MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 12 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 278
  1. #51
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    IK geloof dat ik op fighthype.com kort geleden heb gelezen dat Badr in gesprek was met Naazim Richardson (trainer van Shane Mosley en Bernard Hopkins). Dus ik neem aan dat hij daar nu gaat trainen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Blij dat hij stopt met kickboksen, het beste was dat hij helemaal zou stoppen als vechtsporter. Toch zie ik dit als een mooie gelegenheid om hem flink klappen te zien krijgen van ECHTE vechtsporters.

    Een mengeling van Ali en Tyson? HAHAHAHA
    Tyson omdat hij regels verbrak? De reden waarom Tyson regels verbrak waren duidelijk, die van Badr heb ik nooit begrepen. Zijn techniek, slagen e.d. komen niet eens in de buurt van Tyson.

    En Ali... Hoe dan? Omdat Ali lang en slank was voor een heavyweight en Badr ook? Wat een ontzettende onzin.
    LOLOL dikke x2
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  3. #53
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik houd van boksen, maar gezien de huidige staat van het boksen en dan vooral de zwaargewicht divisie is die arrogantie echt misplaatst...

  4. #54
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Als het niet lang gaat duren komt het omdat hij overstapt voor het geld, niet omdat hij gek is op de sport. Badr is nogal gesteld op en gehecht aan zijn "sterstatus" en financiele mogelijkheden.

    Om onder aan te beginnen en als relatieve no-name keihard jaren te moeten werken in de schaduw van echte sterren vraagt een andere mentaliteit dan die van iemand die juist overstapt voor het geld.

    Bovendien zal hij ook sportief weer tegen zijn beperkingen aanlopen. Verliezen van een grote K1 naam was al moeilijk voor hem, laat staan vernederd worden door een matige onbekende bokser die voor zijn gevoel lager staat in de "foodchain". En als hij echt verder wil komen zal hem dat vaak moeten gebeuren, daar moet hij het vak van leren. Ik geloof niet dat hij dat kan aan kan.

    Maar volgens mij is de hoofdreden van het persbericht de kaartverkoop voor het afscheidsgala, daarna zien we wel wat er echt gebeurt.

  5. #55
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    IK geloof dat ik op fighthype.com kort geleden heb gelezen dat Badr in gesprek was met Naazim Richardson (trainer van Shane Mosley en Bernard Hopkins). Dus ik neem aan dat hij daar nu gaat trainen.
    dat zou cool zijn

  6. #56
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Badr succes!! Blijft Badr wel vechten onder het management van it's Showtime?

  7. #57
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    staan trouwens ook echt knalpartijen op het programma!
    2x Echt mooie partijen echt een vet gala,
    maar "Legend" moet je daarvoor niet minstens 1x de K1 hebben gewonnen?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #58
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    als Kraus of Souwer er ook bij zou hebben gestaan, imo een top 3 vetste line ups in NL van de laatste 10 jaar

  9. #59
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    lol @ petrosyan voor je negreps wat ben je toch een jankerdje
    "If you have to stop and think, it's too late"

  10. #60
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    x2. mensen doen net alsof het niveau van boksen hoog ligt ofzo, maar die is eigenlijk gewoon om het maar even zo plat te zeggen, lachwekkend. ik keek laatst naar een top HW match van het boksen en dacht bij mezelf dit is echt waardeloos, als badr hier mee aan gaat doen wint die met een bokshandschoen in z'n neus van alle toppers!!
    Dan moet hij wel een grote neus hebben.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #61
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by faro View Post
    Melvin vs Spong , ik denk een partij waar iedereen al jaren op aan het wachten was !!!
    Maar Spong-Badr nog meer!

  12. #62
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Vet gala . Superrrrr. Legende; voor mij niet maar toch voor veel ter wereld wel.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zou het niet beter zijn om deze topic te splitsen in een Badr topic en een It's Showtime matchmaking topic?
    Die brute matchmaking wordt namelijk een beetje overschaduwd door het gebep over Badr

  14. #64
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    het grootste verlies ever voor het kickboksen en de grootste aanwinst voor het boksen sinds muhammad ali.
    ik zou wel eens willen weten wat voor drugs jij gebruikt.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Zou het niet beter zijn om deze topic te splitsen in een Badr topic en een It's Showtime matchmaking topic?
    Die brute matchmaking wordt namelijk een beetje overschaduwd door het gebep over Badr
    2x want waarschijnlijk beland dit topic straks toch weer in de pit, en dat zou zonde zijn want deze matchmaking is echt super.
    En hoop voor Badr dat hij sucses gaat krijgen in het boksen. Ben benieuwd en ga het zeker volgen
    Last edited by Marchant; 28-09-2011 at 16:41.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #66
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Maar Spong-Badr nog meer!
    Misschien, maar ik denk dat de partij Spong - Manhoef meer gelijkwaardiger is dan Spong - Badr op dit moment.

  17. #67
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Zou het niet beter zijn om deze topic te splitsen in een Badr topic en een It's Showtime matchmaking topic?
    Die brute matchmaking wordt namelijk een beetje overschaduwd door het gebep over Badr
    Kunnen we regelen Jeroen.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ grootste aanwinst sinds Ali , ben je helemaal gek geworden ofzo? Hoe kan je iemand die nog HELEMAAL niets in het boksen heeft bereikt met Ali & Tyson vergelijken. Ik zeg zet Hari voor z'n eerste partij neer tegen Kimbo Slice. Het zijn tenminste 2 beginners in de bokswereld. Kimbo had laatst een bokspartij gewonnen via KO.

    BTW Petrosyan je moet je echt laten nakijken!! :P
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  19. #69
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Hahahahah. Goede reactie. Een van de positieve dingen die ik hier uit haal is dat het wellicht een paar kleinde deuren kan openen voor ' echte ' boksers uit Nederland en eventuele samenwerkingsverbanden met Nederlandse sportscholen om de sport weer te gaan hypen.

    Verder is dit bericht natuurlijk leuk koetjes en kalfjes stof. En ik hoop dat het hem gaat lukken om i.i.g. 1 partij te winnen. En of hij het voor het geld zal doen of niet 1 ding staat vast en dat is dat er genoeg boksers in Amerika zijn die graag een 'oud' kickbokser het vak willen leren. Dus het is wel een aantrekkelijk affiche.

    Maar om met een mooie en tijdloze wijsheid te eindigen: De tijd zal het ons leren.

  20. #70
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Hoorn
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het toch wel een top concept, (It's Showtime) weer iets om de zaal vol te krijgen. Over 2 jaar kunnen wij allemaal weer naar de Arena voor zijn comback!

  21. #71
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Interessante beslissing die ik helemaal kan begrijpen. Ik denk dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Voor mij eindelijk een reden om eens naar boksen te kijken. Het zou toch wat zijn eindelijk een Nederlandse bokser die echt succes heeft. Alhoewel ik denk dat Badr onder Marokkaanss vlag gaat vechten. Anyway links of rechts om ik zeg Go Badr Go!!! Pak ze aan.

  22. #72
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn al drie boksers op WK amateurboksen in Baku (Peter Mullenberg, Stephen Danyo en Juliano Westhiner). Denk dat zij eerder succes halen voor Nederland dan Badr.

  23. #73
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ben van de bank afgerold van het lachen na onderstaande glezen te hebben....

    Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    succes met je verdere carierre. Ik vind het jammer voor het kickboksen

  25. #75
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    . Ik denk dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Voor mij eindelijk een reden om eens naar boksen te kijken.
    .

    Interessante paradox

    als je vaker zou kijken, dan zou je niet denken dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Dan zou je niet naar boksen gaan kijken. Dan zou je denken dat Badr voor een verrassing gaat zorgen binnen de bokssport. Dan zou je vaker gaan kijken......
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •