MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Ernesto Hoost als commentator?

    Begrijp me niet verkeerd Ernesto is een legende in de ring, maar echt als commentator word ik niet blij van hem! Bij de MPL was ook weer dramatisch!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Nu heb ik de MPL niet gezien, maar aan de hand van wat ik in het verleden heb gezien/gehoord moet je gelijk geven. Wát Ernesto zegt is niet verkeerd, maar het mist enthousiasme en het feit dat z'n Engels niet al te vloeiend is maakt het er ook niet beter op.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Gelukkig voor jou was hij co-commentator

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Word er ook niet heel enthousiast van... helaas.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Word er ook niet heel enthousiast van... helaas.
    Ernesto mist inderdaad het enthousiastme, want bijvoorbeeld types als Michael Schiavello, Mauro Ranello en Joe Roegan wel hebben.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Ernesto mist inderdaad het enthousiastme, want bijvoorbeeld types als Michael Schiavello, Mauro Ranello en Joe Roegan wel hebben.
    Ernesto kan naar mijn ervaringen soms wat arrogant overkomen,wat volgens mij absoluut niet zijn karakter is,maar meer zijn manier van praten / zijn houding.. Niet echt intressant voor een commentator inderd. ( Al heb ik het niet meegemaakt) ,maar aan de andere kant,hij brengt wel een dosis ervaring en kennis mee,dus wat hij meld heeft volgens mij wel een bijdrage.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    hij kan beter geen commentaar geven heb ik nog liever het geluid uit zit geen enthousiastme in

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Wat een geZeur. Ernesto is Co.-speaker en geeft veel inhoudelijke informatie vanuit zijn eigen ervaring. Die andere speakers moeten dan maar de sfeer brengen etc. Persoonlijk vond ik die Henk Verschuur een aanfluiting. Met Zijn telefoneren en prcies vertellen wat je zelf ook kunt zien.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Zolang worstenberg nog steeds presenteert en commentaar levert......mag je zeker geen commentaar op Hoost leveren. Hoe vaak heeft hij dit nu gedaan. Hij weet iig wat ie zegt.....die hans worst zit er vaak naast.

    Geef de beste man een kans.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    de enige goede commentator in nederland is fred royers, en die heeft geen deskundige sidekick nodig.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony Galento View Post
    de enige goede commentator in nederland is fred royers, en die heeft geen deskundige sidekick nodig.
    Vind Fred idd ook een goede commentator
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Remco Pardoel doet het ook niet slecht

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Het lijkt me niet dat Hoost niet enthousiast is over de sport. Maar niet iedereen is een even begenadigd spreker.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    ik moet zeggen dat ik een paar keer heb overwogen uit het leven te stappen tijdens zijn commentaar....ik heb een paar keer van 3 hoog naar beneden gekeken en mezelf moed ingesproken om de sprong te wagen....maar toen...toen....toen zag ik de volumeknop...



    hij moet het niet meer doen....no disrespect, maar daar liggen zijn kwaliteiten niet....

  15. #15
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    ik moet zeggen dat ik een paar keer heb overwogen uit het leven te stappen tijdens zijn commentaar....ik heb een paar keer van 3 hoog naar beneden gekeken en mezelf moed ingesproken om de sprong te wagen....maar toen...toen....toen zag ik de volumeknop...



    hij moet het niet meer doen....no disrespect, maar daar liggen zijn kwaliteiten niet....
    whahaha reps man!!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ernesto kan naar mijn ervaringen soms wat arrogant overkomen,wat volgens mij absoluut niet zijn karakter is,maar meer zijn manier van praten / zijn houding.. Niet echt intressant voor een commentator inderd. ( Al heb ik het niet meegemaakt) ,maar aan de andere kant,hij brengt wel een dosis ervaring en kennis mee,dus wat hij meld heeft volgens mij wel een bijdrage.
    x2

  17. #17
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    398
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Wat een geZeur. Ernesto is Co.-speaker en geeft veel inhoudelijke informatie vanuit zijn eigen ervaring. Die andere speakers moeten dan maar de sfeer brengen etc. Persoonlijk vond ik die Henk Verschuur een aanfluiting. Met Zijn telefoneren en prcies vertellen wat je zelf ook kunt zien.
    Dat is met voetbal toch net zo??? Daar gaat de bal van links naar rechts... dat heet commentaar geven.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Vergeet spreekvaardigheid. Gast heeft helft van z'n leven in het buitenland doorgebracht en dan nog is je engels zo slecht...
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •