MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 116
  1. #76
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    thnx,

    genoeg te lezen daar

    Overeem the greatest HW of all time? Are you joking? His biggest HW wins are over Werdum and Rogers, you think a win against Cain or JDS will put him at #1 ahead of Fedor, Nog, Barnett, Couture, CroCop? Guys who had long careers taking on and defeating elite competition?Seriously, the Overeem fan club is out of fucking control with this shit.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat ik nou nooit begrijp aan dat golden glory is dat Bas Boon nooit mededelingen doet, Martijn op zijn twitter wat hints geeft dat er nieuws komt, en dat dan voordat dat gebeurt jamilla al uit de school klapt en verteld wat er aan komt.

    Is dat nou geniale marketing of hebben ze daar nou gewoon buitengewoon dom personeel en geen leiding om dat onder controle te houden ?

  3. #78
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boon komt hier alleen nog zelfden om die top film te promoten.
    Martijn is wel altijd correct naar mijn weten.
    En over die andere 2 hoef ik je niks te vertellen

  4. #79
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Bas Boon komt hier alleen nog zelfden om die top film te promoten.
    Martijn is wel altijd correct naar mijn weten.
    En over die andere 2 hoef ik je niks te vertellen
    Bas Boon komt alleen als ie iets concreets te melden heeft waar vooral HIJZELF eer aan kan behalen, of iets over een ander te zeggen heeft.
    Voor de rest interesseert m weinig, zo blijkt.
    Martijn is de enige respectvolle trainer binnen GG die zijn nek uitsteekt voor de sport, en vooral ook om zijn vechters geeft.
    Ik hoop voor hem dat Alistair een mooie deal tekent waar hij ook wat aan heeft want hij verdient t, zeker na al die ellende met de rest van zīn vechters.
    Fighting is poetry in motion

  5. #80
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    B
    Martijn is de enige respectvolle trainer binnen GG die zijn nek uitsteekt voor de sport, en vooral ook om zijn vechters geeft.
    Ik hoop voor hem dat Alistair een mooie deal tekent waar hij ook wat aan heeft want hij verdient t, zeker na al die ellende met de rest van zīn vechters.
    Dat is wat ik bedoel. Hij warmt de boel een beetje op met wat tweets en voordat hij wat bekend kan maken weten we het al.
    Jamilla klapt uit de school....

    Of is dat een vooropgezet zaakje ?

  6. #81
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Om druk op de UFC te zetten ofzo?
    Een beetje vergezocht maar mogelijk.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #82
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Announcement is: JDS vs Cain listen live: http://www.ustream.tv/mmajunkieradio...&medium=201638

    One fight only on Fox?

  8. #83
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Yesterday visit my countryman Antoni Hardonck to talk to him while I'm in LA. Thanks for the great talk and time


    Via twitter
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #84
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Leuke foto, Thnx!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  10. #85

    Default

    Ariel Helwani
    "For the record, I asked DW today (prior to the announcement about the announcement) whether Overeem signed w/ UFC. His answer was "not yet."

  11. #86
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by KO By Tapout View Post
    Ariel Helwani
    "For the record, I asked DW today (prior to the announcement about the announcement) whether Overeem signed w/ UFC. His answer was "not yet."
    Zie page 3

    Btw: op Facebook heeft Ali het nog steeds over het grote nieuws dat er aan zit te komen. Bij genoeg reacties gaat die het heel snel op Facebook bekend maken.

    Ik schat zo in dat de UFC-deal al lang rond is maar dat men dit door de aandacht van de "Cain vs JDS fight on Fox" nieuws nog even stil wil houden om zoveel mogelijk publiciteit te kunnen genereren.

    Op diverse Amerikaanse fora gaan er sterke geruchten dat dit de TheReem-deal wordt: Overeem vs Mir or Carwin at the end of this year
    Last edited by rollermanskunk; 03-09-2011 at 12:46.

  12. #87
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Zie page 3

    Btw: op Facebook heeft Ali het nog steeds over het grote nieuws dat er aan zit te komen. Bij genoeg reacties gaat die het heel snel op Facebook bekend maken.

    Ik schat zo in dat de UFC-deal al lang rond is maar dat men dit door de aandacht van de "Cain vs JDS fight on Fox" nieuws nog even stil wil houden om zoveel mogelijk publiciteit te kunnen genereren.

    Op diverse Amerikaanse fora gaan er sterke geruchten dat dit de TheReem-deal wordt: Overeem vs Mir or Carwin at the end of this year
    Die geruchten zijn er geruime tijd al, met name door wat "Hammers Hammil" de afgelopen tijd gepost heeft. Zo schijnt de UFC Brock weer tegen Mir te willen zetten, dus lijkt Carwin me de aangewezen overgebleven tegenstander van Overeem. Carwin lijkt me een lastige om tegen te beginnen. Ik zie Overeem liever tegen Congo of Schaub.

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Die geruchten zijn er geruime tijd al, met name door wat "Hammers Hammil" de afgelopen tijd gepost heeft. Zo schijnt de UFC Brock weer tegen Mir te willen zetten, dus lijkt Carwin me de aangewezen overgebleven tegenstander van Overeem. Carwin lijkt me een lastige om tegen te beginnen. Ik zie Overeem liever tegen Congo of Schaub.
    lol Brock Lesnar heeft een WWE feud met Frank Mir in de UFC.

    Fact: Als Lesnar met pensioen gaat waren 50% van zijn fights tegen Frank Mir.


  14. #89
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Zit nu Inside MMA van gisteren (vannacht NL-tijd) te kijken. Rond de 25e minuut. Bas Rutten heeft naar eigen zeggen van bronnen uit Ali's kamp gehoord, dat de deal zo goed als rond is. Andere bronnen volgens Bas Rutten melden ook dat ze bij de UFC graag Brock tegen Ali willen, omdat Ali voor Brock volgens hun een eitje zou zijn. (Pardon? Ik denk zelf het omgekeerde). Anders willen ze Mir.

    Ach ja. Het is allemaal van horen zeggen. Het blijft gissen. Maar ook spannend. Die Inside MMA heb ik via nieuwsgroepen. Op pancrase.org zal ie binnenkort waarschijnlijk hier te zien zijn: http://www.pancrase.org/category/inside-mma/ .

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Lesnar gaat een vreselijk pak slaag kirjgen

  16. #91
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Vrees ik ook. Na één tik raakt ie helemaal in shock. Wat niet wegneemt, dat ik groot respect heb voor Brock. Als ex-showworstelaar (en oké amateurworstelkampioen) toch het lef gekregen voor het echie te gaan. (Weliswaar tegen riante vergoeding). Maar als ie niet afleert van een peer in schildpadpostie te gaan liggen of te gaan dansen, vrees ik dus voor hem het allerergste.

  17. #92
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Ik vind Lesnar sowieso overgewaardeerd en ik denk echt serieus dat Alistair hem in de eerste ronde ko slaat mocht het zover komen

  18. #93
    Join Date
    May 2010
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Dito. Mir zou een veel zwaardere kluif zijn dan Lesnar. En de meeste andere HW's waarschijnlijk ook trouwens.

  19. #94
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Lesnar de enige top HW is waar Ali het van kan winnen.
    Van Cain, JDS, Mir en Carwin zie ik Ali niet winnen

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Lesnar is voorals nog een ex UFC champ en heeft een win over MIR en Carwin das al meer dan heel ali zijn MMA record naar mijn mening

  21. #96
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    bij carwin, mir en brock zou ik al mijn geld op ali in zetten, JDS en Cain ligt het eraan hoe hij zijn eerste partijen in de ufc vecht.

  22. #97
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Ik vind Lesnar sowieso overgewaardeerd en ik denk echt serieus dat Alistair hem in de eerste ronde ko slaat mocht het zover komen
    Prima toch? Ik denk dat AO wel van Lesnar kan winnen en een prima bedrag krijgt voor de winst. Daarna Mir, Carwin en bij winst een title shot tegen JDS of Cain. Langzaam brengen, als hij 3 partijen draait dan kan hij eind 2012 lekker voor de titel. Als AO ze allemaal ko slaat, dan iets eerder.

    Ik ga iig lekker genieten en op de internationale fora Amerikanen fucken als AO Lesnar eruit slaat
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  24. #99
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Lesnar KO slaan is echt niet zo makkelijk. Dana zou hem gewoon moeten dwingen om met Rutten te trainen, tegen Cain & Carwin was gewoon beschamend.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  25. #100
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Prima toch? Ik denk dat AO wel van Lesnar kan winnen en een prima bedrag krijgt voor de winst. Daarna Mir, Carwin en bij winst een title shot tegen JDS of Cain. Langzaam brengen, als hij 3 partijen draait dan kan hij eind 2012 lekker voor de titel. Als AO ze allemaal ko slaat, dan iets eerder.

    Ik ga iig lekker genieten en op de internationale fora Amerikanen fucken als AO Lesnar eruit slaat
    Moet Overeem eerst door de divisie heen walsen voor dat hij een titleshot krijgt? De HW divisie is eigenlijk vrij weinig waard na JDS en Cain. Als hij Brock of Mir verslaat zou hij al een title shot moeten krijgen, simpel weg omdat er verder niemand is die een titleshot verdiend.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •