MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 43 FirstFirst ... 3456789101117 ... LastLast
Results 151 to 175 of 1075
  1. #151
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    200 kilootjes



    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If you have to stop and think, it's too late"

  2. #152
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by willem789 View Post
    Damn ik lees hier wel over monster van het bankdrukken, RESPECT!! Zelf ben ik erg veel bezig met total body workouts, ik heb eergister in de middag ( nadat ik in de ochtend ben wezen kickboksen ) de 300 spartans workout gedaan ziet er als volgt uit:

    - 25 pull ups ( bodyweight )
    - 50 deadlifts ( 60kg )
    - 50 push ups ( bodyweight )
    - 50 box jumps ( height: 24 inch )
    - 50 floor wipers ( each side/60kg)
    - 50 clean&press ( 18kg dumbell )
    - 25 pull ups

    Het doel voor mijzelf was om het in 20 minuten te doen ( de laatste keer dat ik het deed zat ik op 20.11 ), maar tot mijn verassing heb ik het gehaald met een persoonlijk record van 16.14 min. Denk zelf echt dat ik dit te danken heb aan mijn nieuwe suplementen van body&fitshop.nl, kwam er alleen wel achter dat me aminos op waren dus die moet ik snel weer gaan bestellen haha. In ieder geval ik vind de 300 workout heel chill en raad het zeer zeker aan. try it
    Heb ik ook veel gedaan voor ik met de 5x5 workout begon. Maar in mijn opinie kan je beter eerst een powerlift program volgen tot je sterk bent. Daarna naar zo een total workout gaan.
    Ik ben me aan het opwerken naar voor mij 140kg squat 3x 5 140kg deadlift 3x en bench 90kg 5x 5. Overhead en barbellrows.

    Daarna gewichten verminderen en meer reps. Daarna de 300 workout terug doen...

  3. #153
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Motivatie voor donderdag: ergens squat een 10 jarig meisje meer als jou!

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=OdpET1ztZlQ

  4. #154
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Als dat advocatenkantoor niks wordt, kan je altijd nog een verhuisbedrijf beginnen. Hoef je ook geen vrachtwagen aan te schaffen. 200 kg wtf.
    Hahaha ik doe al 22 jaar aan krachttraining, ben nu 36. Het is niet zo dat het me zo aan komt waaien. Hoe dan ook... ik gok toch op het advocatenkantoor

  5. #155
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    200kg?? pfff

    Vanaf nu is het Roy ''Harms''

  6. #156
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Als ik een advocaat bij de rechtbank zie aankomen die zijn Mercedes aan een touw achter zich aansleept weet ik wie het is

    Maar door al die prestaties van jou helpt niemand mij uit de put. Trainingsbeesten lees ff terug en help mij een beetje op gang !!

  7. #157
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    2e vraag. Ik word bij de beenoefeningen echt onwijs duizelig. Ik wissel per been nu dus af met bovenlichaam anders ga ik onderuit. Ik heb niet de indruk dat het minder word naarmate ik verder kom (ben een weekje bezig). Zou dit met de tijd minder worden ? Iemand ervaring mee ? Ik heb het nooit eerder gehad maar was tot een jaar of 2 geleden nog redelijk in shape.
    Klinkt alsof je zwaar uit conditie bent man.. geen rode bloedplaatjes meer die zuurstof transporteren.
    Dan word je licht in je kop, benen trekken alles weg uit je pan!
    Of je bloeddruk is te laag. Maar ik schat de eerste optie.

    Dus ga maar even cardio doen en blijf dat ook doen naast je krachttraining.

    Met je TRX fulbody trainen, licht belasting, veel herhalingen, lekker snel switchen tussen oefeningen.

    @Roy... er is altijd baas boven baas hier he.. Grapplen met jou is al geen pretje, laat staan als je echt gaat knijpen.. 200 kg WTF man.

    Ik ga hier zo op m'n werk m'n 3e TRX les geven. Heb er nu 15 het plafond bevestigd.
    Vorige week meteen helemaal vol! Gewedlig.. kan ik zelf ook even pompen.

  8. #158
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Klinkt alsof je zwaar uit conditie bent man.. geen rode bloedplaatjes meer die zuurstof transporteren.
    Dan word je licht in je kop, benen trekken alles weg uit je pan!
    Of je bloeddruk is te laag. Maar ik schat de eerste optie.

    Dus ga maar even cardio doen en blijf dat ook doen naast je krachttraining.

    Met je TRX fulbody trainen, licht belasting, veel herhalingen, lekker snel switchen tussen oefeningen.

    @Roy... er is altijd baas boven baas hier he.. Grapplen met jou is al geen pretje, laat staan als je echt gaat knijpen.. 200 kg WTF man.

    Ik ga hier zo op m'n werk m'n 3e TRX les geven. Heb er nu 15 het plafond bevestigd.
    Vorige week meteen helemaal vol! Gewedlig.. kan ik zelf ook even pompen.
    Thanks Silat, zou wel eens aardig kunnen kloppen. Heb het vooral bij full body. Op de fiets of lopen gaat steeds beter.

    Waar geef jij les eigenlijk ?

  9. #159
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Hahaha ik doe al 22 jaar aan krachttraining, ben nu 36. Het is niet zo dat het me zo aan komt waaien. Hoe dan ook... ik gok toch op het advocatenkantoor
    200kg. Ik ben in shock.
    Fighting is poetry in motion

  10. #160
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default




    Jordan Sports Haarlem

    Was echt leuk vandaag. Het is best even wennen. Het is geen makkelijke les.
    Voor vrijwel iedereen is het nieuw op een paar na die ik al besmet had 6 maanden geleden toen ik daar kwam werken.
    Eindelijk heb ik het er doorheen. Meteen volle bak.
    Dus moet ik echt super scherp zijn met iedereen.
    Dat zie ik dan altijd weer als de uitdaging.
    Last edited by Silat; 03-02-2012 at 02:12.

  11. #161
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    NICE !! Echt leuk om te doen. Ben normaal niet zo gemotiveerd met thuistrainen en als je van 0 komt blijkt het "beginners" schema met 4x per week een beetje overkill maar dit ga ik nog wel even volhouden.
    (behalve dat het -4 is in de schuur)

  12. #162
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  13. #163
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    200kg. Ik ben in shock.
    Hahaha

  14. #164
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Sinds een paar dagen heb ik ineens vocht in me knie. Zelfde knie als waarvoor ik aan me meniscus ben geholpen. Heb er verder geen pijnklachten aan. Toch maar ff in de gaten houden.
    Morgen in ieder geval weer ff bikkelen en afhankeljik daarvan de orthopeed maar eens contacten ofzo... Hopen dat het meevalt.

  15. #165
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default UPDAAAAAAAATE!

    Heb er nu weer vier MMA trainingen en een kickboxtraining opzitten. Heel langzaam komt de handspeed weer een beetje terug. Merk dat er vooral vanuit mijn benen en core meer kracht achter stoten zit. Ook takedowns gericht op het bovenlichaam, (dingen als bearhugs en heupworpen) allemaal wat makkelijker te zijn verdedigen op kracht en stabiliteit.
    Het sprawlen gaat voor mijn gevoel nog in slowmotion.

    Ben gestop met creatine, de extra kracht blijft lekker hangen, maar je spieren worden toch minder vol en je valt iets af. Vooral dat eerste is wel jammer.

    Wat betreft supplementen ben ik met whey perfection van smaakje veranderd naar banaan, ook erg lekkah. En die vitorgo is ook erggg goed. Niet te pruimen maar je herstel gaat erg snel. Wil dit ook gebruiken als ik sochtends een extra training in ga lassen.

    Wat raden jullie aan? Ik heb dagen waarop ik mma doe (vooral grondvechten) en dagen waarop ik kickbox. Zal ik sochtends op grondvecht dagen gaan kickboxen en andersom? of zal ik krachttraining gaan doen? of conditie training? combinaties van? Let me know please

  16. #166
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  17. #167
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Is deze manier van trainen niet erg blessure gevoelig ? Ik kan me voorstellen dat er veel van je motoriek en controle gevraagd wordt.

  18. #168
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Is ook niet voor mietjes... Geldt voor de meeste hardcore oefeningen..
    Ziet er een beetje stroef uit moet ik zeggen. Maar het principe lijkt me wel wat.

  19. #169
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    101
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag maar weer eens wezen trainen en voor het eerst eens wezen deadliften. Squats maar laten zitten, eerst eens kijken wat de orthopeed zegt van het vocht in mijn knie.

    Kwam met deadliften tot 140kg zwaarder zou wel gaan denk ik maar de grip liet te wensen over..

  20. #170
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Heb ik ook veel gedaan voor ik met de 5x5 workout begon. Maar in mijn opinie kan je beter eerst een powerlift program volgen tot je sterk bent. Daarna naar zo een total workout gaan.
    Ik ben me aan het opwerken naar voor mij 140kg squat 3x 5 140kg deadlift 3x en bench 90kg 5x 5. Overhead en barbellrows.

    Daarna gewichten verminderen en meer reps. Daarna de 300 workout terug doen...
    Sounds like a solid plan!!!

  21. #171
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by willem789 View Post
    Sounds like a solid plan!!!
    Alleen met die floorwipers ben ik niet akoord. Ik kan amper 70 kg benchen 5x5. Wat gaan we nouw doen met each side 60kg + bar = 140kg? En dan 50x floorwipes waarvan 1 rep eigenlijk 2 op en neer bewegingen zijn.

    Ik heb deze geprobeerd met 40 kg (in zijn totaal) en ik geraak er nog niet.

  22. #172
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Ik kan amper 70 kg benchen 5x5.
    Changing your avatar will help getting you there..

  23. #173
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Changing your avatar will help getting you there..
    haha!
    Justin Bieber rocks! haha!

  24. #174
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Even een update.

    Verloor gewoon voor geen meter gewicht, voelde me nog steeds slap etc. Het roer maar flink omgegooid. Eerst maar eens een goede voedingslijst gemaakt. Daaruit kwam dat ik nog steeds veel te veel binnen kreeg. Dus eerst daar maar eens mee aan het werk.
    Daarna de hartslagmeter maar eens om. Kwam uit dat ik echt op de 90% hartslag zat zowel bij cardio als bij de trx. Gevolg is mega verzuring en voelde me beroerd.

    Dus de laatste 2 weken alleen 4x per week een uurtje op de hometrainer op een hartslag van 60%. Ben weer helemaal bij met de televisieseries . Inmiddels gaan de afgelegde kilometers bij deze hartslag gestaag omhoog, neemt de verzuring af en is er inmiddels 1,5 kg af. Ga nog een weekje door zo en dan weer met de trx aan de gang.

  25. #175
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Even een update.

    Verloor gewoon voor geen meter gewicht, voelde me nog steeds slap etc. Het roer maar flink omgegooid. Eerst maar eens een goede voedingslijst gemaakt. Daaruit kwam dat ik nog steeds veel te veel binnen kreeg. Dus eerst daar maar eens mee aan het werk.
    Daarna de hartslagmeter maar eens om. Kwam uit dat ik echt op de 90% hartslag zat zowel bij cardio als bij de trx. Gevolg is mega verzuring en voelde me beroerd.

    Dus de laatste 2 weken alleen 4x per week een uurtje op de hometrainer op een hartslag van 60%. Ben weer helemaal bij met de televisieseries . Inmiddels gaan de afgelegde kilometers bij deze hartslag gestaag omhoog, neemt de verzuring af en is er inmiddels 1,5 kg af. Ga nog een weekje door zo en dan weer met de trx aan de gang.

    Mooi man! Zo zie je maar, train harder, not smarter
    Zeer ga ik ook weer posten(A)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •