MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 12 FirstFirst ... 789101112 LastLast
Results 251 to 275 of 278
  1. #251
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Shirt met "Gwenette for ever", foto's chillend met Gwenette, nooit gezien?
    En er is meer bewijs dat die geruchten waar zijn dan niet. Als jij heel de aangifte, dat de politie eiste dat Badr naar het burea kwam die toen snel naar Marokko vertrok, en andere feiten niet hebt meegekregen, zoek je het maar op op MF. Als je er niks vanaf weet niet gaan lopen schreeuwen maar eerst kijken of het waar is. Ik ga het niet voor je opzoeken tjap, dat mag je zelf doen.

    En wat er mis is met zijn aanhang?
    Dat het een groep agressieve flikkers zijn die niet thuishoren binnen de KB wereld. Zal je wel niet snappen want je was wellicht een jaar of 5 toen K-1 nog een hele andere sfeer had. Als iemand van Bonjasky's kamp zegt dat zijn familie is bedreigt geloof ik dat,Badr heeft het ook nooit ontkent.
    Badr moest zich pas melden nadat hij naar Marokko was vertrokken (wat ie overigens ieder jaar deed na IT's Showtime)

    Heb jij ergens foto's gezien van Badr en Gwenette. En wat maakt het uit met wie hij omgaat in zijn priveleven.

    Ik ben zelf ook een Badr aanhanger, ben ik dan een agressieve flikker? En is Badr verantwoordelijk voor de daden van zijn ans/aanhangers?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Hari vs Rampage zou ik best willen zien.
    http://insidefights.com/2011/09/30/t...age-badr-hari/

  3. #253
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Badr moest zich pas melden nadat hij naar Marokko was vertrokken (wat ie overigens ieder jaar deed na IT's Showtime)

    Heb jij ergens foto's gezien van Badr en Gwenette. En wat maakt het uit met wie hij omgaat in zijn priveleven.

    Ik ben zelf ook een Badr aanhanger, ben ik dan een agressieve flikker? En is Badr verantwoordelijk voor de daden van zijn ans/aanhangers?
    Tuurlijk zijn niet alle Badr fans zo... kom op zeg.

    Maar zoals Asura zegt heeft Badr ontzettend veel idiote fans die geen kickboks liefhebbers zijn maar Badr sensatie fans zijn...
    Ik ben geen fan meer en dat komt voornamelijk door dat tijdens het interview met The voice vs Badr Hari, Hari vertelde dat hij tijdens zo'n face-off zijn tegenstanders helemaal verrot uitscheld en dus ook dat hij de familie van die tegenstander wat aan gaat doen. Daar sta ik absoluut niet achter.

    Stiekem hoop ik dat in het boksen zijn kop flink verbouwt wordt.

  4. #254
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Badr moest zich pas melden nadat hij naar Marokko was vertrokken (wat ie overigens ieder jaar deed na IT's Showtime)

    Heb jij ergens foto's gezien van Badr en Gwenette. En wat maakt het uit met wie hij omgaat in zijn priveleven.

    Ik ben zelf ook een Badr aanhanger, ben ik dan een agressieve flikker? En is Badr verantwoordelijk voor de daden van zijn ans/aanhangers?
    Er was een foto van gwenette samen met Badr in Marokko gepost op mf, en iedereen weet ook dat ze met elkaar omgaan dus een doelloze vraag, waarom zou hij anders een gwennete shirt dragen. En ja, ik wil geen criminelen binnen de kickbokswereld, het verziekt de hele sfeer. Badr geeft wel een grote bek tegen andere vechters, die geen zin hebben om met hem en zijn aanhang ruzie te krijgen, zeker niet met iemand die connecties heeft in de onderwereld. Ik ken jou niet en neem aan dat jij niet 1 vd gasten bent die met hem meeloopt tijdens zijn opkomst.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  5. #255
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Er was een foto van gwenette samen met Badr in Marokko gepost op mf, en iedereen weet ook dat ze met elkaar omgaan dus een doelloze vraag, waarom zou hij anders een gwennete shirt dragen. En ja, ik wil geen criminelen binnen de kickbokswereld, het verziekt de hele sfeer. Badr geeft wel een grote bek tegen andere vechters, die geen zin hebben om met hem en zijn aanhang ruzie te krijgen, zeker niet met iemand die connecties heeft in de onderwereld. Ik ken jou niet en neem aan dat jij niet 1 vd gasten bent die met hem meeloopt tijdens zijn opkomst.
    Jij doet net of Badr en zijn aanhangers een grote samenwerkende kliek zijn. En dat hij met criminelen omgaat in zijn priveleven wil niet zeggen dat er criminelen zijn in de kickboxwereld. Peter Aerts, die met PEter Smit op zijn broekje vecht (was ook een crimineel) So What? Muhammad Ali had ook een grote bek tegen zijn tegenstanders, so what? Hoort er nou eenmaal bij. Dat is de (kick)boxwereld en niet de turnwereld. Ten slotte waarom zou jij mij moeten kennen?

  6. #256
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    .....En dat hij met criminelen omgaat in zijn priveleven wil niet zeggen dat er criminelen zijn in de kickboxwereld. Peter Aerts, die met PEter Smit op zijn broekje vecht (was ook een crimineel) So What?.......Hoort er nou eenmaal bij. Dat is de (kick)boxwereld...
    *verward*

  7. #257
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Er was een foto van gwenette samen met Badr in Marokko gepost op mf, en iedereen weet ook dat ze met elkaar omgaan dus een doelloze vraag, waarom zou hij anders een gwennete shirt dragen. En ja, ik wil geen criminelen binnen de kickbokswereld, het verziekt de hele sfeer. Badr geeft wel een grote bek tegen andere vechters, die geen zin hebben om met hem en zijn aanhang ruzie te krijgen, zeker niet met iemand die connecties heeft in de onderwereld. Ik ken jou niet en neem aan dat jij niet 1 vd gasten bent die met hem meeloopt tijdens zijn opkomst.
    Zullen we een petitie starten om golden glory op te doeken?wordt geleid door een crimineel/moordenaar . Overeem/Schilt hebben samen 5 keer de k1 gewonnen, zonder die crimineel zou gg dan bestaan?Zou de kickbox wereld groot zijn geworden zondr criminelen(in nl) hoe denk je dat gala's gesponserd worden/werden
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  8. #258
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    tis natuurlijk een labiele schooier, maar wel een TALENTVOLLE labiele schooier... denk dat ie t nog best aardig gaat doen met dat boxen daar in de states

  9. #259
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    tis natuurlijk een labiele schooier, maar wel een TALENTVOLLE labiele schooier... denk dat ie t nog best aardig gaat doen met dat boxen daar in de states
    je avater zegt genoeg

  10. #260
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    Jij doet net of Badr en zijn aanhangers een grote samenwerkende kliek zijn. En dat hij met criminelen omgaat in zijn priveleven wil niet zeggen dat er criminelen zijn in de kickboxwereld. Peter Aerts, die met PEter Smit op zijn broekje vecht (was ook een crimineel) So What? Muhammad Ali had ook een grote bek tegen zijn tegenstanders, so what? Hoort er nou eenmaal bij. Dat is de (kick)boxwereld en niet de turnwereld. Ten slotte waarom zou jij mij moeten kennen?

    Waaruit basseer jij dat Peter Smit een crimineel was? Ben ik wel benieuwd naar.

  11. #261
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Er was een foto van gwenette samen met Badr in Marokko gepost op mf, en iedereen weet ook dat ze met elkaar omgaan dus een doelloze vraag, waarom zou hij anders een gwennete shirt dragen. En ja, ik wil geen criminelen binnen de kickbokswereld, het verziekt de hele sfeer. Badr geeft wel een grote bek tegen andere vechters, die geen zin hebben om met hem en zijn aanhang ruzie te krijgen, zeker niet met iemand die connecties heeft in de onderwereld. Ik ken jou niet en neem aan dat jij niet 1 vd gasten bent die met hem meeloopt tijdens zijn opkomst.
    dus GG zou ook uit de kickboxwereld verbannen moeten worden?

  12. #262
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Het word saai allemaal hari weg, saki weg, AO weg en tyrone weg? gare boel k1. Succes daar we blijven je volgen wel eerst verliezen van Saki daarna ben je weer toppertje voor mij.

  13. #263
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    dat kickboksers zich in het criminele circuit begeven ach
    maar als criminelen zich in het kickbokscircuit gaan begeven........





    'ff aanzwengelen voor deze overloze discussie doodbloedt'
    "If you have to stop and think, it's too late"

  14. #264
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    If you don't know by now, It's Showtime announced that Badr Hari will be retiring from kickboxing after his January 28th, 2012 bout to pursue a pro boxing career. Ironically, his opponent in that last bout, Gokhan Saki, is also considering leaving the sport, but he wants to switch to MMA. So Badr has one bout left if the K-1 WGP doesn't go down, then goes into boxing. It's just too bad he's not going to be a very good boxer, for a few reasons.
    First off, I'm not really surprised at this. Hari is infatuated with boxing and has been for a long time. People want him to go into MMA, but he's never been that interested. On The Voice vs. Badr Hari, he couldn't even name Cain Velasquez when shown a picture of him. But he went on and on about boxing. Cool, he's going to try it out. But I'm not sure he knows what he's getting himself into when it comes to professional boxing.
    First off, the sport is way more cutthroat than kickboxing (surprisingly enough), especially in the US. And it's not a sport that will let a guy walk in with little to no experience and get big fights, especially at heavyweight. Badr's already 26, almost 27. That's really late to be getting a start in the boxing game. Unless he takes a ton of fights very quickly, he's not going to work his way up. Sure there are shortcuts, like taking fights with old, faded names that need paychecks really badly. But if anyone believes he'll be fighting a Klitscho anytime soon, well...you're dreaming. Unless there's a third Klit brother in the backwaters of the Crimea that no one's heard of that's like 3-1 or something.
    Another major problem is that, as David mentioned in his piece, Hari gets hit a lot in kickboxing. Yes they are very different sports, but he's never shown any sort of excellent defensive boxing. Is he going to be able to put aside his kickboxing instincts and learn defense? Honestly, I don't think he can. So you'll have a tall, rangy, light-ish heavyweight that isn't great at protecting himself. Not very promising.
    Finally, Badr's got anger problems. I really hope he doesn't want to kick my ass just for writing this, and I'm just a self-important, yet oddly charming writer on the internet (@TB_Money!). He had major problems controlling his temper in kickboxing and on the street, and I don't think it will be any different in boxing. Even if he does turn out to be a high-level boxer, he's his own worst enemy and he'll likely blow it all up before he can get to the top.
    Overall, while I'm a huge Badr Hari fan and I really want him to succeed in whatever sport he chooses to compete in, I just don't see it happening. Kickboxing might not be at the level it was at a few years ago, but there are more big-money matchups left for him in kickboxing than there would be in boxing, unless he makes it to the very top of the sport. I understand wanting to try new things, and kickboxing will still be there if he ever chooses to come back. But he's going to get chewed up and spit out by the monstrous ugly machine that is the North American boxing scene, and I don't want to see that happen.

    Bron:
    Badr Hari Will Fail In Pro Boxing - Head Kick Legend
    Last edited by MaTo; 04-10-2011 at 11:13. Reason: bron vergeten

  15. #265
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Zullen we een petitie starten om golden glory op te doeken?wordt geleid door een crimineel/moordenaar . Overeem/Schilt hebben samen 5 keer de k1 gewonnen, zonder die crimineel zou gg dan bestaan?Zou de kickbox wereld groot zijn geworden zondr criminelen(in nl) hoe denk je dat gala's gesponserd worden/werden
    Dus dan is het allemaal maar oké?
    Ik zie liever geen enkele crimineel met zijn handen in MMA/KB, het verschil met Badr is dat hij hiernaast ook mensen bedreigt en zijn imago gebruikt om vechters te intimideren. Overeem en Schilt gedragen zich toch net iets anders dan Badr.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #266
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Als vechters elkaar gaan intimideren prima, maar je gaat niet elkaars familie erbij betrekken en bedreigen... Badr is de enige die dat doet, best zielig eigenlijk.

  17. #267
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dus dan is het allemaal maar oké?
    Ik zie liever geen enkele crimineel met zijn handen in MMA/KB, het verschil met Badr is dat hij hiernaast ook mensen bedreigt en zijn imago gebruikt om vechters te intimideren. Overeem en Schilt gedragen zich toch net iets anders dan Badr.
    Dacht dat de gebroeders Overeem ook genoemd waren in een 50cent incidentje of niet?

  18. #268
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Maar euh Badr gaat boksen , leuk zeg............
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  19. #269
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Maar euh Badr gaat boksen , leuk zeg............
    eentje komt aandacht te kort.

  20. #270
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    eentje komt aandacht te kort.
    Nee dat niet zo zeer , maar zie dat ook deze topic weer over hetzelfde gaat als de andere 50 topics over badr.
    En ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het nieuws waarvoor deze topic is aan gemaakt namelijk zijn boksen.
    Waar gaat hij trainen ?
    met wie?
    via mikegym?
    welke bond?
    vanaf wanneer vertrekt hij?
    lijkt me even wat interesanter dan 20 x het zelfde lezen.
    Ondanks jij het misschien allemaal heel leuk en spannend .
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  21. #271
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  22. #272
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Boksen?
    Badr?

    twee dingen,

    1. boksen moet echt in een andere sectie
    2. Badr is toch een crimineel, hoort in een andere sectie
    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #273
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Nee dat niet zo zeer , maar zie dat ook deze topic weer over hetzelfde gaat als de andere 50 topics over badr.
    En ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het nieuws waarvoor deze topic is aan gemaakt namelijk zijn boksen.
    Waar gaat hij trainen ?
    met wie?
    via mikegym?
    welke bond?
    vanaf wanneer vertrekt hij?
    lijkt me even wat interesanter dan 20 x het zelfde lezen.
    Ondanks jij het misschien allemaal heel leuk en spannend .
    beetje laat he..

    jij doet net zo makkelijk mee aan deze topic en dan nu ineens interesse tonen in met wie hij gaat trainen en wanneer hij vertrekt..

  24. #274
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    beetje laat he..

    jij doet net zo makkelijk mee aan deze topic en dan nu ineens interesse tonen in met wie hij gaat trainen en wanneer hij vertrekt..
    nee hoor ik reageerde inderdaad op jou fanboy gedrag, wat dus al aanwezig was anders zou ik er niet op kunnen reageren.
    Dit wil niet zeggen dat ik geen interesse in dit nieuws heb.
    en hoezo laat stond er ergens een bepaalde tijd voor?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •