MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35
  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default Fight 4 fun, 11-03-2012, Veldhoven

    http://www.fightstartv.com/news/matc...3-11-mma-news/

    Zijn hier al uitslagen van bekend?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Was een erg geslaagd gala gisteren, zo'n 300+ bezoekers. Erg sportieve sfeer onder de vechters en publiek. En uiteraard weer erg mooie gevechten in de octagon!

    F4F 11 maart 2012:
    (onder voorbehoud)


    Don van Doormalen (QBIK Sport)vs Rida Zaghoudi (Team Duncan) Winner
    Freek van Iersel (Tatsujin Nijmegen) Winner vs Youssouf Tholel (Team Furios)
    Nick Schuurman (Team Schouteren) Draw vsPascal Mol ( Team Harry van der Hulst) Draw
    Mikael Quandt (MAN Academy) vs Yussef Antolinos ( Team Top Fighter) Winner
    Jessie (Tatsujin Nijmegen) vsWillem Sparreboom (Team Furious) Winner
    Leroy van de Brink (Tjakai Elst) Winner vs Tim "Stylezz "Hoeben (QBIKSport)
    Ralph Meulesteen (BC de Hoek) Draw vs Stefan van Wonderen ( Team John Verstegen) Draw
    Bevat Varsak (MATS) Winner vs Thomas Vijverberg (Team Duncan)
    Tim Willemsen (Team Kaishin) Winner vs Olav Pranger (Figaro Gym)
    Anthony Bleu ( Team Slamm) vsJanus Kroon ( Koryukan Veldhoven) Terug getrokken
    Ramon Gorissen (MATS) vs Daan Stupers (Tjakai Elst) Winner
    Ken Smit (FT Wondel) Winner vs Gary van Koeverden (Bushido Tiel)
    Alexander Sredanovic (Renzo Gracie Breda) Winner vs Nasser (Team Super Pro)
    Robbie Hartog (Koryukan Veldhoven) Winner vs Jeroen Muller (Tatsujin Nijmegen)
    Stefan van Wijgaarden (Team Furious) No Contest vs Joost Fioole (Koryukan Veldhoven) No Contest
    Seref Varsak (MATS) vs Moussa Deniz ( Loe Hoyer) Winner
    Wiet Zandvliet (Koryukan Veldhoven) Winner vs Bjorn Kruissen (Tjakai Elst)
    Wiebe Brouwer (Team Duncan) Winner vs Nick Gorissen ( Sportschool Alken)
    Rtesh Kanta (Team Duncan) Winner vs Clint Koolen (Team Schouteren )
    Ricardo van de Brink (Tjakai Elst) vs Michel Cornelis (Team Topfighter) Winner
    Marijn Gijsen (Team Topfighter) Winner vs Freddy Dennen (?????)
    Maurice Blijdestein (Loe Hoyer) Winner vs Francois Vakkers (Team Super Pro)
    Robin Dutry (Team Topfighter) Winner vs Mario van Rey (Team Super Pro)
    Rick Voet (Team John Verstegen) Winner vs Guus van Wingerden (Renzo Gracie Breda)
    Mattia Barlaloesie (Team Topfighter) Winner vs Nathan Daniels (Tatsujin Nijmegen


    Deze komen van www.immaa.nl (de organisator van fight 4 fun).

  3. #3
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    op deeze site staan al een paar fotos!

    http://www.budosport.nl/nieuws/fight...e-erg-geslaagd

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Uitslagen hierboven kloppen niet.. de matchmaking was gewijzigd.. ook zie ik een aantal mensen die gewonnen hebben terwijl ze verloren hebben.. wacht gewoon op de officiële uitslagen

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    was een super leuk gala. Strakke organisatie... was gewoon op tijd thuis for a change...complimenten.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    was een super leuk gala. Strakke organisatie... was gewoon op tijd thuis for a change...complimenten.
    Ja, alleen kost het 25 euro als je daar wil komen kijken. Er staan inprincipe alleen maar no-names en er is ook geen dikke lichtshow ofzoiets. Ik vind 25 euro dan toch wel een beetje veel.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Ja, alleen kost het 25 euro als je daar wil komen kijken. Er staan inprincipe alleen maar no-names en er is ook geen dikke lichtshow ofzoiets. Ik vind 25 euro dan toch wel een beetje veel.
    x2 zei ik eerder ook al
    Fighting is poetry in motion

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Posts
    255
    vCash
    126000

    Default

    25,- is veel te veel.
    dat is wat je normaal betaald waar er mma pro of thai A klasse partijen opstaan.
    dit is in de eigensportschool en in de eigen kooi dus dat wordt al uitgespaard.

    dit kan makkelijk voor 10,-
    greetz,
    Stephan

  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Ben het helemaal met jullie eens.. maar je kan er moeilijk wat tegen doen. Je word simpelweg gedwongen om de entree te betalen want familie en vrienden willen je toch zien.. dus het is een soort monopolie waar de organisator de baas is.. maar al met al wel heel erg genoten van dit gala.. en er was 1 KO die ik nooit van mn leven zal vergeten..

  10. #10
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Ik twijfelde een beetje om me te mengen in de discussie rond die 25 euro, omdat dit dan een eindeloze discussie gaat worden van welles nietes, maar ik wil toch op 2 dingen reageren:

    Raar om te zeggen dat je ergens toe gedwongen wordt... Je kiest er zelf voor om wel of niet te komen. Als je het te duur vindt kom je niet... Als jij als vechter het voor je familie/vrienden te duur vindt moet je op een ander gala vechten.

    Het argument dat een eigen kooi geld bespaart is toch net iets te kort door de bocht. Als een eigen kooi "gratis" zou zijn, dan zou er denk ik in elke mma-school wel eentje staan.

    (Ik ga ervan uit dat er schitterende argumenten komen waarom 25 euro wel te duur is, maar kunnen we voor die discussie niet een nieuw topic starten? De toegangsprijs en de gevechten zijn toch duidelijk 2 verschillende onderwerpen?)

    ps. ik vocht zelf ook op dit gala, sommige van mijn vrienden vonden het te duur om te komen kijken, andere niet... De zaal zat helemaal vol en volgens mij heeft iedereen van mooie gevechten kunnen genieten. Die KO was inderdaad heftig, hoop dat het met die jongen weer helemaal goed gekomen is!
    Last edited by joostje; 12-03-2012 at 21:31.

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Uitslagen Fight 4 Fun Koryukan dojo

    Leroy van de Brink (Tjakai Elst) Winner vs Tim "Stylezz "Hoeben (QBIKSport)

    Ralph Meulesteen (BC de Hoek) Draw vs Stefan van Wonderen ( Team John Verstegen) Draw

    Bevat Varsak (MATS) Winner vs Thomas Vijverberg (Team Duncan)

    Tim Willemsen (Team Kaishin) Winner vs Olav Pranger (Figaro Gym)

    Anthony Bleu ( Team Slamm) vs Janus Kroon ( Koryukan Veldhoven) Terug getrokken

    Ramon Gorissen (MATS) vs Daan Stupers (Tjakai Elst) Winner

    Ken Smit (FT Wondel) Winner vs Gary van Koeverden (Bushido Tiel)

    Alexander Sredanovic (Renzo Gracie Breda) Winner vs Nasser (Team Super Pro)

    Robbie Hartog (Koryukan Veldhoven) Winner vs Jeroen Muller (Tatsujin Nijmegen)

    Stefan van Wijgaarden (Team Furious) No Contest vs Fioole (Koryukan Veldhoven) No Contest

    Seref Varsak (MATS) vs Moussa Deniz ( Loe Hoyer) Winner

    Wiet Zandvliet (Koryukan Veldhoven) Winner vs Bjorn Kruissen (Tjakai Elst)

    Wiebe Brouwer (Team Duncan) Winner vs Nick Gorissen ( Sportschool Alken)

    Rtesh Kanta (Team Duncan) vs Clint Koolen (Team Schouteren ) Winner

    Ricardo van de Brink (Tjakai Elst) vs Michel Cornelis (Team Topfighter) Winner

    Marijn Gijsen (Team Topfighter) Winner vs Freddy Dennen (?????)

    Maurice Blijdestein (Loe Hoyer) Winner vs Francois Vakkers (Team Super Pro)

    Robin Dutry (Team Topfighter) Winner vs Mario van Rey (Team Super Pro)

    Rick Voet (Team John Verstegen) Winner vs Guus van Wingerden (Renzo Gracie Breda)

    Mattia Barlaloesie (Team Topfighter) Winner vs Nathan Daniels (Tatsujin Nijmegen)

    Jessie (Tatsujin Nijmegen) vsWillem Sparreboom (Team Furious) Winner
    Last edited by Kemal; 13-03-2012 at 07:55.
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Kemal je heb helemaal gelijk jonge! het heeft weinig zin om te discussiëren erover..

    Wil je wel even verbeteren over deze uitslagen:

    Clint Koolen heeft gewonnen op punten en ik zie de wedstrijd van Nick schuurman nergens staat die heb een draw gevochten tegen iemand van Team topfighter, nadat pascal mol er niet was..

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik heb zojuist de wedstrijd van Clint Koolen veranderd. De uitslagen komen trouwens van Jan Kraayvanger zn FB af.
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Idd heb het gezien heb hem ook een berichtje gestuurd!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Jessie (Tatsujin Nijmegen) vsWillem Sparreboom (Team Furious) Winner
    Sprak vandaag Willem Sparreboom senior (collega), die trots vertele dat junior op een triangle gewonnen had, mis deze in jouw uitslag Kemal.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Sittard-Geleen
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    De jongen die KO werd geslagen was van mijn sportschool, het gaat gelukkig heel goed met hem. Het was zijn eerste partij en heeft zijn huid duur verkocht, vooral tijdens het grondgevecht waarbij zijn tegenstander toch meer grappeling ervaring had wist hij hem niet te submitten. Het was vooral zo'n heftige KO omdat mijn jongen in een goede rare naked choke terecht kwam en gewoon vertikte af te kloppen en zich zelfs daaruit wist te bevrijden. Het was echter beter voor hem geweest als hij had afgeklopt. Toen het gevecht na die betreffende choke weer werd hervat was hij te duizelig om optijd zijn dekking hoog te houden en inderdaad dit resulteerde een een verschrikkelijk harde knock out. Chapeau voor zijn tegenstander van team Duncan die direct met een schitterende hoek reageerde. Ook complimenten aan de organisatie en natuurlijk team Duncan maar zoiets kan nou eenmaal gebeuren in onze sport "its all in the game". Gelukkig gaat het weer heel goed met Nick en volgende week gaat hij weer rustig trainen. Ook wil ik een heel groot compliment aan het publiek maken welke Nick een zeer groot applaus gaf toen hij weer opstond waarschijnlijk ook omdat hij (ondanks de KO) een zeer goede partij had neergezet. OSU

  17. #17
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Kemal je heb helemaal gelijk jonge! het heeft weinig zin om te discussiëren erover..

    Wil je wel even verbeteren over deze uitslagen:

    Clint Koolen heeft gewonnen op punten en ik zie de wedstrijd van Nick schuurman nergens staat die heb een draw gevochten tegen iemand van Team topfighter, nadat pascal mol er niet was..
    Clint Koolen heeft verloren van Ritesh Kamta...

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Kan je zo een foto sturen dat hij een goude plak heeft

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Jessie (Tatsujin Nijmegen) vsWillem Sparreboom (Team Furious) Winner
    Sprak vandaag Willem Sparreboom senior (collega), die trots vertele dat junior op een triangle gewonnen had, mis deze in jouw uitslag Kemal.
    Hahah Stipo, speciaal voor jou heb ik em erbij gezet
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Clint Koolen heeft verloren van Ritesh Kamta...
    Idd, wat ik heb begrepen is dat ze per ongeluk de verkeerde hoek als winnaar hebben aangewezen en Ritesh de winst nu heeft gekregen.

  21. #21
    Join Date
    May 2010
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Idd, wat ik heb begrepen is dat ze per ongeluk de verkeerde hoek als winnaar hebben aangewezen en Ritesh de winst nu heeft gekregen.
    Klopt, ik stond erbij en ik keer erna.


    De fout van de jury werd echter pas na afloop van het toernooi ontdekt, en ik weet niet of en hoe ze dat hebben medegedeeld aan zijn tegenstander.

    Ik vind het echt heel lelijk dat zoiets kan gebeuren, dan ben je blij met je winst, heb je het al aan al je vrienden verteld, en dan bellen ze je op ofzo dat je toch verloren hebt?
    Of ze bellen niet eens op, en dan wordt het een rare discussie op internet.

  22. #22
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Congratz Maurice en Moussa
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  23. #23
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Hahah Stipo, speciaal voor jou heb ik em erbij gezet
    Hé man dank je wel. Snelle actie van jouw kant. The fast mods are here again.........

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Ken Smit, gefeliciteerd!!

    Op de training gister hadden ze 't al over een gruwelijke KO, lees nu net hierboven wat er gebeurd is.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Downa View Post
    Klopt, ik stond erbij en ik keer erna.


    De fout van de jury werd echter pas na afloop van het toernooi ontdekt, en ik weet niet of en hoe ze dat hebben medegedeeld aan zijn tegenstander.

    Ik vind het echt heel lelijk dat zoiets kan gebeuren, dan ben je blij met je winst, heb je het al aan al je vrienden verteld, en dan bellen ze je op ofzo dat je toch verloren hebt?
    Of ze bellen niet eens op, en dan wordt het een rare discussie op internet.

    Idd als dit zo is, is het wel heel smerig... ze hebben nog niks laten horen van hunzelf dus word contact opgenomen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •