MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 26 to 50 of 143
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Geen idee maar Surin is toch niet zo groot?
    En volgens mij zijn ze makkelijk te vinden gewoon op de geluiden af gaan.

    http://i40.tinypic.com/f265n5.jpg
    Mwoah, oppervlakte van 8124 km2 en bijna 1,4 miljoen inwoners: http://nl.wikipedia.org/wiki/Changwat_Surin Geen kleine provincie als je het mij vraagt Maar ik zal eens een beetje rondvragen zou leuk zijn om er eens langs te gaan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Al met al gaaf en ik hoop dat hij met zijn gym net zo succesvol wordt als in de ring.

  3. #28
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default



    @Richelieu

    Yokkao is nog niet zo heel actief.
    In Europa hebben ze een verkoop punt in San Marino als ik mij niet vergis en het hoofdkantoor zit in Thailand. Volgens mij komt er nog een verkooppunt in Amerika, maar vanuit Italië verzenden ze probleemloos naar Nederland heb al contact gehad met Stefania
    Moet wel zeggen dat de materialen er goed uit zien.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    http://i43.tinypic.com/21j3iv7.jpg

    @Richelieu

    Yokkao is nog niet zo heel actief.
    In Europa hebben ze een verkoop punt in San Marino als ik mij niet vergis en het hoofdkantoor zit in Thailand. Volgens mij komt er nog een verkooppunt in Amerika, maar vanuit Italië verzenden ze probleemloos naar Nederland heb al contact gehad met Stefania
    Moet wel zeggen dat de materialen er goed uit zien.
    Had het gezien, maar de prijzen liggen nog erg hoog imo. De handschoenen zijn volgens mij identiek aan die van Raja en deze zijn op andere websites voor veel minder te bestellen (incl. de verzendkosten). De shirts zien er wel tof zijn overigens!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws voor Buakaw dat hij een eigen kamp krijgt en zo veel hulp ook. Is en blijft een geweldige vechter. Hopelijk komt hij hier tot rust en zien we straks weer een geheel blessure vrije en tot het bot gemotiveerde Buakaw in de ring.

    Welkom MuayThaiGuy! Goed te zien dat we er weer een echte MuayThai liefhebber bij hebben!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws voor Buakaw dat hij een eigen kamp krijgt en zo veel hulp ook. Is en blijft een geweldige vechter. Hopelijk komt hij hier tot rust en zien we straks weer een geheel blessure vrije en tot het bot gemotiveerde Buakaw in de ring.

    Wel MuayThaiGuy! Goed te zien dat we er weer een echte MuayThai liefhebber bij hebben!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt.
    Echt mooi om te zien. Ik denk dat het zeer goed gaat komen met Buakaw.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Payap.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Het dak zit er op.....



  10. #35
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Thanx voor de updates!

  11. #36
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Thanx voor de updates!
    Graag gedaan.
    Aangaande Raja is dit merk echt zo goed?
    Heb te weinig ervaring met dit merk had zelf altijd Windy en Twins. Nu ik de draad weer op ga pakken gekozen voor Twins zat nog te twijfelen om Yokkao te kopen, maar ze hadden toen nog geen handschoenen met veters in 16 oz iemand de tanden uit zijn bakkes slaan zit ik ook niet op te wachten.
    Via Ebay komt er ook wel eens iets leuks voorbij onlangs 2 sets Twins 16oz ( nieuw ) met veters gekocht nog goedkoper dan je in NL een set koopt
    Had al gekeken naar Yokkao, maar vond deze eveneens redelijk prijzig ( had mij overigens weinig uitgemaakt als ik in NL een paar bokshandschoenen had gekocht voor dat geld had ik net zo goed een set Yokkao's kunnen halen ) De vakantie dit jaar gaat naar Italië en "toevallig" ben ik in de buurt van de Yokkao gym aldaar. Bedoeling is om in 2013 naar Yokkao Extreme te gaan
    Qua kleding moet ik je gelijk geven dat ziet er top uit.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Anders stamp je even een gym van de grond

    Succes Buakaw! Het is je gegund

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het is wel "back to basics"
    Alleen als je door Nederlandse ogen kijkt
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  14. #39
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default






















  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor de updates
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Idd in onze ogen wel basic. Maar met het mooie weer in Thailand en die omgeving heb je ook niet veel meer nodig.

    Integendeel in een benauwde of desnoods airco ruimte trainen en ofzo lekker in de buitenlucht in de natuur met dat weer? Ik zou t wel weten.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #42
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Graag gedaan.
    Aangaande Raja is dit merk echt zo goed?
    Heb te weinig ervaring met dit merk had zelf altijd Windy en Twins. Nu ik de draad weer op ga pakken gekozen voor Twins zat nog te twijfelen om Yokkao te kopen, maar ze hadden toen nog geen handschoenen met veters in 16 oz iemand de tanden uit zijn bakkes slaan zit ik ook niet op te wachten.
    Via Ebay komt er ook wel eens iets leuks voorbij onlangs 2 sets Twins 16oz ( nieuw ) met veters gekocht nog goedkoper dan je in NL een set koopt
    Had al gekeken naar Yokkao, maar vond deze eveneens redelijk prijzig ( had mij overigens weinig uitgemaakt als ik in NL een paar bokshandschoenen had gekocht voor dat geld had ik net zo goed een set Yokkao's kunnen halen ) De vakantie dit jaar gaat naar Italië en "toevallig" ben ik in de buurt van de Yokkao gym aldaar. Bedoeling is om in 2013 naar Yokkao Extreme te gaan
    Qua kleding moet ik je gelijk geven dat ziet er top uit.
    Raja is gewoon een goed merk met een grote diverse lijn aan handschoenen, trunks etc etc. Wat ik alleen wil aangeven is dat de prijzen van Yokkao mbt de handschoenen veel te hoog liggen op de site van de Europese distributeur. Ik vergelijk ze met de handschoenen van Raja omdat ze enorm veel gelijkenis vertonen. Heb zelf een paar Raja's liggen en die bevallen goed. Joya heeft dezelfde lijn en ik vermoed dat deze Yokkao's gewoon uit dezelfde fabriek komen. Mijn punt van kritiek is dat men op internet bij andere shops een soortgelijke handschoenen (bijv. Raja) voor minder te verkrijgen zijn. Ook een paar Twins of Kings die ik zeker beter acht dan Yokkao's zijn voor een goedkopere prijs beschikbaar.
    Last edited by Richelieu; 19-03-2012 at 23:15.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    @Richelieu

    Voor een setje Twins/Windy betaal je in NL ook bedrag tussen de 60/90 euro ( klittenband/veters ) de zakhandschoenen ( Twins ) heb ik rechtstreeks uit Thailand besteld ( 22,49 incl verzendkosten 28,49 ) die worden hier verkocht voor 40 á 50 euro.
    In Thailand zit ook een Yokkao shop, en het lijkt mij stug dat ze daar ook voor dezelfde prijs als in Europa worden verkocht.
    Persoonlijk denk ik dat de prijzen voor Europa zijn verdubbelt ( invoering, naheffing etc., etc., ) ik heb zelf weinig met klittebandsluiting vindt veters persoonlijk lekkerder ook al heb ik de veters los en bij de handschoenen in.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Vind het wel mooi te zien hoe de man niet bang is om zijn handen vuil te maken. Buakaw rules.

  20. #45
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    @Richelieu

    Voor een setje Twins/Windy betaal je in NL ook bedrag tussen de 60/90 euro ( klittenband/veters ) de zakhandschoenen ( Twins ) heb ik rechtstreeks uit Thailand besteld ( 22,49 incl verzendkosten 28,49 ) die worden hier verkocht voor 40 á 50 euro.
    In Thailand zit ook een Yokkao shop, en het lijkt mij stug dat ze daar ook voor dezelfde prijs als in Europa worden verkocht.
    Persoonlijk denk ik dat de prijzen voor Europa zijn verdubbelt ( invoering, naheffing etc., etc., ) ik heb zelf weinig met klittebandsluiting vindt veters persoonlijk lekkerder ook al heb ik de veters los en bij de handschoenen in.
    Klopt, in Nederland wel inderdaad! Gelukkig is er nog het world wide web en een setje Twins zakhandschoenen bijvoorbeeld is voor 43,84 p.s, incl verzendkosten rechtstreeks uit Thailand te bestellen.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Vind het wel mooi te zien hoe de man niet bang is om zijn handen vuil te maken. Buakaw rules.
    Is idd mooi om te zien! Hij "maakt" gewoon zijn eigen kamp!

  22. #47
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Ik hoop dat genoeg goede vechter zijn kamp weet te vinden.
    Om daar te sparren lijkt mij top.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  23. #48
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default



    Eigen gym, eigen "boot"....

































  24. #49
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ziet er echt tof uit!
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #50
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ziet er echt tof uit!
    Als je naar zijn gym kijkt zou je bijna de naam "Bamboe"Kaw roepen, toch?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •