MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 31 of 58 FirstFirst ... 2127282930313233343541 ... LastLast
Results 751 to 775 of 1430
  1. #751
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default



    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #752
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Dit verhaal begin ik ook steeds meer te horen en ik ga er eigenlijk steeds meer vanuit dat de partij gewoon door gaat.
    Het feit dat er nog geen licentie was afgegeven op het moment dat Overeem is getest en gepakt kan er voor zorgen dat dit een escape route is voor Overeem.
    goede zaak
    whatever dat ie gepakt is het gaat erom dat ie nog vecht
    iedereen wist dat ie gebruikte niet scheinheilig doen of whatever
    er zijn echt duizenden discussies geweest erover
    ok nu weten we het zeker dat ie gebruikt laat het een grote les voor em zijn
    hij is groot genoeg bonyasky had gelijk stop using drugs u getting to big .
    ik ben nogmaals echt een fan van overeem en ow wat wil ik hem graag zien dat ie alle mma records breekt
    zorg gewoon voortaan dat je clean ben please en geef the fans wat ze willen

  3. #753
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    het kan me allemaal niks meer schelen dat gezeik
    IK WIL OVEREEM GEWOON ZIEN KNALLEN !!!!!!!!!!
    WAR DONKEY KONG WARRRRRR!!!!!!!!!!

  4. #754
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Maar draai het eens om..

    Stel dat JDS was betrapt op een hoog testosteron en hij zou tegen Alistair moeten. Zou iedereen dan nog zeggen: Ach maakt niet uit, iedereen gebruikt of zou men schreeuwen dat JDS geschorst moest worden en gestript van zijn titel en weet ik wat nog meer.....

  5. #755
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Maar draai het eens om..

    Stel dat JDS was betrapt op een hoog testosteron en hij zou tegen Alistair moeten. Zou iedereen dan nog zeggen: Ach maakt niet uit, iedereen gebruikt of zou men schreeuwen dat JDS geschorst moest worden en gestript van zijn titel en weet ik wat nog meer.....
    had me niks kunnen schelen
    ik wil gewoon dat gevecht zien
    sonnen is gepakt en ik wil de rematch ook gewoon zien

  6. #756
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Maar draai het eens om..

    Stel dat JDS was betrapt op een hoog testosteron en hij zou tegen Alistair moeten. Zou iedereen dan nog zeggen: Ach maakt niet uit, iedereen gebruikt of zou men schreeuwen dat JDS geschorst moest worden en gestript van zijn titel en weet ik wat nog meer.....
    Zou mij niks uitmaken.

    Sonnen is idd een leuk voorbeeld. Ik mocht die man rond die periode niet eens maar het boeite me niks dat hij gepakt was bij een test. Ik denk dat ik daarin dus best neutraal kan blijven hoe erg ik ook hoop dat Alistair Junior kapot maakt met knietjes
    =

  7. #757
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    JDS: Fight with Overeem would be
    unfair to me













    Cigano goes further. Rate a fake champion who it relies on doping. Calls for
    more rigorous supervision of athletes. More surprises as did tests on him and
    Overeem weeks ago. What Cigano said:

    If the athletic commission and the UFC want I'll fight him. I am a
    fighter and will be there to fight, but it is sure to be a disrespect to MMA and
    how serious is this sport. This will also be unfair, it will be unfair to me.
    I've never used these devices to gain strength. I think the right would do blood
    tests on fighters as is done in the Olympics, not the urine, since the blood is
    easier to detect these illegal substances. We want to know who the best really.
    No use to be the best liar. Being a world champion making false use of a lot of
    drugs, that's not being champion. I can clearly say that I am the champion
    without ever having the use of any illegal artifice in order to get there. I
    favor more rigorous tests to assess whether someone is doped. It has to be a
    clean sport and these tests should occur more surprises. If Overeem is more
    aggressive and stronger the more he will resist blows and it will be difficult
    for me. If I lose will be unfair. He will not have fought better than I have
    fought doped.


    Ledo who mistakenly think Overeem Cigano considers the greatest threat to the
    throne of champion. In his view, the former champion Cain Velasquez is still the
    most dangerous challenge between heavy. Cigano also casts doubt on the glorious
    past of Overeem carrying three belts in the luggage. Over his words:

    I find it curious he won three belts without ever having been caught
    doping in right away and ends up being caught in the UFC. It would be a good
    challenge for me, but my biggest challenge I went for the title against Cain. He
    is the most outstanding and would be a great challenge for me. The Overeem would
    be a good challenge, but it would be my biggest challenge. He fails the fitness
    and speed. He frightens the uninitiated, but who knows what being a fighter
    knows he would not be my most difficult opponent. We always say that the next
    challenge will be more difficult to prepare even more, but do not think Overeem
    would be my biggest challenge.

  8. #758
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by donalexandro View Post
    Ach ja.. Bas heeft nooit gebruikt zegt hij... alleen nu zit hij wel aan de Deca Durobolin omdat hij pijn aan z'n knie heeft? hehe grappig mannetje....

    I said: “In my whole life, I have never used any performing enhancing drugs”. Which is not true, because like right now, I am taking steroids for my knees, something I tried a year ago as well but didn’t work then (hopefully now it will), my friends know this as well of course. It’s called Deca Durabolin, it’s the only steroid that “helps improve collagen synthesis and bone mineral content”, and since I have no cartilage on both my kneecaps, I am trying this out in a very low quantity.I said: “In my whole life, I have never used any performing enhancing drugs”. Which is not true, because like right now, I am taking steroids for my knees, something I tried a year ago as well but didn’t work then (hopefully now it will), my friends know this as well of course. It’s called Deca Durabolin, it’s the only steroid that “helps improve collagen synthesis and bone mineral content”, and since I have no cartilage on both my kneecaps, I am trying this out in a very low quantity.
    ik haat het om te zeggen, BUT I TOLD YOU SO!!!

    kijk.. dit bedoel ik dus..... HYPOCRIET!!
    fantastische vechter maar als mens een slappe lul... letterlijk want als hij alleen deca neemt krijgt ie klachten van mevrouw Rutten lol!!
    dus hij gebruikt nandrolone, dan zit ie ook voor 100% aan een dosis testo.... anders krijg je hem niet meer omhoog, lol.... "deca dick" alleen een puber die stijf staat van natuurlijke hoge test levels kan een deca only kuur doen zonder slappe lul syndrom te krijgen, maar op bas zijn leeftijd FORGET IT....

    en denk maar niet dat bas in zijn hoogtij dagen niks gebruikte, zijn knieen waren al jaren niet meer goed..
    wat een hypocriete man....

  9. #759
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Ja, en dit krijg je dan....Geef hem niet eens ongelijk ook!

    Cigano about fighting Overeem: 'It would be unfair'.



    bron: www.tatame.com
    cigano moet niet zo dom janken!
    toen ie nog hier vocht in Brazil, had ie ook geen problemen om tegen Mondragon te knokken....
    Mondragon ken ik persoonlijk, en die staat stijf van de anabolen....
    en nu is het voor cigano ineens een probleem??? hij is bang....

  10. #760
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Ik weeg ook 106 kg naturel en klaar voor een strenge winter......of telt dat niet ? Volg al jaren het annanas dieet gaat super....mag je alles eten behalve annanas ! dikke mensen zijn gezellig !
    lolol!!! zonde man annanas is lekker en gezond... EN goed voor je lever..
    en btw, staat nu niet de zomer voor de deur bij jullie??? zit je wel ff fout met je "winterklare" lijf....

  11. #761
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb nieuws voor je. In the US of fuckin A maakt niemand dat wat uit. Niemand zeurt over Barry Bonds. Sinds ze in de NBA en de NFL moeten plassen (gemiddeld 1 x per seizoen, off-season nooit) sturen ze iemand naar een satellietteam als hij een blessure heeft en alleen in de bovenste klassen controleren ze. Die gasten komen top fit terug bij hun team dankzij hun uitstekende fysiotherapeuten. Elke high school worstelaar of quarterback in de USA gebruikt. Het is gewoon een lifestyle. Alles voor die 15 minuten. De hele maatschappij is ingericht op presteren, op nummer 1 zijn. Ben je dat niet dan ben je een loser.

    Als jij zo naïef was om te geloven dat het echt paardevlees was dan ben je net zo slim als de master himself.

    Dat AO het niet zo slim gedaan heeft is een feit.

    En die mededingers ? Die schreeuwen moord en brand totdat ze zelf gepakt worden.
    AMEN!

  12. #762
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    sinds een video interview laatst had ik al
    het idee dat jds helemaal niet zo happig was op een gevecht tegen overeem
    nu denk ik zelfs dat hij blij zou zijn als hij word gespaard en de partij niet doorgaat
    ik geloof hem
    niet wanneer hij zegt dat cain een grotere bedreiging was/is dan overeem

    ondanks alles hoop ik gewoon dat t doorgaat
    alistalr zal nogmaals een hoop
    mensen moeten gaan overtuigen van z'n kunnen
    mag hopen dat we over 2 partijen allemaal
    weer durven zeggen dat hij de beste is (1x na het afpakken van de titel en de 2x na succesvolle verdediging van)

  13. #763
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik wil Alistair gewoon zien vechten, al dit gesodemieter, ik hoop niet dat het waar is, even afwachten maar...
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #764
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Door al dit gezeik vind ik het wel minder erg als Ali KO gaat. Maar nu JDS gaat miepen hoop ik wel weer dat JDS KO gaat...

    Als Ali wint gaan mensen het er idd over hebben maar in 2013 wordt er nauwelijks meer over gesproken. Net zoals dat het niemand het nu meer heeft over Badr's fouten in het verleden.

  15. #765
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Als Overeem mag vechten (wat eigenlijk nergens op slaat) en wint, dan nemen mensen hem toch niet serieus als UFC champ. Beste situatie voor de UFC is dat deze partij doorgaat en JDS wint.
    JDS weet overigens ook dat behalve Overeem niemand hem eigenlijk kan verslaan in de UFC, misschien Cain voor de tweede keer.

  16. #766
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik wil Alistair gewoon zien vechten, al dit gesodemieter, ik hoop niet dat het waar is, even afwachten maar...
    Ach... als hij in de week vóór en de week na het gevecht een schoon plasje inlevert dan is er toch niets aan de hand zou je zeggen. Wat er in de tussentijd gebeurt, laten we immers oogluikend toe. Iedereen weet het, maar bijna niemand zegt het hardop. Ik hoop echt dat de verdediging van Alistair met een plausibele verklaring komt en het gevecht 'gewoon' door kan gaan.

    Overigens, JDS liep een week voor het gevecht met Cain nog op krukken. Dan vraag je je toch ook af of hij niet zwaar onder de pijnstillers zat tijdens het gevecht...?


  17. #767
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Everyone who got previously caught on testosterone was either right before or right after a fight, to my knowledge Overeem was the first to get caught in an out of comp/random test while he was not officially licensed by the NASC.

    It is not that you are going to get tested and better not test positive, but when tested positive you better have a good explanation/excuse.
    (Rather they make it mandatory whatever excuse you have you cannot and may not test positive when a test is administered or you will not get a license.)

    It is not that you have to submit a request for TRT/TUE exemption on the day you start the treatment, but that you must request and submit a TUE exemption 20 to 30 days before the fight.
    (Rather they make no exemptions at all.)

    24 apil overeem is going to bring a doctor to vouch for him.
    Overeems doctor is going to tell the commission that Overeem started TRT because of a medical condition a couple of days before the random test was administered to explain the testosterone spikes and that they were going to submit this TUE request the following week which would be well within the allowable time frame to submit such a medical request.

    The UFC and Overeem have yet to make any public statements on the 24th all while the tickets are being sold for two weeks now and hotels and flights are booked and the betting lines are still on the fight is still on, one would say the UFC would announce it right away if they were certain they would change or cancel a heavyweight title match, for us it is telling.

    NASC already shown that they play ball when they granted Overeem a conditional license for the Lesnar fight, i don't remember anybody who didn't matter and ducked a test and still got licensed.

  18. #768
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    ik haat het om te zeggen, BUT I TOLD YOU SO!!!

    kijk.. dit bedoel ik dus..... HYPOCRIET!!
    fantastische vechter maar als mens een slappe lul... letterlijk want als hij alleen deca neemt krijgt ie klachten van mevrouw Rutten lol!!
    dus hij gebruikt nandrolone, dan zit ie ook voor 100% aan een dosis testo.... anders krijg je hem niet meer omhoog, lol.... "deca dick" alleen een puber die stijf staat van natuurlijke hoge test levels kan een deca only kuur doen zonder slappe lul syndrom te krijgen, maar op bas zijn leeftijd FORGET IT....

    en denk maar niet dat bas in zijn hoogtij dagen niks gebruikte, zijn knieen waren al jaren niet meer goed..
    wat een hypocriete man....
    @ Optimusprime,

    Ik volg je 'posten' op afstand. Je komt oprecht over, sta niet overal achter wat je vermeld maar wel in grote lijnen.

    Ik heb een tijd geleden mijzelf voorgenomen niet actief meer te reageren op Mixfight, maar kon het niet laten jou (two thumbs up te geven op je bovenstaande post)

    Uiteraard zou t iets genuanceerd kunnen, maar ik deel zeker je menig betreft hypocriet, anderzijds niet echt verwacht van zo'n man met zijn staatvandienst. Het moment dat Bas het zei begint z'n linker oog dusdanig heen en weer te knipperen dat een leugendetector niet eens nodig is.

    Voor alle geldt, afwachten tot 24 april

    Collina

  19. #769
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    cigano moet niet zo dom janken!
    toen ie nog hier vocht in Brazil, had ie ook geen problemen om tegen Mondragon te knokken....
    Mondragon ken ik persoonlijk, en die staat stijf van de anabolen....
    en nu is het voor cigano ineens een probleem??? hij is bang....
    hoezo "hij is bang"? ik denk dat hij nog altijd een hele goede kans maakt tegen AO, doping of geen doping, en dat weet hij zelf ook.
    Ik vond het eigenlijk best een goed verhaal van hem over die doping controles ala olympische spelen, dan is iemand die zich niet perse wil volspuiten met die rotzooi er niet automatisch toe gedwongen om mee te komen met de top.

    Kijk bijvoorbeeld maar naar de NFL daar is ook pas zo'n systeem ingevoerd, moet je eens zien hoe skinny veel van die gasten opeens zijn.

  20. #770
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik hoop dat hij gewoon mag vechten met het briefje van zijn dokter.

  21. #771
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Wat moet er dan wel niet op dat doktersbriefje staan wil de NSAC zeggen. OOoooh is dat alles?? Geen probleem hier heb je het stempeltje en een handtekening. ( En ik hoop trouwens dat het zo gaat lol )

    Oh ik lees net dit van de vorige pagina: Alistair Overeem has retained Vegas lawyer David Chesnoff to rep him at April 24 NSAC meeting. Chesnoff has also provided counsel to the estate of Michael Jackson. Chesnoff, is the attorney who handled Paris Hilton's cocaine possession case at the Wynn. In other words, Overeem has lawyered up BIG TIME.

    Misschien hoeft er niet eens zo gek veel op dat briefje te staan. Maar heeft ie straks gewoon een prima verhaal klaar. Aan de andere kant, hij had Chesnoff ook ingehuurd met dat duw-incident. En daar is ie nog wel voor gestraft...
    Last edited by Pr00f; 12-04-2012 at 10:59.

  22. #772
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    aan de andere kant wil ik Hunt best wel zien knokken om de titel...

  23. #773
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    lolol!!! zonde man annanas is lekker en gezond... EN goed voor je lever..
    en btw, staat nu niet de zomer voor de deur bij jullie??? zit je wel ff fout met je "winterklare" lijf....
    Kut....ik wist dat er iets fout zat in mijn calculatie.....

  24. #774
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default



    wat een baas is die Michael!!

    fuck het, ik sta sowieso achter overeem
    Home mtk-gym.nl


  25. #775
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Kut....ik wist dat er iets fout zat in mijn calculatie.....
    Nee joh, niks aan de hand je bent nog gewoon aan het bulken.
    Het echte cutten begint pas in Mei.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •