MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 92 of 92

Thread: Beginnen

  1. #76
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    26
    vCash
    126000

    Default

    Haaha, in zo'n buurten werkt dat inderdaad niet.
    Als ik mij bij overvallen en straatruzies enzo op die manier zou verweren zouden ik en nog anderen echt niet meer veilig zijn de komende maanden...
    maar inderdaad, vechtsporten kunnen effectief zijn bij zelfverdediging.
    Last edited by Joćo; 23-07-2011 at 14:20.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Kwa zelfverdediging is Krav Maga beter. Kickboksen en MMA blijft uiteindelijk toch een spelletje.

  3. #78
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Kwa zelfverdediging is Krav Maga beter. Kickboksen en MMA blijft uiteindelijk toch een spelletje.

  4. #79
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Kwa zelfverdediging is Krav Maga beter. Kickboksen en MMA blijft uiteindelijk toch een spelletje.
    Volgens mij ben ik niet meer de grootste trol op dit forum...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #80
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Niet te hard van stapel lopen he Pansier!


    Nee geintje, ik denk het inderdaad ook niet meer
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  6. #81
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Kwa zelfverdediging is Krav Maga beter. Kickboksen en MMA blijft uiteindelijk toch een spelletje.

  7. #82
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Niet te hard van stapel lopen he Pansier!


    Nee geintje, ik denk het inderdaad ook niet meer
    Van nederlagen leer je weer .

    I'll be back!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #83
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Goed, nog even update vanaf mijn kant :P. Meegedaan met lesje Kyokushin karate. Zoals al eerder vermeld is dat wel een stukje harder dan muay thai. Geen scheenbeschermers, geen gloves. Wel raar om te zien hoe ik, en okay, ik ben niet bepaald 2 meter en 95kg, vollop tegen een dame aan kan slaan die dik een kop kleiner is. Bij muay thai geleerd dat mensen op afstand te houden zijn door ze trap te geven, maar bij KK Karate lopen ze gewoon door o_O.

    Geen katas gedaan. Na de les daar nog naar gevraagd; maar als nieuw persoon (en ik was niet de enige nieuwe die les) zou je dan wat verdwaald gaan lopen in de les (letterlijk denk ik).

    Wel minder gezweet dan bij muay thai, maar wel mee harde meppen geļncasseerd. Maar zeker wel tof om te doen

    Nu ik toch post; nog twee vragen.
    Heb inmiddels een bitje, in warm water gedaan etc om hem te vormen, maar als ik nu mijn mond open doe valt dat ding er spontaan uit. Nu snap ik dat ie niet muur en muur vast moet zitten, maar hij valt er wel heel erg makkelijk uit. Klopt dat? Zo nee, hoe fix ik dat?

    En is de bescherming bij TKD qua scheenbescherming hetzelfde als bij Muay Thai? Bij MT heb ik het nu gezien, en wat vriendinnen doen TKD maar zegen alle 3 iets anders, maar als ik die bij elkaar optel kom ik op ongeveer hetzelfde uit als bij MT. Wat is het nou? o_O

  9. #84
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Bast View Post
    Goed, nog even update vanaf mijn kant :P. Meegedaan met lesje Kyokushin karate. Zoals al eerder vermeld is dat wel een stukje harder dan muay thai. Geen scheenbeschermers, geen gloves. Wel raar om te zien hoe ik, en okay, ik ben niet bepaald 2 meter en 95kg, vollop tegen een dame aan kan slaan die dik een kop kleiner is. Bij muay thai geleerd dat mensen op afstand te houden zijn door ze trap te geven, maar bij KK Karate lopen ze gewoon door o_O.

    Geen katas gedaan. Na de les daar nog naar gevraagd; maar als nieuw persoon (en ik was niet de enige nieuwe die les) zou je dan wat verdwaald gaan lopen in de les (letterlijk denk ik).

    Wel minder gezweet dan bij muay thai, maar wel mee harde meppen geļncasseerd. Maar zeker wel tof om te doen

    Nu ik toch post; nog twee vragen.
    Heb inmiddels een bitje, in warm water gedaan etc om hem te vormen, maar als ik nu mijn mond open doe valt dat ding er spontaan uit. Nu snap ik dat ie niet muur en muur vast moet zitten, maar hij valt er wel heel erg makkelijk uit. Klopt dat? Zo nee, hoe fix ik dat?

    En is de bescherming bij TKD qua scheenbescherming hetzelfde als bij Muay Thai? Bij MT heb ik het nu gezien, en wat vriendinnen doen TKD maar zegen alle 3 iets anders, maar als ik die bij elkaar optel kom ik op ongeveer hetzelfde uit als bij MT. Wat is het nou? o_O
    Je bitje moet je wanneer hij nog vervormbaar is in je mond doen, aandrukken bij je tandvlees en hard zuigen, zodat hij eromheen gaat. Hij moet met moeite uitgaan.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #85
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat je een goede keus kan maken en ben benieuwd wat je gaat kiezen.
    Bitje moet inderdaad wel wat vaster zitten en niet zomaar los vallen.

    Over scheenbeschermers durf ik niks te zeggen omdat ik nooit taekwondo heb gedaan ik dacht dat dat ook zonder was.

    Gr T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  11. #86
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    wanneer hij nog vervormbaar is in je mond doen, aandrukken bij je tandvlees en hard zuigen, zodat hij eromheen gaat. Hij moet met moeite uitgaan.


    Last edited by Marchant; 28-07-2011 at 16:35.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #87
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post

  13. #88
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Waar trainde je KK bast?

  14. #89
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Bij La Sala in Tilburg =]

  15. #90
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Nooit mee in contact gekomen, mischien zitten die onder een andere organisatie dan die van mij. De dames bij Kyokushin kunnen goed tegen een stootje inderdaad. Twee meisjes waar ik vroeger mee sparde konde beter tegen mijn lowkicks dan veel gasten daar haha.

  16. #91
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Er zijn natuurlijk altijd ''kleine kindjes'' bij die weer moeten doordenken .

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #92
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Er zijn natuurlijk altijd ''kleine kindjes'' bij die weer moeten doordenken .

    http://www.portlandmercury.com/image...mputernerd.jpg

    Hahaha fuck ik heb dit plaatje al 100x gezien maar er valt me nu pas iets op............. heeft hij nu al echt kleuren foto's van vrouwen op zijn beeldscherm?????? damn oldschool dungeon !
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •