MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 56 of 56
  1. #51
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by amilster View Post
    Mooi dat filmpje met Remco maar wat ik niet snap is waarom MMA vechters nog JJ met Gi trainen, is het zonder gi traienen niet veel realistischer, je kunt dan ook geen mouwen/kraag en ander textiel gebruiken om een klem oid aan te zetten of grip te verkrijgen.

    misschien zie ik het verkeerd hoor maar vraag het me al een tijdje af.

    ik zou zeggen train BJJ in met boter en zonnebloemolie overgoten duikerspakken van teflon, als je dan iemand kan subben weet je dat je wat kan
    Om dezelfde reden dat zo ongeveer 90% van alle ADCC kampioenen ook in de Gi trainen. Het maakt je (en vooral op technisch vlak) gewoon een heel stuk beter dan zonder de Gi. Juist doordat je de grips van de Gi kan gebruiken is het bijvoorbeeld veel moeilijker om te ontsnappen uit bepaalde submissions of posities. Je ziet vaak dat in het No Gi spelletje wat meer kracht en dergelijke gebruikt wordt om uit bepaalde dingen te ontsnappen versus puur techniek. Het spelletje met de Gi is gewoon een stuk veelzijdiger, waardoor je utieindelijk een betere grappler bent.

    Don't get me wrong, ik zeg niet dat je alleen maar in de Gi moet trainen voor MMA, helemaal niet! Zeker voor MMA is het belangrijk dat je ook No Gi traint aangezien de standaard BJJ lessen vaak dingen als Heelhooks, toe holds en Kneebars niet behandelen omdat het alleen voor de hogere banders, of helemaal niet is toegestaan in BJJ competitie. En het manco is vaak dat BJJ vechters iets te graag van hun rug vechten, wat ook niet al te handig is in MMA. Ik wil alleen aangeven dat je de Gi zeker niet zomaar aan de kant moet schuiven. Dat doen mensen mijns inziens te snel en te makkelijk, maar Struve dus zo te zien gelukkig niet!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  2. #52
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Hoop dat hij het wedstrijdplan goed uit kan voeren en een mooie overwinning op zijn lijstje bij kan schrijven.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me ook niet niet echt makkelijk als padstrainer zijnde tegen zo'n reus te staan.. wat een verschil in lengte

  4. #54
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    handjes in de lucht is het dan idd bij zo`n reus hahahaha
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #55
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Om dezelfde reden dat zo ongeveer 90% van alle ADCC kampioenen ook in de Gi trainen. Het maakt je (en vooral op technisch vlak) gewoon een heel stuk beter dan zonder de Gi. Juist doordat je de grips van de Gi kan gebruiken is het bijvoorbeeld veel moeilijker om te ontsnappen uit bepaalde submissions of posities. Je ziet vaak dat in het No Gi spelletje wat meer kracht en dergelijke gebruikt wordt om uit bepaalde dingen te ontsnappen versus puur techniek. Het spelletje met de Gi is gewoon een stuk veelzijdiger, waardoor je utieindelijk een betere grappler bent.

    Don't get me wrong, ik zeg niet dat je alleen maar in de Gi moet trainen voor MMA, helemaal niet! Zeker voor MMA is het belangrijk dat je ook No Gi traint aangezien de standaard BJJ lessen vaak dingen als Heelhooks, toe holds en Kneebars niet behandelen omdat het alleen voor de hogere banders, of helemaal niet is toegestaan in BJJ competitie. En het manco is vaak dat BJJ vechters iets te graag van hun rug vechten, wat ook niet al te handig is in MMA. Ik wil alleen aangeven dat je de Gi zeker niet zomaar aan de kant moet schuiven. Dat doen mensen mijns inziens te snel en te makkelijk, maar Struve dus zo te zien gelukkig niet!
    Zo had ik het nog niet bekeken, tnx voor de uitgebreide uitleg!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •