MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 733

Threaded View

  1. #11
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    1. WTF wat is er de laatste tijd toch aan de hand met mijn favoriete sport?? Fedor staat 0-3 in zijn laatste partijen, Strikeforce en Pride opgeslokt, Marloes haar titel kwijt, Overeem uit de GP en nu ook nog dit nieuws.....vindt er op deze manier geen zak meer aan.

    2.Dit monopolie spel van Zuffa verkloot het hele MMA voor mij...

    3.ik denk dat ik dit weekend de UFC card maar eens aan mij voorbij laat gaan.

    Gadverdamme
    1.Ja

    2.Ja

    3.Nee
    buiten dit nieuws ga ik zeker wel UFC 133: Evans vs. Ortiz kijken.

    Persoonlijk denk ik dat Strikeforce heb willen onderhandelen over minimaal een extra partij voor overeem.
    Deze hadden ze nodig voorals overeem van bigfoot zou winnen. hij was anders na de halve finale contractloos.
    Waarschijnlijk is het hard tegen hard gegaan en vroeg GG teveel.
    Strikeforce is hier niet mee akkoord gegaan en GG zegt "dan vecht hij ook niet in september(de halve finale)".
    Ali meld zich ziek (dat hij niet kan vechten vanwege een teen blessure).
    En dan wordt provocerend (macht tonend wel door GG op een poster voor Oktober gezet).
    Strikeforce en zuffa zijn hier zo kwaad over dat zij Overeem gelijk ontslaan, denken er een paar dagen over en ondertussen verliest Marloes haar titel
    Strikeforce en zuffa besluiten dat zij eigenlijk helemaal niets meer met GG management te maken willen hebben en ontslaan alle GG vechters.


    dit lijkt mij de meest logische verklaring.
    Last edited by Marchant; 03-08-2011 at 17:43.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •