MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 37 of 58 FirstFirst ... 2733343536373839404147 ... LastLast
Results 901 to 925 of 1430
  1. #901
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n bullshit gehoord. Jij gebruikt dus ook 10% van je hersencapaciteit en als jij zegt dat groen, groen is. Waarom zou ik je dan geloven het kan dus ook geel zijn als ik het zeg, ik gebruik immers ook 10%.

    Als we niet eens meer een verhoogde betrouwbaarheid mogen verwachten van deskundigen. Waarom maken we Bob Sapp dan geen minister-president? Hij gebruikt nog net geen 10% hersencapaciteit maar het komt toch akelig dicht in de buurt van de hersencapaciteit als Mark Rutte.

    En Medicijnen in afdeling R&D? Ik hoop dat je daar je medicijnen niet vandaan haalt.
    @ Sato,
    kennelijk heb je totaal geen idee waar jij het over hebt, of jij moet 20% gebruiken en ik heb totaal geen idee waar je t over hebt. (gek en geniaal liggen vlakbij elkaar)
    Raadpleeg dokter Google en doe er je voordeel mee, and Bob Sapp for president?! Jij hebt 'm niet echt op een rij.


    @ Micha
    Ik ben owner/uitgever van een onafhankelijk medisch vakblad dat medische beroepsbeoefenaren informeert over medicatie vanuit farmaceutische bedrijven, het klopt dat er ontzettend veel tijd in research zit, maar Development is altijd in beweging omdat generieke (vooral na patenten) weer om de hoek kijken.

    Uiteraard is er een andere regelwetgeving voor "zelfzorg medicatie" ipv "recept geneesmiddelen".

    Ontopic
    Denk dat Optimusprime waardevolle informatie verschaft. Voor of tegen, maar lees voornamelijk de essentie.
    Last edited by Collina; 13-04-2012 at 22:47.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #902
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    'Een andere misvatting is de mythe dat we slechts 10 % van onze hersenen gebruiken. Het lijkt heel logisch dat we onze hersenen niet volledig gebruiken, anders zouden we geen nieuwe dingen meer kunnen leren. Ook wordt wel geredeneerd dat het deel van onze hersenen dat we niet gebruiken als reserve fungeert omdat we continu hersencellen verliezen (OECD, 2002a) De oorsprong van deze mythe ligt waarschijnlijk in de vroege neuro-wetenschappelijke theorie dat een groot gedeelte van de cerebrale cortex uit “stille gebieden” bestaat die niet geactiveerd worden door sensorische of motorische activiteit. Tegenwoordig hebben we echter meer inzicht in deze stille gebieden gekregen: zij maken hogere cognitieve functies mogelijk die niet direct aan sensorische of motorische activiteit gekoppeld zijn (Bransford, Brown, & Cocking, 1999). Ook is uit de klinische neurologie gebleken dat zelfs het verlies van veel minder dan 10% van de hersenen al enorme gevolgen heeft voor iemands functioneren. Men kan er bijvoorbeeld mentale beperkingen aan overhouden.Wel is het zo dat mensen volledig kunnen herstellen na, bijvoorbeeld, een beroerte. Maar dit is te danken aan de plasticiteit van de hersenen: andere zenuwcellen nemen de functie van de verloren cellen over. Dit leidt er gewoonlijk wel toe dat de aard van de informatieverwerking verandert. De nieuwe aanpak is gewoonlijk minder efficiënt dan de oude en kost meer energie. Toch: de hersenen zijn uitzonderlijk goed in compenseren. Dit is de overlevingsstrategie van een individu.'


    Nog een tip: lees "Wij zijn ons brein", van :
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Swaab

    Maargoed wel heel erg of topic


  3. #903
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    WETENSCHAP

    Volgens de wetenschap gebruiken mensen gemiddeld 10% van hun hersencapaciteit, dit wil zeggen dat wetenschappers ook gemiddeld 10% gebruiken. Hieruit kun je een makkelijke conclussie trekken om vraagtekens te zetten over zijn of haar wetenschappelijk onderzoek. Research & Development is voortdurend in beweging.

    Wat vandaag innovatief is, is morgen weer achterhaald.

    Quote Shell: "waar u stopt, gaan wij verder"! Dit geldt voornamelijk binnen de farmaceutische industrie.

    Collina




    @collina, Dit is een fabeltje!!!

  4. #904
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n bullshit gehoord. Jij gebruikt dus ook 10% van je hersencapaciteit en als jij zegt dat groen, groen is. Waarom zou ik je dan geloven het kan dus ook geel zijn als ik het zeg, ik gebruik immers ook 10%.

    Als we niet eens meer een verhoogde betrouwbaarheid mogen verwachten van deskundigen. Waarom maken we Bob Sapp dan geen minister-president? Hij gebruikt nog net geen 10% hersencapaciteit maar het komt toch akelig dicht in de buurt van de hersencapaciteit als Mark Rutte.

    En Medicijnen in afdeling R&D? Ik hoop dat je daar je medicijnen niet vandaan haalt.
    Iets heeft geen kleur. Kleur is alleen maar een reflectie van het deel van de lichtbron wat weerkaatst wordt.
    Zonder licht geen kleur.

    We dwalen weer af... lol.

  5. #905
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the art of muay thai View Post
    WETENSCHAP

    Volgens de wetenschap gebruiken mensen gemiddeld 10% van hun hersencapaciteit, dit wil zeggen dat wetenschappers ook gemiddeld 10% gebruiken. Hieruit kun je een makkelijke conclussie trekken om vraagtekens te zetten over zijn of haar wetenschappelijk onderzoek. Research & Development is voortdurend in beweging.

    Wat vandaag innovatief is, is morgen weer achterhaald.

    Quote Shell: "waar u stopt, gaan wij verder"! Dit geldt voornamelijk binnen de farmaceutische industrie.

    Collina




    @collina, Dit is een fabeltje!!!
    Verklaar je nader?

    Je bent het vast met mij eens als dit niet het geval was geweest dat men direct OMO Power hadden ontwikkelt dan alleen OMO? Je bent t vast met mij eens dat Gillette Fusion beter scheert dan wegwerp mesjes van de kruitvat en dat de IPhone 4S beter is dan de iPhone 3GS.

    Dit zelfde speelt zich af binnen Pharma. Innovatie, verbetetering en leren van fouten en/of optimalisatie. Als men het maximale gebruikt (zoals je kennelijk beweerd als fabel in tegenstelling van mij post) waarom bestaat de term innovatie?

    Collina

    Ps: We dwalen af, al vind ik t uiteraard persoonlijk een zeer interessante topic
    Last edited by Collina; 13-04-2012 at 23:09.

  6. #906
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Al ga ik niet ontkennen dat ik het vermoeden van AO ook altijd gehad heb, ben ik toch van mening dat met het frame van AO de massa er makkelijk op kan. We weten dat hij al die tijd afgetraind heeft tot 83 kg. kom op zeg die man is 1.95
    Dat is dus zwaar ondervoed met een BF van -5%.
    Hij kon geen zware krachttraining doen. En die Straie had hij al van wayback.
    Als je dan helemaal los gaat met zwaar powerliften en heel veel eten en de juiste voedingssupplementen dan kom je dus zwaar aan, zeker iemand met een trainingsverleden als AO. Die man heeft sowieso al genetisch een voorsprong op de rest.

    Dus die 115 kg heeft ie naar mijn mening zonder PED's gehaald. En zo niet is dat gewoon mogelijk.
    Als je dat ontkent heb je geen ervaring of genoeg kennis hierover. Zoals de meeste mensen dus niet hebben en dus zomaar wat roepen.

    Wat wel opvallend is dat ie bij de laatste 2 K1 finales wel erg huge was. Dus daar komen de twijfels...
    Dan kijken we naar z'n gevecht tegen Rogers en Brock en dan is ie toch minder groot.
    Beter ook want dat was dus net te veel voor een goeie cardio.

    Nu dit nieuws uitgekomen is over z'n te hoge testo waardes lijkt het doek te vallen voor AO.

    Ik ben boos op hem omdat het gevecht nu waarschijnlijk niet door gaat.
    Eigenlijk op de persoon die de misberekening heeft gemaakt en daardoor is ie nu gepakt.

    Iedereen weet toch dat er gebruikt wordt. Dat is nu eenmaal de show.

    Brock was al huge toen hij 18 was.. tja die Amerikanen schuwen er niet voor om super talenten in pubertijd al kleine doseringen te geven.. in Roemenie maakten ze in het verleden voor bepaalde sporten jonge meisjes kunstmatig zwanger zodat hun vrouwelijkheid eerder op gang kwam en daarna aborteerden ze het kind weer. Zo ziek zijn mensen dus met cheaten.

    Maar kom niet vertellen dat AO alleen of juist door gebruiken zo groot is geworden.
    Ignorance... zoals eerder gezegd.

    Deze feiten maken mij geen minder fan van AO, die man moet ook z'n geld verdienen in een zware stress wereld en wij genieten van z'n optredens.

    Peaceeeee.
    In het oostblok.....bla bla bla.....wat een lulverhaal... welke sprookjes lees jij ??

    kunstmatig de hormoonhuishouding in de eerste drie maanden van een zwangerschap houden omdat in die periode "elastine" aangemaakt wordt die ervoor zorgt dat de banden (niet de spieren) mee kunnen rekken met de buik. (dus "lenigheid")

    dit is dus heel wat anders dan meisjes van 9 tot 15 zwanger maken en daarna aborteren mafkees.


    Als je echt niet weet waar je over praat zeg dan niets je zet jezelf zo voor lul.

  7. #907
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Als jullie nu eens allemaal die 10% ten volste zouden gaan gebruiken dan zou het 90% off topic geleuter schelen.

  8. #908
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Struve z'n mening:

  9. #909
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Stefan begint echt goede interviews af te geven, denk goed na over zijn antwoorden. Prima gedaan

  10. #910
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Aan de ene kant steken mensen hun kop in het zand volgens jou door niet in te willen zien dat iedereen gebruikt, aan de andere kant steek je em der zelf ook lekker in door alles af te branden dat mogelijkerwijs steroïden als ongezond zou kunnen bestempelen.....
    je moet mijn posts beter lezen.
    waar brand ik dingen af?
    ik zeg zelf dat er zeker bijwerkingen zijn.. maar al die spookverhalen heeft niemand wat aan....
    er word hier net gedaan of je van steroiden helemaal doordraait, je lever smelt, nieren die suicide plegen, en je lul die een grote dikke fuck you tegen je zegt....das gewoon onzin....
    het merendeel van de bijwerkingen kan je gewoon tegengaan... dat stukje over die anabolen poli... lees die nog eens goed...
    wat zegt die arts in het laatste stuk???? dat veel van de bijwerkingen (vooral op lange termijn) helemaal niet bekent zijn... kortom ze weten het dus niet.....maar ik... en met mij veel atleten(vooral bodybuilders,lol!) weten het wel... hoe??? jarenlange ervaring!! en voor ons hadden generaties van gebruikers ervaring , al die kennis ging van generatie op generatie.... wij gebruikten/gebruiken onszelf als labratten....
    en verder zegt ie ook iets over de patienten die er zijn... hij zei ze zijn niet doodziek...
    en dat is precies wat ik al de hele tijd zeg.... bijwerkingen zijn er zeker, maar je gaat er niet dood aan....en die spookverhalen zij gewoon bangmakerij....
    dus voordat je weer woorden in mijn mond probeert te proppen , eerst goed lezen wat ik zei!

  11. #911
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    bijbehorende video

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  12. #912
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    HAHAHAHA, zonder wetenschappers was de wereld nog niet ontdekt?? Ehm, de grootste mensen op aarde waren wetenschappers. Het internet is nota bene door wetenschappers gemaakt. Sorry, maar hier val je door de mand. Probeer ook eens je ongelijk te erkennen, is niets mis mee hoor. Dat doen wetenschappers dagelijks als hun theorie onderuit gehaald wordt.

    "De wereld is plat" werd trouwens door de kerk verkondigd, de wetenschappers ontdekten dat de aarde een bolvorm had en dat de aarde om de zon draaide.
    En inderdaad is wetenschap niet zaligmakend (tik maar es 'fraude' en 'wetenschap' in Google), maar nogmaals, met anekdotes redden we het niet. Daarom worden die oude rotten niet meegenomen in hun onderzoeken. Dat probeer ik te zeggen. Met een goede wetenschappelijke basis krijg je gewoon de beste resultaten en dan zal pas blijken wat de langdurige effecten van gebruik zijn. Niet door de verhalen van een oude knar, met alle respect.
    En ik had het niet over jouw kleine ballen, sorry dat je je aangesproken voelt en ik ben blij dat je gezonde kids op de wereld hebt gebracht met die dingen. Ik bedoel niets kwaads hoor.

    Mooie metafoor; metselaar? Dus jij bent de metselaar die het het beste spuiten kan (aangezien jij het "echt hebt gedaan"), maar duidelijk niet degene die er het meeste over weet? Dan spreek je volgens jezelf voor je beurt, want je typed nogal wat weg hier over drugs gebruik.

    Maar goed, we dwalen een beetje af van de topic starter....excuus mods.

    OT: ik hoop dat AO mag vechten.
    bro,
    waar zei ik dat zonder wetenschappers de wereld niet ontdekt was???
    goed lezen ajb....ik bedoelde juist het tegenover gestelde.....
    wetenschappers zijn mensen van theorie.... en het komt vaak voor dat iets prachtig op papier lijkt, maar in de praktijk totaal niet werkt...
    ik zeg zelfs in mijn post dat wetenschap waardevol is.... maar je moet ook zeker ervaringdeskundigen niet negeren.
    wetenschap maakt gebruik van controleerbare feiten.... hoe vaak is het niet voorgekomen dat die controleerbare feiten fout waren???? vaak zat....
    en mijn metsel verhaaltje vat je verkeerd op.... wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat je de wetenschappers hebt die erover "lezen".... onderzoeken doen van een week of 6.... met een beperkt aantal middelen... vaak onder ander omstandigheden dan zoals het in de sportwereld word gebruikt.... etc etc...en je hebt de atleten/coaches zelf.... met generaties aan kennis... want vergis je niet er worden logboeken bij gehouden door coaches met welke producten het beste werken, onder welke condities, tijdschemas etc etc , lijkt wel wetenschap het is pure praktijk kennis opgebouwd door het jaren te doen.. vallen en opstaan ....
    om vervolgens dit maar te negeren is arrogant.....
    misschien begrijp je nu wat ik bedoelde te zeggen....

    en nog iets.... de heren coaches en atleten zijn de "wetenschap" toch mooi altijd een stapje voor met hun simpele ervaringsexpertise ... lol.....de doping autoriteiten lopen altijd achter de feiten aan.....

    en de grootste mensen op aarde wetenschappers??? denk t niet...
    Ceasar, Alex, Atilla, Nappie, etc etc... niet bepaald wetenschappers.... narcisten en tirannen.... dat waren de grootste mensen op aarde....


    maar idd, ik ook hoop dat Ali gewoon die zigeuner onder de mat ramt!

  13. #913
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik heb 7 jaar bij Amgen gewerkt een grote farmaceutische gigant en als er iets nieuws op de markt kwam. Was dat jaren lang getest. De laatste testfase clinical trials fase 3 is pas op mensen. Zomaar iets testen op mensen is strafbaar en gevaarlijk.
    kan je zien hoeveel verstand je van doping hebt...
    ik kan van mijn source in china een hele reeks aan medicijnen krijgen die nog niet eens getest zijn op mensen....of in een van de eerste testfases zitten....
    igf1 , mgf, peg mgf, etc etc....een hele reeks aan peptides die officieel nog lang niet op de markt zijn....
    zelfs de nieuwe experimentele myostatin blockers zoals follistatin......
    en als ik al hieraan kan komen , kan je nagaan waar coaches van teams waar miljoenen dollars in omgaan aan kunnen komen....
    en er zijn al producten waar een virus aan vast gemaakt is... oa: met epo hebben ze dit al gedaan.... niet te ontdekken in tests.... als de renner fietst word het gen geactiveerd, is ie in rust gedeactiveerd.... lol.... gen doping is right around the corner...
    veel wetenschapper zijn juist blij met atleten , omdat die vaak vrijwillig labrat willen spelen....
    je hebt geen idee van hoe het er werkelijk aan toe gaat.....

  14. #914
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Overeem zal worden toegestaan ​​om te vechten. Zoveel is bevestigd door FRB via twitter.

  15. #915
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Stefan begint echt goede interviews af te geven, denk goed na over zijn antwoorden. Prima gedaan
    x1

  16. #916
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    je moet mijn posts beter lezen.
    waar brand ik dingen af?
    ik zeg zelf dat er zeker bijwerkingen zijn.. maar al die spookverhalen heeft niemand wat aan....
    er word hier net gedaan of je van steroiden helemaal doordraait, je lever smelt, nieren die suicide plegen, en je lul die een grote dikke fuck you tegen je zegt....das gewoon onzin....
    het merendeel van de bijwerkingen kan je gewoon tegengaan... dat stukje over die anabolen poli... lees die nog eens goed...
    wat zegt die arts in het laatste stuk???? dat veel van de bijwerkingen (vooral op lange termijn) helemaal niet bekent zijn... kortom ze weten het dus niet.....maar ik... en met mij veel atleten(vooral bodybuilders,lol!) weten het wel... hoe??? jarenlange ervaring!! en voor ons hadden generaties van gebruikers ervaring , al die kennis ging van generatie op generatie.... wij gebruikten/gebruiken onszelf als labratten....
    en verder zegt ie ook iets over de patienten die er zijn... hij zei ze zijn niet doodziek...
    en dat is precies wat ik al de hele tijd zeg.... bijwerkingen zijn er zeker, maar je gaat er niet dood aan....en die spookverhalen zij gewoon bangmakerij....
    dus voordat je weer woorden in mijn mond probeert te proppen , eerst goed lezen wat ik zei!
    Fair enough. Het gaat me meer om de eerste en laatste regels. Daaruit maak ik op dat jij eigenlijk bij voorbaat elk wetenschappelijk onderzoek afschuift omdat het niet kan tippen aan jouw schat van ervaring.

    Natuurlijk is ervaring belangrijk en daarom zei ik eerder al dat wat jij zegt over steroide gebruik nuttige informatie is. Maar ervaring kan ook bias opleveren in je oordeel. Misschien weten we nu nog vrij weinig inderdaad, maar als er een doorbraak op dat gebied komt zou ik het wel serieus nemen.

    @ Collina, tien procent is inderdaad een fabel.
    "De oorsprong van deze mythe ligt waarschijnlijk in de vroege neuro-wetenschappelijke theorie dat een groot gedeelte van de cerebrale cortex uit “stille gebieden” bestaat die niet geactiveerd worden door sensorische of motorische activiteit. Tegenwoordig hebben we echter meer inzicht in deze stille gebieden gekregen: zij maken hogere cognitieve functies mogelijk die niet direct aan sensorische of motorische activiteit gekoppeld zijn (Bransford, Brown, & Cocking, 1999). Ook is uit de klinische neurologie gebleken dat zelfs het verlies van veel minder dan 10% van de hersenen al enorme gevolgen heeft voor iemands functioneren" http://kennis-en-wetenschap.kwero.nl...-hersenen.html
    Last edited by Facade; 14-04-2012 at 07:19.

  17. #917
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Iets heeft geen kleur. Kleur is alleen maar een reflectie van het deel van de lichtbron wat weerkaatst wordt.
    Zonder licht geen kleur.

    We dwalen weer af... lol.
    jawell dat wel een kleur, wat jij omschrijft is de definitie van ons begrip kleur..

    of moeten we alles zo uitleggen?

    een lowkick is geen lowkick maar een beweging van ons been zodat het gedeelte waar onderbeen waar de scheenbeen zit de quadriceps van onze tegenstander treft... oh nee wacht, het is geen beweging maar de contractie van onze beenspieren... oh nee het is geen contractie maar het afvuren de zenuwen in ons zenuwstelsel die de spiervezels activeren... oh nee etc etc...

    ik zeg dan toch liever 'lowkick'

  18. #918
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Creedence Minnesota View Post
    Overeem zal worden toegestaan ​​om te vechten. Zoveel is bevestigd door FRB via twitter.
    Is dit betrouwbaar? En wat is FRB?

  19. #919
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rene37 View Post
    Is dit betrouwbaar? En wat is FRB?
    FRB = front row brian

    He was the one who broke the news about Nick Diaz failing his test among many other stories. He's as reliable as any other source.

  20. #920
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Creedence Minnesota View Post
    FRB = front row brian

    He was the one who broke the news about Nick Diaz failing his test among many other stories. He's as reliable as any other source.
    let it be true
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  21. #921
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    let it be true
    Hell yeah!!!

  22. #922
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    In het oostblok.....bla bla bla.....wat een lulverhaal... welke sprookjes lees jij ??

    kunstmatig de hormoonhuishouding in de eerste drie maanden van een zwangerschap houden omdat in die periode "elastine" aangemaakt wordt die ervoor zorgt dat de banden (niet de spieren) mee kunnen rekken met de buik. (dus "lenigheid")

    dit is dus heel wat anders dan meisjes van 9 tot 15 zwanger maken en daarna aborteren mafkees.


    Als je echt niet weet waar je over praat zeg dan niets je zet jezelf zo voor lul.
    Get your fire burning. lol

    past precies in deze topic.

  23. #923
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  24. #924
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Creedence Minnesota View Post
    Overeem zal worden toegestaan ​​om te vechten. Zoveel is bevestigd door FRB via twitter.
    Enhij zit in de NSAC? heeft uitgebreid met AO gesproken? Wacht nou maar gewoon op de 24e

  25. #925
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Joe Rogan schijnt vannacht ook al bevestigd hebben dat een nieuwe test normale waarden heeft aangegeven.

    Letterlijke woorden FRB: Reem will be cleared to fight JDS

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •