MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 12 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 278
  1. #76
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    iedereen zo negatief DOE EEN NORMAAL MAN

    is toch interessant om te zien hoe en of hij het kan , die omschakeling maken van kickbox naar boksen echt veel verschil tussen twee.
    ik hoop wel dat ze dat gaan bijhouden met bijv een video-diary lijkt me best wel vet om zoiets te zien.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    je hebt gelijk
    ik wens hem veel succes en ik zal zwaar onder de indruk zijn als het hem lukt
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #78
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik denk dat Badr eerder voor Marokko gaat boksen dan voor Nederland. Kan die trouwens nog Londen halen of mag dat niet meer als die als prof gaat boksen? Volgens mij was er al sprake van dat die in onderhandeling was met de Marokkaanse Olympische Comité.

    Ik zie Badr over 2 jaar gewoon weer terugkomen in de K1 als de financiële situatie weer normaal is.

    Btw: De WTC Expo hal heeft een veel grotere capaciteit dan die 5000. Er kan met gemak 15.000 in (als je de grootste hal neemt) worden waarschijnlijk weer heel veel dure tafels....

  4. #79
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Badr word gesloopt. Zijn kin kan het niet aan.

  5. #80
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by willy123 View Post
    "Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson"

    Moet de eerste Amerikaan nog tegenkomen die er zo over denkt...
    Tja,...alsof hij nu al die Amerikaanse, Mexicaanse en Cubaanse boksers even de les gaat lezen. Ik denk dat het voor hem nog heel moeilijk gaat worden.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik denk dat Badr eerder voor Marokko gaat boksen dan voor Nederland. Kan die trouwens nog Londen halen of mag dat niet meer als die als prof gaat boksen? Volgens mij was er al sprake van dat die in onderhandeling was met de Marokkaanse Olympische Comité.

    Ik zie Badr over 2 jaar gewoon weer terugkomen in de K1 als de financiële situatie weer normaal is.

    Btw: De WTC Expo hal heeft een veel grotere capaciteit dan die 5000. Er kan met gemak 15.000 in (als je de grootste hal neemt) worden waarschijnlijk weer heel veel dure tafels....
    1. Alleen amateur boksers
    2. Je kwalificeert je niet als land voor de Olympische spelen, maar als persoon. Dus dan had hij nu al zoveel moeten bereiken in het amateur boksen en punten moeten scoren zodat hij gekwalificeerd zou zijn. Het is niet zo dat Marokko 1 startbewijs heeft voor zwaargewichten op OS en dat Badr dat zomaar eventjes mag doen.

  7. #82
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Zo!

    De K1 is echt aan het leeglopen!! Erg jammer!!

    Maar er moet brood op de plank komen, dus begrijp zijn beslissing wel. Ik hoop dat hij het goed gaat doen in het boksen.

    Maar ik hoop het meeste op een goede herstart van de K1 en dat ik mannen als Overeem en Badr over een jaar of 2/3 weer terug zie in het K1 wat ooit zo groot was...

  8. #83
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by It's Showtime View Post
    Badr Hari wordt in Amerika gezien als de man die de bokssport van nieuw elan kan voorzien en wordt gezien als een mengeling van Mohammed Ali en Mike Tyson.
    LOL!!!!!!!
    Afgezien van een paar k-1/kickboks fans(die daar schaars zijn) kent niemand Badr Hari in Amerika.

    Ik hoop wel dat ze hem leren kennen, maar het bovenstaande is zowaar nog meer overdreven dan de posts van Jamilia over GG.

  9. #84
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Goede keuze van het management, succes mister Badr!

    Jammer voor de kickbox liefhebbers uiteraard. Persoonlijk had ik liever Alistair vs Badr gezien, maar dit is nu onmogeluk met het exclusieve wereldcontact van Alistair.

    Tip @ Badr,
    Amerika heeft een ander rechtsysteem dan Nederland! Stay focus, stay alieve en maak er iets moois van...

    Je zult potten breken, heb er vertrouwen in.

    Collina

  10. #85
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    geen k1 meer.... geen badr meer in de k1...dat is hetzelfde als een potje voetbal zonder bal....pfff boxen ik weet het niet hoor.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by
    [IMG
    http://www.mixfight.nl/forum/images/misc/quote_icon.png[/IMG] Originally Posted by D1987
    Blij dat hij stopt met kickboksen, het beste was dat hij helemaal zou stoppen als vechtsporter. Toch zie ik dit als een mooie gelegenheid om hem flink klappen te zien krijgen van ECHTE vechtsporters.

    Een mengeling van Ali en Tyson? HAHAHAHA
    Tyson omdat hij regels verbrak? De reden waarom Tyson regels verbrak waren duidelijk, die van Badr heb ik nooit begrepen. Zijn techniek, slagen e.d. komen niet eens in de buurt van Tyson.

    En Ali... Hoe dan? Omdat Ali lang en slank was voor een heavyweight en Badr ook? Wat een ontzettende onzin.

  12. #87
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    270
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

    maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

    boksen blij: nieuwe smaakmaker
    badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
    fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
    its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

    ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

    maar succes badr!
    X2!!!!!!!!!!!

  13. #88
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Post de ergste plaatjes, Idc. Maar als je beetje verstand hebt van boksen dan weet je dat Badr niets heeft van Tyson of Ali, laat staan ermee geassocieerd mag worden. Of wil je zeggen van wel?

  14. #89
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    zo´n type als don king heeft badr wijsgemaakt dat hij wordt gezien als mengeling tussen ali en tyson, dat iedereen op hem zit te wachten en dat hij ook echt een bokslegende kan worden.. we kennen badr, die denkt ook echt dat hij een bokslegende ala tyson kan worden, bovendien krijgt hij ook erg veel geld per partij, dus tjah hij denkt ik ga een bokslegende worden en veel geld verdienen.

    maar badr heeft niks in te brengen.. hebben jullie badr weleens zien boksen? die man heeft zoveel adrenaline in ze lichaam dat hij 4 hoeken tegelijk geeft, totaal geen dekking te bekennen. die man gaat gewoon een paar partijen verliezen en dan gaat die wel weer thaiboksen.. en dan krijgen we gala: "return of a great legend" alleen kosten de kaartjes dan 200 euries.

    boksen blij: nieuwe smaakmaker
    badr blij: meer geld verdiend in 4 partijen dan zijn hele kickboxcarriere
    fans blij: wow, de legende gaat weg, ik moet zijn laatste partij zien, dan maar 100 of 125 euro per kaartje! Wooowww de legende is terug, ik moet daarbij zijn ongeacht prijskaartje
    its showtime blij: wow, de mensen kopen echt kaartjes voor minimaal 100 euries.

    ik denk dat het ongeveer zo zal lopen..

    maar succes badr!
    X 10 !!

  15. #90
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Post de ergste plaatjes, Idc. Maar als je beetje verstand hebt van boksen dan weet je dat Badr niets heeft van Tyson of Ali, laat staan ermee geassocieerd mag worden. Of wil je zeggen van wel?
    Badr is nog jong, nu is 50% van de training boksen..straks gaat ie zich 200% bezighouden met boksen wat inhoud dat ie alleen maar beter zal worden.
    Je kunt niet van tevoren zeggen dat ie tekort gaat komen en er is ook geen garantie dat ie potten zal gaan breken.

    Kan alleen maar hopen dat het een succes zal worden, helaas zijn er mensen bij die hem niks gunnen ookal zijn er dingen in het verleden gebeurd die niet door de beugel kunnen.

  16. #91
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Hij was net bij shownieuws. Hij gaat onder Nazeem richardson trainen in Philadelphia. Trainer van o.a. Hopkins en Mosley.
    Max. 400 x 125

  17. #92
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Geen visa issues?

  18. #93
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik geloof best dat ie een kans maakt.

    Vergelijk het eeens met alistair. Toen hij naar de k1 kwam dacht iedereen dat hij het niet zou redden op basis van wat ze als zijn staande werk in mma hadden gezien. Maar het is heel anders omdat je bij kickboksen geen rekening hoeft te houden met een takedown. Na wat aanpassing is ie toch best een aardige kickbokser geworden. Badr hoeft in ieder geval niet meer op rondzwaaiende benen te letten.

    Iedereen hier denkt geloof ik dat Badr op een ochtend wakker werd en dacht: fuck it, ik ga boksen. Het lijkt me toch dat dat een overwogen beslissing is geweest en dat hij in zijn schorsing een beetje heeft gebokst en eens met wat goede boksers heeft gespard. En daarnaast met mensen heeft gesproken die er wat van weten. Waarom zouden ze hem anders willen hebben.

  19. #94
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    First Overeem, Now Badr Hari, Is Kickboxing Done?

    By Nate Wilcox - MMA Editor
    With stars and champions like Badr Hari and Alistair Overeem leaving kickboxing for boxing and MMA, is kickboxing dead?

    Sep 28, 2011 - Kickboxing's biggest star, the controversial and talented Badr Hari, has announced that he's leaving kickboxing for boxing. Badr Hari, a 26-year-old Dutchman of Moroccan descent, is a former K-1 heavyweight champion and has easily been the most charismatic figure in the sport for the past five years.
    Coming on the heels of 2010 K-1 World Grand Prix champion Alistair Overeem's decision to abandon the sport for an exclusive contract with the UFC, this is a major blow to the sport. Or rather, it is a response to a series of serious blows to the sport.
    You just can't make big money as a kickboxer in 2011. Overeem has publicly stated that he still hasn't been paid for winning the K-1 tournament last year.
    Kickboxing, never a mainstream sport in the U.S., has long relied on Japan and Europe, especially the Netherlands, for its fans. Unfortunately combat sports in Japan have taken a nose-dive in the past five years. While kickboxing itself hasn't been implicated in the corruption scandals that drove MMA off of Japanese television and wrecked the reputation of Sumo, all of combat sports has suffered in Japan.
    In Europe, where multiple major kickboxing figures have been linked to organized crime and big-time drug dealing, it's almost as bad. Badr Hari's rival Hesdy Gerges was arrested earlier this year and accused of being involved in a 280lb cocaine deal. Jan Plas, one of the fathers of kickboxing in Holland, died in jail in 2010 after being linked to organized crime and drug dealing at the highest levels.
    Badr Hari's own antics haven't helped the sport's reputation any either. He's been named in a number of assault cases, most involving brawls in nightclubs. The end result of all the bad publicity has been the de facto exile of kickboxing from Amsterdam, the long-time world capital of the sport.
    With no major paydays coming from Japan and the prospect of big paydays in Europe greatly diminished, Badr Hari is making a perfectly logical decision. While he's facing long-odds against making it as a boxer in the U.S., at least he's got a fighting chance of carving out a career, something no kickboxer has today it seems.
    Badr Hari's announcement, like Alistair Overeem's before him, is less a case of an athlete moving from one sport to another for personal reasons than it is a case of a passenger leaping off a sinking ship.

    Bron: mma.sbnation.com
    Last edited by rollermanskunk; 28-09-2011 at 20:05.

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Badr Hari to Retire From Kickboxing

    In yet another blow to the struggling sport, kickboxing has lost its brightest and most controversial young star as Badr Hari, former K-1 heavyweight champion and two-time K-1 World GP finalist, has made the decision to retire from kickboxing after a final Jan. 28, 2012 bout against Gokhan Saki to go to the United States to pursue a boxing career.

    The news, which comes via a release posted on the It's Showtime website on Wednesday, also casts serious doubt over the 26-year-old's participation in the Dec. 10 K-1 World GP Final 16 and in fact, raises questions as to whether the 2011 K-1 World GP will even take place at all.

    "If K-1 will host a World Grand Prix this year, Badr will also participate to that," the release from It's Showtime states. "The Grand Prix Final is scheduled for December 10 in China. If this World Grand Prix will take place, depends if K-1 will be able to pay its debts to IT'S SHOWTIME and others. If not, the fight on January 28 will be Badr's only remaining fight as a kickboxer."

    When the K-1 World GP Final 16 was finally announced earlier this month, K-1 President Sadaharu Tanikawa specifically thanked It's Showtime CEO Simon Rutz for his support in co-promoting, but the statement above gives one the distinct impression that things may have soured on that deal. There have been rumors in Japan that the K-1 World GP Final 16 may not actually take place and the statement from It's Showtime adds significant weight to that.

    Due to declining popularity, lack of TV deals and lack of sponsorship, K-1 promoter FEG has been struggling badly financially for the past few years and now owe a large amount of money to many fighters and teams. Alistair Overeem, Jerome Le Banner, Peter Aerts, Ray Sefo, the Golden Glory team, It's Showtime and others have publicly stated that the K-1 owe them large sums of money - in many cases well into six figures and even seven figures.

    The move from Badr Hari into the world of boxing comes as no real surprise given his recent discussion of the sport and the economic state of K-1. Hari has often expressed a desire to go into either Olympic or professional boxing and after a series of troubles - in and out of the ring - the timing seems right.

    Hari's exceptional kickboxing career, though short, has been punctuated with knockouts and controversy. The Moroccan-Dutch heavyweight arrived on the kickboxing scene in 2005 with a brutal spinning back kick knockout of Stefan Leko in a K-1 World GP reserve bout, but a 2006 brawl at a press conference with Peter Graham and his refusal to leave the ring and subsequent destruction of backstage dressing rooms following a loss to Ruslan Karaev saw Hari's public perception turn from "Golden Boy" into "Bad Boy".

    After capturing the vacant K-1 heavyweight title, Hari made a run at the K-1 World GP in 2008, knocking out Peter Aerts and Errol Zimmerman before getting disqualified in the final against Remy Bonjasky for kicking and stomping his opponent while he was down. The unsportsmanlike act caused a large amount of controversy in K-1 and Hari was stripped of his heavyweight title, not awarded any prize money and not awarded the title of GP runner-up.

    Rebounding from a shocking knockout loss to Alistair Overeem at Dynamite, Hari again made it to the final of the K-1 World GP in 2009 after defeating Ruslan Karaev and Alistair Overeem in a rematch, but fell to the much bigger Semmy Schilt.

    Not learning from past mistakes Hari was again disqualified in 2010, this time while defending his It's Showtime heavyweight title against Hedsey Gerges. Like the Bonjasky fight, Hari again kicked a downed opponent and lost his title. Although he was initially unapologetic for his actions, Hari voluntarily took a one year break from the ring.

    Hari has also had problems discipline outside of the ring, charged with assaulting a neighbor in 2006 and was wanted for questioning in 2010 in regards to a nightclub brawl that left a doorman with a fractured eye socket and broken nose.

    Coincidentally Gokhan Saki, Hari's final opponent in the kickboxing ring and another top young stars in the sport, is also considering leaving kickboxing and has been publicly discussing a move to MMA for some time.

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #96
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^^Begint er wel op te lijken. Remy is gestopt. Aerts ook binnenkort. Overeem weg. Badr weg. en mischien Spong & Saki naar een ander sport. Het is gewoon een tering zooi. Het was nog maar zo''n 1,5 jaar geleden dat zowat iedereen er nog was en K-1 nog super episch bezig was.

    Wat Hari doet vind ik bullshit. Hij zal het niet halen(boxen is veel te moeilijk), en als het om geld gaat lijkt me dat hij nog genoeg kan verdienen in het kickboxen. Er zijn nog steeds partijen over voor hem. Schilt 3, Aerts 2, Zimmerman 2, Saki, Ghita etc. Kickboxen is compleet naar de tering als het om grote namen gaat.
    Last edited by T15Boxing; 28-09-2011 at 20:23.

  22. #97
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Iemand die nix heeft bereikt tot nu toe meteen maar te gaan vergelijken met M Ali of M Tyson vind ik niet erg getuigen van respect tegenover Ali of Tyson .
    Alsof dat nix voorstelde wat deze 2 bokslegendes bereikten in hun tijd...............................

  23. #98
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Meeste mensen kennen niet veel andere boksers dan Ali en Tyson.

  24. #99
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Is het nu echt zo moeilijk voor te stellen dat hij het in het boksen wel kan redden? Hij heeft de conditie en de fysiek, veel ervaring in de ring. Nu heeft hij fulltime de kans om aan zijn pure boksen te werken. Ik zeg niet dat hij de volgende Ali of Tyson wordt, maar gezien het niveau van het zwaargewicht boksen zou hij toch wel ergens moeten kunnen komen. Ben benieuwd.

  25. #100
    Join Date
    May 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari als profbokser naar de VS om in de voetsporen van Mike Tyson te treden WTF!!??? Dit moet een grap zijn met die glazen kin van hem. Ik wens hem sterkte en wijsheid...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •