MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 38 of 43 FirstFirst ... 28343536373839404142 ... LastLast
Results 926 to 950 of 1075
  1. #926
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Overkill?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #927
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Ik heb gehoord dat het roeiapparaat ook heel goed voor je is en je veel spiergroepen in een x pakt.

    Ik ben wat betreft fitnessen echt een newb, heb enkel 5 jaar terug voor een half jaar gefitnest. Wil er nu serieus voor gaan maar als ik er toch tijd in steek wil ik het goed doen

    Dit is trouwens wat ik in mijn hoofd heb

    Maandag : Boksen
    Dinsdag: Boksen
    Woensdag: Fitness
    Donderdag: Boksen
    Vrijdag: Worstelen
    Zaterdag: Boksen
    Zondag: Fitness

    Er zit geen rust dagen tussen maar ik train(boks) nu ook bijna elke dag.. alleen nu ik geen wedstrijden meer ga boksen wil ik er bij fitnessen voor een mooiere/sterkere lichaam.
    Ik zou het gewoon proberen met de Dips/Pull-Ups/Deadlifts/Squats. En dan bijv 5x5. Ik zou niet boven de 5 herhalingen uit komen, want je wilt sterker worden en weinig tot geen snelheid verliezen.

    Werkt dit niet dan moet je weer wat anders uit proberen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #928
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Wellicht dat ik dan het Worstelen oversla(is iets dat ik al vanaf mijn 6de doe, ben wel uitgeleerd en ga tegenwoordig meer voor de gezelligheid) en het als een rust dag neem.

  4. #929
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik zou het gewoon proberen met de Dips/Pull-Ups/Deadlifts/Squats. En dan bijv 5x5. Ik zou niet boven de 5 herhalingen uit komen, want je wilt sterker worden en weinig tot geen snelheid verliezen.

    Werkt dit niet dan moet je weer wat anders uit proberen.
    Thnx, ga dit zeker uitproberen. Klinkt alleen wel heel weinig 4 oefeningen en dan 5x5.

  5. #930
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Thnx, ga dit zeker uitproberen. Klinkt alleen wel heel weinig 4 oefeningen en dan 5x5.
    Ik hoor het wel als je op een dag zwaar moet squatten en deadliften. Laat er trouwens wel een 2e (Ervaren) persoon bijstaan als je nog niet vaak hebt gefitnesst. Squats en deadlifts zijn riskante oefeningen. Pull-Ups en Dips kun je added weights toevoegen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #931
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik hoor het wel als je op een dag zwaar moet squatten en deadliften. Laat er trouwens wel een 2e (Ervaren) persoon bijstaan als je nog niet vaak hebt gefitnesst. Squats en deadlifts zijn riskante oefeningen. Pull-Ups en Dips kun je added weights toevoegen.
    Oke thnx! Hoe lang doe jij het nu en heb je veel resultaat mee kunnen bereiken?

  7. #932
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Oke thnx! Hoe lang doe jij het nu en heb je veel resultaat mee kunnen bereiken?
    Momenteel fitness ik niet, volgende week heb ik namelijk een wedstrijd. Het resultaat is voor mij moeilijk te berekenen aangezien ik in mijn groei zat toen ik dit schema gebruikte. Ik ben er wel spiermassa mee aangekomen en ook zeker kracht.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #933
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Momenteel fitness ik niet, volgende week heb ik namelijk een wedstrijd. Het resultaat is voor mij moeilijk te berekenen aangezien ik in mijn groei zat toen ik dit schema gebruikte. Ik ben er wel spiermassa mee aangekomen en ook zeker kracht.
    Thnx, 1 laatste vraag, met welke van die oefeningen pak ik mijn (complete) borstspieren? Dips?

  9. #934
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Thnx, 1 laatste vraag, met welke van die oefeningen pak ik mijn (complete) borstspieren? Dips?
    Dips kun je variëren. Je kunt naar voren hangen (Nadruk op chest) of recht op (Nadruk op triceps).
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #935
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    klopt al vind ik het zelf pure heiligschennis dat er bench press in dat schema zit.

  11. #936
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Waarom? push ups dan?

    Dan kan je de OHP ook vervangen voor handstand push ups..

  12. #937
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Thnx, ga dit zeker uitproberen. Klinkt alleen wel heel weinig 4 oefeningen en dan 5x5.
    Het hele punt is juist dat je niet moe wordt van het aantal oefeningen dat je doet, maar de zwaarte van die oefeningen zelf... Je moet dus een gewicht kiezen waarbij je bij de laatste set echt dood bent.

    Dat gezegd hebbende vind ik dips persoonlijk niet echt een geweldige oefening. Zeker gezien het feit dat je al veel sport, denk ik niet dat dat veel zoden aan de dijk zet. Nu kun je gewicht gebruiken, maar ik zou gewoon bench press o.i.d. doen zeker als je aangeeft toch je borst te willen oefenen.

    Ik denk overigens dat het knap lastig gaat worden goede resultaten te halen met zo'n moordend schema. Je kan ook overtraind raken natuurlijk. Je lichaam krijgt niet de tijd om te herstellen terwijl je van dat herstel i.c.m. goede voeding juist sterker wordt. Dat lijkt mij tenminste. Daarnaast verbrandt je ook nog zo veel dat je een heel streng voedingsschema moet hebben, wil je spiergroei van welke aard dan ook teweeg brengen.

  13. #938
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Het hele punt is juist dat je niet moe wordt van het aantal oefeningen dat je doet, maar de zwaarte van die oefeningen zelf... Je moet dus een gewicht kiezen waarbij je bij de laatste set echt dood bent.

    Dat gezegd hebbende vind ik dips persoonlijk niet echt een geweldige oefening. Zeker gezien het feit dat je al veel sport, denk ik niet dat dat veel zoden aan de dijk zet. Nu kun je gewicht gebruiken, maar ik zou gewoon bench press o.i.d. doen zeker als je aangeeft toch je borst te willen oefenen.

    Ik denk overigens dat het knap lastig gaat worden goede resultaten te halen met zo'n moordend schema. Je kan ook overtraind raken natuurlijk. Je lichaam krijgt niet de tijd om te herstellen terwijl je van dat herstel i.c.m. goede voeding juist sterker wordt. Dat lijkt mij tenminste. Daarnaast verbrandt je ook nog zo veel dat je een heel streng voedingsschema moet hebben, wil je spiergroei van welke aard dan ook teweeg brengen.
    2g per lichaamgewicht aan eiwit ongeveer moet wel genoeg zijn toch.. ik hoef niet perse 10 kilo aan spier te komen, ik wil vooral meer power en definitie.


    Het ziet er inderdaad overkill uit alleen train ik nu al bijna elke dag behalve op zondag alleen nu wel boksen ipv fitness. Maar goed ik ga het even uitproberen en dan zie ik wel hoe het uitpakt. Ik dacht aan 2x pw full body maar ik haal het worstelen dan eruit en doe er 3x pw full body van voor meer resultaat, of ik kan het als extra rustdag gebruiken.

    Ma: fitness
    Di: Boksen
    Wo: fitness
    do: Boksen/of rust
    Vrij: Fitness
    Za: Boksen
    Zo: Rust/Pagga
    Last edited by Boxingfan; 21-05-2014 at 18:26.

  14. #939
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  15. #940
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

  16. #941
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wat

  17. #942
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Het is duidelijk dat je mijn schema afkeurt alleen kom je niet echt met tips, enkel interessantdoenerij en oneliners.

  18. #943
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Het is duidelijk dat je mijn schema afkeurt alleen kom je niet echt met tips, enkel interessantdoenerij en oneliners.
    ok hier dan jongen, speciaal op maat gemaakt alles.

    Squat
    Bench Press
    Pull ups

    Overhead Press
    Deadlift
    Dips

    de eerste is training a en de tweede is b deze twee elke training dus afwisselen 3x6 reps meer heb je niet nodig.

  19. #944
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Je moet ook gewoon beginnen en dan aanvoelen hoe het gaat. Gebruik de weegschaal, meet je vetpercentage, schrijf je resultaten met krachttraining op en je voelt zelf wel hoe het gaat met boksen.
    Ik zou absoluut de donderdag rust pakken als ik jou was, ik weet niet of je er nog full time bij werkt maar ik ben op de donderdag echt toe aan een dag rust (ben wel iets ouder dan jij denk ik.) Dat worstelen zou ik lekker overslaan voorlopig, ga lekker op zaterdag worstelen met meisjes, is ook goed voor de testosteron.
    Mocht je merken dat je qua kracht niet vooruit gaat doe je iets verkeerd, ik begrijp nog steeds niet helemaal wat nou je doel is maar ga GOED en meer eten. Aan de hand van de bovengenoemde factoren kun je jezelf dan bijsturen, niet elk lichaam is hetzelfde en niet elke motor brandt hetzelfde.

  20. #945
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Bedankt voor je reactie.

  21. #946
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ok hier dan jongen, speciaal op maat gemaakt alles.

    Squat
    Bench Press
    Pull ups

    Overhead Press
    Deadlift
    Dips

    de eerste is training a en de tweede is b deze twee elke training dus afwisselen 3x6 reps meer heb je niet nodig.
    ''op maat gemaakt alles.''

    Hoe wil je dat doen als je de persoon in kwestie helemaal niet kent en geen ervaring hebt met zijn trainingen/resultaten?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #947
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hihihi

  23. #948
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Gister hadden we een leuk event bij Healthcity Hoofddorp. "Sterkste man HC Hoofddorp"
    Dit was de eindbattle.
    Ik kon zelf niet mee doen want ik heb wat blessures in mijn linker arm.

  24. #949
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Gister hadden we een leuk event bij Healthcity Hoofddorp. "Sterkste man HC Hoofddorp"
    Dit was de eindbattle.
    Ik kon zelf niet mee doen want ik heb wat blessures in mijn linker arm.
    Nice!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  25. #950
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Tof!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •