Het is nu de tweede week van januari en heb vorige week mijn teammaten zien trainen, dawm het werd tijd dat ik wat aan mijn conditie ga doen.

In plaats van vier keer per week maximaalkracht training heb ik vorige week het schema op de tabata manier aangepast.

De oefeningen uit het laatste schema doe ik nu in 5 sets, maar nu niet met reps(herhalingen) maar in perioden van 30 seconden. Hierbij maak ik dan zoveel mogelijk explosieve herhalingen.
Een echte aanrader is bankdrukken en squatten in de smith machine. Je kan hierbij geweldig springen en het gewicht omhoog gooien. Heerlijke adrenaline booster Merk wel dat dit schema niet alleen fysiek er zwaar is maar ook mentaal. Je moet jezelf echt pushen om elke herhaling zo explosief mogelijk te doen. Eens kijken of ik hier wat op kan vinden.
Denk dat ik Hard! (de pre-workout booster van body en fitshop) ga halen maar ben nog niet zeker.

Ik heb het schema laten aanpassen op explosiviteit en conditie door de personal trainer op de gym. Dit krijg ik vanavond dus dan horen jullie de eventuele aanpassingen ook!