MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 132 of 132
  1. #126
    Join Date
    May 2010
    Location
    Utrecht
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Met welke muziek kwam Fedor op? Oy to ne vecher? Vind het vet dat hij weer gewonnen heeft! Ik heb er niet zoveel verstand van als een heleboel andere forumbroeders, maar begreep uit een aantal posts dat Monson niet de allerbeste tegenstander is. Ondanks dat, wel goed gevochten en vooral ook geduldig gebleven, hij was zeer scherp en oogde fitter dan zijn vorige partijen. Hoop dat we Fedor snel weer terugzien!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    laten we idd gewoon blij zin dat Fedor weet redelijk goed overkwam en dat we wellicht nog wat langer van deze ALLTIME GOAT, ik begrijp wel dattie na 3 verliezen op rij voorzichto vecht, ook gewoon weer eens een hele pot (ok een drie ronder) uitgevochten, ook goed or het gevoel.

    Ik was in iedergeval aangenaam verast door het optreden, niet zo zeer qua actie alswel de kracht van Fedor om het gevecht totaal te dicteren.
    Ik zou graag zien dat de emporer die Shogun hamerfists aan zn arsenaal toevoegd daar waren toch enkele onbenutte mogelijkheden voor en kunnen een gevecht beiendigen of mogelijkheden forceren.

    Toch genoten en erg blij met deze broodnodige overwinning
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  3. #128
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    ik denk dat als hij zo tactisch tegen hendo, werdum en silva had gevochten dat hij dan zeker wel gewonnen zou hebben
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #129
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Atunia View Post
    Met welke muziek kwam Fedor op? Oy to ne vecher?
    Nee, sinds Hendo heeft hij een nieuw opkomst nummer.

  5. #130
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  6. #131
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    ik denk dat als hij zo tactisch tegen hendo, werdum en silva had gevochten dat hij dan zeker wel gewonnen zou hebben
    X2, dat zit er wel in

  7. #132
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by waarel View Post
    Goed maar saai. Aan het einde van de derde had hij een goede stoten combinatie. Ik snap dat hij veilig wilde vechten en ben blij dat hij gewonnen heeft, maar dat had ik wel iets meer willen zien

    dit dus
    "If you have to stop and think, it's too late"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •