MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 20 of 58 FirstFirst ... 1016171819202122232430 ... LastLast
Results 476 to 500 of 1430
  1. #476
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Er is nog nooit een vechter van GG positief bevonden en dat is in 13 jaar tijd over de hele wereld dus ook de USA.

    Wat moet ik nou zeggen? Als een vechter door een dopingcontrole komt van een lab dan mag hij vechten. Als ze bij de UFC nou niet kunnen zorgen dat ze bij hun niet clean in de octagon staan wat moet een andere organisatie dan.
    Klopt omdat het experts zijn in het gebruik van anabolen ze weten precies wanneer ze hun cyclus moeten stoppen etc.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #477
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    micha, je weet veel van vechtsport maar doping heb je geen kaas van gegeten...
    heb je zelf wel eens gebruikt???? weet je hoe je je voelt als je kuurt????
    je draait echt niet door van anabolen das bullshit!
    roidrage is een grote dikke onzin!!
    dat je je wat agressiever voelt, wil niet zeggen dat zich dat uit in agressieve daden.
    je kan gewoon wat beter trainen en bent wat meer on edge, hooguit!!!
    en dat is ook geheel afhankelijk van het product wat gebruikt word.... de meer androgene middelen zorgen voor wat meer agressie, wat overigens totaal te controleren is... je bent een agressieve lul of niet, met of zonder anabolen...
    je verhaal over het gedrag van portiers.... das meer een psychologisch verhaal dan dat steroiden daar iets mee te maken hebben, je moet kijken naar wat voor soort mensen portier worden..(niet allemaal maar 90% dan hhaha) vaak onzekere mannen die vroeger aandacht te weining hebben gehad of zijn gepest, of dik waren etc etc, (niet zelden zijn het ook criminelen of hebben ze contacten met het criminele circuit)... zelfde reden waarom de meeste bodybuilders met bodybuilding zijn begonnen... je bouwt een harnas om je heen van spieren... again 90%, niet allemaal natuurlijk..
    ik heb zelf zwaar gekuurd met trenbolone... testosterone , masteron, etc etc... zwaar androgene kuren , mijn lichaam gaat daar het beste op, ik voel me wat meer on edge idd... maar je draait niet door, en het kan makkelijk onder controle worden gehouden.
    en dat je lowkicks niet beter worden klopt wel, technisch dan... maar als je groter bent en dus zwaarder heb je meer gewicht erachter zitten... dat KAN een voordeel zijn.... hoeft niet eens ... want meer gewicht betekend ook dat je langzamer bent.
    dat je na een kuur weer krimpt heb je totaal gelijk in.... alle massa die word opgebouwt met steroiden /hgh/ insuline wat voor PED ook verlies je uiteindelijk weer..... ALLES!!!
    je leased een lichaam , je koopt het niet.... het is een illusie , niet echt....
    maar ze heten niet voor niets PED's (performance ENHANCING drugs).....ze helpen de atleet echt wel....
    maar!! bij vechtsport heb je talent nodig, het is een echte sport... en talent kan je niet kopen in een ampul...
    bodybuilding = all drugs...talent is niet belangerijk , alleen op het aller allerhoogste niveau.... maar om prof te worden heb je alleen maar goede connecties nodig en veel geld voor de beste drugs....
    ik zie het ook niet als een sport, het is een "cult"

  3. #478
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    terwijl wij zo aan het panieken zijn
    zijn ze er in america een stuk rustiger over
    cheal sonnen vocht na de verhoogte waarden ook kort erna weer voor ufc
    het is een party die veel gehyped is en ik heb nog nergens een officieel bericht gelezen dat ie eruit is
    maar enkel dat het in gevaar is .
    ufc heeft een veel ervaring met jongens die middeltjes gebruiken en heeft er een soort gedoog beleid voor opgebouwt
    af en toe straffen ze iemand om dat het een main stream sport aan het worden is en ze zo een indruk willen weghouden dat vechtsport vol met mensen zit die prestatie verbeterende middelen gebruiken , zucht enkel de insiders weten beter.
    kort om ik geloof er nog gewoon in dat alistair jds in mei gewoon laat zitten op lowkicks......
    keep the hope alive

  4. #479
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    tja als je denkt dat ie in japan clean was met z'n plofkop. maar goed daar kun je makkelijk de pis van iemand anders inleveren. ik baal er nog steeds als een stekker van dat deze parij niet doorgaat... toen ik donderdag morgen de pc aanslingerde dacht ik eerst dat iemand een topic van een paar jaar terug omhoog had gehaald pffff.

    en struve moet gewoon tegen hunt vechten natuurlijk, zou dubbel zonde zijn als die jongen de dupe wordt van al dit gedoe.

  5. #480
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    nakuren is een onzinverhaal... verzonnen door internet "guru's" om mensen van hun geld te beroven....
    waarom zou je drugs gaan gebruiken om van andere drugs weer bij te komen?? terwijl als je gewoon stopt met kuren je lichaam vanzelf wel weer hersteld?? en het hersteld altijd! bij de een duurt t 3 maand en bij de ander een jaar.... maar altijd hersteld t weer... je lichaam is altijd op zoek naar homeostase....
    als je je vrouw of vriendin zwanger wil hebben en je zit in een kuur.... hcg....
    ja je ballen worden kleiner tijdens het gebruik van anabolen, de mijne zijn rozijntjes... maar ik neuk niet met mijn ballen.... who needs big balls , right?
    mijn dochter heb ik verwekt tijdens kuren... ik kuur altijd ... stoppen betekend krimpen...
    top atleten stoppen alleen met gebruik van PED's als ze met de sport stoppen.....

    dat niet alle steroiden hetzelfde zijn heb je helemaal gelijk in... er zijn veel verschillende producten....
    "eiwitspaarder" is weer zo een woord waar ik moeite mee heb... ALLE anabole steroiden verbeteren de eiwitsynthese dus eigenlijk zijn t allemaal eiwitspaarders....
    kijk testosteron is het basis hormoon waar ALLE anabole steroiden van afgeleid zijn... testosteron heeft een anabole/androgene ratio van 1:1... om het simpel te zeggen, anabool houd in het oa: verbeterde eiwitsythese, nitrogeenbalans etc.... androgeen houd in oa: het vermannelijkende effect... haargroei, agrressie, spierhardheid, etc
    trenbolone bijvoorbeeld heeft een ratio van 500:500!!! is anabolere EN androgener dan testosteron....( god i love TREN!! lol!!)
    en zo heb je ook producten die een hogere anabole ratio hebben... dat zijn de mild androgene en hoog anabole middelen.
    denk aan boldenone, clostebol, nandrolone etc etc...
    meer androgeen betekend ook meer bijwerkingen.... de meer androgene producten zorgen voor, kale knikkers (voor degene die er aanleg voor hebben) prostaat hypertrofie, verhoogde agressie, lichaamshaar dat sneller groeit en op meer plekken, lol! again niet bij iedereen maar het kan voorkomen en is erg dose afhankelijk...

    Ao... gebruikt niet alleen maar test.. zijn lichaam is voor een groot deel te danken aan hgh....
    hgh is een peptide hormoon en geen anabole steroide.... het is menselijk groeihormoon....
    bodybuilders noemen het god in een ampul...... ze doen er alles voor om het te kunnen krijgen....
    het word in je lever afgebroken , en zet de lever aan tot meer afgifte van IGF1... insuline achtige groeifactor1... idd een groeifactor.... een groot gedeelte van de werking van hgh komt door de verhoogde igf1 productie....
    igf1 zorgt simpel gezegt voor meer spiercellen..... spiercel hyperplasie..... en steroiden zorgen voor spiercelhypertrofie( het groter worden van de spiercel zelf)
    ook zorgt hgh ervoor dat je lichaam vet als brandstof gebruikt ipv glucose.....vandaar dat je droger en droger word....
    deze werking is natuurlijk dose afhankelijk....
    ook zorgt hgh ervoor dat je lichaam efficienter andere PED's kan gebruiken.... testosteron bijvoorbeeld kan je helemaal niet veel van gebruiken zonder aan hoge dosis hgh te zitten....
    je lichaam kan helemaal niet er mee omgaan en houd alleen maar veel vocht vast van die te hoge dosis test... kijk maar is in de gemiddelde gym, al die plofkoppen lol!!!! allemaal vocht , gaan ze op dieet is 3/4 van hun "massa" in een paar week verdwenen lol....!!

    pffff ik draaf weer door.... lol....

  6. #481
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    pffff ik draaf weer door.... lol....
    gelukkig heb je het helemaal onder controle.

  7. #482
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Ik heb een aantal vragen omdat ik zie dat hier weer een paar experts rondlopen lol

    HGH heeft toch geen bijwerken als je het vergelijkt met de traditionele aas? of heb ik het helemaal verkeerd?

    Dus wat jullie zeggen is dat je uiteindelijk alle massa weer kwijtraakt? Geld dit ook voor Winstrol want ik lees altijd dat je bij Winstrol 4/5 kg pakt maximaal maar dat het dan ook geen vocht is.

    Sorry voor de offtopic ik ben heel nieuwsgierig.

  8. #483
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Nogmaals tweet van Danawhite van een dag geleden, @Mir vs Cain will happen.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  9. #484
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Overeem deelt een link op Facebook... Sarcasme of zo?


  10. #485
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Kan het niet gewoon een hype rumour zijn? Ik bedoel niemand heeft er nog op gereageerd en ik zou het wel een hele goede media stunt vinden om dit gevecht uiteindelijk tóch door te kunnen laten gaan. Blame me voor mijn hoop op goede afloop

  11. #486
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Kan het niet gewoon een hype rumour zijn? Ik bedoel niemand heeft er nog op gereageerd en ik zou het wel een hele goede media stunt vinden om dit gevecht uiteindelijk tóch door te kunnen laten gaan. Blame me voor mijn hoop op goede afloop
    Ik denk niet dat Keith Keizer van de athletic commission mee doet aan zomaar een 'hype rumor'..

    Dit is mijn beeld over de situatie: alistair heeft nog niet gereageerd omdat hij geen geldig excuus heeft.. Hij had niet gerekend op random testing en nu is hij dus de lul...
    en de ufc heeft nog niet officieel gereageerd omdat ze wachten op een eventuele B sample om met zekerheid een beslissing te kunnen nemen.

    Hoe dan ook lijkt het er helaas op dat we beroofd zijn van een top gevecht

  12. #487
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Heeft die Keith Keizer ook dit daadwerkelijk zelf bevestigd? Want iedereen kan wel wat roepen en de media nemen toch alles zo over

    Ik blijf hoop houden

  13. #488
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default


  14. #489
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Heeft die Keith Keizer ook dit daadwerkelijk zelf bevestigd? Want iedereen kan wel wat roepen en de media nemen toch alles zo over

    Ik blijf hoop houden
    Ja. Er is ergens in deze thread ook een filmpje (audio) geplaatst van keith keizer die praat over deze situatie. Sorry ben ff te lui om het te zoeken

    Natuurlijk hoop ik ook dat het doorgaat maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren

    Edit: zie bovenstaande post

  15. #490
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    ah ok dank je. mijn hoop begint nu af te brokkelen

  16. #491
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik neem aan dat er wel een clausule instaat voor dit soort situaties
    Dat zou je toch zo moeten kunnen uitvinden aangezien GG het contract heeft uitonderhandeld niet?

    Lijkt op slechte medische begeleiding of een domme individuele actie.
    Het zou me niks verbazen dat het stil is van het Overeem kam omdat ze bezig zijn met een strategie om dit aan te pakken. Helaas duurt het wat lang........
    Het zou me ook niks verbazen als Overeem met Een medisch attest komt zoals velen (Sonnen, Lance Armstrong etc) voor hem. Of hem dat nu nogzal helpen voor UFC 146 valt te betwijfelen, maar zo kunnen ze hem bij de UFC houden. Want licentie of niet voor UFC 146, hij blijft een money maker voor iedereen. Ook GG heeft er belang bij dat hij vecht. Zeker als ze de rechtszaak winnen.

  17. #492
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik heb een aantal vragen omdat ik zie dat hier weer een paar experts rondlopen lol

    HGH heeft toch geen bijwerken als je het vergelijkt met de traditionele aas? of heb ik het helemaal verkeerd?

    Dus wat jullie zeggen is dat je uiteindelijk alle massa weer kwijtraakt? Geld dit ook voor Winstrol want ik lees altijd dat je bij Winstrol 4/5 kg pakt maximaal maar dat het dan ook geen vocht is.

    Sorry voor de offtopic ik ben heel nieuwsgierig.
    hgh heeft zeker wel bijwerkingen... zoals alle medicijnen dat hebben...
    de meest voorkomende bijwerkingen:
    - vermoeidheid.... van die baby dutjes lol...
    -vocht vast houden
    -carpel tunnel
    -al die spook verhalen over botgroei enzo hoef je je niet druk om te maken, dat krijg je pas als je bijv: 10 jaar achter elkaar 20plus iu per dag neemt....
    - ongevoeligheid voor insuline... (dose afhankelijk)
    er zijn meer, maar deze komen het meest voor.... de andere zijn minder voorkomend...

    winstrol...... mmmm de meest waardeloze steroide die er maar is lol!!!
    je houd idd geen vocht vast op stanozolol.... klopt.... droogt je uit... ook je gewrichten.... je voelt je zo stijf als een plank... dat vechters stanozolol gebruiken snap ik niet, das vragen om blessures!! waardeloos middel...ook slecht voor pezen en aanhechtingen.....
    oral is het te doen, maar de winstrol injects zijn ook nog eens een nachtmerrie....
    en op winstrol pak je geen 4/5 kilo.... 4/5 kilo puur spier is veel!!!
    winstrol is een zwakke steroide....
    de steroiden voor bodybuilders zijn vooral:
    trenbolone en dan de acetate ester....
    masteron
    primobolan
    boldenon
    testo
    oxymetholone (in de wedstrijd voorbereiding)
    en dan nog de hgh / insuline/ diuretica/ en andere "middelen"

    vechters gebruiken vooral trt/hrt dus testosterone en hgh....
    ook een paar steroiden zijn interessant.... bijv

    oxymetholone.... zorgt voor veel meer rode bloedlichaampjes dus meer zuurstof transsport dus beter conditie....ook kracht! helaas ook veel massa en vocht! lol.... dus niet geschikt voor wie binnen een bepaalde gewichtsklasse moet blijven.

    fluoxymesteron (halotestin) zorgt voor lekker wat agressie.... ook een vreselijke stijging in libido, maar daar heb je tijdens de partij weinig aan ... lol!

    masteron , zorgt voor kracht zonder veel extra gewicht dus ideaal voor vechters die binnen een gewichtklasse moeten blijven..geeft ook een goede agressie boost....laatst nog een vechter mee gepakt! een strikforce vechter ben zijn naam ff kwijt...

    boldenone zou ideaal zijn, maar is lang terug te vinden, dus niet door gecontroleerde vechters te gebruiken, boldenone zorgt ook veer meer rode bloedlichaampjes... dus meer zuurstof transport, dus beter conditie.... een soort poor mans epo effect... verder kracht zonder veel massa erbij dus ideaal voor atleten die binnen een klasse moeten blijven...
    de nandrolones zijn allemaal ongeschikt voor gecontroleerde vechters... jammer want het smeert en verzorgt de gewrichten.... ideaal voor vechters!!! verder ook een goede anabole werking.

    maar in de ufc met de strenge controles is het vooral basic testosterone en hgh.... en dat is al een super combinatie!

  18. #493
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dat zou wel een stunt zijn als hij een briefje heeft van de dokter waarin staat dat het allemaal goed komt. Stel dat hij toch mag vechten dan wordt het de beste pay-perview ooit.

  19. #494
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Ben ik de enige die de eenzijdige praatjes over steroiden en soortgelijke midelen een beetje irritant vindt?

  20. #495
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Optimusprime gelijk heeft. AO kan echt niet de enige pro zijn die juicet. Hij is nu gewoon degene die is gepakt. Ik blijf tegen beter weten in hopen dat de card ongewijzigd blijft en AO tegen JDS vecht. Ik kijk al weken uit naar deze card en ik ben zeker niet de enige.
    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ben ik de enige die de eenzijdige praatjes over steroiden en soortgelijke midelen een beetje irritant vindt?
    Niemand dwingt je om die posts te lezen, pik. Die posts zijn m.i. informatief en on-topic.

  21. #496
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  22. #497
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ben ik de enige die de eenzijdige praatjes over steroiden en soortgelijke midelen een beetje irritant vindt?
    Waarschijnlijk ben je de enige die ze leest haha !!! Van de 3 of 4 mensen in Nederland die er echt iets van weten zit er geen een hier op het forum.
    Het zijn "ervaringsdeskundigen" of mensen die de klok hebben horen luiden....in beide gevallen niet interressant.

  23. #498
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Bedankt voor het antwoorden @Optimus.

  24. #499
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Waarschijnlijk ben je de enige die ze leest haha !!! Van de 3 of 4 mensen in Nederland die er echt iets van weten zit er geen een hier op het forum.
    Het zijn "ervaringsdeskundigen" of mensen die de klok hebben horen luiden....in beide gevallen niet interressant.
    Als hij de gevolgen bagatelliseert en ingaat tegen wat artsen zeggen, dan geloof ik er niet veel van. Uiteraard heeft hij wel kennis van de effecten op het lichaam als in toename of afname van kracht, spiermassa, vet etc.

  25. #500
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Overeem deelt een link op Facebook... Sarcasme of zo?

    http://img26.imageshack.us/img26/6210/wtfngv.jpg


    Ik zie het niet staan?

    http://www.facebook.com/alistairofficalfanpage is zijn enige officele facebook pagina, ook zijn twitter account is hier aan gelinkt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •