MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 12 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 278
  1. #126
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #127
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik heb er alle vertrouwen in. Zie badr zeer zeker iets bereiken in het boxen.

    Wat een stel pessimistische mensen hier zeg. Vooral boksers die doen alsof badr van Judo komt en nu gaat boksen. Elke A klasse kickbokser kan Boksen, je gaat dagelijks op de pads, doet elke les sowieso boksen tijdens het sparre, mannen als Badr hebben vaak ook een aparte boks trainer.

    Vind het bokswerk van Badr zeker niet slecht ook, zie zijn mooie KO vs bouzidi bijvoorbeeld.

    Het zelfde als toen alistair overstapte naar k1, toen zeiden op hun beurt weer alle kickboksers dat hij totaal geen kans maakte vs de kickboks top, en zie nu, alistair is de champ.
    Los daar van is zoals veel al zeiden, het zwaar gewicht boksen zeker niet op zn hoogste niveau. Klitschko's en Haye verder zie ik en vind ik niet dat er echt toppers bij zijn met alle respect.

    Badr gaat het zeker maken, sowieso spektakel zijn partijen, ook in het boksen. Ik ga in ieder geval zeer zeker kijken!
    Home mtk-gym.nl


  3. #128
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Petje af als hij het red in de states als bokser.

  4. #129
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijke boodschap van Badr Hari: “Iedereen die op 28 januari naar mijn laatste gevecht komt; blijf zitten in de eerste ronde, anders mis je de knock-out, want Saki gaat de eerste ronde niet overleven! Hij gaat KO in ronde 1!”

    Mr. it's showtime deze zinnen worden zeker niet gezegd door Badr Hari. Want Badr weet ook dat Saki geen vechter is die in de 1ste ronde neer gaat. Dit soort zijn van Simon zelf, hij moet helaas zoveel mogelijk zijn kaarten verkopen. Ik kan zeggen dat deze partij alle kanten op kunnen gaan. Persoonlijk heeft Saki meer boks potentie dan Badr Hari. Het enige verschil tussen saki - badr is lengte en kracht. Saki heeft genoeg bewezen tegen lange vechters die gingen bijna allemaal neer. Ik hoop alleen dat Badr tegen zijn verlies kan, en niet na trapt. Wanneer dat gebeurd dan zul je oorlog krijgen. Badr Hari moet als een echte sportman vechten. En tijdens persconference moet zich ook beheersen en respect hebben voor zijn tegenstander. In de ring moet je praten en niet buiten de ring!

  5. #130
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Zolang we er niets van verwachten zal het allemaal wel meevallen met zijn prestaties

  6. #131
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post

    Ik hoop alleen dat Badr tegen zijn verlies kan, en niet na trapt. Wanneer dat gebeurd dan zul je oorlog krijgen. Badr Hari moet als een echte sportman vechten. En tijdens persconference moet zich ook beheersen en respect hebben voor zijn tegenstander. In de ring moet je praten en niet buiten de ring!
    Alleen al het feit dat we nu al rekening houden met, weer, een onsportieve aktie van hem...

  7. #132
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Er is maar een manier hoe we er ooit achter kunnen komen en dat is als hij het probeer.

    En geef hem groot gelijk want de gouden dagen van de K-1 zijn achter ons en als het toernooi al doorgaat dit jaar dan is het met het huidige deelnemers veld bijna een persiflage van de hoogtijdagen.

    In het onderstaande filmpje van 18 seconden doet Samart Payakarun (blauwe broek), imo de beste muaythai/kickbokser ooit, het voor hoe een muaythaivechter/kickbokser wereldkampioen boksen (WBC) kan worden.

    http://www.youtube.com/watch?v=9td68...eature=related
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  8. #133
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    x2 mensen doen net alsof hari Judo aan het doen was voordat hij straks gaat boksen... zowiezo was hari altijd een vechter die het moet hebben van zijn punches, leer hem wat techniek bij en goed tactiek en hij loopt over heel die HW divisie want dat stelt echt niet veel voor en vergeet niet hij is pas fucking 25!!. het is niet zo dat die in 2012 moet presteren met de wereldtop. als hij gewoon met goede trainers en staf in aanraking komt zal het niet lang duren voordat hari zijn eerste belt heeft dat weet ik 100% zeker!!
    IK hoorde laats dat Badr in een snelle auto rijdt, hopen dat hij niet mee gaat doen in de "Formula One World Championship".
    Ik denk dat het anders mist hij de juiste trainers en staf heeft niet lang zou duren voordat hij Sebastian Vettel van de troon stoot!
    Hij doet me namelijk denken aan een kruising van Ayton Senna en Alain Prost.

    Kom op zeg! Ik denk wel dat Badr beter kan boksen dan de gemiddelde mixfight bezoeker maar om hem zonder dat hij 1 prof partij heeft gedraaid hem uit te roepen tot de nieuwe Wereld Kampioen?
    Waarom omdat hij al jaren Kickbokst, dan heb ik een nieuwtje er lopen daar ook jongens rond van 25 die geloof het of niet al jaren boksen!
    Beetje overdreven en waarom gelijk zo'n druk bij hem neer leggen? laat hem lekker eerst een jaar meedraaien en laten we dan beslissen of hij de nieuwe Tyson zou kunnen worden,
    de nieuwe Ali wordt hij in ieder geval nooit
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #134
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    IK hoorde laats dat Badr in een snelle auto rijdt, hopen dat hij niet mee gaat doen in de "Formula One World Championship".
    Ik denk dat het anders mist hij de juiste trainers en staf heeft niet lang zou duren voordat hij Sebastian Vettel van de troon stoot!
    Hij doet me namelijk denken aan een kruising van Ayton Senna en Alain Prost.
    Volgens mij heeft ie ook een keer in een rap nummer meegedaan. Als hij nou even meedoet aan Holland in da Hood wordt ie zo groter dan Dr Dre, Jay-Z en Vanilla Ice. Hij doet me wat denken aan fitty cent, Ice Pick en Missy Elliot.

  10. #135
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Vitali Klitschko was vroeger ook Kickboxer en hij is nu al jarenlang top 2 zwaargewicht boxer, maar tijdens zijn pro kickbox carriere was hij ook actief als amateur boxer en gebruikte ook meestal zijn handen. maar hij heeft een ongelooflijk hard kin wat Hari niet heeft. Vitali was al wel 3 keer knockout gegaan zonder zijn incasseringsvermogen. hij is nog nooit neergegaan in een partij.

    Kickboxers hebben geen kans tegen top boxers. Dit zijn geen jaren 60 meer.

  11. #136
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Kickboxers hebben geen kans tegen top boxers. Dit zijn geen jaren 60 meer.
    In elk geval niet in het boksen.

  12. #137
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Kickboxers hebben geen kans tegen top boxers. Dit zijn geen jaren 60 meer.
    wait and see..Badr gaat ze allemaal 1 voor 1 slopen!!

  13. #138
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    wait and see..Badr gaat ze allemaal 1 voor 1 slopen!!
    Ja, het zou wat worden als ie ook nog eens tegen meer dan een tegenstander tegelijk zou moeten knokken.....

  14. #139
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Petje af als hij het red in de states als bokser.
    X2

  15. #140
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    we zullem zien, gun hem de tijd en kijken of hij over 3 jaar kampioen wordt.

  16. #141
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Ja, het zou wat worden als ie ook nog eens tegen meer dan een tegenstander tegelijk zou moeten knokken.....

  17. #142
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Badr is volgens mij naar een paar jaartjes hypen en geld verdienen en een paar beste verliespartijen terug in de kickbokswereld om erachter te komen dat die wereld ook niet heeft stil gestaan en hij daar ook niet meer in de top kan meedraaien. Kortom,afscheid van de Badr zoals we hem allemaal kennen op dit moment.


  18. #143
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Badr is volgens mij naar een paar jaartjes hypen en geld verdienen en een paar beste verliespartijen terug in de kickbokswereld om erachter te komen dat die wereld ook niet heeft stil gestaan en hij daar ook niet meer in de top kan meedraaien. Kortom,afscheid van de Badr zoals we hem allemaal kennen op dit moment.

    Nou nou dit is heel werg negatief over de kwaliteiten van Hari als kickboxer,dat spelletje ligt m uitstekend
    Daar kan iemand met zijn kwaliteiten na een pauze van een paar jaar wel weer in terugkomen,en dan is ie als boxer ook nog gegroeid en trappen kan ie sowieso al !!

  19. #144
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Stel je voor dat hij een high kick geeft als hij niet kan winnen... Dan zal hij nooit meer een partij mogen draaien (boksen). Precies wat Marchant zegt, de mensen die hier pro Badr zijn, denken dat hij met de juiste begeleiding en een flinke achterstand als nog succesvol in boksen kan worden. Even wakker worden jongens.

  20. #145
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Nou nou dit is heel werg negatief over de kwaliteiten van Hari als kickboxer,dat spelletje ligt m uitstekend
    Daar kan iemand met zijn kwaliteiten na een pauze van een paar jaar wel weer in terugkomen,en dan is ie als boxer ook nog gegroeid en trappen kan ie sowieso al !!
    De man is zijn eigen grootste vijand. Wat heeft hij nou ondanks zijn talent bereikt de laatste jaren? Het is meer een wandelende drama serie als een gerespecteerde kickbokser. Begrijp me niet verkeert,de man heeft zeker talent,maar geestelijk denk ik dat hij het allemaal gewoon niet aankan,en daarom ook nu een rare uitvlucht maakt naar de bokssport. Naar mijn idee,en let wel op,ik ben alles behalve een expert op dit gebied,maar ik denk dat hij van een koude kermis thuis gaat komen als je boksen onderschat. Al met al,denk ik dat hij na dit avontuur gewoon geestelijk niet sterk genoeg is om dat weer een terug keer te maken in de kickbokswereld gezien de frustratie die deze man nou eenmaal meedraagt..

    Ik vind het jammer,maar ik denk toch dat dit boksavontuur alles of niks gaat worden voor Badr.

  21. #146
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default



    Met de juiste begeleiding van Jacques D'Ancona en Bulletje maakt hij misschien ook nog wel kans op de playbackshow

  22. #147
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind hem zeker slecht bokswerk hebben, als ik zo de laatste partijen van badr bekijk dan zie ik hem niet op techniek boksen, hij zit vol adrenaline en zodra de bel gaat dan gaat die los. Soms gaat hij zoo los dat hij geen dekking meer heeft, hij hoekt aan 1 stuk door.. dat hoeft hij in het boksen niet te doen.

    badr gaat het zeker niet redden in het boksen

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik heb er alle vertrouwen in. Zie badr zeer zeker iets bereiken in het boxen.

    Wat een stel pessimistische mensen hier zeg. Vooral boksers die doen alsof badr van Judo komt en nu gaat boksen. Elke A klasse kickbokser kan Boksen, je gaat dagelijks op de pads, doet elke les sowieso boksen tijdens het sparre, mannen als Badr hebben vaak ook een aparte boks trainer.

    Vind het bokswerk van Badr zeker niet slecht ook, zie zijn mooie KO vs bouzidi bijvoorbeeld.

    Het zelfde als toen alistair overstapte naar k1, toen zeiden op hun beurt weer alle kickboksers dat hij totaal geen kans maakte vs de kickboks top, en zie nu, alistair is de champ.
    Los daar van is zoals veel al zeiden, het zwaar gewicht boksen zeker niet op zn hoogste niveau. Klitschko's en Haye verder zie ik en vind ik niet dat er echt toppers bij zijn met alle respect.

    Badr gaat het zeker maken, sowieso spektakel zijn partijen, ook in het boksen. Ik ga in ieder geval zeer zeker kijken!

  23. #148
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Van de k-1 zwaargewicht zou ik eigenlijk het liefst Saki en iets mindere mate Spong wel eens een bokspartij willen zien doen...

  24. #149
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb er alle vertrouwen in dat Badr Hari wel zeer zeker inbreng zal hebben in de bokswereld.

    Maar moet ook duidelijk vermelden, dat ik nu en dan hier reacties leest wat mij echt doet schrikken.. Je hebt wel erg veel Badr Hari haters hierop mixfight..Ik vind het nogal brutaal dat mensen hem zo afzeiken, terwijl hij zoveel mooi wedstrijden heeft laten zien..

    Een man met de meeste KOs ratio.. Een man die de kickbokswereld zo extreem spannend kon maken met zijn manier van uitingen en proficaties !.. Nou Badr Hari, ik als kickboksfan zal jou erg doen missen en wens jou alle geluk met je nieuw carriere... Ik heb er alle vertrouwen in, dat jij ook in de bokswereld zal laten doen blijken wie de baas is in de ring...

    Succes Badr !! Ik zal je missen, heb altijd met veel spanning en genot naar jou wedstrijden gekeken... Ga je goed "'ECHTE WINNAAR VAN HET PUBLIEK.. Die altijd de mensen tevreden stelde met heel wat mooi KO S en spektakel!!
    Last edited by Tornado_Fighter; 30-09-2011 at 18:06.

  25. #150
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Forumvrienden ikke heb het erover dat ik Hari op talent nog wel terug zie komen in de kickboxwereld,dat boksen heb ik in eerste instantie ook een hard hoofd in.
    Spong heeft idd meer natural bokstalent,daar waren ze in de states met sparren ook al achter gekomen...............
    Saki bokst ook heel behoorlijk maar lijkt met zn felle lowkicks toch meer het kickboxtype,meer de hollandse school boven slaan en afleiden beneden kei en keihard lowkicks trappen.
    Terwijl Tyrone meer een bekeken vechter is die openingen zoekt ipv meteen forceert,wat je vaak tegenkomt bij het boksen,maar goed dit is maar mijn mening................

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •