MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 19 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 457

Thread: Ramadan

  1. #51

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    geen probleem met niet eten, het is bij mij elke keer het afkicken van de koffie waar ik het meeste last van heb
    Same here, geen koffie = hoofdpijn. Collega van mij was ruim voor de ramadan al begonnen met afbouwen, heeft hem wel geholpen vandaag. Echt nogmaals respect voor de mensen die dit gewoon de hele maand volhouden. Ik ben vorig jaar na 2 weken gestopt. Ik hoop dit jaar wel helemaal voltehouden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #52

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Klasse man!

    Met suikerziekte zou ik het idd niet doen da's te gevaarlijk man.
    Elk jaar zit ik te denken om gewoon eens mee te doen , gewoon om te weten hoe het voelt en of ik het zou kunnen.....
    Btw wanneer beginnen jullie (koerden) aan de ramadan? te gelijk met de Marokkanen of met de Turken.
    Het heeft toch met de stand van de maan te maken, is het dan de stand van uit je moederland? hoe zit dat precies?

    Met suikerziekte mag je niet meedoen, je brengt je lichaam schade toe als je toch meedoet, en dat is niet de opzet van het vasten.
    Gewoon een keer meedoen Marchant
    Is echt een hele mooie ervaring.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  3. #53
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Same here, geen koffie = hoofdpijn. Collega van mij was ruim voor de ramadan al begonnen met afbouwen, heeft hem wel geholpen vandaag. Echt nogmaals respect voor de mensen die dit gewoon de hele maand volhouden. Ik ben vorig jaar na 2 weken gestopt. Ik hoop dit jaar wel helemaal voltehouden.
    ja ik begin ook altijd een paar weken van te voren met minderen maar ja dat helpt niet echt bij mij.......succes verder met vasten

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor iedereen die hier echt aan mee doet.
    Succes

  5. #55
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Ben jij ook moslim?:P
    Hoeveel moslims telt mixfight.nl? polletje?:P

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Met suikerziekte mag je niet meedoen, je brengt je lichaam schade toe als je toch meedoet, en dat is niet de opzet van het vasten.
    Gewoon een keer meedoen Marchant
    Is echt een hele mooie ervaring.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Met suikerziekte mag je niet meedoen, je brengt je lichaam schade toe als je toch meedoet, en dat is niet de opzet van het vasten.
    Gewoon een keer meedoen Marchant
    Is echt een hele mooie ervaring.
    Ga het zeker een keer doen , misschien deze al 1 of 2 dagen proberen....... ik zie niet zo zeer op tegen het niet eten maar meer tegen het vroeg opstaan om te eten
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #57
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Btw, de meeste marokanen die ik ken die slapen niet voor 04:00uur en komen pas eidn van de middag hun bed uit
    dus voor hun zal het niet heel moeilijk zijn

  8. #58
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Btw, de meeste marokanen die ik ken die slapen niet voor 04:00uur en komen pas eidn van de middag hun bed uit
    dus voor hun zal het niet heel moeilijk zijn
    Dat is dus niet de bedoeling, en tevens ook niet toegestaan

  9. #59
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default Ramadan

    Veel sterkte aan alle (ook tegenover niet-moslims) tollerante moslims gedurende het tijdens zonsopgang vasten. Straks vanaf het suikerfeest is het weer de hele dag door feest!

  10. #60
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Wel grappig om te zien dat er mensen hier vasten van wie je et niet verwacht.
    Leventdepevent ben jij bekeerd of hoe moet ik het zien?

  11. #61
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Dat is dus niet de bedoeling, en tevens ook niet toegestaan
    haha dus een maandje nachtdienst draaien zeker ook niet?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #62
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Leventdepevent ben jij bekeerd of hoe moet ik het zien?
    ja toen ik een jaar of 18-19 was

  13. #63

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Ben jij ook moslim?:P
    Hoeveel moslims telt mixfight.nl? polletje?:P

    Niet zo een hele goede hoor, maar ik doe mijn best
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  14. #64
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het wel mooi hoe sommige Mixfight leden het Ramadan ook WILLEN snappen en zelfs een dag of meer aan meedoen. Dit zegt wel wat over het niveau van de mixfight leden. Ik vind dit mooi om te zien.

    Ik doe dit jaar niet mee om persoonlijke redenen, als ik de kans krijg dan haal ik het in in de winter in ofzo. Dan voel ik me ook iets beter over het overslaan van de Officiele Ramadan.

    Btw, elke keer als Ramadan begint danlaat ik me baard staan en luister ik non-stop naar Sami Yusuf. Heel apart.

  15. #65
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    De ramadan vind ik een mooi ritueel, en ik begrijp ook waarom mensen het doen . Respect voor de mensen die het doen, maar het is niets voor mij!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  16. #66
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Ik vind het wel mooi hoe sommige Mixfight leden het Ramadan ook WILLEN snappen en zelfs een dag of meer aan meedoen. Dit zegt wel wat over het niveau van de mixfight leden. Ik vind dit mooi om te zien.

    Ik doe dit jaar niet mee om persoonlijke redenen, als ik de kans krijg dan haal ik het in in de winter in ofzo. Dan voel ik me ook iets beter over het overslaan van de Officiele Ramadan.

    Btw, elke keer als Ramadan begint danlaat ik me baard staan en luister ik non-stop naar Sami Yusuf. Heel apart.

    ja he dat vond ik ook echt mooi.

    Ff voor onze vaste mixfight leden.

    Ik kom al zeker 10 a 11 jaar op een gamers forum. Ken heeel veel van die jongens ook persoonlijk en heb veel met ze gegamed online en offline.
    Ik heb daar ook bewust een ramadan topic geopend en op mixfight.nl ook het was een soort van experiment.
    de ene site is voor namelijk voor mensen die alleen online contact hebben met elkaar en de ander (mixfight) zijn mensen die ook offline conatct hebben met elkaar en elkaar tegen komen op gala's etc.

    de conclusie was dat mixfight gewoon toppers zijn en dat op die andere site is de ramadan topic gesloten op blz 5 omdat mensen gewoon niet normaal konden reageren.

    Dit topic hier heeft me echt goed gedaan, dat meen ik echt. Door mensen als julllie hou ik van het leven en van de mensen. Gewoon allemaal elkaar respecteren en als je de islam en ramadan haat gewoon niet reageren op dit topic zoals velen doen en ook dat is respect! en dat vind ik erg mooi.

    veeeeel groetentjes!!
    Home mtk-gym.nl


  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #68
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Succes mannen !! ( en vrouwen )
    Respect,... helemaal nu het in deze zomerperiode valt lijkt het me niet makkelijk.
    Osu !

  19. #69
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ja he dat vond ik ook echt mooi.

    Ff voor onze vaste mixfight leden.

    Ik kom al zeker 10 a 11 jaar op een gamers forum. Ken heeel veel van die jongens ook persoonlijk en heb veel met ze gegamed online en offline.
    Ik heb daar ook bewust een ramadan topic geopend en op mixfight.nl ook het was een soort van experiment.
    de ene site is voor namelijk voor mensen die alleen online contact hebben met elkaar en de ander (mixfight) zijn mensen die ook offline conatct hebben met elkaar en elkaar tegen komen op gala's etc.

    de conclusie was dat mixfight gewoon toppers zijn en dat op die andere site is de ramadan topic gesloten op blz 5 omdat mensen gewoon niet normaal konden reageren.

    Dit topic hier heeft me echt goed gedaan, dat meen ik echt. Door mensen als julllie hou ik van het leven en van de mensen. Gewoon allemaal elkaar respecteren en als je de islam en ramadan haat gewoon niet reageren op dit topic zoals velen doen en ook dat is respect! en dat vind ik erg mooi.

    veeeeel groetentjes!!
    Om de ramadan een goed ritueel te vinden hoef je het nog niet eens in verband te brengen met de islam. Ik vind het vooral goed om stil te staan met de honger in de wereld. Zover ik van moslims heb gehoord is dit toch ook een factor waarvoor je het doet?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #70
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Om de ramadan een goed ritueel te vinden hoef je het nog niet eens in verband te brengen met de islam. Ik vind het vooral goed om stil te staan met de honger in de wereld. Zover ik van moslims heb gehoord is dit toch ook een factor waarvoor je het doet?
    Je hoeft geen verband te leggen , er is een verband.
    De ramadan is een Islamitisch feest(vasten)maand dus kan je hier niet om de Islam heen.
    het is dus toch niet alleen maar slecht hé frank?
    Last edited by Marchant; 02-08-2011 at 09:47.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #71
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Veel succes met de ramadan.

    Paar jaar geleden heb ik met een collega meegedaan en moet zeggen, het is behoorlijk pittig!!

    Respect!

  22. #72
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik had gister wel zware koppijn rond een uur of 7 maar dat heb ik altijd de eerste dagen van de ramadan.

  23. #73
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    ik had gister wel zware koppijn rond een uur of 7 maar dat heb ik altijd de eerste dagen van de ramadan.
    vreemd ik heb dat altijd met passen, maar begin dan zaterdags al met stappen dan ben ik zondags paaslam

    zal wat vocht te kort zijn je lichaam moet er aan wennen toch?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #74
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik heb gister tijdens iftar echt aaaaamper wat gegeten, ik dacht alsik straks in de buurt ben eet ik wel wat buiten maar had geen trek en voor ik het wist was het 3 uur en mocht ik niet meer eten.

    Heb nu gewoon totaal geen energie en een vreselijke dorst. Maar goed, its all part of the game.
    Home mtk-gym.nl


  25. #75
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Mijn neef deed laatst een x mee met christelijke vasten.. je mag 3 dagen niet eten of drinken.., dus pas op de 4e dag..
    wat zouden jullie moeilijker vinden?

    1 x 3 dagen niet eten en drinken of de ramadan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •