MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default MF broeders en zusters met een eigen bedrijf?

    Beste MF broeders, en zusters uiteraard!

    Ik ben inmiddels bezig met mijn Master Scriptie, hiervoor doe ik een onderzoek naar de invloed van Facebook brandpages op brand loyalty.

    Simpel gezegd, heeft alle tijd en energie die je steekt in het onderhouden van je Facebook pagina en het contact met klanten daadwerkelijk invloed op zaken als loyaliteit, (her)aankoop intenties, word of mouth intenties etc.

    Ik ben opzoek naar organisaties die 1. Een actieve facebook brandpage hebben en 2. Minimaal 250 fans hebben.
    Dus heb je een eigen bedrijf, werk je ergens of ken je iemand die wel eens wil weten of ze wel rendement halen uit hun Social Media inspanningen? Stuur me even een PM zodat ik je meer informatie kan geven.

    Wat heeft u er als organisatie aan?
    U steekt als organisatie tijd, energie en dus ook geld in het onderhouden van een Facebook pagina, maar wat is nou eigenlijk het rendement? Bijna alle organisaties doen “iets” met social media, maar toch meet slechts 13% van de organisaties de resultaten op gebieden van omzet, afzet etc.
    Dit onderzoek geeft u inzicht in de mate waarin uw inspanningen op het gebied van social media zich uitbetalen in de vorm van klant loyaliteit en onder meer word-of-mouth intenties. Verder kost het u weinig moeite om mee te werken aan dit onderzoek.

    Hieronder vindt u een omschrijving van de manier waarop het onderzoek uitgevoerd wordt, wat ik van u verwacht en uiteraard ook wat u van mij kunt verwachten.

    Hoe wordt het onderzoek uitgevoerd?
    Het onderzoek is opgezet in de vorm van een online vragenlijst.
    U ontvangt van mij een link naar het onderzoek en een begeleidende tekst. Uiteraard kunt u de vragenlijst van te voren inzien en mocht u er zelf nog aanvullingen in willen hebben dan kan dat altijd overlegd worden.

    Wat heb ik van u als organisatie nodig?
    De link naar het onderzoek moet uiteraard bij de juiste mensen terecht komen. Het onderzoek meet het verschil tussen klanten die fan zijn van uw merk op Facebook en de klanten die geen fan zijn op Facebook.

    Wat ik van u vraag is simpel:
    - Plaats de link naar het onderzoek op uw Facebook pagina, u kunt er zelf een begeleidende tekst bij zetten of deze kan ik u aanleveren.

    - Neem de link op in uw nieuwsbrief, stuur een mail of plaats de link op uw website met het verzoek mee te werken aan het onderzoek.

    Wat kunt u van mij verwachten?
    Uiteraard kunt u, in ruil voor uw medewerking, een kopie van mijn Master thesis en de uiteindelijke resultaten ontvangen. Tevens kan er een aparte analyse gemaakt worden specifiek van uw organisatie.


    Mensen, alvast bedankt iig voor het lezen van deze lap tekst!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Simone en bastardo. die kunnen je vast helpen
    Home mtk-gym.nl


  3. #3
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Wat studeer je?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    @Sadix, thnx. Die zal ik vanmiddag even een mail sturen.

    @KMR: Toegepaste Communicatie Wetenschappen aan de Universiteit Twente.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    ik stop met facebook, waste of time.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    ik stop met facebook, waste of time.
    Vette signature, wie is de vechter?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Van damme en bolo yueng ;-)

    Heb je niet opgelet met de laatste UFC title fight Pansier??

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •