MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 84

Thread: zwaarder worden

  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Meer eten. Zo simpel is het.
    Eten voordat je gaat slapen. Een zak winegums en erwtensoep uit blik met extra rookworst voor het slapen works for me. Hoppa. Zo weer 3 kg erbij.
    Last edited by blackadder; 18-08-2011 at 09:15.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Eten voordat je gaat slapen. Een zak winegums en erwtensoep uit blik met extra rookworst voor het slapen works for me. Hoppa. Zo weer 3 kg erbij.
    Tijdens je slaap is je spijsvertering bijna niet actief, dat lijkt dus logisch.

    Erwtensoep is sowieso goed, er zit veel eiwit in en ook redelijk wat koolhydraten. Je kan het natuurlijk ook zelf maken, maar daar doe je een hele dag over

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Tijdens je slaap is je spijsvertering bijna niet actief, dat lijkt dus logisch.

    Erwtensoep is sowieso goed, er zit veel eiwit in en ook redelijk wat koolhydraten. Je kan het natuurlijk ook zelf maken, maar daar doe je een hele dag over
    Vergeet de extra rookworst niet he? 325 gram.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Vergeet de extra rookworst niet he? 325 gram.
    Wie houdt er niet van worst :P

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Get you self a feeder!! en je komt aan als n dolle


  6. #31
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik drink veel glazen thee met veel suiker. Ben van 55 naar 59 gegaan. Het gaat de goede kant op. Alleen als het vet dat ik krijg eraf getraind word, dan beetje wat over is gaat dan toch in mijn spieren zitten. Is dat ook slecht, of juist goed?
    No pain no gain

  7. #32
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik drink veel glazen thee met veel suiker. Ben van 55 naar 59 gegaan. Het gaat de goede kant op. Alleen als het vet dat ik krijg eraf getraind word, dan beetje wat over is gaat dan toch in mijn spieren zitten. Is dat ook slecht, of juist goed?
    Vraag het:


  8. #33
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik drink veel glazen thee met veel suiker. Ben van 55 naar 59 gegaan. Het gaat de goede kant op. Alleen als het vet dat ik krijg eraf getraind word, dan beetje wat over is gaat dan toch in mijn spieren zitten. Is dat ook slecht, of juist goed?
    RTFM voor je hier domme vragen komt stellen ... Google is je vriend.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    hahaha 4 kilo groeien door suiker. Zit echt onwijs veel eiwitten in dat suiker van jou denk ik. Waar koop je die?

  10. #35
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    hahaha 4 kilo groeien door suiker. Zit echt onwijs veel eiwitten in dat suiker van jou denk ik. Waar koop je die?
    Jamin

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Van suiker kun je wel degelijk aan komen. Maar 4 kilo in een week is wel erg veel. Dan heb je gewoon de hele dag door suiker zitten vreten wat me sterk lijkt.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Fighterboy,
    Ten eerste, inderdaad, je ben nog jong. Als een bezetene gaan trainen en fitnessen in combi met shakes etc... gewoon niet doen. PUNT

    Qua voeding: Leer de basis, leer wat koolhydraten doen en leer wat proteinen voor je lichaan doen.

    Meer eten en steviger worden? Geen enkel probleem. Doe dat dan niet met snoep en suikers etc.... = niet goed PUNT

    Zet hier eerst eens neer wat je gemiddeld op een dag eet... van 's morgens tot 's avonds... Dan kunnen we vervolgens kijken waar je zaken kunt aanpassen zodat je op verantwoorde wijze aan je lichaam kunt werken.

    Tot die tijd: Het kan geen kwaad om een paar extra bruine boterhammen met kipfilet te eten op een dag. (of pindakaas, of tonijn)
    (en ja, dit kan al wonderen doen als je huidige voedingspatroon niet goed is)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #38
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Jamin
    http://www.youtube.com/watch?v=UvFxG3rZQ2E

  14. #39
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Van suiker kun je wel degelijk aan komen. Maar 4 kilo in een week is wel erg veel. Dan heb je gewoon de hele dag door suiker zitten vreten wat me sterk lijkt.
    4 kilo aankomen in een week is al veel maar de post was van 2 dagen terug. Hoeveel thee met suiker moet je drinken om in 2 dagen 4 kilo aan te komen? fighterboy is wat aan het brabbelen. En natuurlijk kun je van suiker aankomen, zo ongeveer alle energie die je niet verbrandt wordt omgezet in vet. Fighterboy, als je echt wilt groeien dan eet je goed en ga je op tijd naar bed.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    mixfight is ook een apart volkje.

    In een nutteloos, domme topic over een jongeren die uit zijn nek lult gaat iedereen opeens heel serieus reageren. En in topics dat iemand iets serieus vraagt, totaal niet serieus reageren.

    4 kilo in 1 week door thee met veel suiker te drinken. Welke merk thee en suiker is dat? dan stuur ik daar ff 100 kilo van naar Afrika.
    Home mtk-gym.nl


  16. #41
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik zou veel volkoren (nasty) brood eten, en veel melk drinken. Je moet wel hard trainen anders word je een papzak.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  17. #42
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    trouwens fighterboy, op 13 augustus zit je mee te schrijven op thread vet verbranden. Daar schrijf je dat je vooral geen suiker moet gebruiken. Nu ben je 4 kilo aangekomen in 2 dagen door veel suiker in je thee? Leg het me nog eens uit, wat doe je hier op het forum? Een beetje interessant?



    <LI id=post_1065842 class="postbit postbitim postcontainer">13-08-2011 09:08 #2
    fighterboy

    Yellow belt


    Join DateApr 2011Posts198vCash50




    Veel cardio doen, dan val je snel af. Joggen, sprinten, fietsen, roeien, steppen. Als je dat dan ook een beetje lang doet krijg je ook gelijk conditie. Daarnaast is touwtje springen heel goed.

    Naast cardio zou je ook van spiertraining kunnen doen. Dan gaan je spieren vet verbranden terwijl ze herstellen. Dus als je dan bijvoorbeeld savonds tv kijkt verbrand je ook vet.

    Je moet ook veel water drinken. Dan voer je de afval stoffen af. Die afvalstoffen worden omgezet in vet, en daar wil je juist vanaf.

    Daarnaast zo veel mogelijk gezond eten, en geen vet of suiker.

    Prop je ook niet vol tijdens de maaltijden. Gewoon naar je lichaam luisteren wanneer hij niet meer wil, okal kunnen er bijv. nog 5 hapjes bij.

    Ik zou zeggen anderhalf uur per dag intensief bewegen. Wel afwisselen bijv. ene dag armen andere dag benen. Je buik kun je elke dag trainen. Zou dus 100 Crunches per dag doen, en 50 schuine links en 50 rechts. Ongeveer 2liter water drinken per dag.

    Mijn vriendin doet sinds een paar weken dit, omdat ik haar te vet vond. Nu heeft ze bijna geen overtollig vet meer.

  18. #43
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    mixfight is ook een apart volkje.

    In een nutteloos, domme topic over een jongeren die uit zijn nek lult gaat iedereen opeens heel serieus reageren. En in topics dat iemand iets serieus vraagt, totaal niet serieus reageren.

    4 kilo in 1 week door thee met veel suiker te drinken. Welke merk thee en suiker is dat? dan stuur ik daar ff 100 kilo van naar Afrika.
    Wat ben je toch een goed mens!

  19. #44
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Dat ik veel suiker in me thee deed. Ja laat ik het zo zeggen: Wat ik normaal gesproken laat liggen at ik op.

    Maar hoe mijn dag maaltijd er normaal gesproken uitziet.

    Sochtens een glas water, en een stuk fruit.
    Smiddags hetzelfelde
    Tussendoor water
    Savonds avondeten meestal iets van 3 borden
    later in de avond sap

    Dan anderhalf uur voor ik ga sporten een bord spaghetti, en na me training een paar eieren. Ik sport meestal 4x per week.
    Last edited by fighterboy; 19-08-2011 at 16:57.
    No pain no gain

  20. #45
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Dat ik veel suiker in me thee deed. Ja laat ik het zo zeggen: Wat ik normaal gesproken laat liggen at ik op.

    Maar hoe mijn dag maaltijd er normaal gesproken uitziet.

    Sochtens een glas water, en een stuk fruit.
    Smiddags hetzelfelde
    Tussendoor water
    Savonds avondeten meestal iets van 3 borden
    later in de avond sap

    Dan anderhalf uur voor ik ga sporten een bord spaghetti, en na me training een paar eieren. Ik sport meestal 4x per week.
    Een glas water en een stuk fruit.
    4 kilo aankomen in 2 dagen door thee met suiker.
    Ik zit me serieus af te vragen hoelang deze knaap ons moedwillig al aan het trollen is.
    Amstelman ben jij dat?
    Fighting is poetry in motion

  21. #46
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Een glas water en een stuk fruit.
    4 kilo aankomen in 2 dagen door thee met suiker.
    Ik zit me serieus af te vragen hoelang deze knaap ons moedwillig al aan het trollen is.
    Amstelman ben jij dat?
    Hij heet Jesper en is gewoon dom.

  22. #47
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Ik heet Jester, wat wil je nou bereiken door me naam te zeggen Frank?

    Ik bedoel trouwens dat ik gewoon alles at wat ik normaal niet eet. Dus in mijn thee doe ik suiker, ik eet veel chips, en snoep, en patat etc.
    No pain no gain

  23. #48
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik heet Jester, wat wil je nou bereiken door me naam te zeggen Frank?

    Ik bedoel trouwens dat ik gewoon alles at wat ik normaal niet eet. Dus in mijn thee doe ik suiker, ik eet veel chips, en snoep, en patat etc.
    dus je wilt vetmassa aankomen ipv spiermassa?

  24. #49
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik heet Jester, wat wil je nou bereiken door me naam te zeggen Frank?

    Ik bedoel trouwens dat ik gewoon alles at wat ik normaal niet eet. Dus in mijn thee doe ik suiker, ik eet veel chips, en snoep, en patat etc.
    Dat ze je niet voor Louis van Roodenburg aanzien.

  25. #50
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Aan het begin in spiermassa, maar er werd me gezegd dat het slecht is voor mijn groei. Daarom ga ik maar vet kweken.
    No pain no gain

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •