MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 58 FirstFirst ... 45678910111218 ... LastLast
Results 176 to 200 of 1430
  1. #176
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik vindt het allemaal klote wat er nu allemaal beweerd wordt. Maar ik wacht nog wel even op het officiele bericht van Allistair zelf,of van de UFC. Tot die tijd maak ik me nog even nergens druk om.

    En wat betreft G.G en sommige reakties die ongetwijfeld van hun kant zullen komen,ik zou me doodschamen om eerlijk te zijn. Dat "groeiproces" is begonnen sindsdien jullie hem als "paradepaardje" zijn gaan gebruiken. Als Allistair schuldig wordt bevonden, (Waar ik nogsteeds aan twijfel) is het wat mij betreft ook G.G wat gruwelijk door de mand valt..

    Ik wist wel dat dit op de een of andere manier GG's schuld was.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-spo...p-doping.dhtml

    Uit het artikel:
    De test werd afgenomen in de Amerikaanse staat Nevada, waar Overeem traint in aanloop naar de finale van de UFC 146-klasse tegen titelverdediger Junior dos Santos


  3. #178
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-spo...p-doping.dhtml

    Uit het artikel:
    De test werd afgenomen in de Amerikaanse staat Nevada, waar Overeem traint in aanloop naar de finale van de UFC 146-klasse tegen titelverdediger Junior dos Santos

    Dat staat in elke krant geloof ik. Die denken dat het hier om zeilen gaat hahaha.

  4. #179
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Als dit allemaal waar is, baal ik harder dan hooi

  5. #180
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik wil Pride terug, daar had je dit gezeik allemaal niet....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #181
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Dat staat in elke krant geloof ik. Die denken dat het hier om zeilen gaat hahaha.
    wuahaha, is eigenlijk best triest toch, zo zie je maar dat het nog ontzettend in de kinderschoenen staat hier..
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #182
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Misschien is ie vaak blijven zitten.

  8. #183
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Utrecht
    Posts
    290
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb 0,0 verstand van doping, maar blijf zonder uitkomst van de B-test of een reactie van Overeem's zijde ervan uitgaan dat hij onschuldig is en het een misverstand betreft. Het is toch nog geen gedane zaak?
    I wonder, does it pour me something opaque...

  9. #184
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    @hoek "ik heb 0.0 verstand" hier had je kunnen stoppen met tikken
    Goldenglorynutloverhater

  10. #185
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hoek View Post
    Ik heb 0,0 verstand van doping, maar blijf zonder uitkomst van de B-test of een reactie van Overeem's zijde ervan uitgaan dat hij onschuldig is en het een misverstand betreft. Het is toch nog geen gedane zaak?
    De A test was 10-1 ... Ajax staat met 10-1 achter tegen Barcelona en de tweede helft begint... Hoeveel % kans is er dat Ajax nog wint?


  11. #186
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    ZWAAR KUT wanneer horen we nog wat nieuws hier over of slapen ze daar in de states nu.

  12. #187
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    Ik wist wel dat dit op de een of andere manier GG's schuld was.
    Allistair is oud en wijs genoeg om de keuzes in zijn leven zelf te maken,en dat heeft hij in het verleden ook duidelijk bewezen. Dus de schuld neerleggen bij G.G is niet terecht,en dat was ook zeker niet de bedoeling van me berichtje. Daarintegen was G.G er (indien het waar is) vast van op de hoogte destijds,terwijl ze zelf altijd sterk ontkend hebben,wat dus naar mijn idee niet erg best is voor hun geloofwaardigheid mocht Allistair wel schuldig bevonden worden.

  13. #188
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Hopen op een negatieve B sample is vrij zinloos. Dat is pas 1x eerder gebeurd, en het enige verschil was 1 van de vele stoffen die niet mochten.

    Van mij mogen ze overigens wel wat minder streng zijn.
    Een beetje testosteron, poe poe....

  14. #189
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hoek View Post
    Ik heb 0,0 verstand van doping, maar blijf zonder uitkomst van de B-test of een reactie van Overeem's zijde ervan uitgaan dat hij onschuldig is en het een misverstand betreft. Het is toch nog geen gedane zaak?
    Zie het als volgt, Overeem moest 2 samples afgeven op hetzelfde moment. Urine sample A en urine sample B.
    In Urine sample A zit een epitestosterone:testosteron verhouding van 1:10 terwijl 1:6 is toegestaan (gemiddeld heeft een volwassen man 1:1). Om te voorkomen dat er iets fout is gegaan met testen gaan ze urine sample B dezelfde test doen. De uitslag van de B sample is nog onbekend
    max 400x125px

  15. #190
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Heel jammer.. maar ja.. cheating is niet toegestaan.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  16. #191
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    Zie het als volgt, Overeem moest 2 samples afgeven op hetzelfde moment. Urine sample A en urine sample B.
    In Urine sample A zit een epitestosterone:testosteron verhouding van 1:10 terwijl 1:6 is toegestaan (gemiddeld heeft een volwassen man 1:1). Om te voorkomen dat er iets fout is gegaan met testen gaan ze urine sample B dezelfde test doen. De uitslag van de B sample is nog onbekend
    en in de b-staal gaan ze kijken of het verhoogde testosteron level synthetisch is of natuurlijk. In geval 2 gaat er nog een hoop gezeur komen. In het andere geval is het gelijk over.

  17. #192
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer natuurlijk, ALi had Nederland op de wereldkaart kunnen zetten op MMA gebied.
    Aan de andere kant vraag ik me zelf af,hoeveel waarde heeft de Strikeforce titel K1 titel?
    Zie Fedor, veel en veel kleiner op natuurlijke wijze, hij redt het nooit tegen zo een gigant als Overeem die puur op kracht vecht dankzij de drugs.

    Tevens zou ik me zelf de vraag stelen als ik Overeem was, wil ik op deze manier de allerbeste zijn, wetend dat je vals speelt en alle andere tegenstanders bij voorbat al weinig kans maken? Je bent een sporter en het gaat niet alleen maar om geld, maar EER en respect!

  18. #193
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Alistair Overeem's T/E Ratio Was 14:1 in Failed PED Test



    By Mike Chiappetta - Senior Writer
    Follow @MMAFighting on Twitter, and LikeMMA Fighting on Facebook.
    Apr 5, 2012 - UFC No. 1 heavyweight contenderAlistair Overeem produced a testosterone-to-epitestosterone ratio of 14:1 in his failed urine test, Nevada state athletic commission executive director Keith Kizer told MMA Fighting on Thursday, shortly after he learned of the final result.
    The average male produces a T/E ratio around 1:1. The World Anti-Doping Agency (WADA) uses a 4:1 standard for positive tests, and NSAC uses 6:1 as its cutoff, a number used by WADA up until 2006.
    In NSAC's original statement announcing the flagged result, Overeem was said to have tested at a level higher than 10:1.
    Overeem has the right to ask for his B-sample to be tested to ensure the accuracy of the result. That would likely trigger a carbon isotope ratio test, which would determine whether the testosterone in his body was natural or synthetic.
    Because Overeem (36-11, 1 no contest) is unlicensed in Nevada, he cannot be punished for the test, but he would face an uphill task in trying to gain a license to fight Junior Dos Santos at UFC 146 as originally scheduled.
    Overeem's number is slightly lower than that of Chael Sonnen when he was caught with an elevated level in 2010. Sonnen, who lost to Anderson Silva the day after the test was taken, produced a sample with a 16.9:1 ratio.
    To date, the UFC has still not addressed any potential replacement for Overeem, though a source with knowledge of the situation said the promotion would most likely choose former championFrank Mir to face dos Santos.
    UFC 146 takes place on May 26 at Las Vegas' MGM Grand Garden Arena.


  19. #194
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Erg klote dit. Had me echt verheugd op een titanengevecht in mei.

    Natuurlijk was het overduidelijk dat hij gebruikte. Echter, tegenwoordig hebben ze hele goede middelen om het te maskeren en het is erg dom dat hij zich medisch niet goed heeft laten begeleiden.

    Daar is Dana ook zo boos over. Niet dat Alistair gebruikt, dat wist Dana natuurlijk al lang. Je tekent niet een miljoenencontract met een vechter zonder hem medisch van top tot teen te laten doorlichten. Maar omdat hij zich niet goed heeft laten begeleiden m.b.t. het maskeren. Dit kost iedereen veel geld...

  20. #195
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default Ja maar wacht....

    ....we hebben het nog niet van Overeem zelf gehoord, dus misschien is het niet waar
    Zolang we niks van Overeem zelf hebben gehoord kan het allemaal een vergissing zijn...echt hoor....
    Ik ga er gewoon vanuit dat het doorgaat .... zo'n test zeg niks. Mijn CITO toets zei ook MAVO en ik heb Universiteit gedaan dus zo'n testje zegt eigenlijk ook niks. 14:1 ze kunnen wel zoveel zeggen. Dat zijn waardes voor een stier...misschien hebben ze wel stierenbloed gemeten.
    ................................
    ................................











    Yeah right.....

  21. #196
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Erg klote dit. Had me echt verheugd op een titanengevecht in mei.

    Natuurlijk was het overduidelijk dat hij gebruikte. Echter, tegenwoordig hebben ze hele goede middelen om het te maskeren en het is erg dom dat hij zich medisch niet goed heeft laten begeleiden.

    Daar is Dana ook zo boos over. Niet dat Alistair gebruikt, dat wist Dana natuurlijk al lang. Je tekent niet een miljoenencontract met een vechter zonder hem medisch van top tot teen te laten doorlichten. Maar omdat hij zich niet goed heeft laten begeleiden m.b.t. het maskeren. Dit kost iedereen veel geld...
    yep....eindelijk iemand die het snapt..... ware het niet dat het (indien waar) een hele domme zet is te gebruiken in deze situatie..... je kan, mag en moet bij officiele gelegenheden een "controle overval" verwachten, zeker als je al op scherp staat na een eerder incident. Je hebt dus niet de 48 (of 24) uur waarbinnen je je moet melden dus ook geen tijd om te maskeren.

    Indien waar; heel jammer voor alle betrokkenen en met name de sport

  22. #197
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    en in de b-staal gaan ze kijken of het verhoogde testosteron level synthetisch is of natuurlijk. In geval 2 gaat er nog een hoop gezeur komen. In het andere geval is het gelijk over.
    Niet waar..... synthetisch ?? gelul in de ruimte alleen de waarden worden gecontroleerd er bestaat niet zoiets als synthetisch testosteron als het op aantonen aankomt.
    Het is een lichaamseigen stof die het lichaam in bepaalde hoeveelheden en verhoudingen aanmaakt, kloppen de hoeveelheden en/of verhoudingen niet (met een heeeeele ruime marge want ieder lichaam is anders) mag je komen uitleggen.
    Moet je echt wel een heel erg goed verhaal hebben wil het met een sisser aflopen

  23. #198
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Niet waar..... synthetisch ?? gelul in de ruimte alleen de waarden worden gecontroleerd er bestaat niet zoiets als synthetisch testosteron als het op aantonen aankomt.
    http://www.nytimes.com/imagepages/20...s-graphic.html

    Schijnt dus wel degelijk te kunnen. De term "Carbon Isotope Ration Test" staat in het laatsgeciteerde Amerikaanse artikel.



    Wat zijn gebruik betreft, het is zoals ze bij cagepotato al zeiden: It's always the ones you least suspect

  24. #199
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default


  25. #200
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon heel klote...is zijn eigen schuld natuurlijk. En natuurlijk was hij in zijn tijd bij GG ook al zo, alleen ontkende iedereen binnen GG dat. Nadat ie 1 dag weg was hoorde je van kamp GG al dat ie zijn eigen middeltjes en regeltjes had op dat gebied. Nu lacht GG terecht het hardst...Al met al zonde voor Alistair zelf, maar ook voor alle fans die enorm naar deze partij uitgekeken hadden...Hopen op een wonder

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •