MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 43 FirstFirst ... 2891011121314151622 ... LastLast
Results 276 to 300 of 1075
  1. #276
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Gister las ik iets dat testolevels helemaal niet (minimaal) zakken na je 30e... Nieuw onderzoek...
    Als ik het vind post ik het morgen even..

    Gewoon een excuus om te kunnen gebruiken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Declining Testosterone Levels in Men Not Part of Normal Aging

    ScienceDaily (June 23, 2012) — A new study finds that a drop in testosterone levels over time is more likely to result from a man's behavioral and health changes than by aging. The study results will be presented June 25 at The Endocrine Society's 94th Annual Meeting in Houston.

    "Declining testosterone levels are not an inevitable part of the aging process, as many people think," said study co-author Gary Wittert, MD, professor of medicine at the University of Adelaide in Adelaide, Australia. "Testosterone changes are largely explained by smoking behavior and changes in health status, particularly obesity and depression."

    Many older men have low levels of the sex hormone testosterone, but the cause is not known. Few population-based studies have tracked changes intestosterone levels among the same men over time, as their study did, Wittert said.

    In this study, supported by the National Health and Medical Research Council of Australia, the authors analyzed testosterone measurements in more than 1,500 men who had measurements taken at two clinic visits five years apart. All blood testosterone samples underwent testing at the same time for each time point, according to Wittert.

    After the researchers excluded from the analysis any men who had abnormal lab values or who were taking medications or had medical conditions known to affect hormones, they included 1,382 men in the data analysis. Men ranged in age from 35 to 80 years, with an average age of 54.

    On average, testosterone levels did not decline significantly over five years; rather, they decreased less than 1 percent each year, the authors reported. However, when the investigators analyzed the data by subgroups, they found that certain factors were linked to lower testosterone levels at five years than at the beginning of the study.

    "Men who had declines in testosterone were more likely to be those who became obese, had stopped smoking or were depressed at either clinic visit," Wittert said. "While stopping smoking may be a cause of a slight decrease in testosterone, the benefit of quitting smoking is huge."

    Past research has linked depression and low testosterone. This hormone is important for many bodily functions, including maintaining a healthy body composition, fertility and sex drive. "It is critical that doctors understand that declining testosterone levels are not a natural part of aging and that they are most likely due to health-related behaviors or health status itself," he said.

    Unmarried men in the study had greater testosterone reductions than did married men. Wittert attributed this finding to past research showing that married men tend to be healthier and happier than unmarried men. "Also, regular sexual activity tends to increase testosterone," he explained.

    The study findings were presented by Andre Araujo, PhD, who was a visiting professor at the University of Adelaide and is vice president of epidemiology at New England Research Institutes, Watertown, Mass.
    dit bedoel je denk ik.

  3. #278
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Gister las ik iets dat testolevels helemaal niet (minimaal) zakken na je 30e... Nieuw onderzoek...
    Als ik het vind post ik het morgen even..

    Gewoon een excuus om te kunnen gebruiken.
    Das mooi kloten want dan kan ik mijn lage testosteron level de schuld niet geven.....

    Heb inmiddels onze sponsor gemaild voor wat sportvoeding. Kan amper bewegen van de spierpijn maar voel me beter dan ooit.

  4. #279
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ja thanx Nosferatu!

    @Bro, ik voel me ook behoorlijk gaar vandaag zeg...
    Middag powernap rules!!

  5. #280
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Net weer eventjes geweest... Man man man, wat een hitte, slechte ventilatie.
    Ondanks dat toch lekker bezig geweest....

    Squats:
    1x5 55 kg
    2x5 70 kg
    2x5 90 kg (pr)

    Squats gaan niet super zonder squatrek en merk dat ik door ee meniscusoperatie meer op mijn rechterbeen steun...

    Bench:
    5x5 80 kg

    Bent over rows:
    5x5 50 kg

    Ohp:
    5x5 50 kg

    Deadlifts
    1x5 75 kg
    1x5 110 kg (ging redelijk op grip na door zweethanden)

    Inclined dumbell press:
    5x5 28 kg per arm

    Chin ups:
    5x5 lichaamsgewicht

    Al met al lekker getraind.

  6. #281
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hoe squat je zonder squat rack dan.

  7. #282
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Vanaf een bench voor bench press, onder stang wurmen en dan vanaf de bench tot stand komen...verre van ideaal maar ik vertik het om te squatten in de smith

  8. #283
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Knagsje View Post
    Vanaf een bench voor bench press, onder stang wurmen en dan vanaf de bench tot stand komen...verre van ideaal maar ik vertik het om te squatten in de smith
    Hahaha! Respect!
    Fighting is poetry in motion

  9. #284
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    En we zijn weer lekker bezig geweest....

    Begonnen met squats, doel was een setje met 100 kg te doen... Uiteindelijk volgende gedaan:
    1x5 55 kg
    1x5 70 kg
    1x3 100 kg (geen volle set maar wel een pr)
    2x5 85 kg

    Na die 100 vanaf de bench was ik echt helemaal leeg dus het viel me mee dat ik die 85. Kg nog 2x5 euit kreeg. Niet ontevreden dus.

    Bench press:
    5x5 75 kg ( merkte dat de squats aardig hun tol hadden geeist).

    Powerclean and press:
    5x5 50 kg

    Bor:
    5x5 50 kg

    Inclined dumbell flyes:
    5x5 22 kg per arm

    Pull ups:
    5x5 bodyweight

    Dips:
    5x5 bodyweight + 14 kg

    Single leg calve raises:
    5x8 kort en 5x8 lang bodyweight

    Al met al weer een uurtje lekker wezen knallen... Net me shake op en nu chillen!

  10. #285
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Goed bezig kerel. Ik volg dit topic al vanaf het begin. Erg leuk om te lezen. Zelf hou ik sinds kort ook een blog bij (zie sig) mocht je het interessant vinden.

  11. #286
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Ga het zeker ff lezen als ik tijd heb..

  12. #287
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Heb hier wat op gang gebracht, lachen hoor! En al die trainers zich maar afvragen waarom hun leerlingen tegenwoordig zo sterk zijn

  13. #288
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb geen trainer meer... Na een meniscus operatie en mouche volante ine mijn oog vond ik het kb / mma wel genoeg.... Nu dus alleen fitness / kt en de zorg voor mijn 4 maanden oude zoontje

  14. #289
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk 120 kg gesquat in squatrek en nog even 160 kg deadlift.
    Chinups, Dumbbellrows met 45 kg
    En Batttle ropes en zaktraining er achteraan.

    Wat een training... YESSS!

  15. #290
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Lekkah! Ik mag vanavond weer ....

  16. #291
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Knagsje View Post
    Lekkah! Ik mag vanavond weer ....
    ikke ook !! zin in. Dagje kantoor, niet teveel bewegen.

  17. #292
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Knagsje View Post
    1x5 110 kg (ging redelijk op grip na door zweethanden)
    Als je daar vaker last van hebt is misschien Liquid Chalk een aanrader. Myprotein heeft het en levert ook in Nederland.

  18. #293
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnucpuncher View Post
    Als je daar vaker last van hebt is misschien Liquid Chalk een aanrader. Myprotein heeft het en levert ook in Nederland.
    Had te maken met het warme weer. Over het algemeen weinig last van verminderde grip. In ieder geval bedankt voor de tip!

  19. #294
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Straps kopen anders werken bij mij goed.

  20. #295
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    zo, vanavond ff gestart met 2 x 9 100kg deadlift (met setjes 70 en 80 kg als warming up). Voel mijn rug nog wel maar ging ok. Loopt je energie wel van weg zeg.
    Kon nog wat biceps, triceps en buik doen en toen nog een half uurtje op de fiets want was leeg.

    Nu aan de white chocolat. lekkah !!

    Vrijdag weer.

  21. #296
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb toen van die powerhooks gekocht. polsband met stuk gebogen ijzer in je hand.

    Echter gebruik ik ze weinig, want ik wil mijn grip zo hard mogelijk maken.
    Als je grip het niet meer trekt, hangt alles aan je pols en je onderarmspieren zijn dan niet meer gespannen.
    Ik neem aan dat je aanhechtingen rond je ellebogen je hier vroeg of laat op gaan afrekenen.

    Ik gebruik gewoon van die schuimpjes en mijn grip gaat gewoon mee tot mijn max.

    Harder knijpen jongens.. ;-)

    Ik ga me tas klaar zetten, ik hoop helemaal los te gaan straks.
    Borst schouders, triceps en daarna uurtje kickboxen voor de vetverbranding.

  22. #297
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Gister uiteindelijk geen tijd gehad om te trainen dus ben vanmiddag ff geweest....

    Wederom begonnen met squats:
    1x5 65kg
    1x5 100kg ( eerste keer volle set op 100 dus pr )
    3x5 85kg

    Ging lekker vandaag, alleen de laatste rep van 100kg trok mijn rug bol....

    Bench press:
    1x5 55kg
    4x5 75kg

    Bor:
    5x5 55kg

    Ohp:
    5x5 50kg

    Deadlift:
    1x5 70kg
    1x5 120kg

    Inclined dumbell press:
    2x5 24kg per arm
    2x5 26kg per arm
    1x5 22kg per arm

    Vandaag de bank iets schuiner gezet om het accent meer op het claviculaire deel van me borst te leggen, merkte dat het meteen een stuk zwaarder was.

    Chin ups:
    5x5 bodyweight

    Volgende keer dumbell tussen me benen hangen om te verzwaren.... Bodyweight alleen wordt te licht.

    Dips:
    3x5 bodyweight + 14kg
    2x5 alleen bodyweight

    Was helemaal besloopt na dips dus was weer een moie training...

  23. #298
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Ik heb toen van die powerhooks gekocht. polsband met stuk gebogen ijzer in je hand.

    Echter gebruik ik ze weinig, want ik wil mijn grip zo hard mogelijk maken.
    Als je grip het niet meer trekt, hangt alles aan je pols en je onderarmspieren zijn dan niet meer gespannen.
    Ik neem aan dat je aanhechtingen rond je ellebogen je hier vroeg of laat op gaan afrekenen.

    Ik gebruik gewoon van die schuimpjes en mijn grip gaat gewoon mee tot mijn max.

    Harder knijpen jongens.. ;-)

    Ik ga me tas klaar zetten, ik hoop helemaal los te gaan straks.
    Borst schouders, triceps en daarna uurtje kickboxen voor de vetverbranding.
    Normaal geen problemen met grip.... Alleen vorige keer veel te warm, slechte ventilatie en dus ook zeiknat van de zweet haha...

  24. #299
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Kerel.... je bent echt goed bezig.

    Dat verdiend REPS!!

  25. #300
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Kennen jullie dat? Lekker getraind, en een uur of 2 a 3 na de training echt zoooo verrotte moe? Gebruik geen pwo gezien de crash die je ervan kan krijgen.
    Ben bekend met colitis ulcerosa waardoor ik eigenlijk altijd wel moe ben, maar na een training ben ik echt helemaal stuk... Iemand tips?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •