MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    ik met mijn 2mtr18 lengte heb nooit last van die "problemen"!!

    maar dat is ook natuurlijk logisch he.........
    Zeg Louis, kan je nou nooit is over iets anders hebben dan je lengte, volgens mij zit je er heel erg mee..

    En als je iets neerzet doe dat dan met normale letter ipv met dikke tekst, bedankt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    ik met mijn 2mtr18 lengte heb nooit last van die "problemen"!!

    maar dat is ook natuurlijk logisch he.........
    och och ik zat er al op te wachten hoor......

  3. #28
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Zeg Louis, kan je nou nooit is over iets anders hebben dan je lengte, volgens mij zit je er heel erg mee..

    En als je iets neerzet doe dat dan met normale letter ipv met dikke tekst, bedankt
    Ik zit nergens mee.
    Maar ik stel wel een feit vast die de waarheid als een koe is.!!

    En achja, zonder [B] is het ook wel te lezen.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    ik met mijn 2mtr18 lengte heb nooit last van die "problemen"!!

    maar dat is ook natuurlijk logisch he.........
    Ja ze schrikken van je kamelenteen... Zou ik ook niet te dicht in de buurt bij komen... Dalijk slokt hij je nog op!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Die kerel zo hard mogelijk proberen te naaien, das zeker!!!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #31
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    In dit soort gevallen geven ze eerder een hoge schadevergoeding als het gaat om psychische schade dat is verkregen na mishandeling.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iggy View Post
    In dit soort gevallen geven ze eerder een hoge schadevergoeding als het gaat om psychische schade dat is verkregen na mishandeling.
    Ja, maar dat moet dan wel aantoonbaar zijn. Dwz dat hij in therapie zal moeten. Je kan het beste een letselschade advocaat de zaak voorleggen. Waarschijnlijk zal hij zeggen dat je het proces moet afwachten. Schade verhalen lukt het beste na een veroordeling. De hoogte van een eventuele schadevergoeding zal wel een stuk hoger zijn als je aan die klap een chronische of terugkerende hoofdpijn hebt overgehouden.
    Nothing beats a suckerpunch.

  8. #33
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    heel erg triest weer, beterschap man en ik hoop dat je nog een goede schadevergoeding kan krijgen.
    Laat even weten hoe het voor de rest verloopt.

    T.

    @ Louis jij hebt daar inderdaad geen last van nee, mensen zijn veel te bang dat je er nog knapper op wordt ook als ze je aanvallen met een bierglas.
    Tja heb je toch 1 voordeel
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  9. #34
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Amstelman View Post
    Ik zit nergens mee.
    Maar ik stel wel een feit vast die de waarheid als een koe is.!!

    En achja, zonder [B] is het ook wel te lezen.

    Niet dat ik echt te serieus op zijn posts in wil gaan,maar hoe naief is iemand als hij suggereert dat iemand van 2,18 niet neer te slaan is.

    BV : Zijn lever zit voor mij precies op de goeie hoogte, dus mocht je even een gaatje openlaten ga je net zo gestrekt als iemand die 40 cm korter is.. Bovendien geeft ie in ieder topic zijn "niet met de 2.18 mtr meegegroeide zwakke plek" weer,dus het is een beetje open kaart.

    @ Sadix Het voordeel van vechtsport in dit geval is dat ik de rust en zelfbeheersing had om alleen maar de dreiging uit te schakelen,en niet die flapdrol in zijn geheel haha
    Last edited by Peter0711; 07-08-2011 at 12:55.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    1 troost,dat heb je niet alleen in Amsterdam hoor,ik kreeg ong. 5 maanden geleden woorden met een hele groep scholieren die bij het tankstation in Grootebroek aan het voordringen waren,waarop ze vervolgens met een hele groep naar buiten liepen om het daar wel even af te handelen,dus heb nadat ik rustig me broodjes gezond in de auto heb gelegd de geen met de grootste smoel aangepakt. Vervolgens was hij ook alleen,want de rest was ineens verdwenen,maar meneer vond het nodig te gaan steken en zwaaien met een enorm mes.. Dom,want alles stond op de camera Eve in de pauze een broodje halen hahah

    Erg jammer dat mensen het nodig vinden zulke dingen te doen.
    Daarom neem ik altijd brood mee van huis....

    Maar even zonder gekheid. Ik ben wel eens benieuwd of er nu inderdaad vaker naar wapens, glazen en weet ik wat wordt gegrepen dan vroeger. En wat me ook opvalt is dat er vroeger ook op straat werd gevochten maar als dat nu gebeurt is er gelijk eentje dood. Of lijkt dat maar zo ?

  11. #36
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    der wordt idd veel en veel meer naar wapens getrokken bromios...

    als 17 jarige jongens vroeger na een pakslaag met hun 5 broers terug kwamen, komen ze nu terug met een pistool... meen ik echt.
    Home mtk-gym.nl


  12. #37
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Maar even zonder gekheid. Ik ben wel eens benieuwd of er nu inderdaad vaker naar wapens, glazen en weet ik wat wordt gegrepen dan vroeger. En wat me ook opvalt is dat er vroeger ook op straat werd gevochten maar als dat nu gebeurt is er gelijk eentje dood. Of lijkt dat maar zo ?
    De wereld word steeds gekker! Geniet nog maar even van hoe het nu is,het lijkt misschien allemaal al te gek voor woorden soms,maar ben bang dat we 20 jaar van nu deze periode als nog vrij kalm beschouwen.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Tilburg
    Posts
    221
    vCash
    126000

    Default

    schadevergoeding kun je eisen door een voegingsformulier in te vullen. Dit betekent dat jouw civiele proces wordt gekoppeld aan hun strafzaak.
    Slachtofferhulp kan jou helpen met invullen van dit formulier. De hoogte van de schadevergoeding kan ik je niks over zeggen.
    Ik ken iemand die 1500 euro kreeg van de dader. Dat was voor de dader een zwaardere straf dan die paar uurtjes schoffelen die hij via justitie opgelegd kreeg. Maar hier in dit topic lees ik ook wel dat het een lachertje kan zijn. Tja, haal er uit wat er in zit zou ik zeggen.
    Kravmagaschool 013
    si vis pacem para bellum

  14. #39
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    der wordt idd veel en veel meer naar wapens getrokken bromios...

    als 17 jarige jongens vroeger na een pakslaag met hun 5 broers terug kwamen, komen ze nu terug met een pistool... meen ik echt.
    That sucks, ik woon in het oost'n maar werk in a'dam zuid-oost en als ik soms lees wat er 10min van mijn werk gebeurt dan schrik je je de tering.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ja soms denk ik serieus dat ze in de bijlmer denken dat hun wijk niet in amsterdam is maar ergens in compton is...
    Home mtk-gym.nl


  16. #41
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    klootzakken inderdaad
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •