MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 32 of 43 FirstFirst ... 2228293031323334353642 ... LastLast
Results 776 to 800 of 1075
  1. #776
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Je snapt mijn punt niet helemaal.

    Wanneer het je niet lukt een volledige rom te maken op een diepe squat en het probleem is dat je weinig mobiliteit en stabiliteit hebt zijn er enkele opties. De 'makkelijke' optie is om een plate onder de hak te stoppen. Echter verhelpt je het probleem in beginsel niet mee. Het zal makkelijker worden om een volledige squat beweging te maken maar de problemen die je hebt, heb je nog altijd. Ik zou dus ook enkel weighlift schoenen gebruiken wanneer je zonder problemen ook de volledige squat uit kan voeren. Dit met het ook op meer liften wanneer de techniek moeilijk is om netjes te houden.

    Daarom zei ik al, het is een tool. Die je kan inzetten. Ik ben er gewoon van overtuigd dat je in dit geval beter de basis problemen kan verhelpen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #777
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Je snapt mijn punt niet helemaal.

    Wanneer het je niet lukt een volledige rom te maken op een diepe squat en het probleem is dat je weinig mobiliteit en stabiliteit hebt zijn er enkele opties. De 'makkelijke' optie is om een plate onder de hak te stoppen. Echter verhelpt je het probleem in beginsel niet mee. Het zal makkelijker worden om een volledige squat beweging te maken maar de problemen die je hebt, heb je nog altijd. Ik zou dus ook enkel weighlift schoenen gebruiken wanneer je zonder problemen ook de volledige squat uit kan voeren. Dit met het ook op meer liften wanneer de techniek moeilijk is om netjes te houden.

    Daarom zei ik al, het is een tool. Die je kan inzetten. Ik ben er gewoon van overtuigd dat je in dit geval beter de basis problemen kan verhelpen.
    De FROM gaat over meer dan alleen balans en flexibiliteit. Het is voor een groot deel genetisch bepaald in hoeverre je heup kan ''draaien'' in haar kom. Kijk maar eens naar aziatische mensen, die kunnen 8-10 keer ''ass to the grass'' squats maken.

  3. #778
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Er is echt heel veel te bereiken met regelmatig goed stretchen en mobiliteits- en flexibiliteitsoefeningen. Dat je me een stugge compositie nooit een ballerina zal worden, prima. Er zijn echter genoeg mensen die blessures in de adductors of hamstring oplopen door het niet goed stretchen en trainen van deze spieren. Bij squats en 'normale' leven handelingen. Ik kijk dan graag verder dan de squat beweging alleen, het gaat dan om je lichaam beter te leren kennen en gebruiken.

    1 van de voorbeelden van trainers die hier veel goede informatie over heeft is Kelly Starret. De knie naar buiten krijgen. Een probleem voor bijna iedereen die squat. Stugge glutes, heup die niet erg flexibel is, hierdoor problemen om de rug zo recht mogelijk te houden. Wat een oorzaak kan zijn de problemen die sommige hebben met de balans (naar voren vallen, hakken van de grond). Zie wat hij in 1 kleine sessie al voor elkaar krijgt. Niks permanent natuurlijk, echter maakt het wel duidelijk dat we vaak met problemen lopen die op te lossen zijn. Helemaal wanneer we het over stijfheid, flexibiliteit en mobiliteit hebben. Het is alleen niet erg makkelijk om te doen.


  4. #779
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Ik hoor en lees te veel verschillende dingen over creatine. Sommigen van jullie zal wel mijn verhaaltje hebben gelezen paar pagina's terug en ik ben benieuwd of creatine gebruik een goede stap is voor me?

    Ik train nu een half jaar non stop en wil graag beginnen met creatine. Is dit verstandig?

  5. #780
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    waarom zou het niet verstandig zijn.

  6. #781
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Zie er ook geen probleem in. Prima supplement.

  7. #782
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    +1, waarom zou je het niet doen?

  8. #783
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    in het begin ga je wel veel pissen let maar op, maar bij mij werkt creatine niet dus heb ik mijn potje moeten weggooien.

  9. #784
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Hoorde iemand zeggen dat het bedoeld is voor na je 30ste. Het houdt vocht vast waardoor je ook dikker wordt...?!
    Ikzelf dacht misschien dat het te vroeg zou zijn na half jaar trainen... Maar ik ga 'm vanavond bestellen denk ik.
    Nu leg day. fijne avond gentz.

  10. #785
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Hoorde iemand zeggen dat het bedoeld is voor na je 30ste. Het houdt vocht vast waardoor je ook dikker wordt...?!
    Ikzelf dacht misschien dat het te vroeg zou zijn na half jaar trainen... Maar ik ga 'm vanavond bestellen denk ik.
    Nu leg day. fijne avond gentz.
    Ja je houdt meer vocht vast maar dat betekend niet dat je er dikker van wordt. De rest is onzin. ( op het bestellen na dan)

  11. #786
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    is niet helemaal onzin hoor, je houd meer vocht vast waardoor je een opgeblazen look gaat krijgen sommige mensen meer dan anders, sommige krijgen bijvoorbeeld ook een plofkop van creatine net zoals ik bijvoorbeeld.

  12. #787
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    is niet helemaal onzin hoor, je houd meer vocht vast waardoor je een opgeblazen look gaat krijgen sommige mensen meer dan anders, sommige krijgen bijvoorbeeld ook een plofkop van creatine net zoals ik bijvoorbeeld.
    Dat is wat anders dan dikker worden, dat is puur vocht.

  13. #788
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ja maar je lijkt dan toch ook dikker.

  14. #789
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Ik heb van mezelf al beetje dikke wangen, kan dat er niet bij gebruiken. Maar goed, dat risico neem ik dan maar.
    Welke creatine raden jullie aan? Ik dacht zelf aan Epic dedicated op aanraden van een vriend, deze is echter niet op voorraad.. Jullie ervaringen?

  15. #790
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    creatine monohydrate en dan van creapure de beste creatine verkrijgbaar.

  16. #791
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

  17. #792
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik heb zelf altijd die van Musclepharm.....die is ook niet duur.

  18. #793
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    creatine van musclepharm heb ik ook, werkt prima alleen met water is het super goor (vind ik) dus ik mix het met multifit

  19. #794
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm... Monohydrate had vroeger wel de eigenschap van vocht vasthouden.
    Echte heb ik hier al jaren geen last meer van. jammer want dan leek ik soms iets minder dun in mijn gezicht als ik weer op 5% zit.
    En de nieuwere creatines houden volgens de bijschriften geen vocht vast.
    Creatine kan je gewoon nonstop gebruiken. Het schijnt 2 weken in je systeem te blijven als je stopt. Dus ook 2 weken een keer niet gebruiken als je potje op is, kan ook geen kwaad. Je valt dan echt niet terug als je goed blijft eten, wat meestal het probleem is bij de meeste. Geen sups meer, dus minder gemotiveerd om veel te eten en dus terugval.

    Kan er naast zitten, maar dit is expeienced-based van mij uit.

  20. #795
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    net een pr gezet hammer curls, ja zelfs dat hou ik bij.

  21. #796
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    http://www.bodyenfitshop.nl/creatine...reme-creatine/ ook niet duur
    = gemixed met taurine

  22. #797
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dan ik beter een creatine blend nemen.

  23. #798
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Dit is High Tech!
    Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent! Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol.
    Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!
    wat een onzin word er weer op de site gepost zeg, 40% meer kracht dat krijg je van anabolen niet eens.

  24. #799
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    6 kg spiermassa toename lmfao doe mij dan maar 3 potjes.

  25. #800
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    bij mij werkt creatine ook niet.. ik hou geen vocht vast, ik word niet voller, krijg geen extra kracht, helemaal niks. fuckspul

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •