MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 16 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 398
  1. #101
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    eerste keer dat ik baal van een match up. ben natuurlijk voor struve, maar gun hunt zijn winningstreak ook.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Ik snap eigenlijk niet waarom Cain na winst de nr.1 contenter is...


    had ook liever mir vs werdum gezien voor de nr contender

  3. #103
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    eerste keer dat ik baal van een match up. ben natuurlijk voor struve, maar gun hunt zijn winningstreak ook.
    x2, baal er ook van. Zou het uber vinden als Hunt nog even lekker kan cashen in de UFC, maar niet ten koste van Stefan.

  4. #104
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    x2, baal er ook van. Zou het uber vinden als Hunt nog even lekker kan cashen in de UFC, maar niet ten koste van Stefan.
    draw?

  5. #105
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop zo dat Struve z'n reach goed gebruikt nu. Die hunt laat een dekking foutje echt niet onbenut. Dus kalm blijven en op asftand houden, hopen op een sub.

    Ik ben voor Struve in deze hoor. Hunt prima gozer, maar Struve is toch wel eentje waarvoor ik altijd 'root' =)

  6. #106
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Balen van Hunt vs Struve.
    Sorry Struve maar hoop toch op een KO van Hunt.
    Hunt is een held.

  7. #107
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Man o man, wat een dikke card zeg. Echt niet normaal.

  8. #108
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Balen van Hunt vs Struve.
    Sorry Struve maar hoop toch op een KO van Hunt.
    Hunt is een held.
    x2

    En dit wordt DE card van het jaar denk ik hoor!! Pfff, wat een line up zeg!!
    Na deze avond is er heel wat meer duidelijk in de HW divisie!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  9. #109
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Toch denk ik dat Stuve deze wel eens zou kunnen winnen. Natuurlijk heeft Hunt een dodelijke klauw en Struve een suspected chin maar Struve is ook de slimmere vechter met de gigantische lengte en reach-voordeel. Het zal denk ik een ronde of 2 achteruitlopen worden voor hem met een aantal bekeken trappen en punches waarna die hem tegen de grond werkt en hem als een Anaconda opvouwt, wurgt en inslikt.

    Struve by submission in round 2

  10. #110
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Toch denk ik dat Stuve deze wel eens zou kunnen winnen. Natuurlijk heeft Hunt een dodelijke klauw en Struve een suspected chin maar Struve is ook de slimmere vechter met de gigantische lengte en reach-voordeel. Het zal denk ik een ronde of 2 achteruitlopen worden voor hem met een aantal bekeken trappen en punches waarna die hem tegen de grond werkt en hem als een Anaconda opvouwt, wurgt en inslikt.

    Struve by submission in round 2
    Kongo had ook een reach advantage van (volgensmij) 8 inch. Maar die stoot van Hunt op Kongo zat er toch lekker op, goed getimed. Stefan heeft 10 inch reach en trapt hopenlijk de benen onder Hunt uit. Ik denk ook Struve op Triangle of Armbar round 2.

  11. #111
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    denk ook dat als AO een goede kans wil maken, met hem moet gaan kickboksen en veel met hem gaan worstelen, net als hij bji paul buentello deed. Als hij het alleen een staande partij tegen Dos santos van gaat maken, dan gaat hij het niet redden. Vroeg of laat ga je. Z'n boksen, snelheid, stamina en kin is gewoon beter. Blijven kickboksen, veel lowkicks en voor de take downs. Als hij geen brawl met dos santos aangaat en z'n conditie optimaal is om 5x5 vol te houden dan maakt hij een kans.

  12. #112
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Partij van Overeem is zo moeilijk te voorspellen. Is maar niet wie elkaar het eerst goed raakt denk ik bij deze twee. Gun het ze allebei maar zou toch graag zien dat Overeem de belt pakt.

    Struve gaat het niet redden jammer genoeg. Hij heeft het atlijd over 'exciting fights' en blablabla. tussen die grote jongens gaat hij willen staan en stoten. Dat gaat hem de das om doen. Hoop dat hij juist z'n volwassenheid hier laat zien en voor een snelle takedown gaat en af laten tikken die hap.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Hij heeft het atlijd over 'exciting fights'. tussen die grote jongens gaat hij willen staan en stoten. Dat gaat hem de das om doen. Hoop dat hij juist z'n volwassenheid hier laat zien en voor een snelle takedown gaat en af laten tikken die hap.
    Eens, niks riskeren hier. Trip en submitten, misschien saai maar anders zie ik Stefan niet winnen.
    Al is het 10 jaar geleden dat Hunt de k1 won, tegen dat blok beton wint niemand in de UFC van hem op KO
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  14. #114
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    x2, Ik neem aan dat wanneer je een partij aangaat je moet denken in de zin van "leven en dood", en je dus doet waar je denkt je tegenstander mee te kunnen verslaan. Dan moet Struve dus niet gaan staan met Hunt. Ik denk dat dit een lastige wordt voor Struve tenzij hij hem snel take downt. Ik denk dat Overeem al trappend en evt clinchend met knieen vrij makkelijk wint.

  15. #115
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default


  16. #116
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Vet!
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #117
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    vet!!

    vrees ook voor Struve
    gun hem absoluut de winst
    blijf t hopen, maar vrees voor een hele vieze ko
    eentje die je zelf bijna voelt
    maar zal opstaan om overeem en Struve te zien winnen!!

  18. #118
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Vind het wel weer slap dat ze geen vechtfootage van ali mogen laten zijn.

  19. #119
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #120
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Gruwlijk!!!

  21. #121
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #122
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default Junior Dos Santos says: Jiu-Jitsu is ‘Plan B’



    The fight card for UFC 146 features several Brazilians in high-profile matchups, but none are more high-stakes than Junior dos Santos’ UFC heavyweight title defense against former Strikeforce titleholder Alistair Overeem.

    Since joining the UFC in 2008, dos Santos has conquered a number of talented foes, including Fabricio Werdum, Gabriel Gonzaga and, most recently, ex-champ Cain Velasquez. While “Cigano” took on legendary striker Mirko Filipovic in 2009, the Brazilian has never faced a world-class kickboxer in his prime. That is exactly the task he faces with his next bout against Overeem, a grand prix champion in the world’s most prestigious standup event, K-1.

    “I think it’s the ultimate test for my striking,” said dos Santos, who has publicly contemplated an Olympic boxing bid for 2016. “It’s still the biggest challenge. He was a K-1 champion, which is the greatest striking event in the world. He’s a very strong guy, good, but I trust in myself a lot and I try for the knockout in all of my fights. Regardless of him being a striker or not, I’m going for the knockout.”

    Of course, like any good champion, dos Santos has a backup plan to surprise the Dutchman.

    “Jiu-jitsu can be Plan B. I’m an MMA fighter, training in everything,” dos Santos said. “I’m well prepared to fight, whether standing or on the ground, and if I find it necessary to take it to the ground, it will happen.”

    Despite training alongside ground wizards the Nogueira brothers, grappling hasn’t been easy for dos Santos. After taking the belt from Velasquez in November, Cigano underwent knee surgery, which delayed his return to jiu-jitsu training. Now, however, all is well and the champ expect to be at full strength when he takes on Overeem at the end of May.

    “The preparation has already begun. I’m training hard for the fight, feeling well. Now is the time to get strong, to then endure the hard training and get to 100 percent for the fight,” explained dos Santos.

    Recently, dos Santos received some praise from an unlikely source. Middleweight contender Chael Sonnen, known for his controversial comments about Brazilians, named the heavyweight as a Brazilian who he admires in MMA.

    “I was surprised, because he speaks ill of Brazilians and now names me as a favorite,” said dos Santos. “For me, it’s strategy, and if it’s working, I think he really has to do it. His focus is Anderson [Silva], but if I serve as inspiration or anything else, if I help him with anything, good for him and thanks for appreciating my work.”

    Dos Santos’ teammate, heavyweight Antonio Silva, recently signed with the UFC and will also compete at UFC 146 against Roy Nelson. For now, the defending champ expects “Bigfoot” to be a sort of “guardian of the title shot,” even while acknowledging that the training partners’ paths may cross in the future.

    “We will adapt to how things will be, but the important thing is to support each other.”

    Leonardo Fabri contributed to this report.

    Source: http://www.sherdog.com/news/news/Jun...s-Plan-B-41275

  23. #123
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk toch echt dat Overeem gaat winnen. JDS blokt bijna geen lowkicks en staat ook echt naar binnen met zijn voorste been.
    Ik denk en hoop dat Overeem zijn benen flinkt gaat bewerken met zijn snoeiharde lowkicks. En in de clinch is Overeem natuurlijk beresterk.

  24. #124
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dat zou echt lachen zijn. De UFC die het gevecht hyped als de striking match van het decennium, K1 vs boksen. JDS gaat gelijk voor een takedown Overeem locked een guillotine in en wint de partij.

  25. #125
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO.YOU.FOOL View Post
    Ik denk toch echt dat Overeem gaat winnen. JDS blokt bijna geen lowkicks en staat ook echt naar binnen met zijn voorste been.
    Ik denk en hoop dat Overeem zijn benen flinkt gaat bewerken met zijn snoeiharde lowkicks. En in de clinch is Overeem natuurlijk beresterk.
    Er worden maar weinig gevechten in MMA beslist op lowkicks..

    Ik denk JDS wint op KO 2e ronde