MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56
  1. #26
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Boksen boeit mij opzich ook niet veel, maar vind het niet erg als het gewoon hier blijft staan.
    Je ziet tenslotte al aan de titel waar het over gaat. dus dan hoef je er niet op te klikken.
    kan me redjuhs stabdpunt wel indenken, maar voor mij is t geen probleem
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Ik weet niet hoe mensen het opvatten.
    Maar ik heb het opgevat dat dat er een sub-forum onder algemeen wordt geopend met daarin boks nieuws.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    je zou het ook kunnen zien vanuit mij groot respect en fanschap voor boksen... ik lobby voor een echt, eigen boks-subforum. ik bedoel hey... member since '01
    shoto broeder

  4. #29
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    NB. ik ben niet tegen boksen, het praten erover, topics openen etc... maar vind er in verhouding met MMA en kickboksen zo veel minder aan, dat ik hoop op een scheiding van fora
    waarom mma en kickboksen wel in een topic en boksen apart? omdat JIJ er niks aan vindt?

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Moet zeggen dat het van mij zo mag blijven..
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand dan misschien een aparte sectie maken met daarin de samenvattingen van bokspartijen, kickbokspartijen en MMA partijen?

    Die partijen duren soms zo godvergeten-lang, daar heb ik nooit het zitvlees voor..


    ben ik trouwens de enige die op gala's de KO's mist, omdat je dan op een gegeven moment weg zit te dromen omdat er niets spannends gebeurd.. en dan...shit, weer gemist...

    dat!!
    "If you have to stop and think, it's too late"

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    waarom mma en kickboksen wel in een topic en boksen apart? omdat JIJ er niks aan vindt?
    in verhouding tot mma en kickboxen... inderdaad ja. en ik geloof niet dat ik de enige ben

  8. #33
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind t wel goed zo.
    Anders moet je ook het kickboksen apart houden.
    Vind het aantal boks topics ook erg meevallen trouwens.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Kijk ook naar boksen maar lijkt net als of het er niet tussen hoort, liever ook appart het boksen.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    het argument dat je dan voor alles een apart subforum zou moeten maken, slaat nergens op. MMA en Kickboksen staan straatlengtes voor qua interesse en topics tov andere sporten. boksen komt op een 3e plaats op grote achterstand. het zou natuurlijk ook 1 ander deel kunnen worden voor alle andere vechtsporten c.q. martial arts

  11. #36
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik snap wel wat je bedoelt: als je op nieuwe berichten kijkt dan weet je bij kickboksen en mma direct waar het over gaat. Bij topics over boksen lees je de titel en denk je WTF wie is dat nou weer.

    Als daar als subforum boksen op staat dan weer je direct dat je het niet hoeft te openen (of wel natuurlijk).

    De laatste tijd is er inderdaad veel interesse voor boksen.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    oh enne ik bedoel het serieus dus bespaar me aub opmerkingen als: dan lees je het toch niet ed
    Zie je Redjuh... je weet de oplossing wel...
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  14. #39
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    het argument dat je dan voor alles een apart subforum zou moeten maken, slaat nergens op. MMA en Kickboksen staan straatlengtes voor qua interesse en topics tov andere sporten. boksen komt op een 3e plaats op grote achterstand. het zou natuurlijk ook 1 ander deel kunnen worden voor alle andere vechtsporten c.q. martial arts
    Boksen ver op de 3e plaats? Waarom oordeel je voor anderen? Ik vind persoonlijk kickboksen helemaal niets aan, en vooral niet al die buurttoernooitjes in Brummen en Hoogeveen. Maar die staan er toch ook tussen? Who cares?!?! Ook al zou je een topic maken over Kung fu of Pencak Silat, waar hebben we het over... Lijkt wel of je op het Cosmopolitan forum hoort te zitten ipv MF

    Wat loop je nou te zeuren man? Wat maakt het nou uit wat er gepost wordt? Er zijn genoeg mensen die van boksen houden hier.

    Ook zie ik veel meer kickboksen voorbij komen dan boksen, waarom zeik je daar dan niet op? Als je voor elke sport afzonderlijk een gedeelte gaat maken, raakt het helemaal dood. Boksen, judo e.d. wat hier ook wel eens wordt gepost, hebben ook betrekking tot MMA. Als je nou zou lopen zeuren omdat het hier vol van de Ajax-topics staat kan ik je begrijpen, maar je lul nu nog erger uit je nek dan Andre van Duin

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Wat loop je nou te zeuren man? Wat maakt het nou uit wat er gepost wordt? Er zijn genoeg mensen die van boksen houden hier.

    Ook zie ik veel meer kickboksen voorbij komen dan boksen, waarom zeik je daar dan niet op? Als je voor elke sport afzonderlijk een gedeelte gaat maken, raakt het helemaal dood. Boksen, judo e.d. wat hier ook wel eens wordt gepost, hebben ook betrekking tot MMA. Als je nou zou lopen zeuren omdat het hier vol van de Ajax-topics staat kan ik je begrijpen, maar je lul nu nog erger uit je nek dan Andre van Duin
    Rustig jochie, neem je pilletje.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    @D1987
    Dude, waarom val je hem nou zo aan? Heb je het topic wel helemaal gelezen?

  17. #42
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand alsjeblieft een eigen forum aanmaken voor Badr Hari, ik word doodgegooid met Badr Hari berichten en fans. Ik denk dat een eigen Badr Hari forum veel meer zin heeft, want Badr Hari interesseert me niets. En ohja... kan iemand ook een eigen forum maken voor UFC?

  18. #43
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    @D1987
    Dude, waarom val je hem nou zo aan? Heb je het topic wel helemaal gelezen?
    Absoluut en vind het nergens op slaan.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    boksen staat bij mij ook ver op de 3e plaats ja

  20. #45
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Boksen ver op de 3e plaats? Waarom oordeel je voor anderen? Ik vind persoonlijk kickboksen helemaal niets aan, en vooral niet al die buurttoernooitjes in Brummen en Hoogeveen. Maar die staan er toch ook tussen? Who cares?!?! Ook al zou je een topic maken over Kung fu of Pencak Silat, waar hebben we het over... Lijkt wel of je op het Cosmopolitan forum hoort te zitten ipv MF

    Wat loop je nou te zeuren man? Wat maakt het nou uit wat er gepost wordt? Er zijn genoeg mensen die van boksen houden hier.

    Ook zie ik veel meer kickboksen voorbij komen dan boksen, waarom zeik je daar dan niet op? Als je voor elke sport afzonderlijk een gedeelte gaat maken, raakt het helemaal dood. Boksen, judo e.d. wat hier ook wel eens wordt gepost, hebben ook betrekking tot MMA. Als je nou zou lopen zeuren omdat het hier vol van de Ajax-topics staat kan ik je begrijpen, maar je lul nu nog erger uit je nek dan Andre van Duin

    hedde gij zand in oe kutje

  21. #46
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    hedde gij zand in oe kutje
    Volgens mij zit je op het verkeerde forumgedeelte. de PIT is een paar straten verderop.

    voor nu: Back on topic.

    dank
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  22. #47
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Kan iemand alsjeblieft een eigen forum aanmaken voor Badr Hari, ik word doodgegooid met Badr Hari berichten en fans. Ik denk dat een eigen Badr Hari forum veel meer zin heeft, want Badr Hari interesseert me niets. En ohja... kan iemand ook een eigen forum maken voor UFC?

    Aangezien Badr gaat boksen, kunnen alle onderwerpen over Badr naar het boksforum .
    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #48
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Aangezien Badr gaat boksen, kunnen alle onderwerpen over Badr naar het boksforum .
    Lijkt me heerlijk
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #49
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Lijkt me heerlijk
    dat dan weer wel. hahah

    maar ff serieus, ik vind dit wel echt 'n onzin topic

  25. #50
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    IMO geen sub topic want dan weet niemand meer dat er een grote partij op komst is/groot nieuws is en dus valt het boksen hier totaal weg.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •