reclame is ook reclame.
    Succes man.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is geld altijd de verkeerde motivatie om iets te doen.
    Ook wat betreft studie en werk.

    Zorg ervoor dat je iets doet wat je motiveert om hard te werken en waar je lol in hebt.
    Als je die motivatie en dat plezier over kan brengen op klanten, collega's, bazen, of in de vechtsportwereld op fans en sponsoren, dan is succes niet eens zo heel ver weg.

    als je van vechtsport houd dan moet je je daar lekker in verdiepen.
    gewoon lekker trainen, en vechten als je echt gemotiveerd bent!
    maar gewoon omdat je het leuk vind om te doen. niet voor geld of aanzien of wat er dan
    ook maar belangrijk word gevonden in de wereld.

    zo, dat is mijn serieuze kijk..

    mijn niet zo'n serieuze antwoord is:
    TROL!!

  17. #67
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Lopez86,
    Je hebt vaak wel een goede post, maar deze jongen is volgens mij 15 dat nu al nadenk over een luxe leven later, (pas op met wat je post, zeker in je eerste zin) bedoel het niet negatief naar jou, want ik begrijp de ententie.

    Collina
    Je hebt gelijk, ik heb er zo niet bij stilgestaan.
    Impulsieve latino.
    Fighting is poetry in motion

  18. #68
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik wil niet stoer doen maar eh

    Er hebben al 6mensen geld aangeboden om van mij zelfverdedigingsles te krijgen.

    En ik krijg steeds meer vraag naar een nieuw filmpje.

    Haha je bent echt zo grappig, post meer xd

  19. #69
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik ben 1 van die 6 mensen trouwens, wil erg graag lessen van een 15 jarige jongen.
    Home mtk-gym.nl


  20. #70
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Lol ik mis fighterboy hij was zo schattig.

  21. #71
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Zal het hem zeggen, heb hem op msn haha
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #72
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik ben er wel, maar geen geshit en getrol meer. Ik lees alleen af en toe 't een en ander hier en ik kijk de filmpjes.
    No pain no gain

  23. #73
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    je bent in 1 klap volwassener als Pansier geworden zie ik
    Home mtk-gym.nl


  24. #74
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik ben er wel, maar geen geshit en getrol meer. Ik lees alleen af en toe 't een en ander hier en ik kijk de filmpjes.
    \o/

  25. #75
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    je bent in 1 klap volwassener als Pansier geworden zie ik
    Theoretisch gezien klopt dat niet.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •