MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Exclamation Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Hesdy Gerges!**Antwoorden**

    Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Hesdy Gerges!

    Mixfight.nl biedt nu de kans aan forummembers om vragen te stellen aan Hesdy Gerges. Gerges traint bij Chakuriki Gym o.l.v. Thom Harinck. Traint Gerges voor de Final 16 of Final 8 waar hij staat gemachted tegen Errol Zimmerman? Of gaat het hele K-1 WGP niet door? In januari vecht hij tijdens It's Showtime wederom tegenover de grote Roemeen Daniel Ghita waarvan hij eerder al won, hoe bereid Hesdy zich voor?


    Wil je weten wat Hesdy Gerges zijn toekomst plannen zijn. Misschien wil je wel weten wat zijn favoriete muziek is, wat hij doet om te ontspannen of over welke partijen hij juist wel of niet tevreden is. Mixfight.nl maakt het mogelijk!



    Stel nu je vraag:

    - Er zal een selectie worden gemaakt uit de gestelde vragen; dus zorg dat je een originele vraag stelt -
    Last edited by Slome; 21-10-2011 at 17:32.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kijk jij naar de toekomst van het Kickboksen nu organisaties als k1 een onzekere tijd tegemoet gaan. We horen de laatste tijd dat sommige vechters switchen naar een nieuwe discipline als MMA of Boksen, houd jij dit ook in je achterhoofd of focus jij je puur op het kickboksen, en denk je deze switch nooit te (hoeven) maken om er op lange termijn van te kunnen leven.....

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    heb momenteel geen vragen maar goed bezig slome!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Allereerst bedank ik degene die dit mogelijk hebben gemaakt, Keep doing the good work!

    -Hoe ga je met het nieuws om dat K-1 dit jaar niet doorgaat?

    -Wat vind je van het vertrek van een aantal K-1 vechters (Badr, Saki, Overeem)

    -Stel je zou switchen van sport. Voor welke sport zou je kiezen en waarom?

    -Het gevecht tegen Badr was zwaarbeladen. Wat voelde je op het moment dat je opkwam?

    -Je kreeg een natrap van Badr. Kon/wou je niet doorgaan of is jou geadviseerd niet door te gaan? En waarom koos je hiervoor?

    -Eind januari vecht je tegen Ghita. Je hebt eerder van hem gewonnen. Wat zijn je verwachtingen voor dit gevecht?

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wederom top dat dit is mogelijk gemaakt!

    Vraag: Waar zie je jezelf over pak em beet 2 a 3 jaar..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    - doe je veel krachttraining om je voor te bereiden op wedstrijden? En hoe ziet dit er dan uit? Maak je nog gebruik van bepaalde methodes, zoals TRX, Kettlebells, etc?
    - wat heb je gedaan aan sport voordat je ging kickboksen?
    - wat zou volgens jou moeten gebeuren om kickboksgala's weer in een "goed daglicht" te krijgen?

    Bedankt voor het mogelijk maken van dit interview!
    "When I am fighting I am keeping my mind empty for any expectations. I am waiting for something unique, completely new.” - Rickson Gracie

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Voel je je nou een Fiat of een Ferrari?

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    -wat vind jij je beste partij tot nu toe??
    -hebben je arrestaties veel invloed gehad gehad op je prestaties binnen de ring, zo ja waaraan merkte je dit dan? zo nee, was 2011 dan een jaar waarin we het beste van je hebben kunnen zien?
    -je hebt een goede kin, mentaliteit en harde lowkicks. de partijen die je gewonnen hebt op tko won je over het algemeen door boksen gecombineerd met lowkicks. mijns inziens mis je nog de onepunch ko power, ben jij het hiermee eens en train je hier ook op?

  9. #9
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Tot donderdag de tijd om vragen te stellen broeders...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Doordat Alistair naar de UFc is gegaan zal een kickboxpartij tegen hem er niet inzitten. Had je graag een keer tegen hem willen vechten? en wat vind je van Alistair zijn kickbox skills.

    Als je zelf een overstap zou maken naar het MMA of boksen, welke zou het dan worden en waarom?

  11. #11
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    je hebt een goede kin, mentaliteit en harde lowkicks. de partijen die je gewonnen hebt op tko won je over het algemeen door boksen gecombineerd met lowkicks. mijns inziens mis je nog de onepunch ko power, ben jij het hiermee eens en train je hier ook op?
    Goede vraag, ik had hem ook willen stellen, maar je hebt hem goed geformuleerd

  12. #12
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    -Welke sportman/vrouw is jou grote voorbeeld?

    -Welke vechter vind jij technisch hoogbegaafd en waarom?

    -Beschrijf jezelf eens als vechter.

    -Heb jij Badr na het 'incident' nog gesproken? Waar hebben jullie het over gehad? En hoe is jullie onderlinge relatie?

    -Waar ben je bang voor?

  13. #13
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Door wie ben je geinspireerd om te gaan kickboksen?

  14. #14
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Naast jezelf wie denk je dat het meeste kans maakt op de titel 28 Jan?

  15. #15
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Wat doe je zo al nog meer naast het kickboksen?

  16. #16
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Ben je nu op je best of denk je dat er nog meer in zit?

  17. #17
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Hoelang zou je nog willen kickboksen?
    En overweeg je weleens ook een overstap te maken?

  18. #18
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Yaboy View Post
    Naast jezelf wie denk je dat het meeste kans maakt op de titel 28 Jan?
    Het gaat om een losse gevecht dus om de It's Showtime wereldtitel. Hesdy verdedigt zijn titel. Dus is het of Hesdy of Daniel

  19. #19
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Vragen liggen op het moment @ Hesdy, hij zal ze zo spoedig mogelijk beantwoorden
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    Thanks!

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk elke keer dat er staat: mixfight interview met hendy....

  22. #22
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Hesdy Gerges!

    Exclusief: Mixfightmembers Q&A met Hesdy Gerges!



    Afgelopen weken konden Mixfightmembers vragen stellen aan Hesdy Gerges.
    Hesdy heeft de tijd genomen om deze vragen zo goed en duidelijk mogelijk voor ons te beantwoorden.

    Hesdy; bedankt namens Mixfight.nl!

    Check nu de Q&A:

    -Hoe ga je met het nieuws om dat K-1 dit jaar niet doorgaat?
    Ja het is natuurlijk echt heel erg jammer dat het niet doorgaat en niet alleen voor de vechters maar denk voor heel vechtsportland is het gewoon een heel groot verlies... Ik ben een vechter in hart en nieren en blijf gewoon door trainen en door knokken en hopen op betere dagen.

    -Wat vind je van het vertrek van een aantal K-1 vechters (Badr, Saki, Overeem)
    Ja ik begrijp t wel dat sommige de overstap maken naar wat nieuws en als je een goeie kans krijgt dan waarom niet... Hoop al t beste voor ze en het is sowieso een verlies voor de sport want het zijn stuk voor stuk topvechters maar aan ons de taak om het te compenseren dan maar.



    -Stel je zou switchen van sport. Voor welke sport zou je kiezen en waarom?
    Ik denk dat ik dan zou gaan voor t boksen... Simpelweg gewoon omdat dat al in onze sport zit en mma een compleet ander spel is en ben van mening dat het nu heel moeilijk is meekomen met die jongens die vanaf kleins af aan in amerika al aan worstelen enzo doen.

    -Hoe kijk jij naar de toekomst van het Kickboksen nu organisaties als K-1 een onzekere tijd tegemoet gaan. We horen de laatste tijd dat sommige vechters switchen naar een nieuwe discipline als MMA of Boksen, houd jij dit ook in je achterhoofd of focus jij je puur op het kickboksen, en denk je deze switch nooit te (hoeven) maken om er op lange termijn van te kunnen leven.....
    Na zoals ik al zei ik ben gewoon een vechter in hart en nieren en blijf gewoon door knokken en keihard trainen en hopen op betere dagen en en weet zeker dat die gaan komen.
    Zo een mooie sport kan nooit verloren gaan!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  23. #23
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    -Het gevecht tegen Badr was zwaarbeladen. Wat voelde je op het moment dat je opkwam?Ik had toen ik opkwam ff een moment van genieten en dacht ff helemaal niet meer tegen wie of wat ik moest knokken... Dit was gewoon wat ik wou en hier had ik altijd na toe gewerkt dus puur genieten... Tuurlijk was er spanning maar ik hou van vechten en angst ken ik gewoon niet in de ring dus ging er gewoon voor.

    -Je kreeg een natrap van Badr. Kon/wou je niet doorgaan of is jou geadviseerd niet door te gaan? En waarom koos je hiervoor?
    Al me trainers zeiden meteen je vecht niet meer... logisch denk ik.



    -Heb jij Badr na het 'incident' nog gesproken? Waar hebben jullie het over gehad? En hoe is jullie onderlinge relatie?
    Wel gezien maar niet zo zeer gesproken.. die partij is gewoon geweest en ik heb persoonlijk helemaal geen probleem met m ofzo. Hij is een hele goeie vechter en ben blij dat ik een keer tegen m heb gevochten alleen jammer van de afloop... hij gaat boksen en wens m al t beste en ik gun m dat ie daar net zulke hoge ogen gaat gooien als in het kickboksen. Dat zou alleen maar positief zijn voor andere kickboksers waarvoor er dan ook misschien een deur open gaat naar de bokswereld. Ze staan denk te springen om nieuwe goeie zwaargewichten in het boksen...

    -Eind januari vecht je tegen Ghita. Je hebt eerder van hem gewonnen. Wat zijn je verwachtingen voor dit gevecht?
    Ja word gewoon een knalpartij! ik ben vastberaden om die titel gewoon te behouden!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #24
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Doe je veel krachttraining om je voor te bereiden op wedstrijden? En hoe ziet dit er dan uit? Maak je nog gebruik van bepaalde methodes, zoals TRX, Kettlebells, etc?
    Ja ik doe heel veel krachttraining... Ik train onder leiding van Rayen Bindraban van Reatsport en de trainingen zijn te bekijken op reatsports.com



    -Wat heb je gedaan aan sport voordat je ging kickboksen?
    Eigelijk niet heel veel.. alleen beetje fitness dus niks speciaals eigelijk.

    -Voel je je nou een Fiat of een Ferrari?
    Een vliegtuig!
    Last edited by Slome; 04-11-2011 at 18:38.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #25
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    -Hebben je arrestaties veel invloed gehad gehad op je prestaties binnen de ring, zo ja waaraan merkte je dit dan? zo nee, was 2011 dan een jaar waarin we het beste van je hebben kunnen zien?
    Ja het gebeurde natuurlijk precies voor me partijen steeds dus dat heeft uiteraart wel invloed maar ja ik zit hier en niet daar dus we gaan verder en al zou dit t beste zijn geweest wat ik heb laten zien dan word t nog beter...

    -Wat zou volgens jou moeten gebeuren om kickboksgala's weer in een "goed daglicht" te krijgen?
    Denk vrij weinig.. ik denk gewoon dat iedereen met de sport zelf moet bezig zijn en niet wat er buiten gebeurt dan zijn we al een heel end... als je met alle sporten gaat kijken wat er buiten gebeurt dan is er bij alles wel wat op te merken. Het gaat erom wat er in de ring gebeurt en als de vechters dat goed blijven doen dan komt t goed.



    -Je hebt een goede kin, mentaliteit en harde lowkicks. De partijen die je gewonnen hebt op TKO won je over het algemeen door boksen gecombineerd met lowkicks. Mijns inziens mis je nog de onepunch KO power, ben jij het hiermee eens en train je hier ook op?
    Ja dat klopt maar zoals me laatste partij sloeg ik die jongen eruit en ben er veel mee bezig geweest en train er veel op... kracht is er wel maar de juiste timing en techniek ontbraken maar denk dat die erin zitten en blijf er aan werken... Heb alles bereikt door keihard werken dus ook die stoot zal ik bereiken.

    -Wat vind jij je beste partij tot nu toe??
    Ik vind de partij tegen Ghita wel heel mooi om terug te zien... Harde partij!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •