MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 116 of 116
  1. #101
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Stap nou even uit je oranje zeepbel. Ik ben ook een fan van AO, maar begrijp als Nederlander/Europeaan dat die Amerikanen eerst eens willen zien wat AO waard is. Leuk een strikeforcetitel, K1-titel, maar dat staat in de VS (onterecht) wat minder hoog aangeschreven. Net als zijn staat van dienst. Denk als een Amerikaan en dan is het scenario wat ik net schetste helemaal zo gek nog niet...

    AO zal zich eerst moeten bewijzen tegen Een Brock, daarna Mir/Carwin en dan Jds/Cain. Ik vind het prima zolang AO maar kan laten zien wat hij waard is tegen deze vechters. Het levert fatastische partijen op, met als winnaar het publiek. En hij gaat er genoeg op verdienen. Prima!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  2. #102
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Stap nou even uit je oranje zeepbel. Ik ben ook een fan van AO, maar begrijp als Nederlander/Europeaan dat die Amerikanen eerst eens willen zien wat AO waard is. Leuk een strikeforcetitel, K1-titel, maar dat staat in de VS (onterecht) wat minder hoog aangeschreven. Net als zijn staat van dienst. Denk als een Amerikaan en dan is het scenario wat ik net schetste helemaal zo gek nog niet...

    AO zal zich eerst moeten bewijzen tegen Een Brock, daarna Mir/Carwin en dan Jds/Cain. Ik vind het prima zolang AO maar kan laten zien wat hij waard is tegen deze vechters. Het levert fatastische partijen op, met als winnaar het publiek. En hij gaat er genoeg op verdienen. Prima!
    Niks orangje zeepbel. Als hij Brock of Mir verslaat heeft zich bewezen en dan is hij de terechte 1# contender. Wie zou anders een titleshot moeten krijgen. Minotauro? Carwin? Schaub? Kongo vs Mitrione winner? De UFC HW divisie is niks waard dus 1 goede win en je hebt een titleshot.

    Het enige dat zou kunnen gebeuren is Mir vs Lesnar III voor titleshot en Carwin vs Overeem. IMO verdiend iemand op een 2 fight losing streak geen gevecht met de 3# ranked HW.
    Last edited by The Company; 03-09-2011 at 18:39.

  3. #103
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Als een Mir, Brock, Carwin, Lesnar de komende zes maanden met twee snoeiharde Ko's zijn partijen eindigt, is het een mogelijke #1 contender. Nogmaals, misschien niet terecht, maar als het de ppv's/kijkcijfers van fox tot grote hoogte laat stijgen, dan is het zeker mogelijk.

    Hij zal na zijn debut in de ufc, waarschijnlijk nog een partij draaien, voordat hij voor de titel mag. Eerste twee partijen tegen vechter als Brock, Carwin, Mir. Daarna tegen de verliezer Jds-Cain?

  4. #104
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ik wil m zo snel mogelijk zien vechten

  5. #105
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    hoe staat het eigenlijk met zijn gebroken rib?
    2x

    laat Alistair zich eerst maar bewijzen in de UFC, voordat we hem Champ gaan noemen en roepen dat Lesnar en de rest van de hw's niets voorstellen en overrated zijn.
    Ail is natuurlijk is hij SF champ maar heeft maar 1 title defence gehad in 4 jaar tegen Rogers, een dreamtitle gevecht tegen Duffee en laten we het maar niet hebben over zijn partij tegen Werdum.
    Dus Lesnar overrated noemen.......................tja eerst zien.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #106
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet het ook allemaal maar even afwachten.. Het beeld wat de meeste van Allistair hebben kan vreselijk verstoord worden door zijn contract bij de UFC.. Dus ik moet het eerst allemaal is zien,iemand die zo hoog op handen en voeten gedragen word,kan alleen maar hard op ze bek gaan.. Wat ik echter niet hoop natuurlijk. Maar ik denk dat iedereen hier even iets te Allistairpositief is.

  7. #107
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ttt

  8. #108
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Waarom?
    ,,,,,
    (>.<)

  9. #109
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Waarom?
    x2

    ook mijn eerste gedachte....

  10. #110
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Ik denk dat dit als bump voor LOL is bedoeld.



    ninja edit:mijn inziens niet echt boeiend overigens

  11. #111
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Kan de titel veranderd worden?"overeem kiest voor zijn eigen carriére en naait gg"
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  12. #112
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Kan de titel veranderd worden?"overeem kiest voor zijn eigen carriére en naait gg"
    Weet jij iets wat wij niet weten dan?

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    ttt
    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Waarom?
    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    x2

    ook mijn eerste gedachte....
    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Ik denk dat dit als bump voor LOL is bedoeld.



    ninja edit:mijn inziens niet echt boeiend overigens
    Inderdaad, beetje flauw.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •