MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 43 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 1075
  1. #26
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Het is nu de tweede week van januari en heb vorige week mijn teammaten zien trainen, dawm het werd tijd dat ik wat aan mijn conditie ga doen.

    In plaats van vier keer per week maximaalkracht training heb ik vorige week het schema op de tabata manier aangepast.

    De oefeningen uit het laatste schema doe ik nu in 5 sets, maar nu niet met reps(herhalingen) maar in perioden van 30 seconden. Hierbij maak ik dan zoveel mogelijk explosieve herhalingen.
    Een echte aanrader is bankdrukken en squatten in de smith machine. Je kan hierbij geweldig springen en het gewicht omhoog gooien. Heerlijke adrenaline booster Merk wel dat dit schema niet alleen fysiek er zwaar is maar ook mentaal. Je moet jezelf echt pushen om elke herhaling zo explosief mogelijk te doen. Eens kijken of ik hier wat op kan vinden.
    Denk dat ik Hard! (de pre-workout booster van body en fitshop) ga halen maar ben nog niet zeker.

    Ik heb het schema laten aanpassen op explosiviteit en conditie door de personal trainer op de gym. Dit krijg ik vanavond dus dan horen jullie de eventuele aanpassingen ook!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Heey Nick,

    Goed bezig Hard is inderdaad wel goede Pre Workout, heb hem zelf ook, denk er wel aan dat dit al hele pittige sub is dus als je nog nooit eerder boosters hebt gebruikt kan die zwaar vallen, daarna kan je na een training echt een dip hebben als je Hard hebt gebruikt. Als je al al wel gewend bent en je wel nog sterkere kan je Noxipro of Napalm gebruiken. Gebruik sups ook echt alleen als aanvulling maar verwacht er geen wonderen van.

    Voor lekker explosief trainen kan je ook gewoon goede trainingsmuziek op je mp3 zitten motiveerd ook enorm.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  3. #28
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor je reactie m8! Ik heb wel wat ervaring me pwb dus dat komt wel goed. Ben wel beniewd naar die noxipro als jij zegt dat die zo sterk is.

    Trouwens, het tabata schema dat ik gevolg heb is ECHT een aanrader!! Zit van onder tot boven onder de spierpijn. Alles zit vol en staat strak heerlijk

  4. #29
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Noxipro valt wel mee (viesss) , 2 scheppen hard is 1 noxipro ongeveer maar verschilt ook per persoon als je echt zwaar wilt kan je Napalm gebruiken.

    Trouwens als je met explosief je verzuring uit wil stellen moet je is beta alanine proberen is ook nog is goedkoop ook.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  5. #30
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Noxipro valt wel mee (viesss) , 2 scheppen hard is 1 noxipro ongeveer maar verschilt ook per persoon als je echt zwaar wilt kan je Napalm gebruiken.

    Trouwens als je met explosief je verzuring uit wil stellen moet je is beta alanine proberen is ook nog is goedkoop ook.
    beta alanine? verkopen ze dat bij Body & Fitshop?

  6. #31
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Een korte update

    Vandaag is een rustdag. Heb vandaag bij het ontbijt 30 gram whey perfection van B&F genomen. Vanmiddag weer en het herstel is nu alweer een heel eind gevorderd. Mijn Hard! van body en fitshop is ondertussen binnen dus daar ga ik morgen mijn tabata lower body training me doen.
    Kijk er nu al naar uit en ben eerggggg benieuwd

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Niet om het een of ander, maar je noemt B&F shop wel errug vaak...

  8. #33
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    sorry, heb er zelf een bloedhekel aan als mensen op fora zeggen dat ze iets hebben dat iets goed werkt (of niet) waarna je geen idee hebt wat voor oefening, of in dit geval supplement het is. Vandaar dat ik ook links erbij heb gepost. Vind dat we van elkaars trainingen moeten leren en hoe minder moeite je hiervoor hoeft te doen hoe beter toch:P:P

  9. #34
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    dankbare reactie trouwens

  10. #35
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Hallo, weet niet of ze dat bij b&f hebben ik heb van bodylab. Hard heb ik wel van b&f en noxipro hebben ze bij allebei.

    Vind zelf bodylab veel fijner omdat je bij b&f eerst door 3 pagina's meuk heen moet met hoe goed het product is voordat je de prijs kan zien enzo.


    Edit : ja ook daar
    http://bodyenfitshop.nl/spieropbouw/...a-alanine-pure

    en body lab: http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Bet...-360-gram-1017

    Bodylab is duurder maar ook meer inhoud en zal denk ik wel verschil in kwaliteit in zitten maar dat weet ik verder niet.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  11. #36
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Hoe ziet jou Tabata schema er uit met de smitmachine? Met hoeveel gewichten doe je deze +-?
    Wil ook eens proberen. Ik doe tabata met lichaamsgewicht oefeningen. Gewoon burbees enzo.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nu we het toch over workouts hebben.......heeft iemand ervaring met trainen met bulgarian bag?

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Ik! Wat wil je weten? Heb er zelf een en gebruik hem regelmatig! Veel rotatie en sportspecifieke oefeniningen. En doordat hij zachter is als bijv een Kettlebell durf ik er iets dieper mee te gaan, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik een klomp staal tegen me knie of iets dergelijks stoot. ( een kamagon of sandbagg bied dan ook uitkomst) Merk dat het bij mij ook veel doet voor mijn grip. ( al moet ik zeggen dat die ook niet heel goed was toen ik er mee begon ).

    Ontopic: Nice! tabata is lekker/verschrikkelijk ook een aanrader behalve plyometrisch benchen/squaten in een smith. Split jumps! Alleen als je daar aan toe bent, en geen knie/rugklachten hebt natuurlijk. Een goede manier om deze op te bouwen, single leg alternated plyo jumps op een leg press!
    Goed bezig! ik lees nog even mee!

  14. #39
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by MMArjolein View Post
    Ik!

    Ontopic: Nice! tabata is lekker/verschrikkelijk ook een aanrader behalve plyometrisch benchen/squaten in een smith. Alleen als je daar aan toe bent, en geen knie/rugklachten hebt natuurlijk. Een goede manier om deze op te bouwen, single leg alternated plyo jumps op een leg press!
    Goed bezig! ik lees nog even mee!
    Wat bedoel je met: behalve plyometrisch benchen/squaten in een smith? (Dit wou ik juist proberen op aanraden van Nick)
    En wat met: Split jumps? single leg alternated plyo jumps op een leg press?

  15. #40
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Het staat er een beetje krom ja sorry! (blond...) maar je qoute het belangrijkste woordje niet mee. Splitjumps. Naast benchen en Squatten in een smith machine kun je er ook split jumps in maken.

    Een goede opbouw naar splitjumps in de smith. Single leg alternated plyo jumps op de leg press.

    Stap 1. Rechtervoet op het bord ( Je knie maakt een hoek van ongveer 90 graden eventueel iets dieper)
    Stap 2. Duw af met je rechtervoet zodat je los komt van het bord.
    Stap3. Vang op met je linkervoet en zet meteen weer af zodat je los komt van het bord
    Stap 4. Vang op met je rechtervoet enzovoorts enzovoorts


    Plyometrisch benchen in een smith is ok. Plyometrisch squatten in een smith machine vind ik een beetje tricky en alleen aan te raden als je echt ervaring hebt in uberhaupt squatten. (liever los dan in een smith) en verder geen rug of knie klachten hebt. In een goede (losse) squat zal de stang nooit zo'n rechte lijne maken als waar je in een smith machine toe gedwongen wordt. Tel dit op bij de krachten die er op je knieeen enkels en onderrug vrijkomen bij een sprong. En het maakt het een oefening die technisch gewoon perfect uitgevoerd dient te worden, om blessures te voorkomen.

    Hoop dat dit het duidelijker maakt!

  16. #41
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMArjolein View Post
    Het staat er een beetje krom ja sorry! (blond...) maar je qoute het belangrijkste woordje niet mee. Splitjumps. Naast benchen en Squatten in een smith machine kun je er ook split jumps in maken.

    Een goede opbouw naar splitjumps in de smith. Single leg alternated plyo jumps op de leg press.

    Stap 1. Rechtervoet op het bord ( Je knie maakt een hoek van ongveer 90 graden eventueel iets dieper)
    Stap 2. Duw af met je rechtervoet zodat je los komt van het bord.
    Stap3. Vang op met je linkervoet en zet meteen weer af zodat je los komt van het bord
    Stap 4. Vang op met je rechtervoet enzovoorts enzovoorts


    Plyometrisch benchen in een smith is ok. Plyometrisch squatten in een smith machine vind ik een beetje tricky en alleen aan te raden als je echt ervaring hebt in uberhaupt squatten. (liever los dan in een smith) en verder geen rug of knie klachten hebt. In een goede (losse) squat zal de stang nooit zo'n rechte lijne maken als waar je in een smith machine toe gedwongen wordt. Tel dit op bij de krachten die er op je knieeen enkels en onderrug vrijkomen bij een sprong. En het maakt het een oefening die technisch gewoon perfect uitgevoerd dient te worden, om blessures te voorkomen.

    Hoop dat dit het duidelijker maakt!

    heee marjolein leuk dat je meedenkt! en nog meer dat je blond bent(A)
    Je geeft aan dat de druk op en enkels en knieen zo groot zijn bij het plymetrisch squatten in de Smith. Deze druk is hetzelfde bij gewoon squatten daarbij ga je bij een vrij squat makkelijker als het ware met je neus naar de grond (waardoor het een soort goodmorning wordt) dan dat je door je benen zakt.
    Overigens maak ik squat waarbij ik tegen de stang aanleun op die manier blijft je rug in ieder geval recht. Ik heb hierbij minder last van zowel mijn knieeen als rug. Probeer het maar eens

    Ik zal vanavond het schema posten, heb net benen ala tabata getraind en aardig verrot dus ga effe voer maken

  17. #42
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Hoe ziet jou Tabata schema er uit met de smitmachine? Met hoeveel gewichten doe je deze +-?
    Wil ook eens proberen. Ik doe tabata met lichaamsgewicht oefeningen. Gewoon burbees enzo.
    Knal hem er vanavond op voor je!

  18. #43
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Ok, het is ondertussen december en dat werd een goede tijd!!
    Omdat ik het gevoel had dat ik een maand lang had stilgestaan en de tijd dat ik weer serieus MMA kan gaan oppakken in de buurt kwam vond ik het tijd worden om eens serieuze veranderingen te gaan zien. Daarom heb ik het volgende DIE-HARD schema samengesteldhttp://forum.dutchbodybuilding.com/i...es/biggrin.gif;


    MA DI
    Benchpress 3*5 Squat 3*5
    Incline dumbel press 3*5 Deadlift 3*5
    Legg press 3*5
    Pull
    up 3*5 Legg extension 3*5
    bent over barbel row 3*5 Seated legg curl 3*5
    Shrug 3*5 seated calf raise 3*5
    5Military press 3*5 Standing calf raise 3*5


    DO ZA
    Benchpress 3*5 Squat 3*5
    dumbell fly 3*5 Deadlift 3*5
    Legg press 3*5
    Pull up 3*9 Legg extension 3*5
    dumbell row 3*5
    Seated legg curl 3*5
    seated calf raise 3*5
    barbell curl 3*5 standing calf raise 3*5
    Lying tryceps extencion 3*5

    standing lateral raise 3*5


    Zoals je zit is dit een soort variatie op een 5*5 stronglift schema. Vier, in plaats van drie keer per week. Daarnaast heb ik mijn voeding flink onder de loep genomen. Namelijk;

    Maaltijd 1;
    Pak vifi+15 gram Whey
    perfection van Body&Fitshop (de enige die ik ’s morgens
    wegkrijg)

    Maaltijd 2;
    2 boterhammen met worst naar keuze + 1 stuk
    fruit

    Maaltijd 3
    3 boterhammen met worst naar keuze + 20 gram Whey
    perfection van Body&Fitshop

    Maaltijd 4
    3 eieren+
    banaan

    Maaltijd 5
    Wat de pot schaft, de familie is blij een tijdje
    niet alleen maar rijst met kip te hoeven etenhttp://forum.dutchbodybuilding.com/i...ilies/tong.gif

    Maaltijd 6
    6 (direct na de training)
    30 gram whey perfection

    Maaltijd 7
    250
    gram magere franse kwark

    Supps
    Sport en vitaliteit
    multivitamine
    Omega 3 (visolie)
    Whey perfection

    Allemaal van body&fitshop. Onder andere door de ‘’sport en vitaliteit’’ met een super weerstand december door. Ondanks dat ik 65 gram Whey Perfection nam is dit toch nog prima te betalen . Mijn herstel, ondanks ZWARE trainingen was bijna perfect.
    Dit schema bleek voor mij dé manier te zijn want mijn stats zijn omhoog gevlogen;

    75KG
    Squat
    2*100
    Benchpress 1*85
    Deadlift 1*100

    Zoals je ziet zijn de squaten en deadliften al zwaarder dan de benchpress. Mijn doel op mijn lichaam in verhouding te krijgen lijkt dus behaald te worden!!

    Voor mij rest nog wel de vraag welke invloed dit schema op mijn explosiviteit en conditie zal hebben. Maar hier zal ik snel achterkomen.
    Als ik dit zo zie wil ik het gelijk proberen, dus ik ga even je schema lenen als je het niet erg vind haha. Wat de whey perfection van body&fitshop betreft ik vind m echt heerlijk, iedere ochtend meng ik 30gr met 100gr brinta, verslavend gewoon haha.

    Ik gebruik het nog niet zolang, maar ik merk idd dat mn herstel beter verloopt vooral omdat ik ook body&fitshop amino capsules gebruik die dingen zijn top!! Zelfs op de dagen nadat ik de vorige dag 2x keer heb getraind kan ik er de volgende dag gewoon weer vool tegenaan!!

  19. #44
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Ik gebruik ook de Whey perfection van B&F, ik ben er absoluut te spreken over maar zoals met alle whey ga ik iedere keer bijna over mn nek van de smaak. Welke hebben jullie?
    Fighting is poetry in motion

  20. #45
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Ik gebruik ook de Whey perfection van B&F, ik ben er absoluut te spreken over maar zoals met alle whey ga ik iedere keer bijna over mn nek van de smaak. Welke hebben jullie?

    Ik heb strawberry milkshake van B&F shop en die is erg lekker, heb wel eens vrienden die niet eens wat moe worden is maar toch een whey shake willen hahaha

  21. #46
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    @ willem thank voor reactie feel free 2 use it

  22. #47
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Ik heb strawberry milkshake van B&F shop en die is erg lekker, heb wel eens vrienden die niet eens wat moe worden is maar toch een whey shake willen hahaha
    Haha.. Ik heb zelf cookies&cream, misschien net iets te machtig.. Ik probeer eens iets anders binnenkort
    Fighting is poetry in motion

  23. #48
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Ik gebruik ook de Whey perfection van B&F, ik ben er absoluut te spreken over maar zoals met alle whey ga ik iedere keer bijna over mn nek van de smaak. Welke hebben jullie?
    Die van B&F vind ik inderdaad erg ranzig, heb blue berry van Bodylab die vind ik wel lekker.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  24. #49
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Die van B&F vind ik inderdaad erg ranzig, heb blue berry van Bodylab die vind ik wel lekker.
    man ze hebben zoveel smaken kan me bijna niet voorstellen dat je ze allemaal niet lust maar goed iedereen zijn ding he! moeten we vooral zo houden.
    Ik gooi het trouwens nu gewoon zonder proeven achterover, ik merk dat ik bij conditietrainingen echt flink herstel en dat is voor mij nóg belangrijker dan de smaak

  25. #50
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Haha.. Ik heb zelf cookies&cream, misschien net iets te machtig.. Ik probeer eens iets anders binnenkort

    vraag anders eens wat samples, kan je teminste proberen voor je een hele pot koopt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •