MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 39 of 58 FirstFirst ... 2935363738394041424349 ... LastLast
Results 951 to 975 of 1430
  1. #951
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Laten we gewoon afwachten tot we echt alle feiten te horen krijgen. De media heeft hem al afgemaakt dat is wel duidelijk. Laat de NSAC maar de final verdict doen. Wij kunnen alleen maar speculeren tot we een ons wegen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #952
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Je mening respecteer ik ook sowieso..

    Vind het jammer, kijk naar die Brazilianen bijvoorbeeld die staan als een leger achter hun landgenoten, JDS gaat weg bij zijn oude kamp waar hij groot is geworden en je hoort er niks over ze blijven trots op hun vechter, zo hoort het vind ik gewoon achter je land genoten staan juist wanneer het tegen lijkt te zitten.

    En dat komt van een Joegoslaav ;-)

    Ze bedreigen ze ook met de dood als ze met de verkeerde trainen, of zoals JDS die een spelletje speelde met MIR op de PS3, bedreigingen stromen binnen. "Als een leger" is wellicht nog een goede term inderdaad.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #953
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Laten we gewoon afwachten tot we echt alle feiten te horen krijgen. De media heeft hem al afgemaakt dat is wel duidelijk. Laat de NSAC maar de final verdict doen. Wij kunnen alleen maar speculeren tot we een ons wegen.
    Vind dat de media vrij lief voor hem is geweest. Zeker in vergelijking met andere steroide zaken.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  4. #954
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Ik snap omdat je hem persoonlijk kent je een ander beeld hebt. Maar ik vind "tijd voor je fans" niet iets waar je trots op moet zijn gezien dat echt bij je baan hoort, je eet dankzij de fans.. En hij was inderdaad instaat om normaal te doen daarom zeg ik ook ik ben er NU klaar meer en ik schilder hem niet af als een crimineel maar ik benoem alleen de laatste wapenfeiten. En mochten daar onwaarheden instaan dan laat ik me graag corrigeren !
    Tijd voor je fans vind ik wel heel belangrijk. Kijk naar Bisping, fuck you here and fuck you there. Ik vind dat gewoon nergens op slaan. Neem gewoon de tijd en ben open. Het is nu wachten op de feiten. Dan weten we het zeker, nog 1,5 weken.

  5. #955
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Vind dat de media vrij lief voor hem is geweest. Zeker in vergelijking met andere steroide zaken.
    Een aantal gerenommeerde MMA-journalisten hebben hem anders aardig gescalpeerd. Waaronder "onze Bas" (but that was obvious) .

  6. #956
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ja Bas wel, schiavello is ineens voor valspelen tussen gevechten door.. Van Helwani weet ik het niet

    Ben er ook mee eens overigens, als je drugs misbruikt om tot een monster te veranderen die mensen in de ring vernedert en ernstige schade toebrengt verdien je een paar tikken in de media.

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Een aantal gerenommeerde MMA-journalisten hebben hem anders aardig gescalpeerd. Waaronder "onze Bas" (but that was obvious) .
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #957
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Struve vs Hunt gaat in ieder geval door volgens Dana White.

  8. #958
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Dana White.
    Fuck Dana. WAR Bas Ruttebn/.

  9. #959
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ja Bas wel, schiavello is ineens voor valspelen tussen gevechten door.. Van Helwani weet ik het niet

    Ben er ook mee eens overigens, als je drugs misbruikt om tot een monster te veranderen die mensen in de ring vernedert en ernstige schade toebrengt verdien je een paar tikken in de media.
    Misschien omdat Schiavello net een stukje minder hypocriet is dan de rest.... Hij zegt het zelf in feite al,het merendeel gebruikt! Dat is gewoon publiek geheim dat alleen nog niet bij alle mixfightleden is doorgedrongen....de kunst is alleen om niet gepakt te worden,wanneer er alleen rondom de wedstrijden getest wordt is dat redelijk makkelijk te doen. Nu er voor het eerst ook onaangekondigde tests worden gedaan is het een stuk moeilijker natuurlijk. Bovendien...75 - 80 % van de steroiden die op de markt te koop zijn is fake! Dat wil niet zeggen dat ze geen werkende stof bevatten maar je kan bijvoorbeeld best Test Enanthate injecteren terwijl je denkt Test Prop te injecteren.....en dan heb je wel een groot probleem (Enanthate zit langer in je lichaam dan Prop) Misschien is AO dit wel overkomen...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  10. #960
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Dana White 'Too Upset' to Talk About Alistair Overeem Situation, Will Wait for 'Due Process'

    It’s not that UFC president Dana White would prefer not to talk about the Alistair Overeem situation, he told reporters both during and after the UFC on FUEL TV 2 press conference early Sunday morning. It’s that he feels like he can’t, for his own health and well-being.

    "I will snap and freak out and I don’t want to do that," White told reporters following the conclusion of the press conference. "I don’t want to talk about it. I’m too upset about it. Seriously, I can’t talk about it."

    In case you couldn’t tell, White’s a little stressed about what’s going on with the former Strikeforce heavyweight champion at the moment. Can you blame him?
    With a main event title fight between Overeem and UFC heavyweight champ Junior dos Santos originally slated for UFC 146 on May 26, things were thrown into question after Overeem’s recent drug test with the Nevada State Athletic Commission came up positive for elevated testosterone levels. Now he’s looking at the possibility of being denied a license, and the UFC is looking at losing its highly anticipated main event.

    So yes, that irks White just a bit. Which is why he’s trying to hold his tongue until the matter is settled by the NSAC, he explained.

    "Everybody gets due process," White said. "Alistair Overeem will have his due process with the Nevada State Athletic Commission. We’ll see what happens and we’ll go from there. When it all goes down, somebody else will speak about this. Not me."

    But as the Overeem situation has forced drug testing and testosterone use in MMA under the microscope, it seems more and more to be an inescapable topic. White maintained that the drug testing done on MMA fighters is the best and most thorough in pro sports, saying, "The [expletive] testing in this sport is insane. It is literally the gold standard in all of sports."

    And as for the guys who get caught by that testing? White had some words for them as well.

    "You’re grown men. You’re [expletive] adults. You’re professional athletes. How many times do you have to be told not to do this? To the point where you just completely blow you’re entire [expletive] career?"

    Yeah, probably best that White doesn’t get too deep into this one at 1:30 a.m. in Stockholm. It’s already been a long night.
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #961
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Ik snap omdat je hem persoonlijk kent je een ander beeld hebt. Maar ik vind "tijd voor je fans" niet iets waar je trots op moet zijn gezien dat echt bij je baan hoort, je eet dankzij de fans.. En hij was inderdaad instaat om normaal te doen daarom zeg ik ook ik ben er NU klaar meer en ik schilder hem niet af als een crimineel maar ik benoem alleen de laatste wapenfeiten. En mochten daar onwaarheden instaan dan laat ik me graag corrigeren !
    Even voor de duidelijkheid. Facade is niet hetzelfde als Fasada. Ik ken hem dus niet persoonlijk.

    Je kunt de wapenfeiten natuurlijk karakteriseren als je zelf wil. Als je spreekt van mishandelen van vrouwen en het aftuigen met z'n broef van uitsmijters dan zet je em neer als een crimineel. De nuance ontbreekt volledig.
    Het is de laatste tijd elke keer wat, maar elk geval heeft ook weer z''n eigen verhaal.

  12. #962
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Hoop echt dat Overeem gaat vechten, de man is fout maar voor al die haters en met name JDS, een flink pak rammel geeft!
    Vind die Brazilianen een stelletje slijmballen jegens UFC en Dana, bah vreselijk. Ik snap het, vele komen uit arme gezinnen en ze hadden geen vreten, maar kom op he, wees een vent en zuig de ballen van Dana niet contstant !
    Gef me liever een BADBOY a la Overeem, en geen schijnheilige JDS!

  13. #963
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Misschien omdat Schiavello net een stukje minder hypocriet is dan de rest.... Hij zegt het zelf in feite al,het merendeel gebruikt! Dat is gewoon publiek geheim dat alleen nog niet bij alle mixfightleden is doorgedrongen....de kunst is alleen om niet gepakt te worden,wanneer er alleen rondom de wedstrijden getest wordt is dat redelijk makkelijk te doen. Nu er voor het eerst ook onaangekondigde tests worden gedaan is het een stuk moeilijker natuurlijk. Bovendien...75 - 80 % van de steroiden die op de markt te koop zijn is fake! Dat wil niet zeggen dat ze geen werkende stof bevatten maar je kan bijvoorbeeld best Test Enanthate injecteren terwijl je denkt Test Prop te injecteren.....en dan heb je wel een groot probleem (Enanthate zit langer in je lichaam dan Prop) Misschien is AO dit wel overkomen...
    Snap niet dat zoveel mensen AO verdedigen, wat is dat nou voor argument dat het merendeel gebruikt.
    Dat is nooit bewezen en bij Overeem wel dus hij is een VALSSPELER!
    Al die titels zijn ongeloofwaardig en stellen niks meer voor.
    Gewoon op de blaren zitten, en een jaar op de bank zitten!

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Hoop echt dat Overeem gaat vechten, de man is fout maar voor al die haters en met name JDS, een flink pak rammel geeft!
    Vind die Brazilianen een stelletje slijmballen jegens UFC en Dana, bah vreselijk. Ik snap het, vele komen uit arme gezinnen en ze hadden geen vreten, maar kom op he, wees een vent en zuig de ballen van Dana niet contstant !
    Gef me liever een BADBOY a la Overeem, en geen schijnheilige JDS!
    Vreemd dat mensen nu ineens liever een BADBOY dan een op en top prof.
    Vreemd dat mensen Badr Hari dan niet mochten.

    HYPOCRIET!

  14. #964
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Snap niet dat zoveel mensen AO verdedigen, wat is dat nou voor argument dat het merendeel gebruikt.
    Dat is nooit bewezen en bij Overeem wel dus hij is een VALSSPELER!
    Al die titels zijn ongeloofwaardig en stellen niks meer voor.
    Gewoon op de blaren zitten, en een jaar op de bank zitten!



    Vreemd dat mensen nu ineens liever een BADBOY dan een op en top prof.
    Vreemd dat mensen Badr Hari dan niet mochten.

    HYPOCRIET!

    Euhm volgens mij is het hypocrieter wat jij nu doet en AO betichtten als een valsspeler, terwijl Dana White al heeft verklaard heeft dat het dom is dat hij met de huidige technieken is gepakt.
    Beter is het als je even tussen de regels door leest en wat Dana eigenlijk bedoelt dat hij het ok vindt dat er gebruikt wordt, maar het dom vindt als je nu tegen de lamp loopt.
    Met andere woorden zo lang je niet gepakt wordt is er niks aan de hand.
    Zoals al meerdere mensen hebben verklaard wordt testosteron niet enkel gebruikt om massa te pakken, maar ook om sneller te herstellen.
    Dat jij denkt dat op dit niveau van sport alles clean gebeurt, ik zou dan nog eerder geloven dat Sinterklaas bestaat dan dat er niet gebruikt wordt.
    Ik denk dat jij al uitkijkt naar 5 december.....

  15. #965
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Vreemd dat mensen nu ineens liever een BADBOY dan een op en top prof.
    Vreemd dat mensen Badr Hari dan niet mochten.

    HYPOCRIET!
    Vreemd dat jij Badr dan wel zo graag mocht als jij zo tegen vals spelen bent.

    HYPOCRIET!

  16. #966
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Heb net de post fight persconferentie van ufc sweden gekeken en dana is idd niet heel erg blij wat betreft deze situatie...

    "I will snap and freak out and I don’t want to do that," White told reporters following the conclusion of the press conference. "I don’t want to talk about it. I’m too upset about it. Seriously, I can’t talk about it."

    "Everybody gets due process," White said. "Alistair Overeem will have his due process with the Nevada State Athletic Commission. We’ll see what happens and we’ll go from there. When it all goes down, somebody else will speak about this. Not me."

  17. #967
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Vreemd dat jij Badr dan wel zo graag mocht als jij zo tegen vals spelen bent.

    HYPOCRIET!
    Ik zie Badr inderdaad graag vechten, maar als die de fout in ging werd ie gestraft en aan de schandpaal genageld.
    En terecht!

    Nu gaat Overeem de fout in, en zegt iedereen hoop dat de artij door gaat en iedereen gebruikt

    mischien snap je het nu?

  18. #968
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Heb net de post fight persconferentie van ufc sweden gekeken en dana is idd niet heel erg blij wat betreft deze situatie...

    "I will snap and freak out and I don’t want to do that," White told reporters following the conclusion of the press conference. "I don’t want to talk about it. I’m too upset about it. Seriously, I can’t talk about it."

    "Everybody gets due process," White said. "Alistair Overeem will have his due process with the Nevada State Athletic Commission. We’ll see what happens and we’ll go from there. When it all goes down, somebody else will speak about this. Not me."
    damn hij is nog steeds kwaad

  19. #969
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Even voor de duidelijkheid. Facade is niet hetzelfde als Fasada. Ik ken hem dus niet persoonlijk.

    Je kunt de wapenfeiten natuurlijk karakteriseren als je zelf wil. Als je spreekt van mishandelen van vrouwen en het aftuigen met z'n broef van uitsmijters dan zet je em neer als een crimineel. De nuance ontbreekt volledig.
    Het is de laatste tijd elke keer wat, maar elk geval heeft ook weer z''n eigen verhaal.

    OK sorry man my bad ! al die namen..... maar ik zeg zijn er onwaarheden dan ? is hij niet veroordeeld voor mishandeling van een vrouw? en dat gevalletje met zijn broer ken ik wat ooggetuigen... daar is echt weinig nuance in aan te brengen hoor....

    crimineel is een groot woord maar laat ik het zo zeggen.. vind hem nu geen VOORBEELD voor zijn fans...

  20. #970
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    en genieten dat hij doet die micha

  21. #971
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Snap niet dat zoveel mensen AO verdedigen, wat is dat nou voor argument dat het merendeel gebruikt.
    Dat is nooit bewezen en bij Overeem wel dus hij is een VALSSPELER!
    Al die titels zijn ongeloofwaardig en stellen niks meer voor.
    Gewoon op de blaren zitten, en een jaar op de bank zitten!



    Vreemd dat mensen nu ineens liever een BADBOY dan een op en top prof.
    Vreemd dat mensen Badr Hari dan niet mochten.

    HYPOCRIET!
    Voel je je nog steeds verdrietig omdat sommige mensen een hekel hebben aan Hari?

    Overeem is nooit met PED's in zijn lichaam betrapt dus zullen we wachten tot 24 april voordat we hem aan de schandpaal nagelen?

  22. #972
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by weks View Post
    en genieten dat hij doet die micha
    met een boner achter de pc

  23. #973
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Voel je je nog steeds verdrietig omdat sommige mensen een hekel hebben aan Hari?

    Overeem is nooit met PED's in zijn lichaam betrapt dus zullen we wachten tot 24 april voordat we hem aan de schandpaal nagelen?
    reps voor degene die dit laat uitmonden in een discussie over Badr met posts van Irishlover en alles erop en eraan

    on topic:

    de boze Dana show hoort er allemaal bij joh....das voeding voor de naïevelingen onder ons die denken dat er idd niet gebruikt word....zelf denk ik dat hij en Dana cool zijn en het gevecht tegen JDS gewoon plaats gaat vinden
    Last edited by Illest; 15-04-2012 at 11:36.

  24. #974
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Voel je je nog steeds verdrietig omdat sommige mensen een hekel hebben aan Hari?

    Overeem is nooit met PED's in zijn lichaam betrapt dus zullen we wachten tot 24 april voordat we hem aan de schandpaal nagelen?
    Nee maar vind gewoon dat Overeem hard gestraft moet worden.

  25. #975
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post

    on topic:

    de boze Dana show hoort er allemaal bij joh....das voeding voor de naïevelingen onder ons die denken dat er idd niet gebruikt word....zelf denk ik dat hij en Dana cool zijn en het gevecht tegen JDS gewoon plaats gaat vinden
    Die Dana weet al lang wat voor move Alistair gaat maken en hoopt dat het hem lukt. Hij houd zich opzichtig afzijdig en doet alsof hij heel boos is over het gebruik (hij is alleen boos dat Alistair zich laat pakken). Wanneer wordt besloten dat Alistair gewoon mag vechten dan snapt Dana niet hoe die athletic commission dit nou weer heeft besloten, maar ja het is niet zijn verantwoordelijkheid natuurlijk...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •