MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 138
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default 20 seconden voor The Reem...

    Afgelopen week sprak ik met Cor Hemmers, Ron Nyqvist en Martijn de Jong over het vertrek van Alistair. Op basis van het gesprek met Cor heb ik een stuk geschreven. In de reacties werd door een aantal mensen gevraagd naar een reactie van Ron. Hoewel de reactie van Ron inhoudelijk overeenkwam met die van Cor en Martijn heb ik een aanvullende reactie ontvangen. Hieronder zijn reactie:

    20 seconden voor The Reem…

    Ik heb lang nagedacht of ik over de kwestie Alistair Overeem iets zou zeggen of niet. Ik heb besloten om het toch te doen. Ik weet dat het allemaal niet makkelijk is geweest om Alistair te krijgen waar hij nu is. Natuurlijk is Alistair een topatleet die met eigen toewijding, wilskracht en talent heel ver kon komen. Ik weet echter ook dat er meerdere momenten in zijn carričre zijn geweest waarop hij naar beneden was gevallen als hij niet de juiste mensen om zich heen had gehad. Het is wrang om aan te moeten zien hoe hij zich in allerlei bochten wringt om te verbergen dat hebzucht en het Hollywoordvirus hem te pakken heeft. Laten we hopen dat hij hiervan snel geneest. Ja, jullie horen het goed, want ik wil ook nog steeds dat hij het wint! Al is het alleen maar om te bewijzen dat de Hollandse school het kan winnen van de Amerikaanse. Credits voor de trainers alhier Chris Dolman, Lucien Carbin, Roberto Flamingo, Cor Hemmers en laatst but not least Martijn de Jong.

    Waarschijnlijk zullen de Amerikanen met de eer gaan strijken. Om de top te bereiken moet je hard zijn en wat dat betreft heeft Alistair die les ter harte genomen en bewezen dat hij het er voor over heeft. Gaat hij het redden? Dit is wat alleen God weet. Ik denk dat hij in ieder geval beter in Nederland had kunnen trainen en zijn sterke wapens sterk houden en tot op het scherpst van de snede sparren met zijn teamgenoten. Zoals Saki, Errol, Filip van der Linde, John Delgado, Dion Staring, Jason Jones, Jon Olav Einemo, Kharitonov. Vechters die je stuk voor stuk niet hoeft te betalen en die zelf voor de glory gaan. Gokhan Saki heeft zelf bijvoorbeeld een van zijn belangrijkste gevechten op 28 januari a.s. tegen Badr staan. Errol is bezig te bewijzen dat hij tot de top behoort en wakker is. Filip is bezig de Muay Thai Premiere League te winnen. Allemaal winnaars, trainen met je familie in plaats van met je vijand. Nee, Alistair kiest ervoor om met Bjorn Bregy te discussiëren of hij nou 50 of 100 euro krijgt na twee trainingen. Nee Alistair, zoals jij tegen Cor zei: "Jouw gordijn is ook gevallen, denk ik eerder dat jouw gordijn is gevallen".

    Je was gevraagd voor promotie in de UFC (Velasquez vs. Dos Santos). Brock Lesnar zat aan tafel bij Dana White. Jij bent zegge en schrijve 20 seconden in beeld geweest?? Zo gek liet je je vroeger niet maken. En al je trainingen waren achter gesloten deuren. Nu geef je alles prijs en ga je nota bene trainen met Randy Couture die in zijn goede tijd nota bene heeft verloren van je broer. Je vertrouwt op de verkeerde dingen en mensen… en hebt je laten verleiden. Ik weet alle ins en outs en ook jouw voorbedachte rade. Toch kon je het niet laten om de beste mensen te laten onderhandelen terwijl je wist dat je weg zou gaan. Ach ja, zoals ik al zei; ik hoop dat je kampioen wordt - om meerdere redenen - maar vooral om de reden eerder in dit stuk genoemd. ‘I am a legend’ sprak jezelf uit na de K-1 GP; zoiets spreek jezelf niet uit dat is aan de fans en de mensen om je heen. Je hebt Golden Glory al een naam gegeven, Mickey Mouse management. En Martijn de Jong zijn aandeel in jouw carričre vergeleek je met het aandeel dat jouw schoonmaakster had in jouw carričre. Bij een legende hoort gedrag en karakter. Kampioen ga je misschien worden, maar legende is andere koek.

    Ron Golden Glory Forever
    Last edited by Richelieu; 14-11-2011 at 10:10.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Duidelijk verhaal, bedankt voor het plaatsen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor het posten Justi......een duidelijk verhaal.

    Osu

    chris

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    ik zie hier niet veel duidelijks in... lijkt er eerder op dat het vingertje wijzen toch is begonnen

  5. #5
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Over bad blood gesproken...

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Die 20 seconden kwam gewoon omdat Reem duidelijk en kort antwoordde.
    Brock zat de hele tijd te ehhhh-en, en verstond de vragen niet.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Het is aan Overeem aan zo veel dingen gelegen om nu te winnen. Als hij onderuit gaat tegen Brock (kan ik me trouwens niet voorstellen..) dan staat heel Golden Glorie klaar om i told you so te zeggen.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  8. #8
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Ik zou niet weten of er een schuldige is en wie dat dan zou moeten zijn.
    Dit vind ik iig een onprofessionele, rare, onderhuidse reactie. Ik zou snappen als
    dit een impusieve reactie is, maar als er over nagedacht is....mmm
    Inhoudelijk gaat het idd nergens over, je proeft een air van iemand die te rechtop staat.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ach GG zal met de tijd wel weer een topper brengen gezien zijn standpunt begrijp ik het wel als je samen iets begonnen bent hoop je ook het samen te vol brengen.hij gunt hem de overwinning wel dat is ook wel weer klasse
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Tanx Justi !

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Voor iemand die er heel lang over heeft nagedacht is het geen bijster geweldig stuk.
    Maar toch goed dat hij reactie geeft.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    the plot thickens.....


    Ik vind het wel gaaf van Justinian dat je dit voor elkaar krijgt
    thnx
    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Cool. Thanks.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    ik zie hier niet veel duidelijks in...
    Kemal vindt wel vaker onduidelijke dingen duidelijk.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Bedankt voor het posten.

    Tja ..............
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #16
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bah, is moddergooien nu een Olympische sport aan het worden? GG en Overeem moeten gewoon kappen om elkaar in de pers aan te vallen.

    Fix this shit en spaar je energie.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Goeie reactie toch... de teleurstelling is duidelijk voelbaar.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Het moddergooien is indd begonnen! Grappig dat er niemand over de titel begint! 20 sec. voor the reem? Het lijkt erop dat ron niet al teveel tijd wil verliezen aan het onderwerp. Verder bevat dit eigenlijk helemaal geen nieuws, behalve dat nationalistische sentimenten worden aangehaald, en men gewezen wordt op uitlatingen van anderen waar het context ontbreekt en ruimte wordt gelaten voor het gissen. Het lijkt wel een Amerikaanse verkiezingscampagne...

    Mixfight moet opletten dat het niet teveel een bepaalde kant wordt opgetrokken in de zaak. Zou de geloofwaardigheid wel eens kunnen aantasten, maar daarentegen kan het zich verder profileren als een belangrijke schakel in deze zaak.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Ach ja de waarheid zal wel ergens aan het midden liggen. Trouwens om Couture nou af te schilderen als iemand die op zn hoogtepunt verloor van Valentijn doe je Captain America toch echt wel tekort. -1 daarvoor
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  21. #21
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de reactie. Met alle respect Ron heeft er duidelijk te lang over nagedacht!!!
    Wens beiden partijen succes!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thaiger View Post
    Mixfight moet opletten dat het niet teveel een bepaalde kant wordt opgetrokken in de zaak. Zou de geloofwaardigheid wel eens kunnen aantasten, maar daarentegen kan het zich verder profileren als een belangrijke schakel in deze zaak.
    Ik begrijp je punt, maar begrijp ook dat beide partijen in de gelegenheid worden gesteld te reageren. Sterker nog, voordat ik dit stuk heb geplaatst heb ik contact opgenomen met Fabrice, met wie ik overigens goed contact heb. Denk dat we wat dat betreft integer handelen.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Het is jammer juist nu Ali op het punt staat een belangerijkste gevecht aan te gaan tegen Brock, krijgt je dit weer.
    GUN HEM A.U.B.
    Weer typisch Nederlands om eeuweg en altijd bij de zelfde kamp te blijven.
    Wil je weg bij je kamp, beginnen ze gelijk met modder te gooien.
    En dat is goed over "nagedacht" foei, foei, foei.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  24. #24
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    duidelijk verhaal, tkns
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  25. #25
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    En toch zie ik Alistair wel zo !!! het grote geld, nog meer aandacht !! neemt niet weg dat hij het erg goed doet en heeft gedaan in de vechtsport.
    Echter denk ik ook dat de waarheis in het midden ligt !!! moeilijk verhaal om echt een mening over te hebben.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •