MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default Fedor Emelianenko Documentary, start bij pride

    Ik kwam deze docu tegen, uit de tijd dat Fedor begon bij pride. Hij was toen eerst zwaar de under-dog tegen Nogueira. Vond het wel een mooie docu over de opkomst van Fedor in Pride, ik denk ik post hem even!

    Misschien zou het wel een mooie pot zijn "ooit" Fedor vs Nogueira III bij de UFC! Als zie ik liever Fedor tegen Werdum

    Bij deze:

    http://www.youtube.com/watch?v=du0gY...c5RVAAAAAAAAAA
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Dit is geen docu over Fedor, dit is een klein onderdeel van de docu "Pride Fighting decade"

    Imo iets wat elke "nieuwe" fan van de sport moet kijken...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #3
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Aha, ok. Waar kun je de docu "Pride Fighting decade", bekijken? Ik neem niet aan dat die docu niet zoals dit stuk alleen op fedor is gericht? Klinkt wel interessant zal er eens naar zoeken.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Hij zal vast wel in gedeeltes op youtube te vinden zijn, imo kun je hem beter downloaden, denk dat ik hem door de jaren heen wel 10 keer heb gezien. Pride blijft het mooiste wat MMA ooit is overkomen....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  5. #5
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    aha klopt ik heb hem gevonden, wel op youtube! Je hebt gelijk het is een gedeelte eruit Wist ik niet, bedankt ik ga hem opzoeken en downloaden. Maargoed toch zou een fight tussen hem en Nogueira of werdum goed te hypen zijn. Ik zeg kom op naar de UFC Het gedeelte wat ik poste geeft wel aan wat een fighter het is en nog steeds denk ik dat hij kans maakt tegen iedereen en gewoon op HW!

    Pride decade: http://www.youtube.com/user/PrideDec...e=results_main

    (de video's staat allemaal onder elkaar)

  6. #6
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Geen dank.

    Fedor is de GOAT, en dat zal ie altijd blijven....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •