MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default Supplement Review: pre workout power

    Supplement Review: pre workout power - Body & Fit Sports Nutrition


    Soort supplement: Pre-workout shake
    • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Het beste en meest langdurig werkende Pre-Workout - NO (Nitric Oxide) product!
      -
      Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Extra trainingsmotivatie, energie & pomp
    • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? vier krachttrainingen 1 MMA training
    • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit punch. De smaak is zoet en een tikkeltje bitter. Niet erg lekker, maar prima achterover te slaan.
    • Welke dosis heb je gebruikt? iets minder dan een volle maatschep
    • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
    • Wat heb je voor dit supplement betaald? €29,90
    • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? absoluut


    Mijn mening

    Ik ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met verschillende pre-workout boosters. En bij veel producten heb ik drie minpunten:
    1. de werking is veel te langdurig, geen constante focus en energie maar pieken en dalen.
    2. geen zichbare pomp
    3. Slapeloosheid/hele lichte slaap

    Het verschilt per persoon of de pwb werkt maar voor mij is dit een topproduct. Ik kan het gewoon savonds voor de training nemen.
    Het duurt even voor het inwerkt (bij mij ongeveer een uurtje) maar dan krijg je een heerlijke energy-boost die ongeveer 2.5 uur werkt. Waarna die een half uurtje tot een uurtje nodig heeft om weg te zakken. Hierbij voel je je niet down en futloos.
    De pomp is de beste die ik tot nu toe heb meegemaakt, je spieren voelen warm aan en je aderen zijn overal zichtbaar. Best stoer

    Slapen doe ik er moeiteloos op, daar kan ik kort over zijn.

    Wat mij betreft echt een aanrader! Echt een aanvulling op zowel MMA als krachttrainingen
    Last edited by HARDnickCORE; 31-03-2012 at 18:45.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je review!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Welke ander pre workout subs heb je hiervoor gehad als ik vragen mag. Ben zelf een beetje aan het twijfelen om een nieuwe preworkout te nemen of toch weer voor noxipro te gaan. Heb no explode en jack3d al gehad en die 2 vallen in het niets bij noxipro alleen merk ik dat als ik met noxi meer neem als 2 doseringen dat ik last van mn maag krijg na de inname.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iggy View Post
    Welke ander pre workout subs heb je hiervoor gehad als ik vragen mag. Ben zelf een beetje aan het twijfelen om een nieuwe preworkout te nemen of toch weer voor noxipro te gaan. Heb no explode en jack3d al gehad en die 2 vallen in het niets bij noxipro alleen merk ik dat als ik met noxi meer neem als 2 doseringen dat ik last van mn maag krijg na de inname.
    Black Cats: vind ik heerlijk maar duurt te lang
    HARD!: hoor ik veel goede dingen over maar is het niet voor mij.
    Maximize Intense: erg goed product waarvan je erg gaat zweten maar net niet zo goed als pwp

    Heb nog wat producten gebruikt maar deze zijn toch wel mijn favorieten.
    In HARD! Zit trouwens hetzelfde als jack3D, in combinatie met Yoked zie onderaan bij vraag en antwoord.

    http://www.bodyenfitshop.nl/creatine...nutrition/hard

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb nog 3 kwart pot staan hiervan,
    voor kracht training goed product maar ik heb veel bijwerkingen... Onrust tijdens slapen, overmatig zweten en verzadiging in de spieren bij cardio.

    Voor krachttraining goed spul! ook echt een goede boost, met muay thai en mma vind ik het niet prettig!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •