MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 54 of 58 FirstFirst ... 444505152535455565758 LastLast
Results 1.326 to 1.350 of 1430
  1. #1326
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    je moet toegeven dat white mericans wel heel grappig is
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1327
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Ban zulke gasten als davinci en rembrandt gewoon dan hoeft elk normaal topic niet in een veldslag te eindigen.

  3. #1328
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ach, 1x bruut winnen en flink cashen en Dana White is weer fan, allemaal show. It's all about the money....
    Blackzillians komen er heus wel, te gek team imo.

    Alistair komt er wel redelijk vanaf, 9 maandjes....ben benieuwd hoe hij er tegen die tijd uit zal zien. Zijn laatste kans lijkt me, laat hem die grijpen.

  4. #1329
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=QwiEfrU7SUs&nomobile=1

    Tuurlijk, mensen die onschuldig zijn proberen altijd te vluchten..
    Last edited by Pahlavan; 26-04-2012 at 09:27.

  5. #1330
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    ben benieuwd hoe hij er tegen die tijd uit zal zien.
    Misschien zal zijn lichaam weer in proporties zijn, zal hij beetje zijn afgevallen en zal hij wat minder zwaar gaan wegen (beetje op zijn natuurlijke gewicht uitkomen dus).

    Ik zeg: Alistair 'The Reem' Overeem vs. Jon 'Bones' Jones voor de Light Heavyweight Title..

  6. #1331
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=QwiEfrU7SUs&nomobile=1

    Tuurlijk, mensen die onschuldig zijn proberen altijd te vluchten..
    Overeem's camp was ingelicht. We kunnen niet bewijzen dat zij Overeem ingelicht hebben,
    Wellicht naief, maar het zij zo. :P

  7. #1332
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Overeem's camp was ingelicht. We kunnen niet bewijzen dat zij Overeem ingelicht hebben,
    Wellicht naief, maar het zij zo. :P
    Zucht... Ik zal niet eens een discussie aangaan.
    Zoals ik al eerder zei zullen sommige mensen hier op het forum zelfs ontkennen dat alistair schuldig is al betrappen ze hem zelf met een naald in de reet.

  8. #1333
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Zucht... Ik zal niet eens een discussie aangaan.
    Zoals ik al eerder zei zullen sommige mensen hier op het forum zelfs ontkennen dat alistair schuldig is al betrappen ze hem zelf met een naald in de reet.

    [IMG][/IMG]



    Mr Overeem did not know what was in that vial that he injected in his ass.

  9. #1334
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    je moet toegeven dat white mericans wel heel grappig is
    Dat wil ik best toegeven als jij toegeeft dat je vriend Bas Boon (or Bes Bean in this case) een volslagen idioot is.

  10. #1335
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Dat wil ik best toegeven als jij toegeeft dat je vriend Bas Boon (or Bes Bean in this case) een volslagen idioot is.
    Nooit! Bes Bean is een bescheiden maar geniaal filmmaker.

  11. #1336
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Ik had overigens een stuk meer verwacht van die advocaat van Overeem zeg, zou een of andere man zijn die iedereen vrij kan krijgen maar tijdens die hearing deed hij me meer denken aan dit:

  12. #1337
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Geen wonder dat Dana niet happy is met Overeem. Eerst schopt ie z'n grootste cash cow into retirement en vervolgens verkloot ie een main event en brengt imago schade toe aan de sport/company. Hij maakt de slechtste start die je kunt maken bij een nieuwe werkgever, de enige reden dat ie niet gecut word is omdat Lorenzo denkt flink geld aan hem te kunnen verdienen in de toekomst.

  13. #1338
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Ik had overigens een stuk meer verwacht van die advocaat van Overeem zeg, zou een of andere man zijn die iedereen vrij kan krijgen maar tijdens die hearing deed hij me meer denken aan dit:
    http://weknowmemes.com/wp-content/up...ndy-10-guy.jpg
    er zal wel een aardig prijskaartje aanhangen. Ben beneiwud wie die rekening betaalt ASM UFC of AO zelf? En dan heb je ook nog dr Molina die komt ook niet voor niks.


    FF duidelijk het is Amerika toch? Als AO zoveel geld missloopt door die DR Molina en deze man heeft dit onder ede verklaart dan kan hij hem toch sue-en op amerikaanse wijze. deze man heeft zijn carierre de nek omgedraaid.

  14. #1339
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Mja, wat staat er in de kleine lettertjes? Mss heeft GG wel een heel goede strategie onderhandeld als ie wél met dope gepakt wordt . Maargoed, AO heeft nu de schijn tegen maar hij is niet écht op heterdaad gepakt. Het wordt in het middengelaten of het wel "enhancing" (ik kom ff niet op het nederlandse woord) is geweest.

    @adenane:Zal wel een megagrap zijn als ie idd LHW wordt haha....
    Last edited by Brainthief; 26-04-2012 at 10:59. Reason: typo

  15. #1340
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    er zal wel een aardig prijskaartje aanhangen. Ben beneiwud wie die rekening betaalt ASM UFC of AO zelf? En dan heb je ook nog dr Molina die komt ook niet voor niks.


    FF duidelijk het is Amerika toch? Als AO zoveel geld missloopt door die DR Molina en deze man heeft dit onder ede verklaart dan kan hij hem toch sue-en op amerikaanse wijze. deze man heeft zijn carierre de nek omgedraaid.
    Hier zie je dus in dan AO liegt. Want ieder normaal mens wat met iets wordt ingespoten wat tegen de wens is ( lees testo booster) en dus schadelijk kan je gelijk claimen ! en wat doet AO zeggen dat hij hem niet schuldig acht. Come on people haal de stront uit je ogen. AO zit zwaar aan de shit en deze docter is een cover up. Wat zou jij doen als je door toedoen van 1 persoon waarschijnlijk je toekomst naar de kloten ziet gaan... we hebben het over de US he waar je Mcdonald als sued omdat je koffie te warm is....

  16. #1341
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Ik had overigens een stuk meer verwacht van die advocaat van Overeem zeg, zou een of andere man zijn die iedereen vrij kan krijgen maar tijdens die hearing deed hij me meer denken aan dit:
    http://weknowmemes.com/wp-content/up...ndy-10-guy.jpg
    Dat vond ik ook. Die advocaat kwam helemaal niet zelfverzekerd over. Of je nou een goede zaak hebt of niet, dat zou je natuurlijk altijd wel moeten. Zonde van je knaken denk ik dan.

  17. #1342
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Hier zie je dus in dan AO liegt. Want ieder normaal mens wat met iets wordt ingespoten wat tegen de wens is ( lees testo booster) en dus schadelijk kan je gelijk claimen ! en wat doet AO zeggen dat hij hem niet schuldig acht. Come on people haal de stront uit je ogen. AO zit zwaar aan de shit en deze docter is een cover up. Wat zou jij doen als je door toedoen van 1 persoon waarschijnlijk je toekomst naar de kloten ziet gaan... we hebben het over de US he waar je Mcdonald als sued omdat je koffie te warm is....
    Hij is een dokter, dus hij kan vanalles voor schrijven mits het goed is voor het genezen van de patient. Overeem heeft niet gezegt dat hij getest wordt op bepaalde PEDs, dus hoeft de dokter daar geen rekening mee te houden en is er niets te claimen. Je kan dus niet concluderen dat Alistair liegt, wel dat hij dom is geweest om niet te zeggen dat hij getest wordt op PED's.

  18. #1343
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Hij is een dokter, dus hij kan vanalles voor schrijven mits het goed is voor het genezen van de patient. Overeem heeft niet gezegt dat hij getest wordt op bepaalde PEDs, dus hoeft de dokter daar geen rekening mee te houden en is er niets te claimen. Je kan dus niet concluderen dat Alistair liegt, wel dat hij dom is geweest om niet te zeggen dat hij getest wordt op PED's.
    onzin hij is een pro sportman dit weet de dokter toch? Hij heeft onder ede verklaart dat AO niet wist dat er testo inzat? Dan zou ik die hele dure advocaat gebruiken om die dokter aan te klagen voor het mislopen van miljoenen aan inkomsten. of niet dan. Wat heeft hij dan te verliezen?

  19. #1344
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin hij is een pro sportman dit weet de dokter toch? Hij heeft onder ede verklaart dat AO niet wist dat er testo inzat? Dan zou ik die hele dure advocaat gebruiken om die dokter aan te klagen voor het mislopen van miljoenen aan inkomsten. of niet dan. Wat heeft hij dan te verliezen?
    Precies om zo ook JOUW onschuld te bewijzen. Nu laat hij dat hangen. Als zo een idioot jou je grootste partij en misschien pay day ever kost wordt je toch gek en ga je toch niet als een klein schuldig kind zitten van " ja weet het niet meer...."

  20. #1345
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Beetje vreemd inderdaad.

  21. #1346
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    onzin hij is een pro sportman dit weet de dokter toch? Hij heeft onder ede verklaart dat AO niet wist dat er testo inzat? Dan zou ik die hele dure advocaat gebruiken om die dokter aan te klagen voor het mislopen van miljoenen aan inkomsten. of niet dan. Wat heeft hij dan te verliezen?
    Misschien nam de die doker (foutief) aan dat hij out of competition was? Opzich is hij laakbaar, het is volgensmij niet volledig verantwoordelijk. Als Overeem tegen hem had gezegt "hee dok, ik mag absoluut niet iets van anabolica dan wel hormonen hebben omdat ik getest wordt en als ik getest wordt en ik ben positief ben ik miljoenen kwijt" Dan had Overeem zonder twijfel een keiharde case en was ie waarschijnlijk niet schuldig bevonden. Nu is het vol met rookgordijen etc. Ik geef toe, dat pleit absoluut niet voor Overeem, echter is het zo gezegd geen "smoking gun" maar eerder kruitsporen o.i.d.

    Kijk het is allemaal niet fraai, maar kennelijk ook weer niet keihard, daarom "slechts" 9 maanden straf.....

  22. #1347
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    nu wordt hij echt :"The most tested man in sports".

    Is het echt zo dat je aan bloed kan je zien wat je een jaar gelden hebt gebruikt? In een olympisch lab in Zwitzerland?
    Ligt onder andere aan de halfwaardetijd en "detecteertijd" van het product wat je gebruikt dus dat is niet 123 te zeggen. Als er alleen bloed getest wordt is bijvoorbeeld Cocaiene na 4-5 dagen weg maar pakken ze je haar of een nagel dan praat je over vele vele maanden.

    Onderstaand lijstje even gecopieerd van internet dus er kunnen nog wat discrepanties in zitten omdat ik het NIET gecontroleerd heb, het is alleen om je even een idee te geven dat het antwoord op jouw vraag
    nogal gecompliceerd is.

    groetjes

    Deca-durabolin
    18 maanden

    Durabolin
    12 maanden

    Injecteerbare methandrostenolone
    Equipoise, Ganabol, Vebonol, Boldebal
    Finaject, Finaplix (Trenbolon-acetaat)
    Parabolan
    Primobolandepot

    5 maanden

    Meeste injecteerbare testosteron-esters: -enanthaat, -cypionaat etc.
    5 maanden

    Marihuana, THC
    2 maanden

    Oxymetholone, Stromba-inject
    2 maanden

    Dianabol, Proviron
    5 weken

    Stromba
    3 weken

    Fenobarbital
    3 weken

    Testosteron-propionaat
    14 dagen

    Benzodiazepines, LSD, nicotine
    10 dagen

    Codeine, XTC, paddestoelen, ketamine, metamfetamines, opiaten
    7 dagen

    Amfetamines
    5 dagen

    Coke, PCP
    4 dagen

    Clenbuterol
    4 dagen

    Propoxyfeen, 'snelle' barbituaten
    2 dagen

  23. #1348
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dus het klopt niet dus? ik hoorde dat het Zitsers Olympisch lab een test heeft ontwikkeld waarmee je in het bloed een jaar terug kan kijken . Deze test zou mede betaald zijn door Lance Armstrong zodat hij kon aantonen dat hij een cleane sporter was.

  24. #1349
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk had ik verwacht dat het beter uit zou pakken (had ook een andere arts verwacht) maar desalniettemin mag AO zijn handjes dichtknijpen met 9 maanden.
    Heel jammer dat de advocaat niet doorpakte op het feit dat de test niet correct en legitiem was uitgevoerd, ik had begrepen en verwacht dat dat het speerpunt in de verdediging zou zijn met als ondersteuning de verklaring van een arts (niet deze) dat zelfs als....dan klopt het nog want....

  25. #1350
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dus het klopt niet dus? ik hoorde dat het Zitsers Olympisch lab een test heeft ontwikkeld waarmee je in het bloed een jaar terug kan kijken . Deze test zou mede betaald zijn door Lance Armstrong zodat hij kon aantonen dat hij een cleane sporter was.
    Op het moment dat je werkt met lichaams vreemde stoffen zoals bijv. perfluor carbon zal het zeer zeker mogelijk zijn, testo, epo en HGH bijv. zijn lichaamseigen stoffen dan wordt het al een stuk moeilijker.
    Op dit moment is het spelletje....wie heeft de slimste dokter.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •