MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 19 FirstFirst ... 3456789101117 ... LastLast
Results 151 to 175 of 457

Thread: Ramadan

  1. #151

    Default

    Mooi waargebeurd verhaal Armenia, thanks for sharing. Hier kan zo een bestseller van geschreven worden imo.

    En as usual weet Facada de waarheid weer helder te verwoorden. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en voor zijn/haar kinderen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #152
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    @ Armenia,


    vind het echt jammer dat je zegt dat Asura gelijk heeft. Wij koerden zijn 1 van de meest onderdrukte volken ter wereld. Jullie Armenen hebben nu iig een eigen land, met een eigen vlag en een eigen president. Wij hebben nog steeds JACK shit en weetje wat de grap is? de gene die koerden al 100 jaar vermoorden zijn allen islamitische landen. Turkije, irak, iran en syrie. Maar ik heb het verdoemt om ook maar 1 x de schuld bij de islam te leggen.

    Dat is een zwak excuus, het zijn de regimes, de mensen die dit doen. Die hebben niets met de islam te maken.
    Saddam had tijdens de Anfal periode, Allahu akbar in de irakeze vlag gezet. Hij had zoals ik in een ander topic had aangegeven, een imam een fatwa laten uitbrengen die zei dat het moorden van Koerden Halal was en dat die mensen geliefd zouden zijn bij Allah , als ze een koerd vermoorden.
    een tijdje kreeg je 5000 dollar voor de hoofd van een Koerd.

    In iran worden Koerden opgehangen nu vandaag de dag nog met omdat ze in opstand zijn gekomen, ze worden dan opgehangen in hun dorps plein met als reden dat ze tegen God in opstand zijn gekomen of nog erger soms, dat ze Homo's zijn. En dat ze daarom vermoord dienen te worden.

    Ook al heeft Saddam zelf zo expliciet de islam er bij betrokken, kan ik duidelijk zeggen en zien dat de Islam hier geen enkele schuld aan heeft. Waar in de Koran staat dat je, je medemens moet vermoorden?

    Ik heb geen lap teksten nodig van Asura om mij duidelijk te maken hoe de islam wordt misbruikt, hoe mensen dmv de Islam worden dom gehouden en gebruikt. Maar is dit de schuld van de Islam of van de mensen die de Islam gebruiken als middel?

    Het bewijst in mijn ogen juist, JUIST omdat de islam zo mooi is, kan je er mensne zo makkelijk mee strikken, juist omdat de islam zo goed is kan je mensen er mee beinvloeden.

    Als de Islam een shit religion was, had je er nooit mensen op deze manier mee kunnen beinvloeden. Het is heel makkelijk als je een bende ongeschoolde mensen hebt om hun iets wijs te maken. Ze zijn "Cahil" ontwetend, je kan ze vullen met wat jij wilt.

    helaas zijn onze mooie mensen toen gevuld met haat in de armeense genocide, in de Anfal periode in Iraks Koerdistan, tijdens de Dersim opstand in turks koerdistan en zo zijn er nog tal van voorbeelden.

    en laten we pls een ander topic maken of iets om dit te discusseren. Dit is de ramadan topic.
    Home mtk-gym.nl


  3. #153

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    @ Armenia,


    vind het echt jammer dat je zegt dat Asura gelijk heeft. Wij koerden zijn 1 van de meest onderdrukte volken ter wereld. Jullie Armenen hebben nu iig een eigen land, met een eigen vlag en een eigen president. Wij hebben nog steeds JACK shit en weetje wat de grap is? de gene die koerden al 100 jaar vermoorden zijn allen islamitische landen. Turkije, irak, iran en syrie. Maar ik heb het verdoemt om ook maar 1 x de schuld bij de islam te leggen.

    Dat is een zwak excuus, het zijn de regimes, de mensen die dit doen. Die hebben niets met de islam te maken.
    Saddam had tijdens de Anfal periode, Allahu akbar in de irakeze vlag gezet. Hij had zoals ik in een ander topic had aangegeven, een imam een fatwa laten uitbrengen die zei dat het moorden van Koerden Halal was en dat die mensen geliefd zouden zijn bij Allah , als ze een koerd vermoorden.
    een tijdje kreeg je 5000 dollar voor de hoofd van een Koerd.

    In iran worden Koerden opgehangen nu vandaag de dag nog met omdat ze in opstand zijn gekomen, ze worden dan opgehangen in hun dorps plein met als reden dat ze tegen God in opstand zijn gekomen of nog erger soms, dat ze Homo's zijn. En dat ze daarom vermoord dienen te worden.

    Ook al heeft Saddam zelf zo expliciet de islam er bij betrokken, kan ik duidelijk zeggen en zien dat de Islam hier geen enkele schuld aan heeft. Waar in de Koran staat dat je, je medemens moet vermoorden?

    Ik heb geen lap teksten nodig van Asura om mij duidelijk te maken hoe de islam wordt misbruikt, hoe mensen dmv de Islam worden dom gehouden en gebruikt. Maar is dit de schuld van de Islam of van de mensen die de Islam gebruiken als middel?

    Het bewijst in mijn ogen juist, JUIST omdat de islam zo mooi is, kan je er mensne zo makkelijk mee strikken, juist omdat de islam zo goed is kan je mensen er mee beinvloeden.

    Als de Islam een shit religion was, had je er nooit mensen op deze manier mee kunnen beinvloeden. Het is heel makkelijk als je een bende ongeschoolde mensen hebt om hun iets wijs te maken. Ze zijn "Cahil" ontwetend, je kan ze vullen met wat jij wilt.

    helaas zijn onze mooie mensen toen gevuld met haat in de armeense genocide, in de Anfal periode in Iraks Koerdistan, tijdens de Dersim opstand in turks koerdistan en zo zijn er nog tal van voorbeelden.

    en laten we pls een ander topic maken of iets om dit te discusseren. Dit is de ramadan topic.
    Armenia geeft Asura min of meer wel gelijk, maar met zijn verhaal bewijst hij eigenlijk het tegendeel.

    Sadix don't worry akhî er zit in elke 10 appels wel een rotte.

    Back on topic: ik heb het zwaaaaaar...
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #154
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Boys, if it ain't bout the ramadan move it out of here.

    OT: Het gaat me gelukkig wel goed af, weer is gelukkig ook niet te warm.

  5. #155
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    walla mijn ramadan gaat echt goed broeders.

    Ik had in mijn start post aangegeven dat ik hele goede voornemens had en ik heb me er nu al 5 dagen aangehouden en voel me echt beter als ooit!
    Home mtk-gym.nl


  6. #156
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Succes broeders, respect

  7. #157
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  8. #158
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahahaha its sami yusuf time he hahaha

    Ramadan al Kareem!!

    hoe noem je in het arabisch de ramadan, gewoon Ramadan?? In het Koerdisch zeggen we Remezan, in het turks zeggen ze Ramazan.
    Home mtk-gym.nl


  9. #159
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    hahahaha its sami yusuf time he hahaha

    Ramadan al Kareem!!

    hoe noem je in het arabisch de ramadan, gewoon Ramadan?? In het Koerdisch zeggen we Remezan, in het turks zeggen ze Ramazan.
    In het Arabisch is het ook gewoon Ramadhan...de ''dh'' spreek uit als ''the'' (in het engels) als je begrijpt wat ik bedoel.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #160
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahaha ja, heb als kind klappen gekregen om die dh hhaha
    Home mtk-gym.nl


  11. #161
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Al deze antwoorden bewijzen dat ik gelijk heb, ook de zielige minreps. Hoe is Europa uit het dal gekomen?
    Door niet bang te zijn in te zien dat het Christendom een middel was van machthebbers om het volk te manipuleren. Met Islam is dit nog makkelijker omdat kritiek als blasfemie word gezien en de doodstraf staat voor bekering, oftewel je hebt bijna geen kans om op te staan tegenover een groep die claimt pure Islam te beoefenen. Zelfs in de middeleeuwen werd kritiek tegen de heersende Christenlijke stroming als blasfemie gezien, dit is dus reactie die stamt in de psychologie van de mens, aangezien de bijbel hier geen grond voor geeft. Het probleem met Islam is dat het kritiek duidelijk wel als blasfemie beschouwt, en dat de koran ook word gezien als het pure woord van Allah, dus hierdoor kan je duidelijk stellen: Wie ingaat tegen de koran, gaat in tegen Allah. Hierdoor word kritiek vrijwel uitgeroeid.



    Daarom zijn ook de enige groepen waar Islamitische heersers bang voor zijn, groepen die claimen nog orthodoxer te zijn dan henzelf. Denk je nou echt dat ik verbaast ben als een Moslim niet toegeeft of zelfs boos word(wrestler) als Islam als een factor in bepaalde problemen word aangeduid?

    Dit is juist waarom er geen hervorming is geweest in 1400 jaar, en men nog even makkelijk tegen elke hervormer roept : Jij bent tegen Islam!
    En deze hervormer mag dan blij zijn als hij genoeg macht heeft om deze aantijgingen te overleven.

    En ik loog nergens over Wrestler, alles wat ik zeg komt puur uit de koran en hadith. De bevelen voor hoe een oorlog te beëindigen staan in surah 9:29 en daarom zie je ook dat zelfs deze week nog 10 buddhisten zijn vermoord in Thailand. Ook al is de grondslag voor een oorlog onredelijk, een oorlog eenmaal begonnen kan alleen worden beëindigt als de vijand bekeert of onder Sharia law gaat leven, Jizjah betaalt en je rechten afstaat.

    Maar is goed, weer bedankt voor de vijandigheid en het voorspelbare gedrag jongens, ik hoef iedergeval nooit te denken dat deze problemen niet inherent zijn aan Islam want welke Moslim ik ook spreek, of dit nou in het midden oosten is, Amerika, Maleisië of in Nederland, de reactie is helaas hetzelfde. Ogen dicht en kwaad worden op iedereen die Islam herkent voor wat het is:
    Een ideologie bedacht door een krijgsheer in de tijd dat het woord mensenrechten nog niet eens bestond.

    Ik laat het het hierbij, bedankt voor het affirmeren van mijn conclusies.Na de ramadan wil ik mensen best een toertje geven door de koran,Sira en de hadith om aan te tonen dat als een persoon die uit is op geweld of machtsmisbruik dat helaas de Islamitische geschriften vele uitwegen geven hierin. De TV blaat ondertussen ( betaalt door oliegeld) dat kritiek op Islam racisme is, sommige mensen laten zich hierdoor beïnvloeden, ander zien het voor wat het is.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #162
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik lees je teksten geen eens meer Asura,

    je liegt. leugens.

    In de Islam mag je geen ongelovigen doden en ook hen die van uit de islam bekeren mag je niet doden. Ik heb dit gister zelf gelezen, zelf onderzicht, zelf de koran en de hadiths er bij gepakt.

    ik heb hier iemand gevonden die het veel mooier en duidelijker heeft beschreven.



    Men moet zeer voorzichtig zijn met het citeren uit de Koran en de Sunnah. Het is erg belangrijk het groter kader te kennen om daarbinnen bepaalde verzen of uitspraken van Mohamed te kunnen situeren en interpreteren. Het misverstand dat afvallige Moslims de doodstraf zouden moeten krijgen, berust op een verkeerde interpretatie van een hadith (uitspraak van Mohamed), die zei: Man baddala Dinahu faqtuluh ("dood hem die van godsdienst verandert"). We hebben hier echter te maken met een regel uit de krijgswet en niet met een regel over geloof of ongeloof. Want wat was er gebeurd? Een aantal Joden uit Medinah hadden een plan beraamd om de Moslim gemeenschap te destabiliseren. Er zouden zich telkens een paar Joden in de schijn bekeren tot de Islam, om even later de Islam weer af te zweren. Dit plan zou telkens weer herhaald worden om op die manier twijfel te zaaien en onrust te doen onstaan in de Muslimgemeenschap. Toen de Profeet hiervan lucht kreeg, gaf hij bevel hen te doden. Geleerden beklemtonen dat de doodstraf hier niet uitgesproken werd omdat zij de Islam afgezworen hadden, maar omdat zij in oorlog waren met de Muslims en omdat zij met hun subversieve daden de Islamitische regering en samenleving wilden ondermijnen. De regel van de Profeet had dus betrekking op deze zeer specifieke situatie van met name hoogverraad, en had niets te maken met het geloof van de mensen in kwestie maar wel met hun subversie tegen de staat. Er is geen enkel geval bekend waarin Profeet Mohamed de doodstraf uitgesproken heeft over iemand die Islam de rug toekeerde. In geloofszaken is volgens Islam immers iedereen vrij te geloven wat hij wil, of te kiezen dat hij helemaal niet gelooft. Die vrijheid geldt ook voor Muslims. Deze stelling wordt door een groot aantal geleerden in de Islam uit heden en verleden onderschreven.
    Home mtk-gym.nl


  13. #163
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik lees je teksten geen eens meer Asura,

    je liegt. leugens.

    In de Islam mag je geen ongelovigen doden en ook hen die van uit de islam bekeren mag je niet doden. Ik heb dit gister zelf gelezen, zelf onderzicht, zelf de koran en de hadiths er bij gepakt.

    ik heb hier iemand gevonden die het veel mooier en duidelijker heeft beschreven.
    Sadiq laat die asura maar hij lult uit z'n nek. Ik reageer niet eens meer op z'n reply's want hij praat onzin.
    In de Quran staat:

    Because of that, We decreed upon the Children of Israel that whoever kills a soul unless for a soul or for corruption [done] in the land - it is as if he had slain mankind entirely. (5:32)
    In Islam het doden van een onschuldige persoon wordt beschouwd als gelijkwaardig aan het doden van de hele mensheid.

    Laat die Asura maar lekker kletsen joh ik ga van de Ramadan genieten :P
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  14. #164
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    uh... ik denk dat je surah 2:106 even moet doorlezen Wrestler. Dan snap je waarom Surah 9:29 invloed heeft op Islamitische oorlogsvoering en niet een ouder hoofdstuk.

    ik lieg he sadix?
    Elke dag worden er mensen vermoord in de naam van Islam, en elke dag zie ik Moslims die dit niet durven te erkennen. Ik zie nooit een Moslim een bericht plaatsen over hoeveel mensen er worden vermoord in Thailand of Indonesíë in de naam van Islam. Problemen binnen Islam worden gewoon niet erkend.

    Muhammed heeft 800 ongewapende mensen onthoofd, maar geweld is geen onderdeel van Islam?

    Tegen Jezus waren er veel grote complotten, maar koos hij voor geweld?
    Nee, daarom draait mijn maag om als Islam claimt dat niet Jezus maar Muhammed het perfecte voorbeeld is. En Muhammed heeft zelfs mensen ter dood veroordeelt omdat ze hem beledigden, daarom was er geen protest tegen alle moorden over een muhammed-tekening.


    Door mensen als jou staat Islam al 1400 jaar stil. Aju.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #165
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Als je wilt open je een nieuwe thread en dan zal ik WEL in discussie met je willen gaan maar dit is de ramadan topic en als je dat niet bevalt dan post je hier niet.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  16. #166
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ow je had gelijk trouwens, surah 9:29 bestaat helemaal niet lol xD
    En er worden niet telkens buddhisten vermoord in Thailand in naam van Islam.

    ow wacht, toch wel, toch apart dat ik als leugenaar word bestempeld. Wrestler als je respectvol wilt doen, zoals ik deed door niet hier extensief de koran te gaan quoten dan moet je ook mensen met een andere mening niet als leugenaar bestempelen, en het dan nog persoonlijker te maken door negreps te spammen. Snap je waarom dat fucked up is en geen positieve reacties oproept?

    Ik zeg gewoon mijn mening gebaseerd op dagelijkse feiten en gebaseerd op echte geschriften en ik word hier voor alles uitgemaakt.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #167
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    nog een paar uurtjes en dan mogen we weer aanvallen. hmmmmm.....harirah

  18. #168
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Als je wilt open je een nieuwe thread en dan zal ik WEL in discussie met je willen gaan maar dit is de ramadan topic en als je dat niet bevalt dan post je hier niet.
    kan je niet lezen ofso @ asura
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  19. #169
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    nog een paar uurtjes en dan mogen we weer aanvallen. hmmmmm.....harirah
    hahaha ik heb niet echt honger om eerlijk te zijn. Gisteren was mijn moeilijkste dag maar nu valt het erg mee. Ik voel me erg goed
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  20. #170
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    kan je niet lezen ofso @ asura

    Je moet mensen niet zomaar een leugenaar noemen als je het niet met ze eens ben. En ik bood allang aan de discussie op een ander tijdstip voort te zetten maar ipv dat hoor ik alleen maar valse aantijgingen. Veel "liefde" idd
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #171
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  22. #172
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Valse beschuldigingen zouden haram moeten zijn denk ik ^^
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  23. #173
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik heb nog geen harrira gegeten deze ramadan.

    hashoemaaaa @ mijn marokkaanse buren he?

    Wel mijn lievelings eten, koerdische kikker erwten met witte rijst. dat is gewoon gevaarlijkkkkk
    Home mtk-gym.nl


  24. #174
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik heb tot 3 uur. een nederlandse vriend helpen verhuizen. heb toch heel veel moeite gehad dat ze voor me neus koffie aan het drinken waren en smiddags aan de snackbar voed gingen en met me aan het dollen waren.

  25. #175
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Je moet mensen niet zomaar een leugenaar noemen als je het niet met ze eens ben. En ik bood allang aan de discussie op een ander tijdstip voort te zetten maar ipv dat hoor ik alleen maar valse aantijgingen. Veel "liefde" idd

    met alle respect, maar je liegt wel echt. Het zijn geen valse beschuldigingen.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •