MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 10 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 274

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!
    haha.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!
    Pff, je word er niet slimmer op. Het is niet zomaar tactiek en techniek bijschaven en Hari kan mee met de wereldtop. De meeste boksers trainen als vanaf jongs af aan op de techniek, snel in en uit bewegen. Als je naar Hari's stoten kijkt zie je dat er weinig techniek achter zit, het zijn meer zwaaien die die maakt. De boks sport is vergeleken met de kickbokssport veel verder ontwikkelt. Hari zou het nu bij lange na niet redden op de olympische spelen, hoe kom je er dan bij dat Hari maar eventjes over de hw division heen zal gaan lopen? Ik heb het idee dat jij het profboksen totaal niet volgt en er weinig van snapt.

  3. #3
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    Pff, je word er niet slimmer op. Het is niet zomaar tactiek en techniek bijschaven en Hari kan mee met de wereldtop. De meeste boksers trainen als vanaf jongs af aan op de techniek, snel in en uit bewegen. Als je naar Hari's stoten kijkt zie je dat er weinig techniek achter zit, het zijn meer zwaaien die die maakt. De boks sport is vergeleken met de kickbokssport veel verder ontwikkelt. Hari zou het nu bij lange na niet redden op de olympische spelen, hoe kom je er dan bij dat Hari maar eventjes over de hw division heen zal gaan lopen? Ik heb het idee dat jij het profboksen totaal niet volgt en er weinig van snapt.
    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Hari zal als bokser echt niet hetzelfde vechten dan als kickbokser hoor..
    Badr is leergierig en zal veel bijleren..90% van zijn KO's waren boksend..Badr is een ruwe diamant als bokser

  4. #4
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!
    Haal z'n pik is uit je mond man, je praat echt onwijze onzin.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Haal z'n pik is uit je mond man, je praat echt onwijze onzin.
    En uitgerekend dit klaagt altijd over Micha.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!
    IK hoorde laats dat Badr in een snelle auto rijdt, hopen dat hij niet mee gaat doen in de "Formula One World Championship".
    Ik denk dat het anders mist hij de juiste trainers en staf heeft niet lang zou duren voordat hij Sebastian Vettel van de troon stoot!
    Hij doet me namelijk denken aan een kruising van Ayton Senna en Alain Prost.

    Kom op zeg! Ik denk wel dat Badr beter kan boksen dan de gemiddelde mixfight bezoeker maar om hem zonder dat hij 1 prof partij heeft gedraaid hem uit te roepen tot de nieuwe Wereld Kampioen?
    Waarom omdat hij al jaren Kickbokst, dan heb ik een nieuwtje er lopen daar ook jongens rond van 25 die geloof het of niet al jaren boksen!
    Beetje overdreven en waarom gelijk zo'n druk bij hem neer leggen? laat hem lekker eerst een jaar meedraaien en laten we dan beslissen of hij de nieuwe Tyson zou kunnen worden,
    de nieuwe Ali wordt hij in ieder geval nooit
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    IK hoorde laats dat Badr in een snelle auto rijdt, hopen dat hij niet mee gaat doen in de "Formula One World Championship".
    Ik denk dat het anders mist hij de juiste trainers en staf heeft niet lang zou duren voordat hij Sebastian Vettel van de troon stoot!
    Hij doet me namelijk denken aan een kruising van Ayton Senna en Alain Prost.
    Volgens mij heeft ie ook een keer in een rap nummer meegedaan. Als hij nou even meedoet aan Holland in da Hood wordt ie zo groter dan Dr Dre, Jay-Z en Vanilla Ice. Hij doet me wat denken aan fitty cent, Ice Pick en Missy Elliot.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    Is het nu echt zo moeilijk voor te stellen dat hij het in het boksen wel kan redden? Hij heeft de conditie en de fysiek, veel ervaring in de ring. Nu heeft hij fulltime de kans om aan zijn pure boksen te werken. Ik zeg niet dat hij de volgende Ali of Tyson wordt, maar gezien het niveau van het zwaargewicht boksen zou hij toch wel ergens moeten kunnen komen. Ben benieuwd.
    Conditie???? Tegen Hesdy was hij na 1 ronde al gassed...zwaargewicht profboksen gaat uiteindelijk naar 12 rondes toe!

  9. #9
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Conditie???? Tegen Hesdy was hij na 1 ronde al gassed...zwaargewicht profboksen gaat uiteindelijk naar 12 rondes toe!
    Je kunt niet stellen dat Badr een slechte conditie heeft..wel was het zo dat ie na 1e ronde tegen Hesdy gassed was..hij gaf alles voor de KO in die ronde en wie weet had ie zich wel slecht voorbereid..

    maar dat betekent niet dat zijn conditie over het algemeen slecht is..

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari als profbokser naar de VS om in de voetsporen van Mike Tyson te treden WTF!!??? Dit moet een grap zijn met die glazen kin van hem. Ik wens hem sterkte en wijsheid...

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dit echt ontzettend jammer. Badr heeft een paar van de meest momarabele partijen ooit gevochten, en ik had hem graag nog een jaar of 5 door zien kickboksen.

    Boksen geeft mij niet half het kijkplezier dat kickboksen geeft...
    =

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    valt tegen hoor , trainen voor hw boksen.

    20 sec onbenullig swingen en dan 16 rondes tegen die ander aan leunen en vanuit je knieholtes af en toe een arm opzwaaien. Valt tegen als je net als Badr vol energie zit

  13. #13
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    valt tegen hoor , trainen voor hw boksen.

    20 sec onbenullig swingen en dan 16 rondes tegen die ander aan leunen en vanuit je knieholtes af en toe een arm opzwaaien. Valt tegen als je net als Badr vol energie zit
    Hari zal als bokser echt niet hetzelfde vechten dan als kickbokser hoor..
    Badr is leergierig en zal veel bijleren..90% van zijn KO's waren boksend..Badr is een ruwe diamant als bokser

  14. #14
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    91
    vCash
    126000

  15. #15
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik denk ook niet dat Badr er doorheen loopt, maar sommige mensen idealiseren het boksen wat te erg. De omschrijving die Marijn boran gebruikt is maar op weinigen van toepassing in de zwaargewicht divisie. De zwaargewicht divisie is gewoon echt niet goed op dit moment. Als Badr echt de tijd neemt om het spelletje aan te leren en wanneer ie langzaam gebracht wordt en dus niet direct tegen de besten moet, kan ie zich nog heel aardig ontwikkelen hoor.

    Daarnaast vind ik het net zo onterecht om te zeggen dat Hari zomaar door de HW divisie heenloopt als om te zeggen dat hij maar wat zwaait. Dat doet ie soms inderdaad, maar hij heeft ook wel eens wat meer technische partijen laten zien. Het wilde van Hari paste natuurlijk ook binnen de K-1 waar je het binnen 3 rondes moet doen. Dit in tegenstelling tot de 12 in het boksen. Dat wil niet zeggen dat ie helemaal niets anders kan.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ik denk ook niet dat Badr er doorheen loopt, maar sommige mensen idealiseren het boksen wat te erg. De omschrijving die Marijn boran gebruikt is maar op weinigen van toepassing in de zwaargewicht divisie. De zwaargewicht divisie is gewoon echt niet goed op dit moment. Als Badr echt de tijd neemt om het spelletje aan te leren en wanneer ie langzaam gebracht wordt en dus niet direct tegen de besten moet, kan ie zich nog heel aardig ontwikkelen hoor.

    Daarnaast vind ik het net zo onterecht om te zeggen dat Hari zomaar door de HW divisie heenloopt als om te zeggen dat hij maar wat zwaait. Dat doet ie soms inderdaad, maar hij heeft ook wel eens wat meer technische partijen laten zien. Het wilde van Hari paste natuurlijk ook binnen de K-1 waar je het binnen 3 rondes moet doen. Dit in tegenstelling tot de 12 in het boksen. Dat wil niet zeggen dat ie helemaal niets anders kan.
    x2

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam & Almere
    Posts
    746
    vCash
    126000

    Default

    Jammer ik zie hem liever kickboksen.
    Maarja Badr moet zn eigen dromen najagen hopelijk doet hij het goed in boksen.
    En wint hij een titel bij 1 van de grote bonden.
    (nu in het bezit van de klitchko bros.)
    The Outsiders!! J-MMA #1

  18. #18
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Jammer, ik zie hem liever kickboxen! iig succes en wat een vette line-up!! Spong- Manhoef!!

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari heeft tegen veel toppers gestaan in hun nadagen zoals P Aerts idd,nietemin zag ik m heel graag vechten altijd spektakel altijd gaan voor de winst.
    Voor Hari kocht je graag een kaartje of jureerde je m graag,want als jurylid zat je stalles bij een partij die spektakel opleverde en dan bedoel ik niet zn overtredingen ,die had Hari met zn talent helemaal niet nodig.
    Petrosyan moet alleen niet zo verdrijven met zn Badr verheerlijking eerst maar eens zien wat Badr vermag in dit nwe wereldje.
    Vergeet niet forumvrienden dat hari top of the bill was in het kickboxen,nu moet ie in dit geheel andere spelletje weer onderaan beginnen,en dat valt voor de trotse Badr vast helemaal niet mee!
    Ook dit is een aspect om rekening mee te houden maar de algehele leegloop heeft met geld te maken dat is wel 100% duidelijk.
    Wel heel erg jammer K1 was toch een waar spetakel met een dominante hfd rol voor NL.....................

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    www.fight.nl
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by It's Showtime View Post
    Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”
    feit!

  22. #22
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    feit!
    X2

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by It's Showtime View Post
    Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”
    ik denk dat ie nog gelijk heeft ook..

  24. #24
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop t niet

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Maarre als hij met kickboksen al vindt dat ie te weinig kan trappen tijdens het het gevecht zelf (gerges, bonjasky), hoe zal dat in vredesnaam gaan met boksen, waar je helemaal niet mag trappen??? heeft ie een soort elastiek tussen zijn benen dat niet verder rekt dan een flinke stap vooruit?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •