MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 18 FirstFirst ... 7131415161718 LastLast
Results 401 to 425 of 432
  1. #401
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat het dan iig tijd word om flink bij te gaan drinken vanwege ernstig vochttekort
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #402
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Stunt aanbieding!!!

    Bestel Europa's sterkste en meest populaire fatburner exclusief bij Bodyenfitshop.nl eenmalig voor een stuntprijs van 17,50!!




    Klik hier om te profiteren van dit eenmalige aanbod.
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  3. #403
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  4. #404
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Verkopen jullie geen maximize intense meer?

  5. #405
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Verkopen jullie geen maximize intense meer?
    Nee, die is helaas sinds kort verboden vanwege de stof geranamine Gelukkig is er nog genoeg vervanging zoals Assault.

    -Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  6. #406
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  7. #407
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Ik heb onlangs gebruik gemaakt van jullie Tested Pre workout actie... Zaten idd klonten in, maar was goed fijn te malen.

    Gebruikte hem voornamelijk bij explosieve cardio training, kracht op de tweede plaats. (loop, sprong, uithoudingsoefeningen) Gaf me een gevoel dat ik veel scherper, alerter en een groter uithoudingsvermogen had)

    Nu vraag ik me af wat is een goed alternatief voor de Tested Pre workout, met het oog op de uithouding en scherpte tijdens het trainen? De tht datum is verstreken en hij is niet meer verkrijgbaar in jullie shop.
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  8. #408
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ton View Post
    Ik heb onlangs gebruik gemaakt van jullie Tested Pre workout actie... Zaten idd klonten in, maar was goed fijn te malen.

    Gebruikte hem voornamelijk bij explosieve cardio training, kracht op de tweede plaats. (loop, sprong, uithoudingsoefeningen) Gaf me een gevoel dat ik veel scherper, alerter en een groter uithoudingsvermogen had)

    Nu vraag ik me af wat is een goed alternatief voor de Tested Pre workout, met het oog op de uithouding en scherpte tijdens het trainen? De tht datum is verstreken en hij is niet meer verkrijgbaar in jullie shop.
    Ha Ton! Er zijn een aantal goede alternatieven, kijken maar eens:

    Assault:
    http://www.bodyenfitshop.nl/workouts...pharm/assault/

    Double:
    http://www.bodyenfitshop.nl/workouts...rition/double/

    1 M.R.
    http://www.bodyenfitshop.nl/workouts...sports/1-m-r-/

    Succes met uitzoeken en als je nog vragen hebt hoor ik het wel

    -Mike
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  9. #409
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Is dat verbod in verband met de waarschuwing van de voedings en waren autoriteit?

  10. #410
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

  11. #411
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    http://www.eigenkracht.nl/nieuws/ite...t%20met%20DMAA


    De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) waarschuwt consumenten, met name sporters, geen producten te nemen die de stof DMAA (dimethylamylamine, methylhexanamine of geranamine) bevat. Wereldwijd zijn ernstige bijwerkingen, zoals hersenbloedingen, in verband gebracht met het gebruik van producten met DMAA.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  12. #412
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Die waarschuwing ja

  13. #413
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  14. #414
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  15. #415
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand wat de Magnificent van de banner precies doet?

  16. #416
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Leiden
    Posts
    2.293
    vCash
    126000

    Default

    De Afslank whey gekocht vorige week helaas was de beker gebarsten
    Maar ik krijg bij mijn volgende bestelling een 2e gratis erbij

    Verder TOP winkel.

  17. #417
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RayOmac View Post
    De Afslank whey gekocht vorige week helaas was de beker gebarsten
    Maar ik krijg bij mijn volgende bestelling een 2e gratis erbij

    Verder TOP winkel.

    Bedankt voor het compliment!

    -Mike

    P.S. Kan iemand Nick in het bericht hierboven helpen. volgens mij wil hij het graag van jullie horen?
    NR 1 Whey Proteine - Whey Perfection
    Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!




  18. #418
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Weet iemand wat de Magnificent van de banner precies doet?
    Quote Originally Posted by Body En Fitshop.nl View Post
    Bedankt voor het compliment!

    -Mike

    P.S. Kan iemand Nick in het bericht hierboven helpen. volgens mij wil hij het graag van jullie horen?
    De korte uitleg: Na de training 2 scheppen van Magnificent en je voelt je een soort van beer, tenminste ik voel me een stuk sterker. En kort nadat je er bent begonnen dan voel je je spiermassa toenemen.

    Moeilijke uitleg: Een proteine / creatine mix die vocht/ voeding in de spieren trekt, waardaar deze voller worden. Door Magnificent bouw je 'gezonde' vet vrije spiermassa op. De creatine die erin zit zorgt voor sneller herstel zodat je niet lang last hebt van spierpijn. Daar komt het kort op neer. Verbeter me als ik iets mis Mike.

  19. #419
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    WOW! Dat klinkt echt goed...toch maar eens bestellen dan.

  20. #420
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by HARDnickCORE View Post
    Magnificent is inderdaad een aanrader! Het is effe slikken (al is het beter te pruimen dan Vitargo) maar je herstel na bijvoorbeeld ochtend trainingen voor de avond trainingen is ideaal als je er genoeg bij eet.
    Huh, over welke magnificent gaat het dan precies? Ik dacht dat je het al een keer geprobeerd had...? (zie quote)

    Ik dacht dat het over deze ging: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts...n/magnificent/

  21. #421
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Huh, over welke magnificent gaat het dan precies? Ik dacht dat je het al een keer geprobeerd had...? (zie quote)

    Ik dacht dat het over deze ging: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts...n/magnificent/
    Huh? Dat idee had ik dus ook.

  22. #422
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    De korte uitleg: Na de training 2 scheppen van Magnificent en je voelt je een soort van beer, tenminste ik voel me een stuk sterker. En kort nadat je er bent begonnen dan voel je je spiermassa toenemen.

    Moeilijke uitleg: Een proteine / creatine mix die vocht/ voeding in de spieren trekt, waardaar deze voller worden. Door Magnificent bouw je 'gezonde' vet vrije spiermassa op. De creatine die erin zit zorgt voor sneller herstel zodat je niet lang last hebt van spierpijn. Daar komt het kort op neer. Verbeter me als ik iets mis Mike.
    me voelen als een beer....dat wil ik ook!

  23. #423
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    "If you have to stop and think, it's too late"

  24. #424
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    De korte uitleg: Na de training 2 scheppen van Magnificent en je voelt je een soort van beer, tenminste ik voel me een stuk sterker. En kort nadat je er bent begonnen dan voel je je spiermassa toenemen.

    Moeilijke uitleg: Een proteine / creatine mix die vocht/ voeding in de spieren trekt, waardaar deze voller worden. Door Magnificent bouw je 'gezonde' vet vrije spiermassa op. De creatine die erin zit zorgt voor sneller herstel zodat je niet lang last hebt van spierpijn. Daar komt het kort op neer. Verbeter me als ik iets mis Mike.
    Ik had wat problemen met herstellen. Of het tussen de oren zit of niet weet ik niet maar ik heb inderdaad veel minder spierpijn. Of het ook spieropbouwend werkt weet ik niet want daarvoor heb ik nog teveel vet

  25. #425
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Huh, over welke magnificent gaat het dan precies? Ik dacht dat je het al een keer geprobeerd had...? (zie quote)

    Ik dacht dat het over deze ging: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts...n/magnificent/
    hahahah je bent een held! Nu weet ik dat ik echt minder supps moet kopen. Ik had gewoon nog een pot achter in de kast staan! Een paar scheppies er maar uit. Ben gewoon weer Vitargo gaan gebruiken daarna, geen idee waarom eigenlijk. LOL:P

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •