MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 56 of 56
  1. #51
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Ik vind het goed zoals het nu is, zou het zelfs een verslechtering vinden als boksen apart wordt gezet, nu heb je in 1 klik alle vechtsport onder elkaar en je pakt er uit wat voor jou interessant is.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Boksen ver op de 3e plaats? Waarom oordeel je voor anderen? Ik vind persoonlijk kickboksen helemaal niets aan, en vooral niet al die buurttoernooitjes in Brummen en Hoogeveen. Maar die staan er toch ook tussen? Who cares?!?! Ook al zou je een topic maken over Kung fu of Pencak Silat, waar hebben we het over... Lijkt wel of je op het Cosmopolitan forum hoort te zitten ipv MF

    Wat loop je nou te zeuren man? Wat maakt het nou uit wat er gepost wordt? Er zijn genoeg mensen die van boksen houden hier.

    Ook zie ik veel meer kickboksen voorbij komen dan boksen, waarom zeik je daar dan niet op? Als je voor elke sport afzonderlijk een gedeelte gaat maken, raakt het helemaal dood. Boksen, judo e.d. wat hier ook wel eens wordt gepost, hebben ook betrekking tot MMA. Als je nou zou lopen zeuren omdat het hier vol van de Ajax-topics staat kan ik je begrijpen, maar je lul nu nog erger uit je nek dan Andre van Duin
    je bent een dombo eerste klas. je hebt niets gelezen van wat ik heb gepost. een subforum voor andere sporten betekent niet dat je niet mag posten. er hoeft helemaal geen ding voor iedere sport te komen, alleen wat meer gescheiden zou mij persoonlijk veel beter bevallen. en ook dat eventuele aprate gedeelte zal ik ook lezen, want het wordt dan een heel stuk overzichtelijker. maar goed jij hebt sowieso geen flauw fokking idee waar je het over hebt

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Lijkt me heerlijk
    waarom is het er dan nog niet???

  4. #54
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Sja... Ik vind het een beetje on nodig om een sub forum voor boksen te maken omdat jij het vervelend vind. Ik vind kickboks topic net zo vervelend en lees ik ook niet dus laten we daar ook maar een sub forum voor maken... Ik vind het goed zo, negeer datgene wat je niet wilt lezen.

  5. #55
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Houwe zo!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •