MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default Koeman en Feyenoord bijna akkoord over samenwerking

    Woensdag, 20 juli 2011 om 14:00
    Feyenoord lijkt de opvolger van de onlangs vertrokken Mario Been te hebben gevonden. Voetbal International en het Algemeen Dagblad melden woensdagmiddag dat de Rotterdamse club een akkoord nadert met Ronald Koeman over een samenwerking. Vooralsnog zijn er geen verdere details vrijgegeven: Feyenoord ontkent of bevestigt niets.
    Mocht het tot een samenwerking komen, dan keert Koeman terug bij de club waar hij zijn imposante loopbaan in 1997 beëindigde. Vervolgens ging de voormalig verdediger zich richten op het trainersvak en werkte hij als hoofdtrainer bij Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ. Sinds zijn vertrek bij laatstgenoemde club zat de 48-jarige Koeman zonder club.
    Bij Feyenoord gaat hij nu vermoedelijk weer aan de slag en daarmee zou hij terugkeren naar de club waar hij in twee seizoenen tijd zestig wedstrijden voor speelde. Zijn broer Erwin Koeman was eerder werkzaam als hoofdcoach in De Kuip en hij is in het aankomende seizoen de eindverantwoordelijke bij FC Utrecht.
    Koeman was niet de eerste keus van technisch directeur Martin van Geel, die eerst contact zocht met Louis van Gaal. Die heeft echter laten weten dat hij geen trek had in een samenwerking, waarna de aandacht werd verlegd naar Koeman. Vijf dagen geleden zei de coach al dat hij interesse had: “Feyenoord is bepaald geen club waar je gelijk nee tegen zegt, dat zeg ik tegenwoordig sowieso al niet zo gauw, maar tegen Feyenoord zeker niet."
    Alleen die stropdas...................


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Sommige dingen zijn heel voorspelbaar: binnen een jaar is hij toch weer weg!


  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    die maakt inderdaad nooit ergens een klus af...altijd met gezeik weg dus als dit de redder van feyenoord moet worden?

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    met de winterstop staat feijnooit 17e en kan koeman een WW uitkering aanvragen

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja was vandaag ook mijn eerste zin: hij maakt geen 1klus af...

    ik hoop voor em dat hij een goede keuze heeft gemaakt/gaat maken..
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    beter gaat feyenoord gewoon nu meteen naar de jupiler league, scheelt een jaar ellende over 5 jaar speelt feyenoord hoofdklasse denk ik en hoop ik!!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Belachelijk. Bij PSV, Ajax, Vitesse, AZ, Valencia en Benfica keihard gefaald. Wat Hiddink en van Gaal/Adriaanse achterlieten kon Koeman in enkele maanden naar de klote helpen.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    mooi! voor zover er al sprake was van enige concurrentie, is ie nu helemaal om zeep geholpen...
    Koeman = Fail

    hij heeft ook wel eens in een interview gezegd dat hij spelers niet beter maakt, maar dat hij meer een trainer is om vedetten klaar te stomen voor zeer belangrijke wedstrijden. Buiten het feit dat je hiermee jezelf een brevet van onkunde opspeld vraag ik me al helemaal af waarom hij nu dan bij feijenoord gaat tekenen......kansloos!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hahaha "vedetten"

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    wat een kut sportjaar.

    Overeem uit de grand-prix, koeman naar feijenoord, psv op sterven na dood, en theo janssen draagt een keppeltje. het kan niet veel beroerder.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Je kan nu al op Koeman gaat afgeven maar er is geen enkele coach op de wereld die met dit stelletje sukkels kampioen kan worden. Ouwehoeren, dik geld verdienen kunnen ze maar 90 minuten het gras opvreten en je 1000 % geven is deze geweldige voetballers teveel gevraagd.

    Je moet niet de trainer vervangen maar 80 % van de spelersgroep pfff

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Koeman 1 jaar naar Feyenoord

    ROTTERDAM - De kogel is door de kerk. Ronald Koeman wordt de nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. De 48-jarige oefenmeester gaat een contract voor één jaar tekenen.

    De technische staf zal verder bestaan uit Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst. Feyenoord is nog in gesprek met Patrick Lodewijks, die mogelijk keeperstrainer wordt bij de Rotterdammers.
    Maandagmiddag wordt de nieuwe technische staf gepresenteerd. Koeman zal die dag voor het eerst de training van Feyenoord leiden.

    bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben denk ik de enige hier, die wel denkt dat Koeman een goede zet is van feyenoord.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •