MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 39 of 43 FirstFirst ... 29353637383940414243 LastLast
Results 951 to 975 of 1075
  1. #951
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk mijn beste video edit so far.. Het is maar Imovie, niet zo uitgebreid.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #952
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  3. #953
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Whahaha ik ga al stuk bij die eerste! Hahaha al die stoere foto's op de muur erbij.

  4. #954
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hoi silat

  5. #955
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    hehehe al die olympische lifts. Super grote plates alsnog weinig gewicht en nog minder techniek. Geweldig.

  6. #956
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    die op 1.08 hahaha geweldig....wie gaat er nou aan zo'n gammel ding hangen

  7. #957
    Join Date
    May 2014
    Posts
    220
    vCash
    123017

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Yess... Heb ik ook een tijd gedaan. Ik zou alleen een lage reprange aanraden ivm je snelheid bij het boksen en vooral grote compounds doen.

    Een mooi schema dat ik van Elliot Hulse heb:

    Deadlifts
    Squats
    Pull-Ups
    Dips

    Afgelopen maandag heb ik deze 4 oefeningen uitgevoerd en het viel me tegen zeg. Voel het nog steeds in mijn benen, rug en borsten. Alleen wat minder in mijn armen waardoor ik me ga afvragen of mijn armen wel genoeg getraind worden zo en ik niet nog een oefening moet pakken en dan vooral mijn schouders.

  8. #958
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Boxingfan View Post
    Afgelopen maandag heb ik deze 4 oefeningen uitgevoerd en het viel me tegen zeg. Voel het nog steeds in mijn benen, rug en borsten. Alleen wat minder in mijn armen waardoor ik me ga afvragen of mijn armen wel genoeg getraind worden zo en ik niet nog een oefening moet pakken en dan vooral mijn schouders.
    Geloof me, wanneer je intensief bokst wil je niet nog je schouders een dag van te voren hebben getraind op hypertrofie.

    Armen moet je je niet te druk om maken. Met pull-ups en dips train je deze wel. Om echt sterk te worden is je core strength toch het belangrijkst.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #959
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Ik schreef eerder dat m'n kracht een beetje achteruit was gegaan.

    Na een 5x5 set benchpress en niet te lang trainen, ben ik terug op oud niveau en sterker.
    Ik trainde me voorheen blijkbaar helemaal kapot. 6/7 oefeningen op chest day. Dat is heel niet nodig. 4/5 oefeningen max, en de eerstvolgende keer een beetje variëren.

    Dippen ging een maandje terug bijna niet. Ik dip nu setjes van 8/10 x met gewicht!
    Ik heb niet meer dan een uur training nodig per dag en heb overal meer kracht nu.

    Weet niet of het persee daar aan ligt, maar ik merk wel het verschil...

  10. #960
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Tja het is voor een ieder de zoektocht naar de ideale inspanning, omvang en frequentie om uit te vinden hoe je optimaal resultaat behaald.

    Factoren: Leeftijd, conditie (overall), slaap uren, voeding, lichaamstype, etc... niet te vergeten, "inspiratie, motivatie en mindset"

    Ik ben er nog altijd niet uit, ik wil te veel, gebrek aan tijd, onrust in mijn hoofd, word steeds maar ouder, lol..

  11. #961
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Overhand Right View Post
    Ik schreef eerder dat m'n kracht een beetje achteruit was gegaan.

    Na een 5x5 set benchpress en niet te lang trainen, ben ik terug op oud niveau en sterker.
    Ik trainde me voorheen blijkbaar helemaal kapot. 6/7 oefeningen op chest day. Dat is heel niet nodig. 4/5 oefeningen max, en de eerstvolgende keer een beetje variëren.

    Dippen ging een maandje terug bijna niet. Ik dip nu setjes van 8/10 x met gewicht!
    Ik heb niet meer dan een uur training nodig per dag en heb overal meer kracht nu.

    Weet niet of het persee daar aan ligt, maar ik merk wel het verschil...
    Ben zelf ook geen fan van die (overdreven) volume trainingen. Plan zelf ook al me trainingen 4/5 oefeningen op de grote spiergroep(en) die training en daarnaast 2/3 assistance werk. Richtlijn van werksetjes tussen de 20-25 te houden.

    Als ik daarin niet het juiste trainingsgevoel kan halen, is voor mij het teken dat mijn intesiteit gewoon omhoog moet.

  12. #962
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    1/2 oefeningen is meer dan genoeg als je het niet in 5/6 sets kan doen dan kun je beter helemaal niet gaan liften, mijn mening dan.

  13. #963
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ok

  14. #964
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Dat fail filmpje is grappig. Die Elliott kan ik helaas niet goed verdragen.

    Probeer wel ook aan mezelf te werken in de fitness, maar net wat Silat zegt...

  15. #965
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Waarom kan je Elliot niet goed verdragen dan?

    Ik hou wel van zijn denkwijze. Haal eruit wat voor jou van toepassing is.

  16. #966
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    elliott praat alleen maar onzin, vooral zijn laatste video's.

  17. #967
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Waarom kan je Elliot niet goed verdragen dan?

    Ik hou wel van zijn denkwijze. Haal eruit wat voor jou van toepassing is.
    Ik moet je bekennen dat ik niet veel van zijn video's heb gezien hoor. Maar allereerst: ik houd ook wel van zijn denkwijze, alleen ik heb echt moeite met die manier van brengen. Dat opgepompte en gearticuleerde gedoe. Daarnaast wat Nossieboy zegt.. het lijkt de laatste paar keren dat ik stukjes heb gezien echt alleen maar een soort beeldvulling met vooral veel praat en veel Elliot. Nu kan het ook een momentopname zijn en dat ik er over een paar maanden weer heel anders tegenover sta, maar er sloegen wat wijzertje bij me in het rood zo nu en dan. Ik kan me ook voorstellen dat deze gast graag continuïteit wil brengen en daarom gewoon stug zijn ding blijft doen, waardoor het niet altijd even relevant meer overkomt ofzo. En misschien is het gewoon niet zo aan mij besteed, ik zit ook niet zo diep in die materie.

  18. #968
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik moet je bekennen dat ik niet veel van zijn video's heb gezien hoor. Maar allereerst: ik houd ook wel van zijn denkwijze, alleen ik heb echt moeite met die manier van brengen. Dat opgepompte en gearticuleerde gedoe. Daarnaast wat Nossieboy zegt.. het lijkt de laatste paar keren dat ik stukjes heb gezien echt alleen maar een soort beeldvulling met vooral veel praat en veel Elliot. Nu kan het ook een momentopname zijn en dat ik er over een paar maanden weer heel anders tegenover sta, maar er sloegen wat wijzertje bij me in het rood zo nu en dan. Ik kan me ook voorstellen dat deze gast graag continuïteit wil brengen en daarom gewoon stug zijn ding blijft doen, waardoor het niet altijd even relevant meer overkomt ofzo. En misschien is het gewoon niet zo aan mij besteed, ik zit ook niet zo diep in die materie.
    Aan mij is het ook niet besteed, ik ben behoorlijk geïnteresseerd in KT maar dit is niet helemaal mijn ding. En er leiden meerdere wegen naar Rome, er is vooralsnog geen absolute waarheid. Je ziet zoveel echt grote gasten lopen die allemaal net even anders trainen, de basis blijft toch knallen, rust en zo goed mogelijk eten.

  19. #969
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    misschien hebben jullie dan wat aan de filmpjes van Lee hayward. http://www.youtube.com/user/leemhayward. ik vind ze erg nuttig, veel gevarieerde oefeningen en trainings tips. en bovendien vertelt ie het op het hele normale manier.

  20. #970
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Ik moet je bekennen dat ik niet veel van zijn video's heb gezien hoor. Maar allereerst: ik houd ook wel van zijn denkwijze, alleen ik heb echt moeite met die manier van brengen. Dat opgepompte en gearticuleerde gedoe. Daarnaast wat Nossieboy zegt.. het lijkt de laatste paar keren dat ik stukjes heb gezien echt alleen maar een soort beeldvulling met vooral veel praat en veel Elliot. Nu kan het ook een momentopname zijn en dat ik er over een paar maanden weer heel anders tegenover sta, maar er sloegen wat wijzertje bij me in het rood zo nu en dan. Ik kan me ook voorstellen dat deze gast graag continuïteit wil brengen en daarom gewoon stug zijn ding blijft doen, waardoor het niet altijd even relevant meer overkomt ofzo. En misschien is het gewoon niet zo aan mij besteed, ik zit ook niet zo diep in die materie.
    Mijn trainer vond het eerst ook niets door de ''Amerikaanse'' wijze waardoor het gebracht werd, maar daar leer je doorheen kijken. Hij heeft vele goede filmpjes met een nog betere inhoud.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  21. #971
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Net ziek geweest, 1.5/2 weken keelontsteking. Weinig gegeten/geslapen, maar wel erg benauwd en veel gezweet. Van de 81 kg (7.5% vet) naar de 74.5 kg. Ik verwacht dat ik lager dan 5% vet had. Ik voel mezelf nu nog steeds niet top en gister voor de eerste keer weer gefitnesst. Het gewicht waarmee ik normaal de warming up doe (squat) had ik nu al moeite mee. Wat een domper!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #972
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    check vanaf 3:20 min


  23. #973
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    check vanaf 3:20 min

    [video=youtube;00TVwlY4i6Y]https://www.youtube.com/watch?v=00TVwlY4i6Y
    WAAAAAAAAH AAAAAAAH DIEEEEEEEE!!!! Heerlijk! Beastmode!

    Dit blijft mijn fav filmpje van hem!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #974
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    gozer is echt psychisch niet in orde.

  25. #975
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    gozer is echt psychisch niet in orde.
    Ooit nagedacht over de onzichtbare imprisoning van de maatschappij? Je mag dit niet, dat kan je echt niet doen, je kan geen profvoetballer worden, want dat is onrealistisch, etc.!

    Elliot gaat graag back naar the roots en voor mij werkt dit ook. Toevallig ooit een trainer gehad die tegen je loopt te schreeuwen dat je meer moet doen? Bij mij brengt dit energie los. Bioenergetics
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •