MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 71 of 71
  1. #51

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Jij bent dus een van die trieste ouders die kinderen kweken zoals die jongen waar het over gaat.

    Jij kweekt misschien kinderen, ik voed ze op. zou je eens moeten proberen.

    Jij bent het er mee eens dat als jou kind een order van de leraar weigerd om bv de klas te verlaten dat die daar het recht toe heeft.

    Waar lees je dat sjaak? Waar heb ik dat gezegd? Je ziet spoken.!



    Als een leraar dat 10 x heeft gevraagd en hij wil nog niet weg dan zal dat kind aan zijn arm gewoon uit de klas gezet moeten kunnen worden gezet zonder dat daar lichamelijk geweld bij aan te pas komt

    Blauwe plekken krijg je niet zomaar, dus dat is al lichamelijk geweld. Door een kind gewoon de klas uitzetten krijgt dat kind geen blauwe plekken.


    of zonder dat er een randdebiel van een vader verhaal komt halen bij de leraar met de mededeling : Je blijft ten alle tijden van mijn kind af ! Niemand heeft het over een klap voor zijn kop want dat is fout, dat maak jij er van.

    Als je de rest van dit topic ook leest zie je dat een forumbroeder dit weldegelijk heeft gezegd, troll of niet. Niet alles draait om jou .


    En wat is de volgende stap de leerling slaat de leraar en wat dan ...... dan mag er nog steeds niemand aan je kind zitten of alleen gepast zelfverdediging toepassen en hoe zie jij dat dan ?.

    Ik heb hem al geleerd dat als je kaatst de bal terug kan verwachtten. Ook heb ik hem geleerd dat hij niemand mag slaan, of pesten. Dat doet hij echt heel goed, en is heel behulpzaam naar andere kinderen toe zowel op school als op straat/judo, hij helpt kinderen die gepest worden en komt voor ze op. Als hij zelf word geslagen gaat hij netjes naar de leraar om dit te melden.


    Door jou soort mensen creeer je een onwerkbare en hele gevaarlijke en onveilige situatie op scholen. Jij snapt er echt geen sikkepit van door dit soort dingen te roepen wordt een kind gesteund om nog gekkere dingen uit te gaan halen omdat zijn vader hem ten alle tijden beschermd wat die ook doet want niemand doet hem wat, hij mag niet aangeraakt worden en hij hoeft geen orders op te volgen !!

    Jou aannamens slaan nergens op en orders krijg je in het leger, niet op school.

    Jij bent flink in de war en ik begrijp dus uit jou stoere reactie dat als jou kind door een leraar aan zijn arm uit de klas wordt gezet dat jij de leraar wel met een fikse tik gaat corrigeren.

    Waar lees je dat, weer aannamens.

    Er is er maar 1 de baas in de klas en dat is de leraar of de lerares en als kinderen nu de macht gaan krijgen en nog eens gesteund worden door een paar ouders die flink in de war zijn dan is het hek van de dam.

    Mee eens.

    En even voor de duidelijkheid zodat iedereen het begrijpt een leerling mag NOOIT met blauwe plekken thuiskomen van school door een leraar maar tussen smeken en blauwe plekken zit nog een hele lange weg.

    Huh????? Ik dacht toch echt te hebben gelezen dat je hier geen problemen mee had, en wel achter die lijfstraffen staat.


    Over volledig de plank mis slaan gesproken pffff

    Over volledig de plank mis slaan gesproken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #52
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Kortom, een leraar dient zijn gezag verbaal te handhaven, niet fysiek.

  3. #53

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Wanneer verdien je het? Zijn de meningen over verschillend.

    Nee hoor daar kunnen de meningen niet over verschillen, want dat bepaal ik, en niemand anders.

    Je praat hetzelfde als Sjaak, maar dan in een andere vorm...

    Ga eerst eens leren lezen en zorg dat je slaagt als taaltijger, dan wil ik je best wel het een en ander uitleggen...
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2005
    Posts
    388
    vCash
    126000

  5. #55

    Default

    Blauwe plekken op de arm zijn dus niet veroorzaakt door de leraar, want dat kan niet als iemand in de kraag word gepakt.

    Blij dat het probleem is opgelost.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Originally Posted by PansierWanneer verdien je het? Zijn de meningen over verschillend.

    Nee hoor daar kunnen de meningen niet over verschillen, want dat bepaal ik, en niemand anders.
    Jij bepaald helemaal niks cholitzu want op een school gelden alleen de schoolregels en de Nederlandse wet en niks anders dus jou mening is totaal onbelangrijk !!

    Op je eerdere post reageer ik later want moet nu wat anders doen .........

  7. #57
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    @justsomeone & Cholitzu;


    Volgens het OM heeft de adjunct-directeur ''de jongen na hem meermalen gesommeerd te hebben de klas te verlaten stevig bij de kraag gepakt en uit de klas gezet''. Daaruit blijkt geen enkel strafbaar handelen en de adjunct is dan ook niet schuldig aan mishandeling, aldus justitie.


    Dat dus......diegene die gaan zitten dat zijn jullie. Mag papa uitleggen waarom hij in de gevangenis zit.....mooi voorbeeld ben je dan niet?
    Daarom dus....niet voor eigen rechter spelen....ook al snap ik emoties ook wel....

  8. #58

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    @justsomeone & Cholitzu;


    Volgens het OM heeft de adjunct-directeur ''de jongen na hem meermalen gesommeerd te hebben de klas te verlaten stevig bij de kraag gepakt en uit de klas gezet''. Daaruit blijkt geen enkel strafbaar handelen en de adjunct is dan ook niet schuldig aan mishandeling, aldus justitie.


    Dat dus......diegene die gaan zitten dat zijn jullie. Mag papa uitleggen waarom hij in de gevangenis zit.....mooi voorbeeld ben je dan niet?
    Daarom dus....niet voor eigen rechter spelen....ook al snap ik emoties ook wel....
    Ik heb al eerder aangegeven dat in de kraag pakken geen blauwe plekken op de arm kan achterlaten, en het dus goed is dat hij is vrijgesproken, want er is duidelijk geen sprake van een strafbaar feit.

    Maar geloof me dat ik er geen problemen mee heb om te gaan zitten als het gaat om het beschermen van mijn familie of het wreken van onrecht wat is aangedaan aan mijn familie, als ik op die manier kan voorkomen dat andere hetzelfde onrecht word aangedaan.

    Maar ik spreek voor mezelf. De jongen waar het om gaat was al een tijdje een probleem geval blijkbaar, dus misschien toch wat opvoeding gemist, of de school heeft niet goed gereageerd op bepaalde signalen, waardoor dit misschien voorkomen had kunnen worden door het joch naar een speciale school te sturen zoals nu, na dat het leed al is geschied gaat gebeuren. Who knows??

    Maar je hebt wel gelijk hoor pinpoint het is niet goed om eigen rechter te spelen, maar soms...

    Wat ik me dan wel weer afvraag is hoe de politie zo heeft kunnen reageren, hadden ze niet beter de leraar naschooltijd kunnen verzoeken om even langs het buro te komen voor een gesprek en zijn kant van het verhaal te horen.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #59

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Jij bepaald helemaal niks cholitzu want op een school gelden alleen de schoolregels en de Nederlandse wet en niks anders dus jou mening is totaal onbelangrijk !!

    Op je eerdere post reageer ik later want moet nu wat anders doen .........

    Dit is het hele verhaal,

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Even voor de duidelijkheid..Ik ben de vader, ik straf hem als hij dat verdiend heeft. Voor de rest blijft iedereen van hem af.
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Wanneer verdien je het? Zijn de meningen over verschillend. Je praat hetzelfde als Sjaak, maar dan in een andere vorm...
    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Nee hoor daar kunnen de meningen niet over verschillen, want dat bepaal ik, en niemand anders.

    Wat ik hiermee bedoel (dat ik dat nog ga uitleggen zeg) is dat geen ekele leraar of lerares het recht heeft mijn kind blauwe plekken te bezorgen.


    Volgens mij staat er in de nederlandsche wet dat als je iemand mishandeld (blauwe plekken bezorgd) je een strafbaar feit pleegt. Of je nou leraar bent of ouder, daar kan je voor aangeklaagd worden. (al dan niet terecht)

    Of leef jij in een andere wereld waar iedereen die het niet eens is met het gedrag van je kinderen maar te pas en te onpas je kinderen mag straffen doormiddel van fysiek geweld omdat dat volgens jou schoolregels zijn en in de nederlandsche wet vermeld staat.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  10. #60
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ben het zoals altijd eens met Cholitzu.
    Home mtk-gym.nl


  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Idd, ik wil ook palestijnenspritsen
    zijn er al

    http://www.mijnreceptenboek.nl/recep...kjes-3408.html

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Als inwoner van Nederland, die je de Nederlandse wet te kennen en na te leven. Breek jij de wet? Breekt het rechtssysteem jo... ehm geeft het rechtssysteem jou een boete, vermaning of een spreekwoordelijke tik op de vingers. lijkt me duidelijk geregeld dus.

  13. #63
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    1 3 Hier weet je niet wat er precies gebeurd is. als mijn zoon thuis komt met blauwe plekken door de directeur of een leraar mogen ze erg blij zijn dat de politie eerder ter plaatste is.

    Een leraar dient ter alle tijde afteblijven van zijn leerlingen. Als er een probleem is wat de school niet kan oplossen verwacht ik een telefoontje.
    Dan ben jij zeker ook tegen islamitische scholen?

  14. #64

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Dan ben jij zeker ook tegen islamitische scholen?

    Nee hoor, wel tegen racistische eikels.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Nee hoor, wel tegen racistische eikels.
    Ik wilde je nog een PM sturen om niet te reageren.
    Don`t do it bro, it isn't worth it

  16. #66

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik wilde je nog een PM sturen om niet te reageren.
    Don`t do it bro, it isn't worth it
    Hahaha thanks but don't worry. Ik laat me soms graag uit de lokken.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    cool, kamperen op het strand

  18. #68

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    cool, kamperen op het strand
    lol
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Nee hoor, wel tegen racistische eikels.
    Hypocriet, daar slaan ze namelijk kinderen, schijnbaar als degene die slaat van hetzelfde geloof is dan mag het van jou.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ouders doen geen aangifte mishandeling!
    Klappen met stok in Koranles
    door Eric de Brouwer en Gerda Frankenhuis

    ROTTERDAM - In Rotterdam blijkt begin vorige maand een kind te zijn mishandeld tijdens Koranles. De leerling kreeg stokslagen van een medewerker van een islamitische basisschool, die buiten schooltijd vrijwillig de les verzorgde.

    Met het incident in Rotterdam lijken de mishandelingen die vorig jaar in Den Haag aan het licht kwamen tijdens Koranlessen in moskeeën, niet op zichzelf te staan. De GGD Nederland gaat in opdracht van het kabinet onderzoek doen naar kindermishandeling tijdens godsdienstonderwijs in moskeeën in de grote steden. De mishandeling in Rotterdam is, hoewel anderhalve maand geleden gebeurd, nu pas bekendgemaakt. Het college van B en W maakt er melding van in antwoord op vragen van de gemeenteraadsfractie van de VVD.

    Volgens een woordvoerster van de gemeente Rotterdam zijn de stokslagen niet tijdens schooltijd uitgedeeld. De islamitische school had een ruimte verhuurd aan een organisatie die Koranlessen geeft aan kinderen. De mishandelaar was wel werkzaam op deze school, maar niet als docent.

    "De leiding van de school heeft adequaat gehandeld door het voorval te melden bij de GGD", aldus de gemeentezegsvrouw. "De betreffende medewerker heeft inmiddels een berisping gekregen." Ook de GGD stelt dat de school in dit geval niets te verwijten valt. "Die heeft zijn maatschappelijke plicht gedaan door het incident te melden", zegt Denis Wiering, teamleider jeugdbeleid bij de GGD Rotterdam-Rijnmond.

    De GGD heeft de melding vervolgens doorgegeven aan het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK) van Bureau Jeugdzorg. Algemeen directeur René Meuwissen van Bureau Jeugdzorg in de stadsregio Rotterdam: "Er zijn inderdaad contacten over geweest. Maar voor zover wij op dit moment hebben kunnen nagaan, hebben de ouders van het kind geen aanleiding gezien aangifte te doen." Het AMK heeft geen nader onderzoek gedaan naar de gezinssituatie van het kind, omdat er geen signalen zouden zijn van eventuele mishandeling binnen het betreffende gezin. De Rotterdamse onderwijswethouder Lamers (CDA) laat weten dat hij scholen niet kan verbieden om ruimtes te verhuren aan organisaties.

    Klappen met stok in Koranles - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ben benieuwd of meneertje cholitzu dit ook hard durft te veroordelen.

  21. #71

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ouders doen geen aangifte mishandeling!
    Klappen met stok in Koranles
    door Eric de Brouwer en Gerda Frankenhuis

    ROTTERDAM - In Rotterdam blijkt begin vorige maand een kind te zijn mishandeld tijdens Koranles. De leerling kreeg stokslagen van een medewerker van een islamitische basisschool, die buiten schooltijd vrijwillig de les verzorgde.

    Met het incident in Rotterdam lijken de mishandelingen die vorig jaar in Den Haag aan het licht kwamen tijdens Koranlessen in moskeeën, niet op zichzelf te staan. De GGD Nederland gaat in opdracht van het kabinet onderzoek doen naar kindermishandeling tijdens godsdienstonderwijs in moskeeën in de grote steden. De mishandeling in Rotterdam is, hoewel anderhalve maand geleden gebeurd, nu pas bekendgemaakt. Het college van B en W maakt er melding van in antwoord op vragen van de gemeenteraadsfractie van de VVD.

    Volgens een woordvoerster van de gemeente Rotterdam zijn de stokslagen niet tijdens schooltijd uitgedeeld. De islamitische school had een ruimte verhuurd aan een organisatie die Koranlessen geeft aan kinderen. De mishandelaar was wel werkzaam op deze school, maar niet als docent.

    "De leiding van de school heeft adequaat gehandeld door het voorval te melden bij de GGD", aldus de gemeentezegsvrouw. "De betreffende medewerker heeft inmiddels een berisping gekregen." Ook de GGD stelt dat de school in dit geval niets te verwijten valt. "Die heeft zijn maatschappelijke plicht gedaan door het incident te melden", zegt Denis Wiering, teamleider jeugdbeleid bij de GGD Rotterdam-Rijnmond.

    De GGD heeft de melding vervolgens doorgegeven aan het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK) van Bureau Jeugdzorg. Algemeen directeur René Meuwissen van Bureau Jeugdzorg in de stadsregio Rotterdam: "Er zijn inderdaad contacten over geweest. Maar voor zover wij op dit moment hebben kunnen nagaan, hebben de ouders van het kind geen aanleiding gezien aangifte te doen." Het AMK heeft geen nader onderzoek gedaan naar de gezinssituatie van het kind, omdat er geen signalen zouden zijn van eventuele mishandeling binnen het betreffende gezin. De Rotterdamse onderwijswethouder Lamers (CDA) laat weten dat hij scholen niet kan verbieden om ruimtes te verhuren aan organisaties.

    Klappen met stok in Koranles - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ben benieuwd of meneertje cholitzu dit ook hard durft te veroordelen.


    Ik blijf bij mijn standpunt geert, jij bent een racistische eikel, en geen ekele leraar of lerares het recht heeft mijn kind blauwe plekken te bezorgen.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •