MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 138
  1. #76
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Er staan meerdere reacties in verschillende topics dat GG de vuile was buiten hangt..
    Maar als je goed terug kijkt vanaf het eerste moment, dan zie je dat Alistair na zijn proffesionele aankondiging zegt dat hij de vuile was niet buiten zal hangen. Vervolgens bij de eerste kans die hij krijgt, geeft hij vol gas en bekritiseerd en kleineerd hij zijn oude management.
    En in meerdere interviews kan hij het wederom niet laten, dat terwijl zijn eerste reactie zo 'proffesioneel' was.
    Geloof me wat tot nu toe gezegd is zeker nog geen vuile was is.
    De echte vuile was komt nog..
    Alistair maak je borst maar nat.

    Onlangs heeft hij eergisteren in USA Today nog zitten klagen over dat hij zelf sparringpartners moest regelen..
    Dit is een belediging naar zijn hele team, zowel voor staande vechters als jongens zoals, dion, einemo, jason, enz enz

    Grtjs Jamila
    Vet!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Precies op het moment dat ik dacht dat dit hele gebeuren niet triester kan worden komt Jamila met haar post.En notebene namens Golden Glory deze post plaatsen en vervolgens beweren dat GG niet met modder smijt? Zo word het gewoon lachwekkend!
    Echt erg jammer dit allemaal,ik kan met me hand op me hart eerlijk zeggen dat ik er echt van baal,en geeneens voor Allistair of GG

  3. #78
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Justinian;1096652] Nu geef je alles prijs en ga je nota bene trainen met Randy Couture die in zijn goede tijd nota bene heeft verloren van je broer. . [/SIZE][/FONT]

    lol!! Randy Couture afdoen als een soort amateur? Fail Ron

  4. #79
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    GG gooit toch harder met modder, met al die kloonaccountjes.
    verder is het geen belediging naar het team, want dat team heeft hij niet meer.
    Er is hier toch wel een verschil:

    Moddergooien: zand gemixed met water en daarmee smijten of beschimpen, lasteren, smaden

    Bepaalde gebeurtenissen posten die echt waar zijn op een op een forum als mixfight onder een echte of anonieme naam is geen moddergooien, misschien stemmingmakerij of publieke opinie voor je winnen, maar het meeste over Alistair Overeem was al lang bekend (zie links media) en zijn geen indianenverhalen.

    Alistair is degene die met modder gooit (beschimpen, lasteren, smaden ) in TMZ of USA today (en in 400 andere artikelen op online magazines en kranten en zijn eigen docu the reem), ik begrijp best dat mixfight met zulke grote media sites wil worden vergeleken, maar dat is toch wel een verschil hoor.

    Dat jij graag scheidsrechter of rechter wilt zijn in deze "zaak" en bepaalt wie er harder met gemixed water en zand smijt en praat over kloonaccountjes onder de naam van thefxr is een hele prestatie.
    Justian: kan jij "thefxr"" niet in dienst nemen? Hij heeft een uitgesproken mening en heeft blijkbaar niet zo veel te doen.
    Als je bedoelt dat ze veel sterker zijn bij GG en daarom meer zand met water (modder) harder kunnen gooien dan heb je natuurlijk gelijk.

    Quote: Alistair Overeem: "Yeah, if we have to talk about people who contributed to my success, then I also have to mention my cleaning lady who cleans my house for eleven and a half Euros an hour."
    Last edited by davinci; 21-11-2011 at 10:39.

  5. #80
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Goedemorgen Bas, goed weekend gehad?

  6. #81
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Goedemorgen Bas, goed weekend gehad?
    Hey, Willem Alexander, je haalt mij in de war met Petrosyan

  7. #82
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    fuck off gaylord

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Er is hier toch wel een verschil:

    Moddergooien: zand gemixed met water en daarmee smijten of beschimpen, lasteren, smaden

    Bepaalde gebeurtenissen posten die echt waar zijn op een op een forum als mixfight onder een echte of anonieme naam is geen moddergooien, misschien stemmingmakerij of publieke opinie voor je winnen, maar het meeste over Alistair Overeem was al lang bekend (zie links media) en zijn geen indianenverhalen.

    Alistair is degene die met modder gooit (beschimpen, lasteren, smaden ) in TMZ of USA today (en in 400 andere artikelen op online magazines en kranten en zijn eigen docu the reem), ik begrijp best dat mixfight met zulke grote media sites wil worden vergeleken, maar dat is toch wel een verschil hoor.

    Dat jij graag scheidsrechter of rechter wilt zijn in deze "zaak" en bepaalt wie er harder met gemixed water en zand smijt en praat over kloonaccountjes onder de naam van thefxr is een hele prestatie.
    Justian: kan jij "thefxr"" niet in dienst nemen? Hij heeft een uitgesproken mening en heeft blijkbaar niet zo veel te doen.
    Als je bedoelt dat ze veel sterker zijn bij GG en daarom meer zand met water (modder) harder kunnen gooien dan heb je natuurlijk gelijk.

    Quote: Alistair Overeem: "Yeah, if we have to talk about people who contributed to my success, then I also have to mention my cleaning lady who cleans my house for eleven and a half Euros an hour."
    Dus jij vind dat alles wat al bekend was over de partijen gebruikt mag worden hier en dat dat dan niet onder de noemer "modder gooien" valt ?

    <neemt een halve snipperdag en gaat Ron N. en Bas B. eens lekker googelen>

  9. #84
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    fuck off gaylord
    Bedoel je nu een van die ouwtjes uit de muppet show die altijd op het balcon hingen of bedoel je dit negatief naar een homosexuele persoon of is dit gericht aan Bromios?

  10. #85
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Hey, Willem Alexander, je haalt mij in de war met Petrosyan
    ik haal niemand door de war, ben je in Nederland of in Thailand Bas?

  11. #86
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Bedoel je nu een van die ouwtjes uit de muppet show die altijd op het balcon hingen of bedoel je dit negatief naar een homosexuele persoon of is dit gericht aan Bromios?
    Ik bedoel dit richting degene die zich aangesproken voelt, blijkbaar ben jij dat

  12. #87
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    ik haal niemand door de war, ben je in Nederland of in Thailand Bas?
    Hey Willem, nee ik ben met Petrosyan en Bromios mens erger je niet aan het spelen in Maaskantje

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Bedoel je nu een van die ouwtjes uit de muppet show die altijd op het balcon hingen of bedoel je dit negatief naar een homosexuele persoon of is dit gericht aan Bromios?
    haha, er stond een bericht tussen van een spammer die probeerde iphones te verkopen.
    Is inmiddels verwijderd.

  14. #89
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    haha, er stond een bericht tussen van een spammer die probeerde iphones te verkopen.
    Is inmiddels verwijderd.
    klopt, zojuist verwijderd
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    klopt, zojuist verwijderd
    En je dacht, ik laat die gaylord staan dan krijgen we een beetje juice in dit topic ?

  16. #91
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik bedoel dit richting degene die zich aangesproken voelt, blijkbaar ben jij dat
    Ik meende ergens te lezen dat bas boon van vrouwelijke thaise dwergen hield van 130 cm en 64 jaar oud (is dat gay?), ben je dement dat je alle namen door elkaar heen haalt?

  17. #92
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    misschien kan deze topic mijn maandag en beetje goed maken haha
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  18. #93
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    En je dacht, ik laat die gaylord staan dan krijgen we een beetje juice in dit topic ?
    niet bewust gedaan, excuses, als je wilt kan ik deze alsnog weghalen
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #94
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    niet bewust gedaan, excuses, als je wilt kan ik deze alsnog weghalen
    Lekker laten staan. Het komt de kwaliteit van dit topic duidelijk ten goede.

  20. #95
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    bedankt voor de moeite Justi.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  21. #96
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    bas boon van vrouwelijke thaise dwergen hield van 130 cm en 64 jaar oud (is dat gay?)
    Nee dat is niet gay, dat is smerig.


    Quote Originally Posted by davinci View Post
    ben je dement dat je alle namen door elkaar heen haalt?
    Als ik dement was, dan was het me niet opgevallen dat Bas Boon en davinci dezelfde persoon zijn.


    Heb jij het multiple personality disorder?

    Als dat zo is, hoef je niet voor elke persoonlijkheid een accountje aan te maken hoor.

    Dus log nu maar in als Basboon

  22. #97
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    goed verhaal....thx voor the post...en hopen dat the reem het toch flikt tegen brock
    Max 400x125

  23. #98
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Nee dat is niet gay, dat is smerig.




    Als ik dement was, dan was het me niet opgevallen dat Bas Boon en davinci dezelfde persoon zijn.


    Heb jij het multiple personality disorder?

    Als dat zo is, hoef je niet voor elke persoonlijkheid een accountje aan te maken hoor.

    Dus log nu maar in als Basboon

    Hoezo smerig....... wat mankeert er aan Thaise bejaarde dwergen????
    en met dementie kan je best dingen opvallen , het nadeel is dat je het na 10 minuten weer vergeten bent...........



    dit zou wel verklaren waarom die " dubbele account bullshit" in elke topic steeds weer herhaald wordt!!
    Last edited by Marchant; 21-11-2011 at 11:37.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #99
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Er staan meerdere reacties in verschillende topics dat GG de vuile was buiten hangt..
    Maar als je goed terug kijkt vanaf het eerste moment, dan zie je dat Alistair na zijn proffesionele aankondiging zegt dat hij de vuile was niet buiten zal hangen. Vervolgens bij de eerste kans die hij krijgt, geeft hij vol gas en bekritiseerd en kleineerd hij zijn oude management.
    En in meerdere interviews kan hij het wederom niet laten, dat terwijl zijn eerste reactie zo 'proffesioneel' was.
    Geloof me wat tot nu toe gezegd is zeker nog geen vuile was is.
    De echte vuile was komt nog..
    Alistair maak je borst maar nat.

    Onlangs heeft hij eergisteren in USA Today nog zitten klagen over dat hij zelf sparringpartners moest regelen..
    Dit is een belediging naar zijn hele team, zowel voor staande vechters als jongens zoals, dion, einemo, jason, enz enz

    Grtjs Jamila
    @ Jamila,

    Advies: "niet doen, je verliest er alleen maar meer mee", zeker bij publieke opinie.

    Laat een rechter of professional in de gehele kwestie een oordeel vellen.

    Dreigementen "maak je borst maar nat" en soort gelijke termen, lijkt mij onnodig en onprofessioneel als een organisatie als GG.

    Collina

  25. #100
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    Als ik dit allemaal lees wens ik Allistair een verschrikkelijk pak rammel toe op 30 dec. en als het Lesnar niet lukt dan heb ik er alle vertrouwen in dat JDS hem op zijn plaats zal zetten.

    ***Schelden***
    Last edited by Slome; 21-11-2011 at 17:03. Reason: schelden niet toegestaan

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •