MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 66
  1. #26
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    99
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft meer als 5 jaar in Engeland gewoont dus hij kan of heeft al de britse nationaliteit kunnen aanvragen als die dat wil en uitkomen voor engeland als je kijkt naar het voetbalsysteem. dit lijkt me wel een algemeen stelsel voor meerdere sporten alhoewel er volgens mij helemaal niet naar wordt gekeken pas als het goed uitkomt voor de Marketing. Als je zag dat velasquez werd gepromoot als eerste mexicaanse kampioen terwijl hij gewoon in Amerika geboren is en voor Amerika uitkomt zou het me niks verbazen als ze dat bij Alistair ook zouden doen maar dan voor engeland, aangezien de markt hier niks voorstelt in tegenstelling tot Engeland. Wel grappig om te zien dat veel mensen nu zeuren over het feit dat Alistair wel voor Nederland moet uitkomen maar als het een crimineel was geweest dan was het zo'n kut buitenlander, net als Mohammed B een marokkaanse moordenaar is en Affelay een Nederlandse topvoetballer. Ik zou het alleen maar waarderen als allochtoonse vechters niet uitkomen voor Nederland totdat ze niet meer geassocieerd worden als buitenlander of het nu positief of negatief is! het lijkt nu tegenwoordig op als het een goeie is het een nederlander, een slechte is een buitenlander, rare benadering
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Misschien dat jij dat beeld hebt, lang niet iedereen heeft dat hoor. Het maakt me ook geen moer uit waar Alistair voor uit komt, evenals dat ik er nog nooit bij stilgestaan heb dat Mohammed B. een Marokkaan was, dat doet echt niet ter zake (voor mij dan). De laatste zie ik als een doorgeslagen idioot die ik graag opgesloten zie zitten en de eerste als een geweldige vechter die ik graag mooie partijen zie draaien. Al dat gelul d'r omheen kan me gestolen worden.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Misschien heeft die wel 2 paspoorten.

    Lennox Lewis is net als Alistair geboren in Engeland en ging net als Alistair als kind naar een ander land wonen.

    Hij heeft 2 paspoorten de Britse en de Canadese.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop gewoon dat ze hem als Nederlander neerzetten, dat is hij tenslotte ook.
    Als die dan toch voor een ander land uit moet komen, doe dan Jamaica

  5. #30
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Als je zag dat velasquez werd gepromoot als eerste mexicaanse kampioen terwijl hij gewoon in Amerika geboren is en voor Amerika uitkomt
    En belabberd Spaans spreekt

  6. #31
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik hoop gewoon dat ze hem als Nederlander neerzetten, dat is hij tenslotte ook.
    Als die dan toch voor een ander land uit moet komen, doe dan Jamaica

    zal voor Nederlanders leuk zijn maar het zal hem weinig uit maken al zeggen ze dat die een eskimo is als die de dollars maar op zijn rekening krijg.denk btw dat die ons land al lang ontgroeit is hij heeft daar een status daar zeg je u tegen.daarom ben ik een groot fan van Aerts die in mijn ogen een grotere status heeft maar toch zo gewoon gebleven
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  7. #32
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    snap je punt, alleen is ze moeder 100% nederlands......

  8. #33
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #34
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Hij heeft meer als 5 jaar in Engeland gewoont dus hij kan of heeft al de britse nationaliteit kunnen aanvragen als die dat wil en uitkomen voor engeland als je kijkt naar het voetbalsysteem. dit lijkt me wel een algemeen stelsel voor meerdere sporten alhoewel er volgens mij helemaal niet naar wordt gekeken pas als het goed uitkomt voor de Marketing. Als je zag dat velasquez werd gepromoot als eerste mexicaanse kampioen terwijl hij gewoon in Amerika geboren is en voor Amerika uitkomt zou het me niks verbazen als ze dat bij Alistair ook zouden doen maar dan voor engeland, aangezien de markt hier niks voorstelt in tegenstelling tot Engeland. Wel grappig om te zien dat veel mensen nu zeuren over het feit dat Alistair wel voor Nederland moet uitkomen maar als het een crimineel was geweest dan was het zo'n kut buitenlander, net als Mohammed B een marokkaanse moordenaar is en Affelay een Nederlandse topvoetballer. Ik zou het alleen maar waarderen als allochtoonse vechters niet uitkomen voor Nederland totdat ze niet meer geassocieerd worden als buitenlander of het nu positief of negatief is! het lijkt nu tegenwoordig op als het een goeie is het een nederlander, een slechte is een buitenlander, rare benadering
    Ja man Nederland is superracistisch.Word je vaak inelkaar geslagen en gepest door enge Nederlanders?

    De enige reden waarom jij dit denkt is omdat 3 partijen stemmen verdienen door te doen alsof er enig racisme is in Nederland. En Mohammed B verdient een kogel door ze kop, maar in Nederland krijgt hij BEGRIP. Als hij een Nederlander was die een marokkaan had vermoord had de media posters van hem geprint met " Dit komt door Wilders erop'. Pleur lekker op man.

    Het verbaast me niks dat je met je slachtoffermening geen verschil ziet tussen Badr" liever marokkaans dan Nederlander' en een normale Nederlandse gast als AO. En dat is ook het probleem in Nederland.

    ps;
    Echte racisten in NL dragen bontkragen. Misschien moet een van jullie zich daar eens een keer druk om maken, red misschien wat blonde levens.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  10. #35
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ojah, ik kijk liever naar Badr dan AO En nog liever zie ik Saki zijn kop erafslaan de 28e.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #36
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Half neger, half blank. Zo, nu zijn we eruit.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Half neger, half blank. Zo, nu zijn we eruit.

    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  13. #38
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by MMAProfessor View Post
    Wel grappig om te zien dat veel mensen nu zeuren over het feit dat Alistair wel voor Nederland moet uitkomen maar als het een crimineel was geweest dan was het zo'n kut buitenlander..
    Ik kan mij hier zeker in vinden, zo is het!

    Het doet er niet toe wat hij is, hij is gewoon een topvechter!
    Hij is een kleurling en in de Amerikaanse volksmond a blackman!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  14. #39
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    omdat 3 partijen stemmen verdienen door te doen alsof er enig racisme is in nederland.
    Ben benieuwd over welke partijen je het hebt? L of R?
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  15. #40
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een compromis:
    Marokkanen zijn tuig, maar Nederlanders zijn ook racistisch.

  16. #41
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    ben groot fan van alistair maar als hij vooor engeland zou uit komen dan niet meer maar dat is niet zo denk ik

  17. #42
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het typisch dat dit nu pas een issue is
    altijd stond er een nederlands vlaggetje achter z'n naam, als de UFC denkt dat een engels vlaggetje beter marketable is en Overeem het wel prima vind zo dan boeit dat toch niet, wij weten toch ook wel hoe het zit, net als de rest van de vechtsportwereld...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    ik vind het typisch dat dit nu pas een issue is
    altijd stond er een nederlands vlaggetje achter z'n naam, als de UFC denkt dat een engels vlaggetje beter marketable is en Overeem het wel prima vind zo dan boeit dat toch niet, wij weten toch ook wel hoe het zit, net als de rest van de vechtsportwereld...
    LOL
    Die amerikanen weten nauwelijks wat Nederland is, waarschijnlijk denken ze dat wij Amsterdam zijn.
    Het is wel degelijk belangrijk voor ons als vechtsportland!

  19. #44
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Ik snap het probleem niet echt. In de tale of the tape van de UFC staat altijd born in. Ze kunnen moeilijk heel de opzet van de tale of the tape veranderen omdat Overeem in Engeland geboren is maar eigenlijk Nederlands is. Het is niet zo dat de UFC expres Overeem als een Brit neerzet om meer Britse fans te lokken.

  20. #45
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    het is gewoon dom voor ons nederlanders als de ufc dat wel zou doen

  21. #46
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik snap het probleem niet echt. In de tale of the tape van de UFC staat altijd born in. Ze kunnen moeilijk heel de opzet van de tale of the tape veranderen omdat Overeem in Engeland geboren is maar eigenlijk Nederlands is. Het is niet zo dat de UFC expres Overeem als een Brit neerzet om meer Britse fans te lokken.
    En dat is het hele verhaal. Niet meer, niet minder. Geen conspiracies of marketing truuks. Gewoon de correcte informatie op de juiste plek.

  22. #47
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik snap het probleem niet echt. In de tale of the tape van de UFC staat altijd born in. Ze kunnen moeilijk heel de opzet van de tale of the tape veranderen omdat Overeem in Engeland geboren is maar eigenlijk Nederlands is. Het is niet zo dat de UFC expres Overeem als een Brit neerzet om meer Britse fans te lokken.
    Natuurlijk kunnen ze dat. Maar zoals je nu kunt zien springen veel Britse fans nu op de wagen van deze "Britse" vechter.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik snap het probleem niet echt. In de tale of the tape van de UFC staat altijd born in. Ze kunnen moeilijk heel de opzet van de tale of the tape veranderen omdat Overeem in Engeland geboren is maar eigenlijk Nederlands is. Het is niet zo dat de UFC expres Overeem als een Brit neerzet om meer Britse fans te lokken.
    Ik denk niet dat UFC meer "class" heeft dan Overeem opeens als Brit te promoten voor meer fans en uiteindelijk bekendheid en geld. Want geloof me, ze willen liever een Britse kampioen dan een Nederlander. Een 'tale of the tape' regel kan hun in dat geval niets schelen.

    De enige die dit soort onzin kan stoppen is Alistair zelf als het ooit zo ver komt(denk zelf dat dat niet zal gebeuren) maarja als hij dan wel the first British Ufc champion wordt en het wel zo goed vind verliest hij veel fans en terecht.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Hij is daar geboren, vandaar dat de UFC de britse vlag laat zien.
    Idd!

    De mensen die dat raar vinden, please get a f*&king life!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  25. #50
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    WTF, is de UFC site gehackt of heb ik een lokaal probleem?
    Ik wilde effe kijken hoe nationaliteiten van diverse vechters daar wordt weergegeven, krijg ik een Hitlerkop te zien.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •