MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: Mousasi?

  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default Mousasi?

    Het is de laatste tijd vrij stil rond Gegard, iemand nieuws over zijn volgende partij? Hoop stiekem dat de UFC hem van strikeforce overneemt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Hij zou 3 maart vechten tegen Mike Kyle, maar dat werd gecancelled omdat Kyle een blessure kreeg.
    En zoals we gewend zijn van Strikeforce, plannen ze niet ver vooruit.
    19 mei is de volgende Strikeforce, en de card daarvan is nog erg klein, dus wellicht kunnen we Mousasi dan zien.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Strikeforce_40

  3. #3
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Het is zo zonde voor Mousasi, twee jaar geleden zat ie volop in de goede vibe, er werd veel over hem gesproken, won mooie partijen van goede tegenstanders en nu lijkt ie wel uit het plaatje verdwenen te zijn.

    Ik snap niet dat de UFC hem niet overneemt want het is een top aanvulling voor het 205 lbs rooster

    Mousasi vs Bones
    Mousasi vs Shogun
    Mousasi vs Evans
    Mousasi vs Hendo

    en zo kan ik nog wel even doorgaan
    Train for perfection but aim for more

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik heb zo'n gevoel dat de UFC nog even een of twee winstpartijtjes afwacht alvorens te tekenen.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    mousasi is wel een leuke vechter maar , ik zie hem niet echt potten breken in de UFC tegen de beste vechters van de wereld , zeker niet tegen jones,evans,rua,hendo , dat zijn mismachen voor hem ze, die kon zelfs niet eens door jardine kon , die ging met moeilijkheden door een onbekenden bij zijn laatse mach

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chechen View Post
    mousasi is wel een leuke vechter maar , ik zie hem niet echt potten breken in de UFC tegen de beste vechters van de wereld , zeker niet tegen jones,evans,rua,hendo , dat zijn mismachen voor hem ze, die kon zelfs niet eens door jardine kon , die ging met moeilijkheden door een onbekenden bij zijn laatse mach
    heb je die partij met jardine wel gezien?

  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Zolang hij geen strikeforce kampioen is staat de ufc echt niet te springen. Daarnaast is iedere worstelaar een mismatch dus zal hij geen ufc kampioen worden. Misschien ook maar overstappen op (thai)boksen?

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Zijn genoeg vechters van strikeforce ( geen ) kampioenen naar de UFC zijn vertrokken.
    Dus ik zie niet waarom Dana mousasi niet wil srtikken, komt voor of later wel.
    Een kwestie van tijd.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Daarnaast is gisteren Mike Kyle vs Rafael Cavalcante (rematch) geboekt. Dus weer 2 minder opties voor Mousasi.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Daarnaast is gisteren Mike Kyle vs Rafael Cavalcante (rematch) geboekt. Dus weer 2 minder opties voor Mousasi.
    Dat zijn eigenlijk de enige 2 opties in SF nu King Mo geschorst is. De UFC kan niks anders doen dan hem naar de UFC halen.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Daarnaast is iedere worstelaar een mismatch dus zal hij geen ufc kampioen worden.
    Waarschijnlijk heb je geen idee dat Mousasi werkt aan zijn worstelen bij Kops. Hij doet tegenwoordig zelfs mee aan worstelwedstrijden.
    Mousasi z'n standup was al super goed, z'n groundgame was al prima. Tegen OSP was al te zien dat z'n worstelen was verbeterd. Ik weet dat ze dat altijd zeggen, maar OSP is gewoon een hele goede worstelaar, en Mousasi kon vrijwel al z'n takedowns stoppen.
    Ik zie Mousasi echt wel potten breken tegen de UFC toppers. Om eerlijk te zijn zie ik hem niet tegen Jones winnen, maar we hebben Mousasi nog nooit gedomineerd zien worden dus ik vind het een interessante matchup(eigenlijk de enige tegen Jones).

  12. #12
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Mousasi is toch echt een van de betere kickboksers in zijn gewichtsklasse, misschien wel de beste. Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat hij het dat lange gratenpakhuis moeilijk kan maken. Zijn worstellen is minder, maar voor de rest doet hij in mijn ogen niet onder boor Jon Jones.

    Tegen Rua en Hendo geef ik hem een goeie kans hoor, die gasten blijven ook graag staan en vechten niet zo clean als Mousasi.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Mousasi heeft zoveel interessante matchups in de UFC... fingers crossed!
    Bij hem heb ik altijd het idee ok, hij wordt misschien wrestlefucked, maar ik denk niet dat hij ooit een harde gnp loss krijgt ofzo. Hij verdedigt zich op een manier dat hij nooit echt veel incasseert. Dat maakt het voor mij altijd relaxed kijken als hij vecht, je bent niet bang dat hij aan het eind niet meer te herkennen is ofzo

  14. #14
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Waarschijnlijk heb je geen idee dat Mousasi werkt aan zijn worstelen bij Kops. Hij doet tegenwoordig zelfs mee aan worstelwedstrijden.
    Mousasi z'n standup was al super goed, z'n groundgame was al prima. Tegen OSP was al te zien dat z'n worstelen was verbeterd. Ik weet dat ze dat altijd zeggen, maar OSP is gewoon een hele goede worstelaar, en Mousasi kon vrijwel al z'n takedowns stoppen.
    Ik zie Mousasi echt wel potten breken tegen de UFC toppers. Om eerlijk te zijn zie ik hem niet tegen Jones winnen, maar we hebben Mousasi nog nooit gedomineerd zien worden dus ik vind het een interessante matchup(eigenlijk de enige tegen Jones).
    Natuurlijk weet ik wel dat hij ondertussen worstelt, hij gaat de achterstand in jaren op het hoogste niveau worstelen echter nooit voldoende kunnen compenseren. Ik wens hem echt alle goeds maar UFC kent bijna enkel kampioenen met een worstelachtergrond. Dat is niet voor niets

  15. #15
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Die Brazilianen zijn geen worstelaars hoor en GSP ook niet van oorsprong. Hij deed kyokushin en bjj, maar is ook erg goed in boksen en worstelem geworden.
    Maar ontopic weet niet zo goed hoe Gegard in te schalen na zijn gevecht tegen King Mo. Mijn inschatting is idd. dat zijn staande werk erg goed is , maar worstelen minder en dus denk ik ook dat hij tekort komt tegern de echte top, maar wie weet. Hoop in ieder geval dat hij een kans krijgt id UFC, maar daar heeft ie wel een paar winstpotjes voor nodig.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Nick Diaz ook niet toch?

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Junior dos Santos Nov 12, 2011 0
    Light Heavyweight Jon Jones Mar 19, 2011 2
    Middleweight Anderson Silva Oct 14, 2006 9
    Welterweight Georges St-Pierre Apr 19, 2008 6
    Lightweight Benson Henderson Feb 26, 2012 0
    Featherweight José Aldo Nov 20, 2010 3
    Bantamweight Dominick Cruz Dec 16, 2010 2
    Flyweight - TBA
    ff hun wiki erbij gepakt:
    JDS - BJJ
    Jones - worstelaar
    Silva - Thaiboxen (later bjj)
    GSP - karateka (later worstelen)
    henderson - worstelaar
    aldo - bjj
    cruz - worstelaar

    tja, ik weet het niet van die worstelaars hoor. Over het algemeen kan je zeggen dat de amerikanen worstelaars zijn maar ik vind die dominantie de laatste tijd wel meevallen. Al een paar maanden geen LnP meer gezien.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Vooral in LHW zitten veel worstelaars, jones, henderson en evans. Niet de minsten hoor, zijn toch de top 3. Ben het overigens zeker met je eens dat LnP alweer even geleden is. hopelijk heeft evans wat van spong geleerd

  19. #19
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Dat zijn eigenlijk de enige 2 opties in SF nu King Mo geschorst is. De UFC kan niks anders doen dan hem naar de UFC halen.
    HAHAHA niks anders doen dan halen. Je doet net of Mousasi een wereldvechter is en wereldpartijen gevochten heeft.
    Potentie heeft ie maar het komt zelden uit, maar goed Oranjebrillen zijn uit de kast!

  20. #20
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    HAHAHA niks anders doen dan halen. Je doet net of Mousasi een wereldvechter is en wereldpartijen gevochten heeft.
    Potentie heeft ie maar het komt zelden uit, maar goed Oranjebrillen zijn uit de kast!

    Mike Kyle vecht tegen Feijao, Mousasi heeft OSP al verslagen en de rest mag niet eens in de schaduw van Mousasi staan. Ik zeg niet dat Mousasi gelijk de UFC LHW belt pakt maar er zijn gewoon geen leuke gevechten meer mogelijk in SF terwijl die er in de UFC heel veel
    zijn.


    Mike Kyle MAK 3–3–1 19–8–1 (1 NC)
    Rafael Cavalcante Feijão 4–2 11–3
    Ovince St. Preux OSP 5–1 11–5
    Gegard Mousasi The Dreamcatcher 3–1–1 32–3–2
    Gian Villante 2–2 9–3
    Virgil Zwicker Rezdog 1–1 10–2
    Rhadi Ferguson 1–0 3–0
    Yoel Romero 0–1 4–1
    Last edited by The Company; 04-04-2012 at 10:57.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Gegard is een monster, en hij gaat heel veel van die UFC boys opvreten...worstelen is handig, maar die takedowns zijn te hoog gewaardeerd imo.

    Mousasi FTW! Hij komt ook over als een super relaxte aardige gast zonder kapsones. Altijd een pluspunt voor mij.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    152
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    HAHAHA niks anders doen dan halen. Je doet net of Mousasi een wereldvechter is en wereldpartijen gevochten heeft.
    Potentie heeft ie maar het komt zelden uit, maar goed Oranjebrillen zijn uit de kast!
    Hoe kan je in hemelsnaam Mousasi geen wereldvechter noemen. De man is dream middleweight champion geworden tijdens een zeer sterk bezet toernooi. Is light Heavyweight champion geweest van Strikeforce. Heeft 1 partij in de laatste 6 jaar verloren en heeft een record van 32-3!

    Of jij Mousasi even teniet doet zeg!

  23. #23
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Eens in de zoveel tijd komt de topic van Mousasi naar de UFC voorbij. Er zijn dan ook mensen die roepen dat hij een van de beste kick- Thaiboxers is van zijn gewicht. Waar halen ze dit vandaan. hij heeft inderdaad een zeer ontspannen houding en wat mooie ko's op zijn naam staan, maar zou niet zo ver gaan om hem de beste in zijn gewichtsklasse te noemen.
    Ben wel blij te horen dat hij werkt aan z'n worstelskills. Als dit inderdaad een stuk beter wordt dan zal hij het in de UFC alleen maar beter doen.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  24. #24
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by superfreak View Post
    Eens in de zoveel tijd komt de topic van Mousasi naar de UFC voorbij. Er zijn dan ook mensen die roepen dat hij een van de beste kick- Thaiboxers is van zijn gewicht. Waar halen ze dit vandaan. hij heeft inderdaad een zeer ontspannen houding en wat mooie ko's op zijn naam staan, maar zou niet zo ver gaan om hem de beste in zijn gewichtsklasse te noemen.
    Ben wel blij te horen dat hij werkt aan z'n worstelskills. Als dit inderdaad een stuk beter wordt dan zal hij het in de UFC alleen maar beter doen.
    Mousasi was wel de man die Kyotaro versloeg met kickboksen toen die jongen net van melvin manhoef, saki en aerts had gewonnen...

    Mousasi is zeer zeker een wereld vechter en kan het iedereen in de 205 @ ufc erg moeilijk maken.
    Stel je is voor Shogun vs Mousasi = Lyoto vs Mousasi!
    Home mtk-gym.nl


  25. #25
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Gegard is een monster, en hij gaat heel veel van die UFC boys opvreten...worstelen is handig, maar die takedowns zijn te hoog gewaardeerd imo.

    Mousasi FTW! Hij komt ook over als een super relaxte aardige gast zonder kapsones. Altijd een pluspunt voor mij.
    Sluit ik me helemaal bij aan

    Warrr Gerard!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •