MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default David Coulthart vs GT5 Gamers Top gear Time attack

    Speelt er uberhoudt iemand GT5 hier op MF? En zoja,heeft iemand zich al gewaagd aan de time attack op het top-gear circuit tegen David Coulthart? Zeer irritante uitdaging,maar wel leuk.


    Coulthard vs GT5 gamers - BBC Top Gear
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    ik speelde het wel maar ben druk met het bouwen van mijn huis, dus ik sla deze uitdaging ff over.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Slimme keus!! Hahah Hij is echt irritant.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    met wat voor wagen moet je deze doen dan? een hele rappe zeker (en het is al zo'n moeilijk cirquit).

  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Met die nieuwe mercedes,op comfort banden. Dat ding glijd al op het rechte stuk,echt een drama.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Mercedes is een drama van een auto. Echt onveilig in de bochten en vooral in de winter

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Mercedes is een drama van een auto. Echt onveilig in de bochten en vooral in de winter

    In GT5 heel makkelijk op te lossen door er gewoon racing tyres onder te gooien. Dan rijden ze trouwens heerlijk hoor,lekker speels!

  8. #8
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Met die nieuwe mercedes,op comfort banden. Dat ding glijd al op het rechte stuk,echt een drama.
    Heb je ook dat stuur erbij? want dan kun je wel wat makkelijker doseren met het gaspedaal en insturen. Met de controller is het zowieso niet te doen.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik heb dat stuur wel maar heb NSFP shift 2. gt5 was 75 euro, mij echt te duur. shift 2 was 40.
    Home mtk-gym.nl


  10. #10
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik heb dat stuur wel maar heb NSFP shift 2. gt5 was 75 euro, mij echt te duur. shift 2 was 40.

    Dat ik GT5 heb gekocht op de datum dat het spel uitkwam was deze 45 euro,maar er zijn 2 versies heb ik me laten vertellen. Het spel is inmiddels wel iets goedkoper en is vergeleken met Shift 2 echt een aanrader om aan te schaffen,ik heb Shift 2 zelf ook,vette tracks,vette auto's,alleen het rijden kan ik maar niet aan wennen.. Ik zou zeggen,kijk is of je 'm 2de hands kan vinden,echt een aanrader,zeker met stuurtje!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by breahule View Post
    Heb je ook dat stuur erbij? want dan kun je wel wat makkelijker doseren met het gaspedaal en insturen. Met de controller is het zowieso niet te doen.

    Ik heb inderdaad het stuurtje,en na ong. een uur schelden heb ik me stuurtje ook aangesloten,toen had ik 'm ook vrij snel op goud.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •