MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 3 of 3
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default Mixfight, we have a problem.

    Ik denk dat ik een hele grote fout heb gemaakt.

    Het begon allemaal toen ik mijn lenzen was vergeten. Nu klinkt dit niet extreem gevaarlijk, maar dat kan het wel worden.
    Ik heb namelijk heel wat knappe vrouwen gezien ..en ik kon het maar niet begrijpen, waarom?
    De antwoord, zo simpel, maar tegelijkertijd zo ingewikkeld:
    Lenzen vergeten = slechtere zicht
    Slechtere zicht = minder kritisch op wat je ziet
    Minder kritisch op wat je ziet = alles ziet er beter en positiever uit
    Als alles beter en positief er uit ziet = dan regel je een she but almost a he, wat dus gevolgen heeft voor de penis:
    Als mijn penis een onaantrekkelijke dame voor zich heeft dan loopt ie de risico om uit te drogen en er af te vallen. Dit heb ik al jaren kunnen voorkomen, maar het scheelde vaak heel weinig.

    Ik maak mij dus zorgen over hoe erg het is. Want mijn vriend zei "Ben jij gek? heb jij wel gezien wat jij hebt 'geregeld' man?" Dat liet mij schrikken, ook al is dat moeilijk, na mijn avontuur met de tijger etc. Maar Ik vond haar namelijk knap! Wat als ik morgen een bericht krijg "Haaajj, t was gezellig, wnr gaan we elkaar zien?"
    Wat moet ik doen? wat moet ik zeggen? mijn generatie heeft hier nog geen antwoord op. Hoe ontwijk je zoiets? Misschien een goede vraag voor de forumbroeders boven de 30 jaar.

    Ik weet een ding zeker: Lenzen vergeet ik nooit meer en moet jij ook niet doen ALS je ze gebruikt. Test je ogen om de 6 maanden, voor alle veiligheid. Het is geen grap zo iets. Misschien is ze wel lief dan ga ik wel voor haar karakter ..maar die uitdroging is dan nog steeds een probleem. Als ik het niet red, dan wens ik jullie het beste, en maak niet een soortgelijke fout. Als ik het wel red zonder gevolgen, dan heb ik het gevoel dat mijn rechter arm veel gespierder zal worden aankomende dagen, gewoon om te vieren.

    Ik ga slapen,

    vrede.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    misschien een lens voor die 1 ogige slang...
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    beauty is in the eye of the beholder buddy.. en daar komt geen lens aan te pas ;D

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •