MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 67
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default Golden Glory Bas Boon Alistair Overeem Sienna Miller en Mars

    Net terug uit China en ik word gebeld door wel 10 mensen die allemaal wel eens op mixfight posten.

    Weet je wel wat er over jouw wordt gezegd?
    Laat jij dat zomaar zeggen?
    Je moet reageren?
    Je moet dit en je moet dat?

    Beste mensen ik heb een bewuste keuze gemaakt om niet meer te posten op forums sinds de GP 2010, dit vanwege slechte ervaringen in het verleden er zijn gewoon mensen die geen humor hebben en zeer impulsief handelen.
    Ik probeer mijn energie te steken in het redden van de K-1 en andere positieve en productieve zaken.

    Na 12 jaar is er een einde gekomen tussen het management van GG en Alistair Overeem.
    Deze samenwerking is opgehouden op een manier die ik persoonlijk liever anders had gezien, maar zo gaan dingen soms in het leven.

    Een rechter moet nu maar uitmaken wie er gelijk heeft, of er komt voor een rechtzaak een overeenstemming tussen beide partijen en ieder gaat zijn eigen weg.

    Het grappige is dat als Alistair de rechtzaak wint de aanhangers van Alistair zullen zeggen hahahahaha we hebben gewonnen en als GG wint dan hebben de aanhangers van GG gewonnen?
    Lees goed wat ik schrijf, we? wie zijn mensen op dit forum die claimen dat ze iets winnen bij deze zaak, krijgen ze procenten van Alistair of GG?
    Ik hoef op dit forum helemaal door niemand te worden verdedigd maar iedereen mag zijn eigen mening posten, goed of slecht, slim of dom, inhoudenlijk of helemaal niet, mij boeit het niet.

    Ik vind die foto in dat bed super humor daar moet ik om lachen en ik vindt het ook leuk als andere daar om lachen. Ben altijd wel te vinden voor humor.

    De wereld draait door, of Alistair of GG de rechtzaak nu wint, na een jaar of twee jaar zal Alistair misschien een paar partijen verliezen en heeft GG weer een supertalent en heb ik zelf in een film een liefdesscene gespeelt met Sienna Miller. Glory worldseries is groter dan de UFC en we wandelen over 10 jaar met zijn alle op Mars.
    Misschien komt er wel een alien invasie en strijden alle GG vechters en ex GG vechters samen om de kwade aliens van deze planeet te jagen.
    Misschien zijn er zelfs een aantal forum leden "die altijd kritiek hadden op verschillende forums" die zelf iets ondernemen zoals het organiseren van een evenement, zelf een talent kweken of een film maken.


    Love and Peace

    Bas Boon
    Last edited by anoniem gg; 15-11-2011 at 04:17.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    De meest volwassen en intelligente reactie van een direct betrokkene tot nu toe.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Thanks Bas

    maar waar is sienna miller?

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie Bas!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Ja, ik kan deze reactie toch wel weer waarderen,
    Love and Peace terug Bas, veel succes met waar je mee bezig bent!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

    Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen.

    Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

    Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen.

    Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.
    Dit blijft giswerk. punt.
    Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Jajaja heel die rechtelijke affaire zal me een worst wezen...

    hier gaat het om: Sienna-Miller


    HELEMAAAL MEE EENS BAS!
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat een rechtzaak over 150000 euro weinig mensen interesseert. Ik ben meer benieuwd naar wat er nou precies aan de hand is.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Ik vind die foto in dat bed super humor daar moet ik om lachen en ik vindt het ook leuk als andere daar om lachen. Ben altijd wel te vinden voor humor.

    Bas Boon
    Zo was die ook bedoeld.....

    En duidelijke reactie zo is het en meer ook niet.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  11. #11
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    en heb ik zelf in een film een liefdesscene gespeelt met Sienna Miller.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Volwassen reactie. Hulde.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    BIG LOL.. maar humor is wel de kernwoord in deze hahahahahahahahahahahahahahahhaa
    Je kunt erom lachen.... maar ik bedoelde het serieus. Jij maakt de beschuldiging dat Bas achter het account zit... Nou, aan jou de taak om dit hard te maken. Ik kan het niet. En ik beschuldig daarom al helemaal niemand. Waarom zou Bas een fake account aanmaken.. Je kunt van hem denken wat je wilt... maar hij gaat discussies onder zijn eigen naam nooit uit de weg.

    Dus.. ik blijf bij mijn standpunt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Je kunt van hem denken wat je wilt... maar hij gaat discussies onder zijn eigen naam nooit uit de weg.
    Ben gewoon sprakeloos, Tony...

    Nou ja... Je zegt het zelf nog het beste:

    Je kunt erom lachen....
    Een verstandig advies.

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ben gewoon sprakeloos, Tony...
    Niet dat ik vind dat ik mezelf moet verdedigen. Maar waar ik op doel is: Er zijn in het verleden wel hetere discussies gevoerd op Mixfight waar Bas Boon bij betrokken was... En toen postte Bas ook gewoon onder eigen naam.

    that's all.

    Verder zal deze hele discussie me de reet kunnen roesten... Ik hou van MMA vanwege de gevechten, niet vanwege omliggende soap series en achterklap.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  16. #16
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Verder zal deze hele discussie me de reet kunnen roesten... Ik hou van MMA vanwege de gevechten, niet vanwege omliggende soap series en achterklap.
    Hulde voor Pride... toen mma nog om het knokken ging...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #17
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Niet dat ik vind dat ik mezelf moet verdedigen. Maar waar ik op doel is: Er zijn in het verleden wel hetere discussies gevoerd op Mixfight waar Bas Boon bij betrokken was... En toen postte Bas ook gewoon onder eigen naam.

    that's all.

    Verder zal deze hele discussie me de reet kunnen roesten... Ik hou van MMA vanwege de gevechten, niet vanwege omliggende soap series en achterklap.
    Ja.

    Maar dan moet je dus ook geen onzin verkopen...

  18. #18
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het niet altijd eens met Bas, maar waar er 2 vechten hebben er twee schuld.

    Denk niet dat het zo zwart wit is.

    Denk gewoon dat alistair vind dat hij GG niet nodig heeft.

    UFC betaald vechters uit en die vechters betalen hun management, sparringspartners en zelfs bandage bij wijze van spreken. In deze hoeft GG misschien minder te doen als voorheen waardoor alistair het normale percentage misschien wat hoog vind of andere redenen heeft om van GG af te willen. Uiteindelijk draait het om geld.
    Alistair zit niet in de kooi omdat wij dat willen. Hij zit daar voor zijn brood. Begrijpelijk!

    Denk dat het werkelijke verhaal niet naar buiten zal komen. En dat maakt ook niet uit.
    Dat hoeft ook niet. Wat wel moet is dat alistair gaat knallen 30/12 en dat GG k1 redt.

    Wees blij dat Bas de moeite doet om te posten.
    Wees blij dat hij de K1 overeind houdt.

    Hij heeft ons niet nodig.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by NielsN View Post
    Ja.

    Maar dan moet je dus ook geen onzin verkopen...
    Doe ik ook niet... Je kunt hoogstens vinden dat ik wellicht naïef ben.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  20. #20
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Wow, Bas Boon doet aan leestekens en maakt weinig spelvauten.
    Bedankt voor je reactie meneer Bas Boon alias Davinci.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

    Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen.

    Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.
    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    BIG LOL.. maar humor is wel de kernwoord in deze hahahahahahahahahahahahahahahhaa
    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Wow, Bas Boon doet aan leestekens en maakt weinig spelvauten.
    Bedankt voor je reactie meneer Bas Boon alias Davinci.
    beetje kinderachtig om dit te blijven roepen,
    waarom zou hij eerst reageren onder Davinci en daarna tot 4:12 wachten om zelf te reageren...

    Als je het zo zeker weet , geef dan aan waarom dit zo is en hoe je het zeker weet....... alleen maar blijven roepen " hij heeft een dubbel account " slaat nergens op.

    @JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
    Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
    Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??



    zie je hoe makkelijkdit is??
    nu alleen dit maar 30 x roepen en er gaan er vast wel een paar mee!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    @JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
    Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
    Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??

    Dat is alvast 1x

  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Het is toch duidelijk dat DaVinci en Bas Boon een en dezelfde persoon zijn?!

    Jammer om onder een andere account Allistairs priveleven op straat te gooien en onder zijn eigen naam mooi weer te spelen.

    Ik hoop dat de affaire netjes geschikt kan worden en dat beide partijen hun eigen weg kunnen gaan.
    Quote Originally Posted by JeanJaques View Post
    BIG LOL.. maar humor is wel de kernwoord in deze hahahahahahahahahahahahahahahhaa
    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    @JeanJaques jij bent ook pas 15maand lid hier en heb je acount post verdubbelt in dit topic!!!
    Je lijkt het nogal belangerijk te vinden te vertellen wat een boefjes het allemaal zijn bij GG.
    Ben jij misschien Alistair of Valentijn met een fake account??

    Dat is alvast 1x
    You must spread some Reputation around before giving it to Bromios again.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    beetje kinderachtig om dit te blijven roepen,
    waarom zou hij eerst reageren onder Davinci en daarna tot 4:12 wachten om zelf te reageren...
    Even voor opgesteld dat ik de discussie helemaal niet volg waar die Davinci post...

    Kan Mixfight niet een IP check doen? Want als er veel tijd tussen post zit kan dat verklaren dat die gene het slim aanpakt en niet vanaf dezelfde locatie posts plaatst.


    En kan iemand mij vertellen waarom Sienna Miller in dit verhaal voorkomt?

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Even voor opgesteld dat ik de discussie helemaal niet volg waar die Davinci post...

    Kan Mixfight niet een IP check doen? Want als er veel tijd tussen post zit kan dat verklaren dat die gene het slim aanpakt en niet vanaf dezelfde locatie posts plaatst.


    En kan iemand mij vertellen waarom Sienna Miller in dit verhaal voorkomt?

    Er was al een Ipcheck uit gevoerd om deze discussie te voorkomen , maar ze blijven het toch maar gewoon roepen ............

    En Sienna Miller hoort eigenlijk minimaal 1x in elk verhaal voor te komen..............

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •